home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877440 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6045: 01 Dec 2010, 14:35 »

Umiddelbart har jeg kun 2 ønsker til januar.

En ny angriber med et højt niveau
Og en ny venstreback. Insua tror jeg ikke kommer tilbage efter RH udmeldinger. Konchesky har bare ikke niveua og Aurelio er om muligt mere skadet end Agger

verdenskrig
Manager

« Svar #6046: 01 Dec 2010, 14:54 »

Aurelio er om muligt mere skadet end Agger

DESVÆRRE  Græder.. Jeg synes faktisk rigtig rigtig godt om Aurellio.. Han er rigtig god med bolden, slår gode indlæg, og sparker fantastiske dødebolde, samtidigt med at han ikke er helt ringe defensivt.. Det er så gennemført ærgeligt at ham og Agger er så meget skadet da de ellers begge står for nogle ting som vi mangler i forsvaret.. Nemlig nogle der kan andet end bare at losse den væk når de presses..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6047: 01 Dec 2010, 15:00 »

DESVÆRRE  Græder.. Jeg synes faktisk rigtig rigtig godt om Aurellio.. Han er rigtig god med bolden, slår gode indlæg, og sparker fantastiske dødebolde, samtidigt med at han ikke er helt ringe defensivt.. Det er så gennemført ærgeligt at ham og Agger er så meget skadet da de ellers begge står for nogle ting som vi mangler i forsvaret.. Nemlig nogle der kan andet end bare at losse den væk når de presses..

Det er jo faktisk lige meget hvad vi ønsker.

RH ønsker kun tonsere i hans forsvar, jo længere de kan sparke bold væk jo bedre.
Selv hvis Agger havde været klar nu med Carra's skade så tror jeg ikke har var blevet valgt. Kyrgiakos er en større tonser end Agger og står nok også derfor længerefremme i køen Wink

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6048: 01 Dec 2010, 15:51 »

Jeg siger absolut ingenting om at vi ikke skal have teknisk dygtige spiller og taktiskbegavede spillere, men det er indstillingnen hos spillerne der til at starte med der skal være i orden, hvilket også har gjort min holdning overfor Torres ret ambivalent.
Og jeg er dybt uenig i at en kant per automatik skal være god til at drible for at kunne være en klassespiller. Især ikke i PL, mange kantspiller i PL bruger deres fysik og vilje til at sætte sig igennem og ikke deres boldkunster. Og jeg vil til hver en tid foretrække en mand som Kuyt som er blandt de bedste i verden af hans type i stedet for at hente en middelmådig taber, der får det velkendte Brittish Syndrome når han dukker op fra sydens varme. Det holder ikke. Og da vi ikke kan ta' fra øverste hhylde og hente sådan en type spiller ind der virkelig kan gøre en forskel så hvorfor spilde pengene ? Smiley

Men igen, her snakker vi om Liverpool, en af de klubber i PrL med den største historie. Tonsere, som de så fint er blevet kaldt, dur bare ikke på en fløj i en topklub, hvis de ikke kan andet. Det er fint med sådanne typer i middelklubber, hvor pengepungen simpelhent ikke er til, at få spillerne med ordenligt teknisk kvalitet.
Og at en kant per automatik skal være god til at drible for at være en 'klassespiller', er jo rigtigt hvis vi snakker om topklubber. I middelklubber, som nævnt ovenover, går det med spillere, der ikke er så saaatans god teknisk, men selvfølgelig stadig skal kunne lidt. Du kan tage et kig på topholdenes kanter i PrL. Alle kanterne for topklubberne har mere eller mindre rigtig god teknik, og er rigtig gode boldkunstnere. Ihvertfald flere længder foran Kuyt.

Iøvrigt har jeg aldrig fattet, hvorfor man ikke bruger en spillere som Babel noget mere. Eller er det bare mig, der har en forkert opfattelse af ham?

JKJ
Gæst

« Svar #6049: 01 Dec 2010, 16:08 »

Men igen, her snakker vi om Liverpool, en af de klubber i PrL med den største historie. Tonsere, som de så fint er blevet kaldt, dur bare ikke på en fløj i en topklub, hvis de ikke kan andet. Det er fint med sådanne typer i middelklubber, hvor pengepungen simpelhent ikke er til, at få spillerne med ordenligt teknisk kvalitet.
Og at en kant per automatik skal være god til at drible for at være en 'klassespiller', er jo rigtigt hvis vi snakker om topklubber. I middelklubber, som nævnt ovenover, går det med spillere, der ikke er så saaatans god teknisk, men selvfølgelig stadig skal kunne lidt. Du kan tage et kig på topholdenes kanter i PrL. Alle kanterne for topklubberne har mere eller mindre rigtig god teknik, og er rigtig gode boldkunstnere. Ihvertfald flere længder foran Kuyt.

Iøvrigt har jeg aldrig fattet, hvorfor man ikke bruger en spillere som Babel noget mere. Eller er det bare mig, der har en forkert opfattelse af ham?

Aner det ikke, jeg har heller ikke fattet det.
Både Benitez og RH har jo rost ham til skyerne men chancen har han aldrig fået.  Det er trods alt begrænset hvad man kan udrette på de få min han får engang imellem.
Andre spillere har fået masser af kampe i træk til at bevise deres værd. Babel er heldig hvis han opnår en stime på 1 (en) kamp i træk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6050: 01 Dec 2010, 17:42 »

Kæft du hiver den ene genialitet efter den anden ud af ærmet Grin

Fuldkommen som talt ud af min mund.. Begge citater er hovedet på sømmet!
Der er intet genialt i det Chrille siger. Det er tværtimod dybt latterligt, han siger manden er ubrugelig og ikke giver ham den respekt han fortjener. I har ikke brug for en Messi, for i er ikke en tophold. I har brug for folk som Kuyt. 100 % hver gang, energisk, tro på tingene, en arbejdsindsats ingen andre har og en der vil dø for sin klub. Det vil Kuyt, og det er det Kuyt har. I gør ham også langt værre teknisk end han er. Han er ikke fantastisk teknisk, men langt fra den værste. Det vigtigste er det han laver virker. Og det gør det.
Pinligt at Liverpool-fans ikke vil anerkende den mand der gør allermest for jeres klub. Det er rystende.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 17:48 af Jakob E » Logged

Skipper
Gæst

« Svar #6051: 01 Dec 2010, 17:51 »

Enig med Jakob E

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #6052: 01 Dec 2010, 18:28 »

Faktum er at Kuyt er en spiller der når han har en Gerrard og Torres på højeste plan i ryggen, bare er fantastisk for Liverpools offensiv, måske ikke i det tekniske, for selvom han er kantspiller ligger han et så tungt et pres på modstanderne, hvilket er vigtigt angriberne/Kantspillerne er jo de første forsvare. Og jeg synes ikke hans afleveringer fejler det store. Jo i kampe hvor Gerrard og Cole måske mangle, da er Liverpool jo blottet for de farlige afleveringer og så prøver han at tage ansvar på trods af at det ikke er hans styrke.

Jamen jeg kan godt se vi ikke er så uenige Verdenskrig, men synes det er en meget fastlås forestilling om fodbold, at det KUN kan gøres på en måde. En kantspiller som Kuyt er guld værd hvis han har andre kreatører rundt om sig. Især et par år tilbage hvor han var hurtigere på fødderne var han virkeligt dygtig. Og når en Cole/Babel på den anden kant er i ders es er det jo bare fantastisk at have en Kuyt med i boksen når de slår indlæg.
En kantspiller kan altså godt have andre styrke der vejer op for tekniske mangler, og at arbejdskapacitet/styrke og vilje, beslutsomhed ikke er en evne er altså noget vås, det er personlige kompetencer som ikke kan tillæres og er derfor om end endnu mere beundringsværdige.

Generelt set mener jeg jo også der skal ske noget nyt, men mener ikke at Liverpool behøves at stå for Barca-bold eller lignende. Jeg mener selfølgelig at der skal en ny manager med dugfriske ideer til, og så skal ungdomsrekruttering en og arbejdet med egne talenter prioriteres frem for alt, byg det op nedefra! For mig at se er det den mest holdbare og bæredygtige måde økonomisk, såvel som jeg mener det er mere i Liverpools ånd end at blive en del af plastic-eliten (shitty, chelsea) ved at købe sig frem.

- 96 -

verdenskrig
Manager

« Svar #6053: 01 Dec 2010, 19:02 »

Jamen jeg kan godt se vi ikke er så uenige Verdenskrig, men synes det er en meget fastlås forestilling om fodbold, at det KUN kan gøres på en måde.

Generelt set mener jeg jo også der skal ske noget nyt, men mener ikke at Liverpool behøves at stå for Barca-bold eller lignende. Jeg mener selfølgelig at der skal en ny manager med dugfriske ideer til, og så skal ungdomsrekruttering en og arbejdet med egne talenter prioriteres frem for alt, byg det op nedefra! For mig at se er det den mest holdbare og bæredygtige måde økonomisk, såvel som jeg mener det er mere i Liverpools ånd end at blive en del af plastic-eliten (shitty, chelsea) ved at købe sig frem.
Jeg kigger skam bare rundt på hvordan storholdene i europa pt har succes og hvilke metoder de bruger.. De ting jeg fremfører er det som i stort set alle tilfælde giver succes.. Du ser ingen af de store hold i europa som spiller rigtig god fodbold, have en type som Kuyt på kanten eller generelt som bærende del af deres offensiv!  Wink

Angående det sidste er jeg delvist enig.. Vi skal have et stort fokus på vores egen ungdom, da vores akademi er rigtig godt.. Men vi bliver også nødt til at handle ind for at kunne være med.. Det skal være en balancegang, men er da helt enig i at vi ikke skal lege City og købe hele verden.. Det skaber ingen kontinuitet, og skaber flere problemer i truppen end det skaber positivt!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6054: 01 Dec 2010, 19:06 »

Der er intet genialt i det Chrille siger. Det er tværtimod dybt latterligt, han siger manden er ubrugelig og ikke giver ham den respekt han fortjener. I har ikke brug for en Messi, for i er ikke en tophold. I har brug for folk som Kuyt. 100 % hver gang, energisk, tro på tingene, en arbejdsindsats ingen andre har og en der vil dø for sin klub. Det vil Kuyt, og det er det Kuyt har. I gør ham også langt værre teknisk end han er. Han er ikke fantastisk teknisk, men langt fra den værste. Det vigtigste er det han laver virker. Og det gør det.
Pinligt at Liverpool-fans ikke vil anerkende den mand der gør allermest for jeres klub. Det er rystende.

Undskyld hva har vi ikke? Hvis vi skulle gøre som du siger så er det jo = at acceptere at vi er et midter/bundhold og bare stille os tilfreds.. Vi skal da netop hele tiden gå efter at hente typer som kan bidrage til at vi bevæger os i mod toppen igen.. Og nej her er Kuyt ikke i blandt, i hvert fald ikke som starter!

Hvis jeg skulle sige noget brugbart om Kuyt, så ville det være at han ville være perfekt at sætte ind med 20 min igen, i en kamp hvor man skal holde føringen eller spille på resultatet..

Men hvis man skal skabe kampen ( og det skal vi naturligvis) så holder det ikke at have en så begrænset spiller i sin offensiv.. Helt seriøst, er der ikke nogle alarmklokker i dit hoved som ringer når jeg fremfører de her argumenter.. Eller vil du bare ikke se de soleklare pointe vi fremstiller?

Og stop nu med det pis om at vi ikke anerkender ham.. Vi anerkender det han evner og det er at fighte, og den ros skal han have.. Det er jo slet ikke det vi anfægter!.. Du får ham til at fremstå som en spiller der er totalt uundværlig for os.. Godt nok er vores trup ikke den bedste i verden men jeg kan nævne en del i truppen som jeg hellere vil have på kanten end ham! ..
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 19:09 af verdenskrig » Logged

Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #6055: 01 Dec 2010, 19:15 »

Hva?

Desuden så kan jeg ikke se overhovedet hvorfor du forguder Kuyt så meget. Han er en gudsbenået fighter, hvilket jeg også synes at Liverpool-fansene altid har anerkendt ved ham, men teknisk har han jo slet ikke niveauet til Premier League. Jeg har aldrig set ham skabe noget fra sin position på kanten. 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6056: 01 Dec 2010, 19:23 »

Det man har brug for i Liverpool er en ordentlig defensiv Kuyt type (bedre end Poulsen) - Altså en fighter der vil gøre alt for at vinde, og samtidig er taktisk god og en god takler. Derudover mangler man nogen ordentlige fløje som Silva og Valencia som er teknisk stærke men samtidig yder en holdindsats og så har man brug for at få en Klose type op ved siden af Torres og så skubbe Gerrard frem på midten sammen med Meireles eller Maxi eller en bedre.. Og så nogle ordentlige forsvarsspillere. Ud med Carragher og ind med Agger/en Agger type. Så begynder Liverpool at ligne et tophold. Med deres spillere lige nu ligner Liverpool et hold til 5-10. pladsen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6057: 01 Dec 2010, 19:28 »

Kære Hawk kunne du lokkes til at blive Liverpool træner, for du har netop skrevet mine tanker ned på papir Grin Kys

Edit: Læs og forstå Jakob, det som han skriver kan du tage til dig og acceptere, for det er sådan virkelighedens verden ser ud Wink

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6058: 01 Dec 2010, 19:30 »

Undskyld hva har vi ikke? Hvis vi skulle gøre som du siger så er det jo = at acceptere at vi er et midter/bundhold og bare stille os tilfreds.. Vi skal da netop hele tiden gå efter at hente typer som kan bidrage til at vi bevæger os i mod toppen igen.. Og nej her er Kuyt ikke i blandt, i hvert fald ikke som starter!

Hvis jeg skulle sige noget brugbart om Kuyt, så ville det være at han ville være perfekt at sætte ind med 20 min igen, i en kamp hvor man skal holde føringen eller spille på resultatet..

Men hvis man skal skabe kampen ( og det skal vi naturligvis) så holder det ikke at have en så begrænset spiller i sin offensiv.. Helt seriøst, er der ikke nogle alarmklokker i dit hoved som ringer når jeg fremfører de her argumenter.. Eller vil du bare ikke se de soleklare pointe vi fremstiller?

Og stop nu med det pis om at vi ikke anerkender ham.. Vi anerkender det han evner og det er at fighte, og den ros skal han have.. Det er jo slet ikke det vi anfægter!.. Du får ham til at fremstå som en spiller der er totalt uundværlig for os.. Godt nok er vores trup ikke den bedste i verden men jeg kan nævne en del i truppen som jeg hellere vil have på kanten end ham! ..
Han er uundværlig for jer. Jeg er ked af at sige det, men han betyder mere end i kan se. Der er brug for ham. På et hvert hold, for han smider jo ikke bolden væk hver gang han får den. Nej, det gør han faktisk sjældent. Kuyt er vigtig for alle hold, om det så er Horsens, Real Madrid, Barcelona, eller Blackpool. Man kan altid bruge en mand som Kuyt.

Desuden kommer succes jo ikke på no time. Det kræver tid, og den tålmodighed har i tydeligvis ikke. I skal bruge Kuyt, han er vigtig for jer. Især i den position I er i nu.

Nej, i anerkender ham slet ikke nok. Tænk på han den, der gør allermest for den klub i elsker. Og så siger i: "Han er okay".

Skræmmende.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6059: 01 Dec 2010, 19:30 »

Haha nej nej, Liverpool ledelsen ansætter kun defensive trænere Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010