home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877523 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6015: 30 Nov 2010, 23:14 »

Tænker hele jeres hold som enhed. Det er vel ikke nogen statshemmelighed, at jeres startende 11 er meget fysisk anlagt, og ikke har superteknik. Præcis ligesom Kuyt.Så fatter jeg ikke hvorfor du ser fodbold overhovedet. Det er da et direkte trist fodboldsynspunkt.

Klart vi er et fysisk stærkt hold, men vi er langt bedre teknisk end fx jeres Liverpool hold eller Man Udt. Malouda, Drogba, Anelka, Lampard, Mikel og Zhirkov er alle teknisk meget stærke og så gør det da heller ikke noget at man har to motorer i Essien og en dog underpræsterende Ramires.

Malouda er et glimrende eksempel. Fremragende fysisk og genial teknik. Ingen kan vælte manden, når han fører bolden op ad banen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6016: 30 Nov 2010, 23:16 »

Man må ikke glemme Mikel nej. Gal en teknik han besidder, selvom han er et fysisk pragt eksemplar.

-LFC-
Manager

« Svar #6017: 30 Nov 2010, 23:31 »

Malouda, Lampard, Drogba osv har simpelthen ingen teknik. Stop nu. De tre har nogen af de bedste teknikker i PL. Essien og Mikel er fysiske skraldemænd, men så er det vist også det.

Jeg synes det er en fornøjelse, at kigge på sådan en spiller.
Tænkte ikke så meget jeres offensive kæde, men primært jeres bagkæde med Terry, Alex, Ivanovic (Cole er lidt en mellemting) og jeres midtbane med Essien, Mikel og tildels Lampard, som jeg mener både er en særdeles dygtig spiller, men også en særdeles stærk spiller rent fysisk grundet hans udholdenhed og styrke. Meget ligesom Gerrard. Tager vi Anelka, Drogba og Malouda, så gælder der meget det samme. Teknisk velfunderede spillere der er udstyret med en god fysik. Dog uden, at jeg er af den holdning at nogle af dem er superteknikere. Og det kan i argumentere nok så længe for, og nok så meget for, det er spild af tid, for min holdning står ikke til diskussion og den ændres ikke. Men det er fint for jer. I er besiddelse af det hold der er stærkest fysisk i verden, og det fungerer godt som enhed.

Hele min pointe er for at udnytte de få forcer Kuyt har udover udueligt tonseri, skal han udstyres med en der kan spille ham fri. Vi havde Xabi Alonso i 08/09, hvor Kuyt blev spillet fri mange gange over kanten til assist og scoring. Uden Xabi, skal Kuyt gøre for meget selv. Kuyt er afhænging af andre for at fungere, og jeg vil hellere fastlægge vores spillestil efter et bestemt koncept istedet for den mellemting eller ingenting vi kører med nu. Tottenham bør egentligt være et forbillede. De har to kanter der kan gå til baglinjen og slå indlæg, efter at have udfordret modstanderenas backs og de kan spille sig igennem. Tottenham har et fedt hold, og det er den vej der er tættest på den, jeg gerne vil  have,  at Liverpool går.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6018: 30 Nov 2010, 23:31 »

Klart vi er et fysisk stærkt hold, men vi er langt bedre teknisk end fx jeres Liverpool hold eller Man Udt. Malouda, Drogba, Anelka, Lampard, Mikel og Zhirkov er alle teknisk meget stærke og så gør det da heller ikke noget at man har to motorer i Essien og en dog underpræsterende Ramires.

Malouda er et glimrende eksempel. Fremragende fysisk og genial teknik. Ingen kan vælte manden, når han fører bolden op ad banen.

Nu må i Chelsea fans da snart stoppe. Åh Gud i er langt ude  crazy

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6019: 30 Nov 2010, 23:33 »

Nu må i Chelsea fans da snart stoppe. Åh Gud i er langt ude  crazy
Fortæl da i stedet hvorfor du er uenig?

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6020: 01 Dec 2010, 09:22 »

Tag dig nu sammen...  Fysisk er i bedre en Manchester og Liverpool, men i er på ingen måde bedre teknisk end Manchester United. United har Rooney, Berbatov, Valencia, Nani, Giggs, Anderson, Hernández og Park Ji-Sung.
Prøv at tage Chelsea brillerne af, når du diskutere fodbold.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #6021: 01 Dec 2010, 10:12 »

Når 3 managers; Rafa, Roy samt landstræneren fortrækker ham. Så selvom nogen herinde ikke kan se det, så kan alle de 3 managers se det.

Er det så nu jeg skal spørge hvordan det er gået for to ud af de tre managers..

Benitez har gjort Liverpool til en midterklub, og er pt nok den eneste manager i verden som er stupid og taktisk inhabil nok til at få et hold som Inter til at underpræstære..  Han har forandret vores hold så det består af en eller to stjerner og en masse middelmådige tonsere som absolut ikke har det der ligner af niveau til topfodbold..

Og Roy.. Tja behøver jeg sige hva plads vi ligger på  Rullende Øjne
Kuyt er og bliver en fucking tonser.. Den slags spillere kan du bruge hvis du skal slås om nedrykning, og hvis dit hold kun skal fighte sejrene i hus.. Vi skal være tophold, og så duer det ganske enkelt ikke at du har sådan en type på kanten.. En spiller som absolut ikke har nogen fodboldhjerne, og hvis eneste evne er at løbe.. Magen til hjerneløs fodboldspiller skal man lede længe efter..

Og Jakob, den eneste grund til at Bave kan lide Kuyt, er at Kuyt er pisse elendig og derfor er med til at gøre Liverpool til et dårligere hold.. Sjovt nok hader han Torres og Gerrard som generelt må betegnes som noget nær de eneste med den topkvalitet der skal til.. Bare ikke pt!

Du lider af vrangforestillinger . Jeg kan se en der har benyttet samme upassende ord om ham. Og når vi køber en med teknik, så er han glemt ligeså hurtigt som jeres sæsonstart.
Kæft du hiver den ene genialitet efter den anden ud af ærmet Grin

. Men jeg vil fandme ikke have en kant der mislykkes med hver tredje udfordring og udfordrer backen så elendigt som han gør. Vi skal tørre røv i modstandernes backs, fandme ikke jage dem, når vi har mistet bolden til dem.

Det går bare ikke til en klub af Liverpools karat, kun at kunne løbe og give sig 110 %.

Fuldkommen som talt ud af min mund.. Begge citater er hovedet på sømmet!
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 10:18 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6022: 01 Dec 2010, 10:15 »

Jacob E: Jeg forstår ikke, hvorfor du gider at blive ved med at forsvare Kuyt, de har jo tydeligvis set sig sure på Kuyt. De kan åbenbart ikke se, at fodbold ikke altid handler om flotte finter og smarte moves..

Nej, men vil du være tophold og være i stand til at skabe en kamp, så kræver det en offensiv med spillere som har FODBOLDHJERNE, og tekniske evner der gør at de kan behandle bolden på små områder.. Synes du selv Kurt er i stand til det?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6023: 01 Dec 2010, 10:27 »

Kuyt er og bliver en fucking tonser.. Den slags spillere kan du bruge hvis du skal slås om nedrykning, og hvis dit hold kun skal fighte sejrene i hus.. Vi skal være tophold, og så duer det ganske enkelt ikke at du har sådan en type på kanten.. En spiller som absolut ikke har nogen fodboldhjerne, og hvis eneste evne er at løbe.. Magen til hjerneløs fodboldspiller skal man lede længe efter..

Og alligevel vil du have en Kuyt kopi i Elmander. Hvori ligger forskellen?

Elmander har selvfølgelig spillet i Brøndby så det giver måske en lille plus?  Wink

Elmander fighter og fighter, det gør Kuyt også.
Elmander har haft svært ved at score mål, det har Kuyt også.

Begge er omkring de 30, ok Elmander er et helt år yngre Wink

Du kan lige så godt spille med den ene fremfor den anden.

verdenskrig
Manager

« Svar #6024: 01 Dec 2010, 12:09 »

Og alligevel vil du have en Kuyt kopi i Elmander. Hvori ligger forskellen?

Elmander har selvfølgelig spillet i Brøndby så det giver måske en lille plus?  Wink

Elmander fighter og fighter, det gør Kuyt også.
Elmander har haft svært ved at score mål, det har Kuyt også.

Begge er omkring de 30, ok Elmander er et helt år yngre Wink

Du kan lige så godt spille med den ene fremfor den anden.

Vrøvl i mine øjne.. Elmander har LANGT større tekniske færdigheder end Kuyt har.. Prøv at se nogle af de mål Elmander har lavet.. BLa det mod Wolverhampton hvor han sætter hele deres hold af i en telefonboks.. Hvis Kuyt nogensinde laver sådan et mål så skifter jeg køn Wink

Derudover ligger endnu en forskel i at jeg vil have Elmander til angrebet, mens Kuyt spiller kant.. Hvis Kuyt nu var angriber så kunne jeg acceptere at han var rotationsspiller, men det er mig en livslang gåde at man kan have en så kompetencefattig og teknisk dårlig spiller på kanten i en klub der vil med frem Smiley

Cool

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #6025: 01 Dec 2010, 12:20 »

Jeg er fandema enig, lad os sku da få et hold udelukkende bestående af folk som kan drible. se DET skal nok få en hver klub i verden til at vinde alt! Bare se på Inter sidste år. Teknisk sprudlende fodbold, der var jo ikke en spiller på det hold der ikke kunne sætte mindst 7 mand af og så lobbe den over keeperen.  Huh

Ægte fans må jo elske en spiller som Kuyt, han vil gå i døden for sit hold,, han fighter, løber, jagter, har vinderinstinkt. Kort sagt han udviser den vilje som der har manglet på Anfield de seneste mange år! Han er om nogen MANDEN der symbolisere hvordan Liverpools indstilling til tingene burde være, den burde være præcis så ydmyg og hårdtarbejdende som den var da det stod 0-3 den fantastiske aften i Istanbul!!  Græder Liverpool er i krise, og det løses ikke ved at hente en middelmådig driblestærk kantspiller ind der alligevel vil blive savet midt over i PL. Deter England gutter, IKKE spanien.

Det er ikke for at lyde tvær, men hvilke hold har ikke tonsere på def. midt og i midterforsvaet Rullende Øjne

Undskyld det sure opstød, men min passion for klubben gjorde jeg ikke kunne lade være  Tunge
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 12:22 af Tobias-Toft » Logged

- 96 -

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #6026: 01 Dec 2010, 12:23 »

Jeg er fandema enig, lad os sku da få et hold udelukkende bestående af folk som kan drible. se DET skal nok få en hver klub i verden til at vinde alt! Bare se på Inter sidste år. Teknisk sprudlende fodbold, der var jo ikke en spiller på det hold der ikke kunne sætte mindst 7 mand af og så lobbe den over keeperen.  Huh

Ægte fans må jo elske en spiller som Kuyt, han vil gå i døden for sit hold,, han fighter, løber, jagter, har vinderinstinkt. Kort sagt han udviser den vilje som der har manglet på Anfield de seneste mange år! Han er om nogen MANDEN der symbolisere hvordan Liverpools indstilling til tingene burde være, den vurde være præcis så ydmyg og hårdtarbejdende som den var da det stod 0-3 den fantastiske aften i Istanbul!!  Græder Liverpool er i krise, og det løses ikke ved at hente en middelmådig driblestærk kantspiller ind der alligevel vil blive savet midt over i PL. Deter England gutter, IKKE spanien.

Det er ikke for at lyde tvær, men hvilke hold har ikke tonsere på def. midt og i midterforsvaet Rullende Øjne

Undskyld det sure opstød, men min passion for klubben gjorde jeg ikke kunne lade være  Tunge

Her ligger problemet med Kuyt bare, at manden spiller kant, og der hører en figther som Kuyt sgu bare ikke hjemme.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

verdenskrig
Manager

« Svar #6027: 01 Dec 2010, 12:24 »

Forskellen er at vi bruger vores tonser på kanten.. Det du skriver  om hans indstilling kan ingen være uenig i, men når man bruger en type som Kuyt på kanten så har man allerede tabt på forhånd!

Han er nok den kantspiller i pl som er mindst kreativ og driblestærk.. Hvis vi skulle gøre som du siger, kan vi lige så godt forbedrede os på at spille om nedrykning de næste par år.. Et hold skal bestå af fodboldintelligente spillere.. Ikke tonsere! Navnligt når vi taler om den offensive del af spillet!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6028: 01 Dec 2010, 12:28 »

Jeg hader at måtte sige det, men lad os prøve at se mod Arsenal.. Hvor mange tonsere har de i deres offensiv?. Og hvordan går det dem kontra os..

De spiller offensiv kombinationsfodbold langs græsset, hvor stort set alle mand kan udfordre på begge sider af forsvarsspilleren, og hvor alle har fodboldforståelse og fin teknik..

Det er muligt de ikke har vundet noget de seneste år, men de kommer i det mindste med i CL og får sølvtøj stort set hvert år! Og at de ikke har vundet noget synes jeg mere skyldes Wengers nærighed, end klubbens evner!

Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6029: 01 Dec 2010, 12:29 »

Ægte fans må jo elske en spiller som Kuyt, han vil gå i døden for sit hold,, han fighter, løber, jagter, har vinderinstinkt. Kort sagt han udviser den vilje som der har manglet på Anfield de seneste mange år!

Det mener du ikke vel? Prøver du at definere ægte fans, ud fra om de kan lide en spiller på deres hold eller ej. Nu er vi jo tilbage på niveauet med, at hvis du har været fan af Liverpool i 10 år, og en anden har været det i 5, så er du større fan end ham den anden. Det er jo noget vrøvl, så tror ikke det er op til dig, hvem der er ægte fans eller ej. Det er faktisk ikke op til nogen.

Men Kuyt er en god spiller uden tvivl. Han er bare ikke en spiller, som sætter sine mænd af ude på fløjen. Jeg kunne godt se ham spille angriber for jer, sammen med Torres. Men så skulle i også lave om på holdopstillingen.

Elmander tror jeg vil passe perfekt i angrebet for jer. Han gør det altid godt, med en hængende angriber, som i har i Gerrard. Elmander og Davies samarbejde i Bolton er fantastisk, og det tror jeg sagtens Elmander kan få i Liverpool med Gerrard også. Elmander har flere gange denne sæson vist tegn på hans teknik, imod Wolverhampton og i seneste kamp mod Blackpool. Han har gang på gang præsteret i år, og jeg kan slet ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne præstere for jer. I er inde i en krise, og i denne sæson har Elmander vist, at han kan score mål uden hjælp fra sine holdkammerater, og det har i fandme manglet i år.

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010