home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877511 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6060: 01 Dec 2010, 19:32 »

Der er brug for ham. På et hvert hold, for han smider jo ikke bolden væk hver gang han får den. Nej, det gør han faktisk sjældent.

Der stoppede jeg med at læse Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6061: 01 Dec 2010, 19:32 »

Det man har brug for i Liverpool er en ordentlig defensiv Kuyt type (bedre end Poulsen) - Altså en fighter der vil gøre alt for at vinde, og samtidig er taktisk god og en god takler. Derudover mangler man nogen ordentlige fløje som Silva og Valencia som er teknisk stærke men samtidig yder en holdindsats og så har man brug for at få en Klose type op ved siden af Torres og så skubbe Gerrard frem på midten sammen med Meireles eller Maxi eller en bedre.. Og så nogle ordentlige forsvarsspillere. Ud med Carragher og ind med Agger/en Agger type. Så begynder Liverpool at ligne et tophold. Med deres spillere lige nu ligner Liverpool et hold til 5-10. pladsen.
Det er sikkert rigtigt, men det sker jo ikke. Det er ønsketænkning. Brug nu det de har, og i Kuyt har Liverpool en fantastisk spiller, der giver sig 200 % hver gang og som aldrig giver op. Intet kunne man ønske sig mere. Halvdelen af Liverpools trup tror ikke en skid på tingene. Se blot Torres.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6062: 01 Dec 2010, 19:33 »

Han er uundværlig for jer. Jeg er ked af at sige det, men han betyder mere end i kan se. Der er brug for ham. På et hvert hold, for han smider jo ikke bolden væk hver gang han får den. Nej, det gør han faktisk sjældent. Kuyt er vigtig for alle hold, om det så er Horsens, Real Madrid, Barcelona, eller Blackpool. Man kan altid bruge en mand som Kuyt.

Desuden kommer succes jo ikke på no time. Det kræver tid, og den tålmodighed har i tydeligvis ikke. I skal bruge Kuyt, han er vigtig for jer. Især i den position I er i nu.

Nej, i anerkender ham slet ikke nok. Tænk på han den, der gør allermest for den klub i elsker. Og så siger i: "Han er okay".

Skræmmende.

En Kuyt type er god ja. Hvis han er i den rigtige position og har gode egenskaber ud over sin arbejdsstyrke. Ingen klub kan bruge en Kuyt type på fløjen medmindre de spiller ultra defensivt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #6063: 01 Dec 2010, 19:34 »

Uundværlig?

Tag dig nu sammen Jakob, han bidrager jo med hat og briller i offensiven, og når han er en offensivspiller er det ret vitalt at han gør det. Kuyt er under ingen omstændigheder dygtig nok som en offensiv fodboldspiller på et tophold, uanset om han er en fighter eller ej. Du er ikke en topspiller bare fordi du vil dø for dit hold. Sådan fungerer det altså ikke.

Han er overhovedet ikke uundværlig for Liverpool, mener blot han er en hæmsko i den offensive del af spillet. Hvis han var en defensiv spiller var det måske noget andet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6064: 01 Dec 2010, 19:35 »

Det er sikkert rigtigt, men det sker jo ikke. Det er ønsketænkning. Brug nu det de har, og i Kuyt har Liverpool en fantastisk spiller, der giver sig 200 % hver gang og som aldrig giver op. Intet kunne man ønske sig mere. Halvdelen af Liverpools trup tror ikke en skid på tingene. Se blot Torres.

Der er ingen der betvivler hvor vigtigt det er at have fightere. Problemet med Kuyt er bare at han er kantspiller/bliver brugt på kanten. Hvis han havde bedre defensive forcer ville han da sikkert være fantastisk på den defensive midtbane, men på fløjen i en klub der burde spille offensivt og skabe kampen, hører han sgu ikke hjemme. At Torres ikke kæmper oppe på toppen er rigtigt men ret irrelevant i en diskussion om hvorvidt Kuyt hører til på Liverpools kant.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6065: 01 Dec 2010, 19:36 »

En Kuyt type er god ja. Hvis han er i den rigtige position og har gode egenskaber ud over sin arbejdsstyrke. Ingen klub kan bruge en Kuyt type på fløjen medmindre de spiller ultra defensivt.
Hans evner som direkte udfordrer bliver jo også gjort til skamme herinde. I min verden kan man sagtens være en god kantspiller, uden fart og den bedste teknik. Sagtens. Han laver jo så meget andet godt. Desuden søger han tit ind i banen, og spiller sjældent decideret kant. Man glemmer også hans arbejde den anden vej.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6066: 01 Dec 2010, 19:36 »

haha hvis alle kan bruge Kuyt er det sjovt ingen gider ha ham .. Han er jo ik ligefrem en ombejlet herre og ærlig talt så vil jeg ikke se ham i Manchester United .. Ku heller ik lige se ham i Barcelona og det med han aldrig smider bolden væk?? Manden spiller jo heller aldrig en aflevering .. Du får ham til at lyde som Xavi og det er han OVERHOVEDET ikke Jakob.. Du blamer andre for at de undervurderer ham mens du selv overvurderer ham i sådan en grad at du får manden til at lyde til at være en blanding af Ronaldo og Messi x20! Til grin !

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6067: 01 Dec 2010, 19:37 »

Der er ingen der betvivler hvor vigtigt det er at have fightere. Problemet med Kuyt er bare at han er kantspiller/bliver brugt på kanten. Hvis han havde bedre defensive forcer ville han da sikkert være fantastisk på den defensive midtbane, men på fløjen i en klub der burde spille offensivt og skabe kampen, hører han sgu ikke hjemme. At Torres ikke kæmper oppe på toppen er rigtigt men ret irrelevant i en diskussion om hvorvidt Kuyt hører til på Liverpools kant.
Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om fight og indstilling. Der er Torres indstilling for Liverpool bestemt ikke irrelevant.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6068: 01 Dec 2010, 19:40 »

Hans evner som direkte udfordrer bliver jo også gjort til skamme herinde. I min verden kan man sagtens være en god kantspiller, uden fart og den bedste teknik. Sagtens. Han laver jo så meget andet godt. Desuden søger han tit ind i banen, og spiller sjældent decideret kant. Man glemmer også hans arbejde den anden vej.

Hvis han ikke har fart eller teknik, hvad fanden gør han så godt for på kanten? Det hjælper da ikke noget som helst at have en kantspiller som ikke kan spille kantspiller og løber ind i midten. Og han kan ikke spille på den offensive midt, for han har ikke hverken evnerne eller blikket for spillet til at kunne ligge de afleveringer der skal ligges der. Netop derfor er han ubrugelig på et hold som Liverpool burde være.

Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om fight og indstilling. Der er Torres indstilling for Liverpool bestemt ikke irrelevant.

Nej men det er irrelevant i diskussionen om hvorvidt Kuyt hører til på Liverpools hold. Torres burde få en røvfuld og glødende kul i bukserne så han kunne kæmpe røven ud af dem, men det har stadig intet at gøre med at Kuyt intet har at gøre på kanten i en topklub. Han ville være uundværlig i en klub som skulle kæmpe mod nedrykning og havde brug for arbejdsheste i deres defensive udgangspunkt, men han hører bestemt ikke hjemme på Liverpools hold.

verdenskrig
Manager

« Svar #6069: 01 Dec 2010, 19:41 »

Det sjove er at du KUN fokuserer på fight og indstilling.. Det skyldes jo nok at han ikke indeholder meget andet som spiller!
Du kan ikke koge suppe på ingredienser som ikke findes  Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6070: 01 Dec 2010, 19:42 »

Uundværlig?

Tag dig nu sammen Jakob, han bidrager jo med hat og briller i offensiven, og når han er en offensivspiller er det ret vitalt at han gør det. Kuyt er under ingen omstændigheder dygtig nok som en offensiv fodboldspiller på et tophold, uanset om han er en fighter eller ej. Du er ikke en topspiller bare fordi du vil dø for dit hold. Sådan fungerer det altså ikke.

Han er overhovedet ikke uundværlig for Liverpool, mener blot han er en hæmsko i den offensive del af spillet. Hvis han var en defensiv spiller var det måske noget andet.
Jeg er uenig. Lad os bare sige at Kuyt bidrager mere i offensiven end Torres gør. Det er fact. Og hvis ikke Torrs bidrager, hvem gør så.
Kuyt bidrager i den grad i den offensive del af spillet. Han er energisk i front, og er kynisk foran kassen. Bidragelse til offensiven er ikke kun tricks, flotte afleveringer og mål. Det er imo lige så meget genpres, vilje og tro på tingene.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6071: 01 Dec 2010, 19:43 »

haha hvis alle kan bruge Kuyt er det sjovt ingen gider ha ham .. Han er jo ik ligefrem en ombejlet herre og ærlig talt så vil jeg ikke se ham i Manchester United .. Ku heller ik lige se ham i Barcelona og det med han aldrig smider bolden væk?? Manden spiller jo heller aldrig en aflevering .. Du får ham til at lyde som Xavi og det er han OVERHOVEDET ikke Jakob.. Du blamer andre for at de undervurderer ham mens du selv overvurderer ham i sådan en grad at du får manden til at lyde til at være en blanding af Ronaldo og Messi x20! Til grin !
Jeg vil gerne se ham i Chelsea. Så kunne Anelka lære lidt af ham. Men nu har vi også set overdrivelse fremmer forståelse.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6072: 01 Dec 2010, 19:46 »

Det sjove er at du KUN fokuserer på fight og indstilling.. Det skyldes jo nok at han ikke indeholder meget andet som spiller!
Du kan ikke koge suppe på ingredienser som ikke findes  Smiley
Han scorer også uhyggelige vigtige mål. Jeg vil faktisk også sige hans teknik er ganske middelmådig, men det er ikke det der bliver fokuseret på. Han er en fin spiller, men hans fight og indstilling gør ham fantastisk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6073: 01 Dec 2010, 19:47 »

Inter vil også gerne have Kuyt, og Sneijder er enig. Men de har jo også kun vundet The Treble..

verdenskrig
Manager

« Svar #6074: 01 Dec 2010, 19:48 »

Han scorer også uhyggelige vigtige mål. Jeg vil faktisk også sige hans teknik er ganske middelmådig, men det er ikke det der bliver fokuseret på. Han er en fin spiller, men hans fight og indstilling gør ham fantastisk.

Hvornår har han sidst lavet et vigtigt mål ? Generelt snakker du om at han er åhh så målfarlig.. Det er ikke ligefrem fordi han lægger med fremme på topscorerlisten hverken i Liverpool eller i PL!

Cool

Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010