home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  1 Bruger, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1975614 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3165: 28 Feb 2009, 17:42 »

hold kæft.......... hvad fanden sker der? Er vi et tophold i PL eller et bundhold i League 2? Fy for helvede, Rafa!
Nah.. vi er bare elendige..

Men uanset hvor pisseondt det gør at se på alt det lort, så må vi bare holde ud indtil forandringerne melder sig. Første skridt er taget med Parrys stop til sommer.
øøøh har vi ikke lige fået konstateret at Rafa ikke har en skid med spillerkøb/salg at gøre i Liverpool .. Nu må I fandme bestemmer jer for om ejerne er diktatorer eller om Rafa bestemmer hvem der skal købes ??
Alt det andet ja men hvem spiller kampen?? Ingen af Liverpool spillerne gør jo noget for at ændre noget som helst.. Det er tilladt at tænke selv på banen og tilpasse sig forholdene og ik udelukkende spille med hovedet under armen eller at kaste sine hjerner ud til Benitez..
Det er ligefør jeg tvivler på det er det.. men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Rafa har en stor indflydelse alligevel. Hvorfor tror du vi har så mange spaniere?

verdenskrig
Manager

« Svar #3166: 28 Feb 2009, 17:43 »

Ja men ingen ved det... Det kan være en blanding, og det har intet med at bestemme sig at gøre... Jeg ved det personligt ikke mere, jeg ved bare at vi skal have perry, amerikanerne (gud hvor jeg hader det folkefærd), og benitez ud før der er ro..

Og hvad skulle spillerne gøre.. Hvis de aldrig bliver trænet i noget off, og har fået at vide at de skal gøre sådan og sådan ja så gør man ikke andet...

Man gør som ens træner beder dig om i fodbold.. Jeg ved i øvrigt at du ikke selv spiller fodbold så hvilken baggrund har du for at sige det her!?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #3167: 28 Feb 2009, 17:45 »

øøøh har vi ikke lige fået konstateret at Rafa ikke har en skid med spillerkøb/salg at gøre i Liverpool .. Nu må I fandme bestemmer jer for om ejerne er diktatorer eller om Rafa bestemmer hvem der skal købes ??
Alt det andet ja men hvem spiller kampen?? Ingen af Liverpool spillerne gør jo noget for at ændre noget som helst.. Det er tilladt at tænke selv på banen og tilpasse sig forholdene og ik udelukkende spille med hovedet under armen eller at kaste sine hjerner ud til Benitez..

Kun folk i klubben ved præcist, hvem der køber og sælger spillere, men Rafa har i hvert fald haft en finger med i spillet. Ellers havde vi ikke startet med 5 spaniere inde mod Real. Men ligemeget hvad har Rafa begået nogle elendige taktiske valg, og det er nok til at burde fyres. Det har ejerne i hvert fald ikke noget at gøre med!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3168: 28 Feb 2009, 17:46 »

Har den baggrund for at sige det at man I håndbold også gør som træneren siger men når man som spiller kan se tingene ik fungere er der en (oftest kaptajnen) der tager dirregent stokken og sidst jeg tjekkede er det ik forbudt at være kreativ på en fodboldbane heller ?? Er det?? Bliver du slagtet efter en kamp for at lave genialiteter selvom træneren ik har bedt dig om det ?? Det kan jeg så omvendt spørge dig om ?? Man tilpasser sig forholdene - eller det gør gode fodboldspillere ..

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3169: 28 Feb 2009, 17:47 »

Uanset hvem der står for køb og salg spillere håber jeg virkelig at de kan tage sig sammen og hente en spiller som downing til næste sæson!

-LFC-
Manager

« Svar #3170: 28 Feb 2009, 17:49 »

Uanset hvem der står for køb og salg spillere håber jeg virkelig at de kan tage sig sammen og hente en spiller som downing til næste sæson!
Downing er vel næppe noget særligt, men han er da bedre end vores fløje?

verdenskrig
Manager

« Svar #3171: 28 Feb 2009, 17:49 »

Nej men fodbold er ikke håndbold... Så lad være med at sammenlign det, for det har INTET med hinanden at gøre udover at der spilles med en bold...

Man ahr nogle roller på en fodboldbane som man får inden kampen.. Indenfor de roller får man taktiske instrukser.. Og dem følger man... Laver man en genialitet er der ingen der siger noget, men hvis træneren har bedt en om at spille sikkert (De har benitez det er tydligt) jamen så spiller man sikkert... En fodboltræner vil jeg mene har langt større indflydelse på sit hold hvad taktik angår end en håndboldtræner!

Og gode fodboldspillere har gerne en god fodboldtræner.. Det har vores bare ikke!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3172: 28 Feb 2009, 17:52 »

Downing er vel næppe noget særligt, men han er da bedre end vores fløje?

meget bedre  end vores fløje!!

Pepe
Gæst

« Svar #3173: 28 Feb 2009, 17:54 »

meget bedre  end vores fløje!!

Så fantastisk er Downing da heller ikke? En god fløj, men imo skal vi op i nogle lidt større navne, hvis vi skal vinde de store titler.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3174: 28 Feb 2009, 17:56 »

Hvis du vil være verdens bedste så tager man nogle chancer.. Nægter at tro på en fodboldtræner før en kamp siger gå ud og spil med høj risiko .. Man mærker stemningen an og gør det.. derfor er nogle geniale og andre middelmådige.. De gode ved hvornår man skal gøre et og hvornår man skal gøre det sikre .. Når du er bagud 1-0 så er der ingen grund til at spille sikkert længere .. Så skal man ud og tage chancer i ligaen.. Om du taber 1-0 eller 2-0 er underordnet så længe der er så mange point mellem nr. 1 og 2.. Bare indrøm I ikke har nogle spillere der tør eller kan tage chancer .. Det er ABSURD at sige det kun er trænerens skyld.. Det er 50-50 spillere og trænere imellem.. Træneren har det endelige ansvar men spillerne er vel bare heller ik gode nok??

Vil du så VENLIGST forklare mig en ting? I spiller med livrem og seler konstant - hvorfor lukker I flere mål ind end hold som Chelsea og United der spiller (med al respekt) en del - hvis ik meget meget mere offensivt end jer?? I træner udelukkende defensivt (siger rygtet) hvorfor sucks jeres defensiv så , så meget ?? Forklaring udbedes ?

Pepe
Gæst

« Svar #3175: 28 Feb 2009, 17:59 »

Bare indrøm I ikke har nogle spillere der tør eller kan tage chancer ..

funny
Hvad FANDEN? Det mener du ikke seriøst det der? Kan Gerrard - verdens bedste midtbanespiller - ikke tage nogle chancer. Det er det mest uintelligente jeg nogensinde har hørt. Man er ikke et af de bedste hold i verden, hvis man ikke har nogle spillere der KAN tage chancer? Hvad fanden?

verdenskrig
Manager

« Svar #3176: 28 Feb 2009, 18:01 »

2 svar..

Du siger det er 50/50 mellem træneren og spillerne men det er gerne træneren der henter spillerne?.. Hvordan kan det så være 50/50

Forklaringen er at vi har to snegle i vores midterforsvar.. De gode perioder vi har haft i denne sæson har været mens agger var i forsvaret... For han tør nemlig som en af de eneste tage chancer på vores hold, og dermed skabte han ofte overtal.. Mærk dig dette.. LIge så snart skrtel kom tilbage blev ALT lort..

Få nu skrtel ud af det hold og agger ind.. Jeg er så træt af at se på den slovakiske boldmongol!

funny
Hvad FANDEN? Det mener du ikke seriøst det der? Kan Gerrard - verdens bedste midtbanespiller - ikke tage nogle chancer. Det er det mest uintelligente jeg nogensinde har hørt. Man er ikke et af de bedste hold i verden, hvis man ikke har nogle spillere der KAN tage chancer? Hvad fanden?

Nej men du kan ikke undgå at DB ser en smule subjektivt på det, så det vil jeg personligt undlade at kommentere på Wink

Cool

Pepe
Gæst

« Svar #3177: 28 Feb 2009, 18:06 »

Jeg synes nu, at der er latterligt at sige, at Torres, Agger, Gerrard osv, osv ikke tager nogen chancer Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3178: 28 Feb 2009, 18:09 »

Hov jo I har to spillere .. Gerrard der trykker af udefra og så har I Torres der kan være genial til tider ..
Men jaa det er fandme ik meget ud af et helt hold - det er netop de to spillere der skal hive resten af holdet op og give en masse tryghed og selvtillid så alle spillere tør at præstere..

Og VK du er selv mega subjektiv så drop den der attitude.. Desuden ved vi jo ik med sikkerhed om det er Benitez der bestemmer hvem der ska ind og hvem der ikke skal .. Så ved vi om det er Benitez der sørger for indkøb :S
Men spillerne har vel også et ansvar eller hvad ?? Det ved du jo selv fra krisetiderne i BIF hvor du eftersøgte noget vilje og fight fra SPILLERNE .. sååå det spillerne har vel også et medansvar??

Pepe
Gæst

« Svar #3179: 28 Feb 2009, 18:11 »

Hov jo I har to spillere .. Gerrard der trykker af udefra og så har I Torres der kan være genial til tider ..
Men jaa det er fandme ik meget ud af et helt hold - det er netop de to spillere der skal hive resten af holdet op og give en masse tryghed og selvtillid så alle spillere tør at præstere..

Prøv nu at høre. Man ligger ikke i toppen af PL, hvis man har to spillere, der kan noget, og resten er lort. Lad være med at sige, at resten af vores offensiv simpelthen ikke KAN tage chancer!

Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010