home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1975636 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3180: 28 Feb 2009, 18:15 »

Og VK du er selv mega subjektiv så drop den der attitude.. Desuden ved vi jo ik med sikkerhed om det er Benitez der bestemmer hvem der ska ind og hvem der ikke skal .. Så ved vi om det er Benitez der sørger for indkøb :S
Men spillerne har vel også et ansvar eller hvad ?? Det ved du jo selv fra krisetiderne i BIF hvor du eftersøgte noget vilje og fight fra SPILLERNE .. sååå det spillerne har vel også et medansvar??

Hvor i denne tråd er jeg subjektiv ?.. Giv venligst eksempler, for du taler som om du ved alt om liverpool og det ved jeg du ikke gør så drop det selv...

Ja spillerne ahr selv et ansvar,.. Men da du ikke vil svare på msn får du spørgsmålet herinde.. Nu da enda nævner brøndby her..

Forklar mig venligst hvorfor vi altid spillede af røv i en 4-5-1 i krisen, men lige så snart vi spillede 4-4-2 så så det ud som det gamle brøndby

Forklar mig det, hvis spillerne bare kan handle selv!?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3181: 28 Feb 2009, 18:36 »

Hov jo I har to spillere .. Gerrard der trykker af udefra og så har I Torres der kan være genial til tider ..
Men jaa det er fandme ik meget ud af et helt hold - det er netop de to spillere der skal hive resten af holdet op og give en masse tryghed og selvtillid så alle spillere tør at præstere..

Og VK du er selv mega subjektiv så drop den der attitude.. Desuden ved vi jo ik med sikkerhed om det er Benitez der bestemmer hvem der ska ind og hvem der ikke skal .. Så ved vi om det er Benitez der sørger for indkøb :S
Men spillerne har vel også et ansvar eller hvad ?? Det ved du jo selv fra krisetiderne i BIF hvor du eftersøgte noget vilje og fight fra SPILLERNE .. sååå det spillerne har vel også et medansvar??
Og Alonso... der er vel en grund til at han har scoret 2 gange fra egen banehalvdel og har været tæt på andre gange..

JKJ
Gæst

« Svar #3182: 28 Feb 2009, 19:24 »

Hold da kæft hvor er jeg grædefærdig...

Men hvis i vil have undskyld mig for i dag, så vil jeg lige gå ud i min frosne have og grave mig et stort hul og hoppe i det, er der flere LFC fan der vil med, skal jo lige vide hvor stort det skal graves...

Men vil da gerne ønske Man U tillykke med mesterskabet, i får i hvert fald ikke konkurrence fra vores side!!!

Hold kæft hvor er det dog elendigt at vi ikke kan tage point fra et hold der ikke har vundet i 14 kampe i træk i PL!! Men skulle fan deme tro det var os der lå nr 2 fra bunden og ikke i toppen, vi er nu også kun nr 3 nu!!

Og jeg trækker hermed mine ord i mig igen, Benitez farvel, det kan kun gå for langsomt og hellere end gerne goddag til Mourinho, det ville glæde mig hvis du kiggede forbi!

verdenskrig
Manager

« Svar #3183: 28 Feb 2009, 19:40 »

Som du dog kan skrive det JKJ Græder

Tjaaa jeg ku i hvertfald godt grave mig ned lige nu så hvis du har lyst til at grave for, er jeg ikke sen til at takke for invitationen!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #3184: 28 Feb 2009, 19:51 »

Er også frisk på at hoppe i hullet Wink En sand katastrofe for Liverpool, at vi ikke vinder over et hold som 'brough, der burde tæskes godt og grundigt. Elendigt..

JKJ
Gæst

« Svar #3185: 28 Feb 2009, 20:07 »

Som du dog kan skrive det JKJ Græder

Tjaaa jeg ku i hvertfald godt grave mig ned lige nu så hvis du har lyst til at grave for, er jeg ikke sen til at takke for invitationen!

Jamen forhelvede da... Man kan jo ikke være andet end vildt frustreret... Jeg vil da skide i et hul på at vi vandt over RM... Det kan jo gøre totalt ligemeget når vi ikke engang kan formåde at tage point mod et sådan taberhold som Middlesbrough, ja vi er endda selv et taberhold nu...

Mit håb er at vi bare bliver i top 4, men kan sagtens frygte at vi også bliver overhalet af AV og måske endda de blå fra byen og Arsenal, jeg vil i hvert fald ikke blive overrasket hvis det sker.

Det nytter jo ikke noget at vi engang imellem viser noget i CL når vi ikke engang er sikker på at komme i CL til næste sæson med en forhåbenlig ny træner ved roret, og måske er det meget godt at vi får en lærestreg og begynder at spille noget offensivt fodbold fremfor den defensive indstilling vi åbenbart kun kan finde ud af at praktisere... Det siger vel også lidt at vi i de måske bedste kampe vi har spillet i denne sæson var det Sammy der sad ved roret mens Benitez var sygemeldt, det bør vel give noget stof til eftertanke!!

Jeg er frustreret og møg irriteret så beklager de mange bandeord hvis der er noget der får ondt i røven over det  Peace

ZhotLog
Gæst

« Svar #3186: 01 Mar 2009, 18:39 »

Uanset hvor stor frustrationerne må være lige nu, forstår jeg ikke dem, der nævner lige netop Mourinho som evt afløser for Benitez. Han har da om nogen samme fodboldfilosofi som Benitez, hvor fokus i den grad ligger på forsvaret. Og at han skulle få styr på ledelsen? Han magtede ikke Abramovic i Chelsea, hvorfor han befinder sig i Inter nu.

JKJ
Gæst

« Svar #3187: 02 Mar 2009, 12:34 »

Uanset hvor stor frustrationerne må være lige nu, forstår jeg ikke dem, der nævner lige netop Mourinho som evt afløser for Benitez. Han har da om nogen samme fodboldfilosofi som Benitez, hvor fokus i den grad ligger på forsvaret. Og at han skulle få styr på ledelsen? Han magtede ikke Abramovic i Chelsea, hvorfor han befinder sig i Inter nu.

Forskellen er bare at han og hans hold vinder kampene, det gør vi ikke... Og for at opnå de resultater som han har fået må man jo også frem på banen og score nogle mål, det er vi jo heller ikke videre gode til...
Så måske han tænker defensivt, men han kan altså også noget den anden vej...

Men nu skal vi ikamp allerede igen imoergen tirsdag, hjemme mod Sunderland. Forhåbenligt kan og bliver det en kamp med fuld knald over stepperne og fremad banen...

Så jeg satser på en uafgjort eller et lille nederlag  Djævel

Danielsen
Manager

« Svar #3188: 02 Mar 2009, 17:57 »

Jeg må være ærlig, jeg forstår ikke at i diskuter om hvem der ville kunne gøre det bedre end Refa.. det er jo indlysende at folf som mourinho, Guardiola eller wenger vil kunne klarer det bedre. men hvis vi nu skal være helt ærlige. så ville stort set alle trænere kunne gøre det bedre end Refa

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

JKJ
Gæst

« Svar #3189: 03 Mar 2009, 14:08 »

Så må vi op på hesten igen, og jeg nægter simpelthen at tro på at spillerne ikke yder en 115% indsats i aften hjemme mod Sunderland.
Torres, Agger og Arbeloa er stadig ude med skader så dem gider vi ikke beskæftige os med da vi jo ikke kan bruge dem til noget alligevel...

Truppen er som følger: Reina, Carragher, Skrtel, Hyypia, Dossena, Aurelio, Babel, Benayoun, Gerrard, Mascherano, Alonso, Kuyt, Lucas, Ngog, El Zhar, Riera, Darby, Cavalieri

Jeg kunne godt tænke mig at Benitez ville prøve at smide en Darby ned som højreback, fremfor enten Skrtel eller Carra. Han er et af vores egne unge talenter så hvorfor i alverden ikke prøve ham af fremfor at bare lade ham side på bænken.
Derudover er det også på at tide at lade nogle af de spillere som tilbringer en del tid på bænken få noget spilletid så de kan bevise hvad de kan, imo kan de i hvert fald godt gøre det bedre end flere af dem der spiller mest... Og så mangler vi altså Insua i truppen, han er vel den bedste venstreback vi har haft i denne sæon, men alligevel bliver man ved med at satse på Glasben og Vildspark (Aurelio & Dossena) som jeg intet viser andet end de bliver skadet eller sparker til højre og venstre uden at ramme noget...

En opstilling i aften lidt alá:
Reina - Darby, Carra, Skrtel, Aurelio (imangle af bedre) - Benayoun, Mascha, Alonso, Babel - Gerrard - Kyut.

Ude over Insua har vi netop fået unge Hamill tilbage fra endnu en udlejning og han bør også snart få chancen, han har i de seneste 2 sæsoner været udlejet til 2-3 klubber og i hver af dem har han imponeret stort så hvorfor i alverden prøver vi ham ikke af. Vi har jo længe skreget efter en højrefløj og der har vi en der er "naturlig" på den plads...

Men det er vel Benitez og vores klub i en nøddeskal, vi køber talenter til højre og venstre og det eneste vi gør er IKKE at bruge dem og dermed bruger vi en masse kræfter og penge på ingenting. Nu hvor vi ikke kan nå noget i PL alligevel i denne sæson kunne det da være dejligt at man prøvede nogle af disse unge spillere af så man ved om de kan stå distancen, når man ikke prøver dem finder vi jo aldrig ud af om vi har spildt endnu et talent!!

Både vore konkurrenter i Man U og Arsenal har jo stor succes med at hente et talent op engang imellem og give dem chancen i en kamp her og der så de kan modnes, hvorfor gør vi dog i alverden ikke det samme??

Samtidig kan man begynde at sluse spillere som Hyypia, Lucas, Reira, Dossena, Aurelio, Degen, El Zhar osv ud af holdet, hvis vi skal videre fra hvor vi er idag skal disse spillere væk, de har simpelthen ikke klassen til at spille helt i toppen af PL...
Hvis Benitez bliver sker det dog nok ikke, tværtimod vil de nok alle få forlænget kontrakten og vi bliver ved med at hente underlige spaniere ind plus en masse talenter som bare går i glemsen på U-holdet og reserverne...

Jeg håber på at han selv går, og vi får nyt frisk blod på bænken. Jeg er så også udmærket klar over at der vil gå min en sæson mere inden vi kan udfordre om PL titlen men så får vi forhåbenligt ryddet godt ud i truppen så vi kun har de stærkeste tilbage og ikke en masse fyld som ikke har klassen alligevel...

Caspper
Manager

« Svar #3190: 03 Mar 2009, 14:31 »

For at der efterhånden skal være spænding i titelkampen, så håber jeg at i vinder i aften! Smiley

Held og lykke.. Det får i brug for Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #3191: 03 Mar 2009, 17:50 »

Jep, så venter Sunderland i aften. JKJ har allerede skrevet hvad jeg kunne nævne, så jeg vil blot tilføje, at jeg savner at se Liverpool vinde en sikker sejr i PL, men jeg gider ikke forvente noget som helst af vores, for det er så let at blive pisseskuffet. Vi er jo ligeså utilregnelige som et spansk midterhold..

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3192: 03 Mar 2009, 17:58 »

Vi vinder idag og det siger jeg fordi drengene har noget at bevise efter i lørdags så tror vi vinder 4-0

-LFC-
Manager

« Svar #3193: 03 Mar 2009, 18:02 »

Vi vinder idag og det siger jeg fordi drengene har noget at bevise efter i lørdags så tror vi vinder 4-0
Haha, det var eddermanme optimistisk, men jeg håber sgu, at du får ret. Opstemt

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3194: 03 Mar 2009, 18:19 »

Det håber jeg da også men jeg er sikker på vi nok skal vinde

Men jeg har det bare lidt sværet at sætte mig op til den kamp efter vi ikke vinder Guld

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010