home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Jan 2025, 20:21 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1975195 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3135: 27 Feb 2009, 20:08 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AH!

Så skal amerikanerne og Benitez bare på porten, så tror jeg atter på, at vi kan vinde mesterskaber igen. Opstemt

Fantastisk! Så mangler vi bare de to amerikanere!

Fantastisk.. Første skridt på vejen mod ro i klubben og kamp om mesterskabet hvert år Smiley

Det er den bedste nyhed i mange år

Det er så her vi mangler en enig knap for jeg har ikke meget at tilføje  Peace

Det skulle da lige være at jeg så er villigt til at give Benitez en chance mere, nu hvor han så forhåbneligt selv får lov til at stå for indkøbene må han jo så bevise at han selv kan klare det og ikke give skylden til andre for underlige indkøb...

verdenskrig
Manager

« Svar #3136: 28 Feb 2009, 12:12 »

http://onside.dk/node/27447

Hvis det her skulle ende med at blive en realitet så vil jeg græde glædeståre Opstemt Grin... det ville være noget så optimalt på stort set alle fronter.. Manden er et taktisk, og træningsmæssigt geni udover det sædvanlige... Plus at hans omdømme helt sikkert vil kunne lokke mange stjernespillere til..

Han er nok heller ikke ligefrem typen der gider finde sig i at to syge autoritære "Hitler" Amerikanere bestemmer noget over ham..

HENT HAM Thumbs Up!!! Og anset benitez som assistent Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3137: 28 Feb 2009, 12:18 »

Hvis det her skulle ende med at blive en realitet så vil jeg græde glædeståre Opstemt Grin... det ville være noget så optimalt på stort set alle fronter.. Manden er et taktisk, og træningsmæssigt geni udover det sædvanlige... Plus at hans omdømme helt sikkert vil kunne lokke mange stjernespillere til..

Han er nok heller ikke ligefrem typen der gider finde sig i at to syge autoritære "Hitler" Amerikanere bestemmer noget over ham..

Nu mangler vi den der enig knap igen Wink

Dog er jeg parart til at give Bebitez EN chance mere... Så kan han selv få lov til at købe ind, og hvis vi så fejler totalt igen så er der absolut INGEN at give skylden over en underlig indkøbspolitik udeover Benitez selv...

Pepe
Gæst

« Svar #3138: 28 Feb 2009, 12:33 »

Sikke en fantastisk nyhed!! Mourinho ville være HELT fantastisk at få til klubben, og jeg kan kun erklære mig 100% enig i alt du siger! Klasse. Han kunne også sætte amerikanerne på plads, som du siger. Hvis han er interesseret, så screw Benitez!

-LFC-
Manager

« Svar #3139: 28 Feb 2009, 16:49 »

Nu mangler vi den der enig knap igen Wink

Dog er jeg parart til at give Bebitez EN chance mere... Så kan han selv få lov til at købe ind, og hvis vi så fejler totalt igen så er der absolut INGEN at give skylden over en underlig indkøbspolitik udeover Benitez selv...
Nej han skal ikke have flere chancer! Han skal bare UUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUD! Han har fået nok chancer i de år han har været her og der er ikke sket en skid bortset fra, at vi har markeret os internationalt!

verdenskrig
Manager

« Svar #3140: 28 Feb 2009, 16:51 »

Rafa /liverpool er dr jekyl og mr hyde...

Det er alt hvad man behøver og sige!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #3141: 28 Feb 2009, 16:55 »

Bedst som man kunne tro at I var på rette kurs igen, ser det ud til at slå fejl. Middlesbrough 1-0 Liverpool.

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

-LFC-
Manager

« Svar #3142: 28 Feb 2009, 16:57 »

Bedst som man kunne tro at I var på rette kurs igen, ser det ud til at slå fejl. Middlesbrough 1-0 Liverpool.
Hvis du skal være flabet og provokere kan du skrubbe over i dit eget holds tråd..

Men hvad fik der dog tro, at vi var på rette vej? Fordi vi slog Real Mierda ude? Det eneste Liverpool kan er jo at spille europæisk, så fordi vi vinder ude over et spansk middelhold, så er vi ikke på rette kurs i PL.. Smiley

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #3143: 28 Feb 2009, 17:01 »

Hvis du skal være flabet og provokere kan du skrubbe over i dit eget holds tråd..

Men hvad fik der dog tro, at vi var på rette vej? Fordi vi slog Real Mierda ude? Det eneste Liverpool kan er jo at spille europæisk, så fordi vi vinder ude over et spansk middelhold, så er vi ikke på rette kurs i PL.. Smiley

Jeg er på ingen måde flabet.

At besejre Real Madrid på Bernabeu er kanon flot, og jeg havde troet, at det måtte give Jeres spillere store mængder selvtillid. Åbenbart ikke, da Middelsbrough burde være en overkommelig opgave.

verdenskrig
Manager

« Svar #3144: 28 Feb 2009, 17:03 »

Intet er en overkommelig modstander for os... har du slet ikke set liverpool i år?

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3145: 28 Feb 2009, 17:04 »

Hvorfor er det I egentligt tror, at Mourinho kan sætte de to amerikanere på plads? Han endte da på porten i Chelsea pga. uenigheder med Abramovich, så hvorfor skulle han kunne sætte to amerikanere, der virker mere underlige i toppen af pyramiden end Abramovich, til vægs?

Derudover vil jeg dog gerne støtte op om at Mourinho vil være en god træner for Liverpool Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #3146: 28 Feb 2009, 17:07 »

Jeg er på ingen måde flabet.

At besejre Real Madrid på Bernabeu er kanon flot, og jeg havde troet, at det måtte give Jeres spillere store mængder selvtillid. Åbenbart ikke, da Middelsbrough burde være en overkommelig opgave.
Godt nok. Peace

Ja det er kanon flot, men Benitez er også i sit es, når han kan sætte holdet til at have alle mand bag bolden. Når vi møder et lille lortehold som Middlesbrough, så skal vi ud og spille fodbold også går det galt..

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #3147: 28 Feb 2009, 17:09 »

Real Madrid er ikke et middelhold.  Wink

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #3148: 28 Feb 2009, 17:11 »

Godt nok. Peace

Ja det er kanon flot, men Benitez er også i sit es, når han kan sætte holdet til at have alle mand bag bolden. Når vi møder et lille lortehold som Middlesbrough, så skal vi ud og spille fodbold også går det galt..

Ja, du kan have ret i noget dér. Men det viser jo også at I ikke er gode nok til mesterskabet i år..

Pepe
Gæst

« Svar #3149: 28 Feb 2009, 17:21 »

Hvorfor er det I egentligt tror, at Mourinho kan sætte de to amerikanere på plads? Han endte da på porten i Chelsea pga. uenigheder med Abramovich, så hvorfor skulle han kunne sætte to amerikanere, der virker mere underlige i toppen af pyramiden end Abramovich, til vægs?

Derudover vil jeg dog gerne støtte op om at Mourinho vil være en god træner for Liverpool Smiley

Det vil kan kunne, fordi at han har karakter i modsætning til Benitez, og han gider fandeme ikke finde sig i, at der sidder to amerikanere, der ikke ved en skid om fodbold og kontrollerer hans indkøbspolitik osv.. Han skal sgu nok få dem sat til vælgs, hvis han bliver manager Wink

Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010