home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1974805 gange)
N17
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3105: 25 Feb 2009, 22:20 »

Hold da kæft hvor spiller Liverpool destruktivt fodbold. Ikke at jeg ikke forstår det, men det er fanme kedeligt at se!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Caspper
Manager

« Svar #3106: 25 Feb 2009, 22:22 »

Tillykke gutter!

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #3107: 25 Feb 2009, 22:24 »

Smuk kasse!!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #3108: 25 Feb 2009, 22:26 »

YEEEEEEES! Opstemt
Helt fortjent! 100% (ironi kan være brugt)

Hvis vi holder denne hjem, så tror jeg vores chancer for videre deltagelse ligger på 75%
LIVERPOOL!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #3109: 25 Feb 2009, 22:42 »

Tror Liverpool kan overraske i aften med en smal sejr eller en uafgjort. Rafa har sikkert ikke mistet sit talent for ChL og Real Madrid har været ualmindeligt dårlige i de sidste par udgaver af turneringen.

Betragt mig som en fodboldgud.

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3110: 25 Feb 2009, 22:50 »

Det kan godt være at vi ikke spiller så flot fodbold som Barcelona men vi vinder på det

Tillykke Liverpool alle liverpool fans

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3111: 25 Feb 2009, 22:56 »

Hvor er det underligt med liverpool.. Vi kan ikke spille andet end uafgjort med de mindre engelske klubber.. Men så snart modstanderen hedder Real Madrid, Manchester eller Chelsea, så kan vi da sagtens vinde :S..

Men anyway, det er jo fantastisk Opstemt:D:D

Pepe
Gæst

« Svar #3112: 25 Feb 2009, 23:28 »

LÆKKERT! De spiller klogt i dag. Står solidt defensivt, er farlige i de afgørende situationer, og så scorer Benayoun! Klasse! Utroligt rutineret, at de henter sådan et resultat hjem. Den må ikke smides væk på Anfield!

-LFC-
Manager

« Svar #3113: 25 Feb 2009, 23:30 »

Fuck det er genialt det her! Mascherano er gud og Real Madrid kan rende mig!

Pepe
Gæst

« Svar #3114: 25 Feb 2009, 23:38 »

Gerrard starter ude ifølge Marca. Ikke skidt!

2-0 til kongeklubben  Opstemt

3-0 er dog drømmescenariet, selvom 2-0 også ville være fantastisk.

1-0 - Raúl
2-0 - Higuaín

En gang til? Rullende Øjne

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3115: 25 Feb 2009, 23:40 »

Det var selvfølgelig returkampen, jeg hentydede til. Peace

Pepe
Gæst

« Svar #3116: 25 Feb 2009, 23:41 »

Det var selvfølgelig returkampen, jeg hentydede til. Peace

Nåååå, jamen dine citater bliver hevet frem igen om 14 dage så Wink  funny

verdenskrig
Manager

« Svar #3117: 25 Feb 2009, 23:45 »

hahahahahahahahahah a så kan i fandme lære det funny (Lille hilsen til alle real fans, og dem der dømte os ude på forhånd Thumbs Up )

Fuck hvor er det en gigantisk triumf.. Jeg har slet ikke ord for det, og kan ikke huske hvornår jeg sidst har jublet så meget over et mål funny... Det er jo helt vanvittig flot indsats af gutterne, vi kæmper alle 90 minutter og vinder alle dueller på vores bane..

Ja der blev inden kampen snakket om at reals spillere var os overlegne rent teknisk.. Nuvel dette er sikkert ikke langt fra sandheden, men hvorfor være teknisk god når man bare kan pille bolden fra de stakkels magtesløse realspillere hver gang de krydser midterlinien Opstemt!?.. Jeg sad jo næsten og fik ondt af dem til sidst, fordi de lå jo ned hver evig eneste gang vi satte en god britte tackling ind Opstemt

Jeg så ikke skyggen af en 3-0 sejr, som jeg ellers var blevet lovet inden kampen, og nu havde jeg lige glædet mig sådan til en målrig affære Græder ( Grin ).. Kampen blev præcist som jeg forudsagde.. En taktisk kamp, hvor vi bare ville slå reals spil i stykker, og leve på vores gode organisation.. At vi så scorer en kasse havde jeg dog ikke helt kalkuleret med, og havde nogle sagt at bena ville score med hovedet havde jeg lavet 20 grine smilyer Grin ..

Vi viser bare endnu engang det jeg sagde inden, nemlig at vi kan det vi skal i europa.. Sådan har det været siden vi fik rafa og i aften beviste vi det igen..

Jeg er virkelig skuffet over real.. Jeg troede i den grad de ville presse os i bund, men ikke desto mindre foregik det meste på midten med spredte småchancer til begge hold... Hvor vi så kender vores besøgelsestid til sidst...

Gid der ikke var en anden kamp, for hold kæft den her kan jeg leve længe på Grin Opstemt Thumbs Up

Apropos.. Til dem der siger vi ikke kan uden gerrard i store kampe.. Det rygte fik vi aflivet i aften Thumbs Up  Kys

( Med fare for at den kommer tilbage i fjæset i returkampen Grin Opstemt)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3118: 26 Feb 2009, 08:15 »

Apropos.. Til dem der siger vi ikke kan uden gerrard i store kampe.. Det rygte fik vi aflivet i aften Thumbs Up  Kys

Så vil jeg jo os lige minde om at kampen mod united i år os blev vundet uden stevie Smiley.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3119: 26 Feb 2009, 09:00 »

Nu fik jeg kun set 2. halvleg i går, men det var stort set som forventet. Liverpool overlod hovedsagligt boldbesiddelsen til Real, og lurede i stedet på kontra. Det overraskede mig dog lidt, at Real ikke havde mere at byde på. Det var langt fra skræmmende. Det eneste skræmmende var Gutis overskæg (hvad fanden sker der lige for ham?).

Man kan ikke forvente mere af et hold som gæster Bernabeu. Resultatet medfører, at vi nu kan anvende samme taktiske udgangspunkt i returopgøret, hvilket sikkert passer Benitez fremragende. Jeg tror dog ikke, at vi kommer til at se en gentagelse af gårsdagens opgør, som objektivt set ikke var voldsomt interessant at se på. Real skal frem over stepperne, og egentlig er der basis for en kanonkamp, da spanierne bliver nødt til at satse mere, end det var tilfældet i går. Jeg spår en langt mere livlig kamp på Anfield, hvor Liverpool for alvor får mulighed for at spille kontrabold, men formodentlig også vil blive sat under et større pres, end det var tilfældet i går. Jeg tror, der bliver knald på.

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010