Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 16:58:22
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 14:30:32
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23498
2 Brugere, 841 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
shopcryptominer
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
212
213
[
214
]
215
216
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1975611 gange)
ManUtd83
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3195:
03 Mar 2009, 18:49 »
Er ret sikker på at Liverpool vinder 1-0 med Gerrard som målscorer.
ManUtd83
Manager
«
Svar #3196:
03 Mar 2009, 20:24 »
Det tager jeg i mig igen. David N'Gog starter på banen.
-LFC-
Manager
«
Svar #3197:
03 Mar 2009, 23:02 »
Sikker sejr! Dårlig chanceudnyttelse as usual, men vi vandt alligevel 2-0 og det er jo herligt. Hold kæft Benayoun er genial for tiden, det er ligesom at se da Sami Hyypiä ownede alle angribere i PL ved årsskiftet. Sådan en form er Benayoun inde i for tiden. Dejlig, at han viser hvad han kan og han er klar MoM i dag.
Længere indlæg om kampen vil komme i morgen. Der var nemlig en del positive ting at tage fat i, trods en unfit Gerrard og en as usual skadesramt Torres. Næste kamp er hjemme på Anfield mod Madrid, mens Scum venter på Old Tractor den 14. marts. Vi bomber deres fucking hul i småstykker. (Ufatteligt, at jeg bliver ved med at tro på det
)
Herligt! Godnat!
ZhotLog
Gæst
«
Svar #3198:
03 Mar 2009, 23:14 »
Fantastisk at se Benna for tiden. Han viser den gejst flere andre spillere på holdet mangler! Derudover må Insua også snart have gjort krav på den venstre back, når Aurelio og Dossena svinger så meget, mens han leverer relativt stabile præstationer i så ung en alder. Ærgeligt at han ikke får flere chancer! At Ngog svarer igen på lidt af kritikken i de seneste uger er også dejligt at se. Dog stadig uforståeligt, at hverken Pacheco eller Nemeth er at finde på bænken, mens både Aurelio og Dossena er. Guess thats just the Rafa way...
Anyway, dejlig sejr!
JKJ
Gæst
«
Svar #3199:
04 Mar 2009, 10:48 »
Har ikke set kampe, læst om den eller andet så ud fra det så ud fra resultatet kan jeg kun være tilfreds...
Men godt at se Insua er kommet tilbage på holdet, han var så ikke i den trup jeg havde fået oplyst, men findt nok med mig at han spiller fremfor Glasben og Vildskud...
Men Mascha som højreback?? Nej vel, det holder bare ikke, så igen siger jeg prøv ny Darby, han har trods alt spillet enkelte kampe i både PL og CL så han må jo være godnok...
Og så har jeg lige læst lidt om kampen... 24-5 vinder i skudstatistikken, så sidder man sgu og bliver lidt utilfreds med den snævre sejr alligevel...
Men en sejr er en sejr så lad os nu glæde os over det først og fremmest og få nogle klar til næste uges 2 meget vigtige kampe...
verdenskrig
Manager
«
Svar #3200:
04 Mar 2009, 11:11 »
Syntes vi leverede en fin kamp i går.. Ikke noget prisværdigt, men godt og stabilt..
Alle spillerne gør mere eller mindre det som kræves af dem, minus Gerrard der desværre ikke ser godt ud for tiden
rart at vi igen ser Reina hive en MONSTERvigtig redning op af handskerne efter få min.. Tør slet ikke tænke på hvordan kampen var endt hvis vi var kommet bagud der
Savner dog at vi i første halvleg ligger det samme pres på dem som vi til tider gør i anden, hvilket jeg syntes er et hyppigt set problem hos os, specielt når vi spiller på Anfield.. Kampene er lige lige nok efter min smag, ville gerne have at vi kværnede på fra start
Dog rart at se spillere som Insua ( <3 ) N gog, og yossi... Egentlig ikke tre af de største profiler rent navnemæssigt, men klart vores 3 bedste kort i går... Hvis Dossena eller Aurellio starter inde i næste kamp så
jeg..
Dejlig sejr, og lad os nu for fanden give real høvl næste uge
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #3201:
04 Mar 2009, 12:36 »
Citat af: verdenskrig 04 Mar 2009, 11:11
Syntes vi leverede en fin kamp i går.. Ikke noget prisværdigt, men godt og stabilt..
Alle spillerne gør mere eller mindre det som kræves af dem, minus Gerrard der desværre ikke ser godt ud for tiden
rart at vi igen ser Reina hive en MONSTERvigtig redning op af handskerne efter få min.. Tør slet ikke tænke på hvordan kampen var endt hvis vi var kommet bagud der
Savner dog at vi i første halvleg ligger det samme pres på dem som vi til tider gør i anden, hvilket jeg syntes er et hyppigt set problem hos os, specielt når vi spiller på Anfield.. Kampene er lige lige nok efter min smag, ville gerne have at vi kværnede på fra start
Dog rart at se spillere som Insua ( <3 ) N gog, og yossi... Egentlig ikke tre af de største profiler rent navnemæssigt, men klart vores 3 bedste kort i går
... Hvis Dossena eller Aurellio starter inde i næste kamp så
jeg..
Dejlig sejr, og lad os nu for fanden give real høvl næste uge
Helt enig, og det er også det jeg nævnte i et tidligere indlæg... Prøv nu nogle af marginalspillerne, de er med garanti sultne for at vise at de altså godt kan fremfor de "stjerner" der absolut intet beviser...
2 af de nævnte er også unge spillere så forhåbenligt åbner det døren for flere af vores talenter som kan komme op og bevise hvad de kan...
Af stammen på holdet mener jeg kun at det er Reina, Carra, Mascha, Alonso, Gerrard og Torres der er sikre resten bør være pladser hvor vi skal forbedres væsenligt inden næste sæson hvis vi vil gøre os forhåbninger om at true Man U... Som det ser ud pt halser vi jo bare efter dem...
verdenskrig
Manager
«
Svar #3202:
04 Mar 2009, 12:44 »
Helt enig med dig, syntes også mange af vores normale "profiler" viser en form for mæthed.. De viser i hvertfald ikke at de har glæde ved fodbold..
Prøv at sammenlign dossena, med insua.. der er jo en verden til forskel, og man kan se at Insua er LYKKELIG over at spille fodbold, og han kommer frem konstant, prøver nogle ting(og kan slå et indlæg i modsætning til dossena
)
Hvis de bliver ved med at udvise den spilleglæde, så skal de normale stamspillere virkelig oppe sig meget og det kan kun gøre dem bedre
..
Syntes desuden at vi fra næste sæson skal prøve at køre et midterforsvar med Skrtel-agger.. det tror jeg ville være rigtig godt, da vi så har den perfekte kombination af en rå stærkt forsvarsspiller, sammen med en teknisk stærk hurtigere og mere konstruktive spiller... Noget der alle dage har fungeret bedst
..
Om carra så skal være højre back, eller måske skal til at erkende at vi snart bliver nødt til at køre et generationsskifte ved jeg ik men det må tiden vise
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #3203:
05 Mar 2009, 12:50 »
Citat af: verdenskrig 04 Mar 2009, 12:44
Helt enig med dig, syntes også mange af vores normale "profiler" viser en form for mæthed.. De viser i hvertfald ikke at de har glæde ved fodbold..
Prøv at sammenlign dossena, med insua.. der er jo en verden til forskel, og man kan se at Insua er LYKKELIG over at spille fodbold, og han kommer frem konstant, prøver nogle ting(og kan slå et indlæg i modsætning til dossena
)
Hvis de bliver ved med at udvise den spilleglæde, så skal de normale stamspillere virkelig oppe sig meget og det kan kun gøre dem bedre
..
Syntes desuden at vi fra næste sæson skal prøve at køre et midterforsvar med Skrtel-agger.. det tror jeg ville være rigtig godt, da vi så har den perfekte kombination af en rå stærkt forsvarsspiller, sammen med en teknisk stærk hurtigere og mere konstruktive spiller... Noget der alle dage har fungeret bedst
..
Om carra så skal være højre back, eller måske skal til at erkende at vi snart bliver nødt til at køre et generationsskifte ved jeg ik men det må tiden vise
Jeg synes så det er lidt for tidligt at sætte Carra på bænken, for højreback er han bare ikke. Han har i hvert fald 1-2 gode sæsoner igen inden man skal overveje at erstatte ham... Dog synes jeg også det er forkert at han er fredet i klasse A i centerforsvaret, lige meget hvad skal han spille også selv om han måske er lidt nede i en bølgedal. Agger feks har jo ingen snor overhovedet, en lille fejl og så er det ud, det oplever vi aldrig med Carre...
Men Insua må da have fået tilspillet sig 1. valget på ventreback, ellers er der ingen retfærdighed til overhovedet...
Og jeg har stort set lige siden dag et med Benayoun i klubben været måske det største fortaler om at han skulle væk igen, det må jeg så med glæde æde i mig igen, han er måske vores bedste kort offensivt pt og sprudler af spilleglæde, så lad endelig ham starte inde hvergang i øjeblikket...
Zone 43
Manager
«
Svar #3204:
05 Mar 2009, 12:56 »
http://www.bold.dk/nyt/?vis=96862
Mon ikke, at det vil være et farvel til Agger, hvis han hentes til klubben til sommer?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JKJ
Gæst
«
Svar #3205:
05 Mar 2009, 13:05 »
Citat af: Zone 43 05 Mar 2009, 12:56
Mon ikke, at det vil være et farvel til Agger, hvis han hentes til klubben til sommer?
Så er det i hvert fald helt sikkert, men jeg tror nu han er væk under alle omstændigheder. Benitez har jo flere gange vist at han satser og har mere tillid til Hyypia...
Så mine odds er at han 99% sikkert ikke er i klubben til næste sæson...
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #3206:
05 Mar 2009, 13:08 »
IMO er det totalt blankt man satser mere på Skrtel end Agger..
Fatter slet ikke hvad der foregår oppe i hovedet på Benitez til tider .. Men beklager mig ikke fordi det er fint for os I ikke stiller i stærkeste
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3207:
05 Mar 2009, 13:17 »
Citat af: Zone 43 05 Mar 2009, 12:56
Det er klart, at Rafas tidligere tilknytning til Valencia giver lidt ekstra krudt til rygtebørsen, så i første omgang tager jeg dette rygte med et gran salt.
Skulle det have noget på sig, så er jeg enig i, at det ligner et farvel til Agger. Og det ville jeg slet ikke kunne forstå. Som jeg efterhånden har ytret en del gange, så vil Agger være et ganske fint våben mod mindre PL-hold.
Derudover så handler det også om, hvorledes vi prioriterer rent økonomisk. Jeg så hellere at man forstærkede sig rent offensivt. Vi mangler en kreativ spiller, som kan bidrage til åbne et kompakt forsvar.
Citat af: DimitarBerbatov 05 Mar 2009, 13:08
IMO er det totalt blankt man satser mere på Skrtel end Agger..
Fatter slet ikke hvad der foregår oppe i hovedet på Benitez til tider .. Men beklager mig ikke fordi det er fint for os I ikke stiller i stærkeste
Altså umiddelbart vil jeg vurdere Skrtel til at være stærkere end Agger rent defensivt, og set i det perspektiv, så giver det mening, at han foretrækkes. Desværre. Men som jeg redegør for ovenfor, så burde der i Rafas rotation være plads til dem begge. Derudover ville det måske heller ikke være en dårlig idé, at lade Carragher hvile lidt nu og da (til trods for hans status på holdet).
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
JKJ
Gæst
«
Svar #3208:
05 Mar 2009, 13:21 »
Nu skal man passe på at det ikke kun er Skrtel der er i skudlinien... Carra burde imo være mindst lige så meget i skudlinien...
Skrtel er måske en af de mest hårdfører centerforsvarer i PL samt han altså godt kan føre bolden op af banen, ikke i samme stil som Agger men han kan altså gøre det. Carra derimod laver jo bare en lang aflevering 9 ud af 10 gange eller en kort til Alonso som jo så skal ned og hente den selv...
Nu er Agger dansk så vi vil helt sikkert se det med farvede briller, incl undertegnede, men hvis han havde været af en anden nationalitet havde vi garanteret set det med ande øjne, vi kan jo aldrig lide når en af vores egne sidder på bænken...
Men det er altså ikke kun Skrtel der er skurken i dette spille, Carra bør også komme i spil som ham der kan sættes af holdet...
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #3209:
05 Mar 2009, 13:30 »
Citat af: -Johnson- 05 Mar 2009, 13:17
Altså umiddelbart vil jeg vurdere Skrtel til at være stærkere end Agger rent defensivt, og set i det perspektiv, så giver det mening, at han foretrækkes. Desværre. Men som jeg redegør for ovenfor, så burde der i Rafas rotation være plads til dem begge. Derudover ville det måske heller ikke være en dårlig idé, at lade Carragher hvile lidt nu og da (til trods for hans status på holdet).
Jaaa men et godt midterforsvarspar består af en defensiv stærk og hårdfør spiller og en der er spillende centerforsvarer og hurtig... Bare se Vidic - Ferdinand .. Vidic hårdfør og defensiv fantastisk men han kan ikke føre bolden op af banen og det er der Ferdinand kommer ind i billedet .. Jeg mener Skrtel og Carra ligner hinanden for meget spillertype mæssigt.. Nu ved jeg godt Vidic - Ferdinand er i en klasse for sig men når man allerede har den defensive oprydder i midterforsvaret i Carra så ka der sagtens være plads til Agger.. Nu er Agger jo heller ik elendig defensivt tvært imod ..
Sider:
1
...
212
213
[
214
]
215
216
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »