home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2145869 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9300: 23 Jun 2011, 15:08 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-arsenal-spiller-lun-pa-liverpool

Ja det er da godt for ham, og egentlig fedt at han gerne vil til os fra Arsenal.. Siger da lidt om at Liverpool som klub stadig har en vis status..

Men vi er så evigt dumme hvis vi henter ham.. Jeg tror faktisk ikke jeg kan pege på en back der er svagere defensivt i PL.. Hans evne til at koncentrere sig er ikke eksisterende, og han placerer sig som en lilleputspiller der ikke har lært offsidereglen endnu.. For at citere et godt gammelt JKJ citat, bliver jeg nødt til at grave et stort hul og hoppe i det hvis han hentes.. Og er der andre Liverpool fans der vil med skal jeg nok gøre det stort nok.

O'Shea og Clichy som backpar.. Hvilken gru Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #9301: 23 Jun 2011, 15:22 »

Med jeres nyfundne status som midterhold er det da ellers to stærke kort at have på hånden crazy ( Wink )

Ej, jeg er enig med dig i at det er et tegn på manglende ambitioner, hvis man vurderer de to som værende dem, der skal føre Liverpool tilbage til toppen

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9302: 23 Jun 2011, 15:43 »

Ja Liverpool fansene havde vel håbet på at man ville begynde at forstærke væsentligt med Dalglish, men i stedet ser det ud til at I følger tendens med nogle halv-svage køb. Vi vil i hvert fald hjertens gerne sælge Clichy til jer ... I skal bare liiige op og give £7-8mio i stedet for £5mio Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

patrick J
Manager

« Svar #9303: 27 Jun 2011, 00:46 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81572

Dalglish skulle have udset sig Lennon som ny mand i den røde trøje. Utrolig dejlig nyhed, hvis du spørger mig.
Han har altid været dødsens farlig de gange vi har mødt Spurs, og ville tilføre os en helt ny trussel. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #9304: 27 Jun 2011, 16:42 »

Ville i mine øjne være en fantastisk handel for os.. Lennon har et temposkift som ingen andre i truppen udover Suarez har..

Han er den klassiske kantspiller som ikke forsøger så mange lækkerier, men i stedet med effektive ryk går til baglinien og smækker bolde indover.. Han er lige hva vi skal bruge hvis vi skal have gang i Carroll.. Jeg kan huske at vi for to års tid siden også var efter ham, og dengang var jeg også fortaler for det.. Det har IKKE ændret sig!

Lad ham endelig komme til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #9305: 27 Jun 2011, 17:58 »

Ville i mine øjne være en fantastisk handel for os.. Lennon har et temposkift som ingen andre i truppen udover Suarez har..

Han er den klassiske kantspiller som ikke forsøger så mange lækkerier, men i stedet med effektive ryk går til baglinien og smækker bolde indover.. Han er lige hva vi skal bruge hvis vi skal have gang i Carroll.. Jeg kan huske at vi for to års tid siden også var efter ham, og dengang var jeg også fortaler for det.. Det har IKKE ændret sig!

Lad ham endelig komme til Smiley

Lennon er da på ingen måde den klassiske kantspiller? Han er lynhurtig, men næsten hver gang han modtager bolden, så søger han ind i banen. Hvis han endelig søger mod baglinjen, så slår han et fladt indlæg.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

mandal
Ynglingespiller

« Svar #9306: 27 Jun 2011, 18:31 »

Vi meldes også interesseret i Aly Cissokho fra Lyon. Dog skulle Man City også være interesseret i ham, og taget i betragtning at de nok sælger Boateng, har et enorme transfer- og løn budget og samtidig spiller europæisk næste sæson - så må City IMO betragtes som favoritter.

Tror han vil vælge os fremfor City, han er vidst ret stor Liverpool fan. mindes at det var ham der i en kamp for Porto mod Manchester United, efter kampen viste 4-1 efter vores sejr på OT

DeBuur
Manager

« Svar #9307: 27 Jun 2011, 20:40 »

Opstemt Nu må der da snart være nogle nye spillere på vej... jeg håber virkelig at ing Kenny og klubben har noget godt på vej...når man ser på hvad Man Utd har hentet...så er vi allerede bagud inden starten på sæsonen.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #9308: 27 Jun 2011, 22:06 »

Så har man været væk i en uge og havde altså forventet en hel på transfersiden fra os.
For at være ærlig havde jeg vel troet at vi havde hentet mindst 2 nye og solgt mindst det tilsvarende.

Og hvad er der sket? INTET!!
Kan man tillade sig at være skuffet?

Det er endda de samme rygter som kører, Adam, Downing og Clichy, og det eneste nye er vel at Lennon idag er blevet nævnt.

Jeg vælger at se det fra den lyse side, at Liverpool har holdt særdeles lav profil fordi jeg har haft ferie og ikke læst nyhder/rygter i de 7-8 dage  Cool

Men nu er jeg tilbage, så kan i - Liverpool FC - godt gå igang igen   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 22:20 af JKJ » Logged

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9309: 27 Jun 2011, 22:14 »

Mener at have læst Dalglish udtale sig, at dét netop er grunden, JKJ. Jeg kan dog ikke finde en kilde.  crazy

Jeg håber også snart at se en signing eller to. Ifølge en jeg har fulgt på Twitter, som vist nok skulle have god information melder at vi har hentet Adam mere eller mindre. Men igen, intet er sikkert før der kommer en udmelding fra LFC, dog tror jeg personligt at Adam handlen nok skal gå i orden.

Læste også lige at vi var sat i forbindelse med Lennon, og jeg mener at en signing af Lennon vil være super god. En ægte kantspiller med massere af speed. Derudover håber jeg inderligt at vi henter Mata og/eller Downing.  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9310: 28 Jun 2011, 21:55 »

Jeg er dælme ved at være træt af at høre om Adam rygter.
Nu er der blandet 2 unge spillere ind i handlen også, eller dvs alt efter hvilket rygter man hører/læser.

Jonjo skulle ryge til Blackpool på en et-årig lejeaftale som en del af handelen.
Det kan jeg godt se det fornuftige i. Han mangler i den grad spilletid så hans talent kan udvikle sig for pt ser det ud til at det er gået i den gale retning for talentet.

Darby rygtes også væk som en del af aftalen, dette som en permanent aftale. Jeg var står fan af ham for nogle sæsoner siden hvor han blandt andet var med til at ydmyge Real Madrid i CL.
Men han er da gledet helt ud i glemselen og Kelly og Flanagan har overhalet ham med flere niveauer siden.

Jeg vil dog ikke ligge skjul på at jeg bestemt gerne ser Adam i klubben, men for pokker hvor må det gerne ske nu så vi kan komme videre.

Og så er det også kommet rygter om at vi har opgivet Clichy og Jose Enrique og nu går på indkøb i City's overskudslager med et bud på W. Brigde.
Ham var vi også efter sidste år.
Men han passer vel ikke ind i den profil med unge spillere klubben går efter.
Jeg er lidt i tvivl. For 2-3 år siden havde jeg gerne set ham i klubben, men med de snart 31 år på bagen er jeg ikke sikker på at han kan tilføre os noget nyt.

Nu må vi se, det er da i det mindste et nyt rygte om en ny spiller  crazy

Åh jeg elsker rygter  Kys  Grin

jojo bare det ikke er de samme igen og igen og uge efte uge  Thumbs Up  Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9311: 29 Jun 2011, 15:01 »

Det undrer altså virkelig også mig, at vi ikke har fået handlet mere ind. Tag et hold som United, de har allerede hentet 3 spillere ind hvor vi kun har hentet 1 ind og jeg vil da mene at vores trup har meget mere brug for at blive forstærket. Hvis der ikke snart sker noget bliver jeg snart nervøs (selvom transfervinduet først starter imorgen).

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9312: 29 Jun 2011, 15:18 »

Det undrer altså virkelig også mig, at vi ikke har fået handlet mere ind. Tag et hold som United, de har allerede hentet 3 spillere ind hvor vi kun har hentet 1 ind og jeg vil da mene at vores trup har meget mere brug for at blive forstærket. Hvis der ikke snart sker noget bliver jeg snart nervøs (selvom transfervinduet først starter imorgen).

Har et eller andet sted læst at Daglish er på ferie og det er derfor vi er særdeles inaktive på transfer markedet.

Om det er korrekt skal jeg lade være usagt, men det kunne sagtens være derfor.

Samme sted læste jeg også at han forventes retur inden for ganske få dage.

Så mon ikke der er håb forude  Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9313: 29 Jun 2011, 15:28 »

Har et eller andet sted læst at Daglish er på ferie og det er derfor vi er særdeles inaktive på transfer markedet.

Om det er korrekt skal jeg lade være usagt, men det kunne sagtens være derfor.

Samme sted læste jeg også at han forventes retur inden for ganske få dage.

Så mon ikke der er håb forude  Thumbs Up
Det var da altid noget, for jeg sidder altså bare her og venter på, at der sker noget! Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9314: 29 Jun 2011, 21:21 »

Har været inde på div engelske forums og mange mener at handlen med Adam er done deal og bare mangler at blive offentlig gjort.
Det kommer vel ikke bag på nogen Wink

Det der kommer som en stor overraskel for mig er derimod at Aguero navn bliver nævnt oftere og oftere. Hvor kommer det pludselig fra?

Desuden er WB som jeg nævnte tidligere ikke en mulighed iflg John Henry fra FSG, og det pga hans alder.

Så har vi da noget at forholde os til når vi diskutere div rygter, alt over 28 er nok ikke en mulighed hvis man skal tro på hvad han siger, og det har jeg på nuværende tidspunkt ingen grund til ikke at gøre.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7010592,00.html

Andre rygter mener at vide at Sammy Lee er fortid i klubben og at han igen skal arbejde sammen med Big Sam som i tiden i Bolton.

Det kommer ikke som den store overraskelse og det er nok det sidste vi ser til ham i Liverpool. Jeg tror ikke han kommer tilbage til klubben i fjerde gang - en gang spiller og to gange som ass træner

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-liverpool-mister-assistent

Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010