home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  2 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2145309 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9315: 29 Jun 2011, 21:32 »

Kan du linke til disse forums? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9316: 29 Jun 2011, 21:40 »

Kan du linke til disse forums? Smiley

Bla inde på Sky hvor brugerne kan sende oplysninger ind hvis de ved et eller andet og de seneste dage er hans navn altså blevet nævnt en del gange.

Såer der et par stykker mere jeg faldt over i min middagspause på jobbet men dem husker jeg altså ikke lige  Ubeslutsom

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9317: 29 Jun 2011, 21:50 »

I orden. Ellers er der jo også http://www.liverpoolfc.dk Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9318: 29 Jun 2011, 22:02 »

Blackpool har iøvrigt skrevet kontakt med den tidligere AGF'er og Man U spiller Bojan Djordjic . De engelske medeier mener han er en dirkete erstatning for Adam.

Måske der snart er noget under opsejling.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/blackpool-sign-ex-man-united-midfielder-as-adam-replacement

verdenskrig
Manager

« Svar #9319: 30 Jun 2011, 15:59 »

Kom nu med Adam! Jeg vil så gerne have ham Smiley.. Men jeg savner virkelig noget konket nu.. Der sker noget i stort set alle de større klubber, men hos os er alt kun rygter.. KOM NU Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9320: 30 Jun 2011, 16:00 »

Kom nu med Adam! Jeg vil så gerne have ham Smiley.. Men jeg savner virkelig noget konket nu.. Der sker noget i stort set alle de større klubber, men hos os er alt kun rygter.. KOM NU Opstemt
Arh, rolig nu.

Vi har heller ikke hentet andet end en træner. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #9321: 30 Jun 2011, 16:02 »

Roman er måske ved at være flad crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9322: 30 Jun 2011, 16:03 »

Roman er måske ved at være flad crazy

Næppe, hans olietank er utømmelig. Derfor er vi jo også uægte og sjælløse.

Skipper
Gæst

« Svar #9323: 30 Jun 2011, 16:10 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/aquilani-relishing-liverpool-return

I følge den her nyhed, er aquaman positiv over for at vende tilbage til Liverpool, og det er Dalglish hvis også. Sådan tolker jeg det i hvert fald. Er det bare mig eller er vi ved at være overcrowded på midtbanen? Når aquaman kommer tilbage og hvis vi henter adam har vi 9 central midtbane spillere (Gerrard, Lucas, Meireles, Shelvey, Spearing, Henderson, Poulsen, Aquaman og Adam). Jeg mener personligt det er 2 for mange, så jeg mener 2 af de 9 burde forsvinde. Og der mener jeg helt klart Poulsen og Adam trækker det korte strå. Jeg husker stadig Aqualanis tid i Roma og hvis han kan ramme det niveau igen er han altså en klasse spiller på højde med Meireles.

PS: Ved godt at Henderson ses mest som en Bred midtbanespiller, men da han også spiller på den centrale midtbane har jeg valgt at tælle ham med.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9324: 30 Jun 2011, 17:12 »

Der var nogen herinde der fulgte en mand på Twitter, der har kontakt til Liverpool og han skriver vidst en del om det på Twitter. Hvad hedder han?

Swizz CataR
Manager

« Svar #9325: 30 Jun 2011, 17:42 »

I følge den her nyhed, er aquaman positiv over for at vende tilbage til Liverpool, og det er Dalglish hvis også. Sådan tolker jeg det i hvert fald. Er det bare mig eller er vi ved at være overcrowded på midtbanen? Når aquaman kommer tilbage og hvis vi henter adam har vi 9 central midtbane spillere (Gerrard, Lucas, Meireles, Shelvey, Spearing, Henderson, Poulsen, Aquaman og Adam). Jeg mener personligt det er 2 for mange, så jeg mener 2 af de 9 burde forsvinde. Og der mener jeg helt klart Poulsen og Adam trækker det korte strå. Jeg husker stadig Aqualanis tid i Roma og hvis han kan ramme det niveau igen er han altså en klasse spiller på højde med Meireles.

PS: Ved godt at Henderson ses mest som en Bred midtbanespiller, men da han også spiller på den centrale midtbane har jeg valgt at tælle ham med.

Er helt enig i dine anskuelser. Ser også helst Poulsen forsvinde, og at man sparer pengene på Adam. Det vil være dumt at kaste penge efter ham, hvis det tvinger klubben til at skulle sælge en anden spiller, hvilket ikke er sikkert falder nemt ud.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst

« Svar #9326: 30 Jun 2011, 20:43 »

Så forlod Sammy Lee som ventet klubben.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/sammy-lee-leaves-liverpool-1

Det var nok det sidste vi har set til ham i den røde trøje, jeg tror som tidligere nævnt ikke han vender tilbage endnu engang.

JKJ
Gæst

« Svar #9327: 30 Jun 2011, 20:50 »

Enig i at en køb af Adam vil overbefolke vores midtbane i stor stil.
Og enig i at der skal nogle væk.
Endnu mere enig i at en af dem SKAL være CP.

Men så er vi ikke så enig mere Wink

Adam må meget gerne komme til klubben imo, simpelthen for at få noget mere kreativitet på holdet.
Og en evt handel vil jo iflg rygterne sende Jonjo den anden vej på en lejeaftale.

Vandmanden er som jeg har læst det ikke utilfreds med at komme retur, men er på den anden side heller ikke bleg for at skifte hvis det rette bud kommer.
Jeg tror stadig at PL er en for hård liga for hans skrøbelige ankler.

Det er 3 mand ude og så må midtbanen være på plads Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9328: 30 Jun 2011, 21:07 »

Kunne der være noget om snakken her?
At vi ikke køber før vi får solgt, ikke bare en men rigtig mange af vores overskuds/marginal spillere.

Jeg tror ikke det er helt så galt som det bliver nævnt her men på den anden side er det nok heller ikke helt usandt.

I artiklen står der at vi skal af med 13 spillere der får en samlet årsløn på £30 mio!!!
Problemmet er som der også står bare at de mange spillere får en mega løn kontra hvad de er værd og skal gå voldsomt ned i løn hvis de skal skifte til en anden klub.

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Liverpool-Sunderland-news-Failure-sell-Anfield-fringe-players-allowed-Connor-Wickham-slip-through-Kenny-Dalglish-fingers-article753979.html

verdenskrig
Manager

« Svar #9329: 02 Jul 2011, 13:30 »

Det har du nok ret i.. Men den tankegang kan vi ikke blive ved med at følge.. Selvfølgelig skal der spillere ud så vi mindsker lønbudgettet, men kommer vi ikke i CL i år heller så begynder det efterhånden at se sort ud for Liverpool..

Derfor SKAL der forstærkninger til, uanset om vi får solgt eller ej Peace

Cool

Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010