home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143521 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9345: 06 Jul 2011, 16:32 »

Nok ikke så mange men som du siger har de stadig mange på midtbanen : Lucas , Gerrard , Adam , Meireles , Poulsen og aquaman..

Og Henderson der lige er købt, samt Spearing der begyndte at få spilletid mod slutningen af sæsonen.

Den nye opstilling?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9346: 06 Jul 2011, 16:35 »

Super lækkert at Adam handlen nu er på plads, det har taget noget tid. Jeg tror han kan blive rigtig god for os, bliver dog spændende at se om vi kan få sparket Poulsen og/eller Aquilani ud. Håber meget på at Meireles bliver, må indrømme at jeg ikke helt kan se grunden til at skulle ville væk. Han spillede en klasse sæson og viste sig om en vigtig mand specielt i sidste halvdel af forgangende sæson.

Szczesny
Manager

« Svar #9347: 06 Jul 2011, 16:36 »

Super lækkert at Adam handlen nu er på plads, det har taget noget tid. Jeg tror han kan blive rigtig god for os, bliver dog spændende at se om vi kan få sparket Poulsen og/eller Aquilani ud. Håber meget på at Meireles bliver, må indrømme at jeg ikke helt kan se grunden til at skulle ville væk. Han spillede en klasse sæson og viste sig om en vigtig mand specielt i sidste halvdel af forgangende sæson.

Som jeg har læst det, så er det vist ikke så meget Meireles der vil væk, som Dalglish der vil gøre plads til andre. Adam/Henderson formoder jeg.

Men det er underligt, for Meireles er da helt klart en af de bedste i Liverpool siden Januar

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9348: 06 Jul 2011, 16:39 »

Som jeg har læst det, så er det vist ikke så meget Meireles der vil væk, som Dalglish der vil gøre plads til andre. Adam/Henderson formoder jeg.

Men det er underligt, for Meireles er da helt klart en af de bedste i Liverpool siden Januar
Præcis. Derfor vil det også undre mig rigtig meget hvis det bliver ham der forlader klubben. Han har en del kvaliteter som f.eks. Aquilani ikke har mere eller aldrig har haft.

Vedr. handlen skriver Daily Mail at vi betaler £8mio for ham, hvilket svare til 66-67 mio kr. En fornuftig pris for en god solid midtbane spiller i midten af 20erne. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9349: 06 Jul 2011, 18:42 »

Skønt at vi har fået Adam til klubben. En spiller der i den grad har nogle ting vi mangler.. Ro på, gode dødbolde, fantastisk pasningsspil!

Glæder mig eventyrligt meget til at se ham i aktion, og tror han bliver en kæmpe succes for os Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #9350: 06 Jul 2011, 21:48 »

Skønt at vi har fået Adam til klubben. En spiller der i den grad har nogle ting vi mangler.. Ro på, gode dødbolde, fantastisk pasningsspil!

Glæder mig eventyrligt meget til at se ham i aktion, og tror han bliver en kæmpe succes for os Smiley

100% enig  Thumbs Up
Det har jeg glædet mig til ville ske siden jabuar i år. Og prisen lyder også til at være ganske fornuftig.

Og så undre det mig altså at lige så snart der kommer en god spiller ind så begynder man straks at snakke om at en anden af de bedre skal væk.
Hvad med bredden på truppen?
Uden sammenligning ellers men når i spiller FM, prøver i ikke også at få en stærk trup hvor der er mindst 2 gode spillere på samtlige pladser?
Hvorfor skal det så pludselig være anderledes i virkligheden.

Fordi Adam kommer til klubben skal der da nok blive bruge for både Henderson, Meireles, Adam og Gerrard og evt Vandmanden i løbet af sæsonen.
De vil med garanti løbe ind i skader, karentæner, formnedgang, en dårlig dag osv osv. Så er det da skønt man kan sætte en fuldgod erstatning ind uden de store problemmer.
Henderson, Gerrard og Merieles kan jo også spille på andre pladser end den centrale midt så kan slet ikke så ideen med at nogen her skal væk.

Lucas, Spearing og CP spiller en helt anden rolle på holdet så dem vil jeg ikke sammenligne de førnævnte med.

Regner dog stadig med at CP er væk inden for ganske kort tid.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9351: 06 Jul 2011, 23:39 »

JKJ du modsiger lidt dig selv da du til sidst nævner at man jo også har Spearing, Lucas og CP. Bevares, de spiller en mere defensiv position, men fylder stadig på midtbanen.

Derfor giver det ikke helt så meget plads til 3-4 andre positioner på midtbanen hvor vi efterhånden er godt besat: Gerrard, Meireles, Adam, Henderson, Maxi, Aquilani, Cole og Kuyt.

Jeg siger ikke at vi nødvendigvis skal skille os af med en håndfuld af dem. Men jeg forventer at der som minimum er én der forlader klubben - du nævner selv CP - han er et godt bud, måske Cole eller Aquilani også er en mulighed?
En bred trup er rigtig godt, specielt når vi (hvad jeg forventer) kommer til at skifte lidt mellem formationer i de kommende sæson, alt efter som man ønsker 2 angribere, eller en mere fleksibel 5-mands midtbane. Vi skal dog passe på at midtbanen ikke bliver overbefolket. 11 mand til 4-5-mands midtbane (alt efter formation), er måske lige 1-2 spillere for meget.

Dog synes jeg at situationen alt i alt er positiv. Vi taler altså nu om at der er blevet hentet nogle fornuftige folk til klubben, og nu skal vi så skille os af med nogle overskudsspillere. Det er om noget bedre end stadig at stå og være bange for vi ikke når at få hentet fornøden forstærkning ind!!
Dog skal det da nævnes at jeg stadig gerne så en venstre back slutte sig til truppen.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9352: 06 Jul 2011, 23:51 »

xaagard, du glemmer Jovanovic  Wink

patrick J
Manager

« Svar #9353: 07 Jul 2011, 00:07 »

Jovanovic er ikke længere i Liverpool.. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9354: 07 Jul 2011, 00:10 »

og heldigvis for det  Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9355: 07 Jul 2011, 00:10 »

Nå, det må jeg have misset! Kan du linke til en artikel? Smiley

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9356: 07 Jul 2011, 00:12 »

@mbbn http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-flop-faar-loebepas

Med hensyn til midtbanesituationen ser jeg helst vi skiller os af med tre spillere. CP er den åbenlyse eftersom han ikke længere har niveauet til en klub, der stræber efter top4 i PL. Derudover kunne jeg godt tænke mig at se Joe Cole sendt af sted. Han trækker en stor fed løncheck hver måned, og han har ikke bidraget synderligt i denne sæson. Alle ved, hvad han kan når han er i form, men jeg mener, at vi skal indse, at Joe Cole aldrig blev en succes i Liverpool og skyde ham af sted til en klub, hvor han forhåbentlig kan bruge sine sidste fodboldår fornuftigt. En lidt mindre PL-klub eventuelt.
Sidst men ikke mindst kunne jeg godt se Shelvey blive lejet ud til en mindre PL-klub eller en Championship klub. Har bestemt ikke været imponeret af ham i den foregående sæson, men tror han har potentiale, hvis han lige får hår på brystet en enkelt sæson. Dermed vil vores centrale midtbane se sådan ud:

Gerrard, Adam, Meireles, Aquilani, Henderson, Lucas, Spearing.

Af disse spillere kan både Gerrard, Meireles og Henderson spille andre positioner, hvilket efterlader os med Adam, Aquilani, Lucas og Spearing som udelukkende centrale midtbanespillere. Lucas og Spearing som defensivt orienterede, Adam og Aquilani som mere offensivt orienterede, hvilket  giver en fin balance. Med Gerrard, Henderson og Meireles udover de fire ser jeg os som værende rigtig godt dækket ind.

På kanterne vil vi have Kuyt, Maxi og så Gerrard, Henderson og Meireles. Derudover får vi jo formentlig en ny i venstrekant i form af enten Downing, som rygterne er gået meget på eller Juan Mata fra Valencia, hvilket kommer til at dække os rigtig fint ind på kanterne. Derudover har vi jo også set, at Suarez gør det fremragende på begge kanter.

Tror på vi går en stor sæson i møde med en ny kant, en venstre back og endnu en central forsvarer.

YNWA!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9357: 07 Jul 2011, 00:14 »

Nå, for pokker! Tak for det  Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9358: 07 Jul 2011, 00:18 »

Men fedt med et indkøb til midten. Så mangler vi stadig en forsvarer og en venstrefløj til at fodre Carroll.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9359: 07 Jul 2011, 00:28 »

@Paisley
Som du selv nævner, så vil dit regnestykke kræve at man henter en decideret venstre kant til klubben (udover Aurelio). Jeg er helt enig i hvad du skriver, faktisk hele vejen igennem - det vil dog kræve to indkøb mere! Hvis man skal skippe CP og Cole ud + leje Shelvey ud, hvis han i virkeligheden nærmest ikke allerede er blevet det, så bliver man nød til at handle for at opretholde bredden i truppen.
Vi skal hente en venstre kant, derved vil man ikke risikere at skulle benytte Meireles ude på den kant, og altså være godt med folk til at dække den centrale midtbane. Til den venstre kant, kan Aurelio snildt fungere som backup - som du selv nævner kan Suarez også godt vikariere hvis det skulle være. Med Aurelio lidt længere fremme efterlader det et hul (større end i forvejen), på venstre backen. Her vil man kun have Insua og Robinson. Begge unge spillere med fremtid, men ikke gode nok til en startplads.

Altså skal der hentes en venstre kant og en venstre back for at det hele går op. I tilfælde af at det ikke sker, tror jeg, at man vil beholde Cole, og altså kun sælge én midtbane spiller (forhåbentlig CP), så man har mulighed for at spille med denne her fleksible venstre kant vi har set i forgangende sæson, hvor et utal af spillere som f.eks. Maxi, Meireles, Suaerez, Aurelio og andre har spillet der.

Højre siden er efter min bedste overbevisning dækket rigtig godt ind -  Kuyt, Henderson, Gerrard, Maxi (+ Cole og Meireles) kan alle spille derude.

Det helt store spørgsmål bliver hvad der skal gøres på midtbanen. Vil man satse på en fleksibel midtbane med en flagrende venstre kant der ofte vil være besat af en højrebenet spiller med tendens til at trække ind i banen, eller vil man gå ud og købe en venstrebenet venstrekant der kan tilføje noget speed og bredde i spillet?
Samtidig må vi ses hvorvidt én, to, eller måske endda 3 spillere forlader os. Men vi bliver dog efter min mening mindst nød til at sparke én ud (her så jeg gerne CP).

Vi får forhåbentlig en god sæson!!

Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010