home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 893 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143517 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9360: 07 Jul 2011, 11:40 »

JKJ du modsiger lidt dig selv da du til sidst nævner at man jo også har Spearing, Lucas og CP. Bevares, de spiller en mere defensiv position, men fylder stadig på midtbanen.

Derfor giver det ikke helt så meget plads til 3-4 andre positioner på midtbanen hvor vi efterhånden er godt besat: Gerrard, Meireles, Adam, Henderson, Maxi, Aquilani, Cole og Kuyt.

Jeg siger ikke at vi nødvendigvis skal skille os af med en håndfuld af dem. Men jeg forventer at der som minimum er én der forlader klubben - du nævner selv CP - han er et godt bud, måske Cole eller Aquilani også er en mulighed?
En bred trup er rigtig godt, specielt når vi (hvad jeg forventer) kommer til at skifte lidt mellem formationer i de kommende sæson, alt efter som man ønsker 2 angribere, eller en mere fleksibel 5-mands midtbane. Vi skal dog passe på at midtbanen ikke bliver overbefolket. 11 mand til 4-5-mands midtbane (alt efter formation), er måske lige 1-2 spillere for meget.

Dog synes jeg at situationen alt i alt er positiv. Vi taler altså nu om at der er blevet hentet nogle fornuftige folk til klubben, og nu skal vi så skille os af med nogle overskudsspillere. Det er om noget bedre end stadig at stå og være bange for vi ikke når at få hentet fornøden forstærkning ind!!
Dog skal det da nævnes at jeg stadig gerne så en venstre back slutte sig til truppen.

Hmm synes nu ikke jeg modsiger mig selv Wink

Man kan jo ikke sammenligne spillere der ikke spiller samme plads.
Det vil jo være det samme som hvis vi køber en venstreback så kan vi bare sælge en der spiller højreback.
Hverken Lucas, Spearing eller CP har jo de kvaliteter der skal til som en del af en kreativ midtbane.

Som jeg tror vi kommer til spille vil jeg tro det bliver med en defensiv  og to centrale midtbanefolk. Dvs tre pladser.
Der skal vi mindst have 7-9 spillere til at dække dette.

Mange af de nævnte kan jo spille flere pladser så de kan jo flyttes andre steder hen.

Hvis vi ser på den centrale midt, tror jeg vandmanden forsvinder. Jeg så gerne han havde fået chancen men vi skal videre og med købet af Adam synes jeg klubben signalere at vi skal videre.
Shelvey kunne jeg godt forestille mig blev lejet ud, hvis det ikke allerede er sket som en del af aftalen med Blackpool.

Cole kunne jeg også godt forestille mig smuttede, jeg ser ham bare mere som kant eller hængende angriber fremfor en desideret midtbanemand.
Han kan imo ikke spille samme pladser som Gerrard, som vel kan dække samtlige pladser på midten og fremad.

Og for nu at vende tilbage til CP.

Så mener denne artikel at CP er en færdigmand i Liverpool.
Det er vi vel ikke mange der er kede af Wink
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-41505998:c-poulsen-ligner-en-færdig-mand.html?forside

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9361: 07 Jul 2011, 13:28 »

Hmm synes nu ikke jeg modsiger mig selv Wink

Man kan jo ikke sammenligne spillere der ikke spiller samme plads.
Det vil jo være det samme som hvis vi køber en venstreback så kan vi bare sælge en der spiller højreback.
Hverken Lucas, Spearing eller CP har jo de kvaliteter der skal til som en del af en kreativ midtbane.

Som jeg tror vi kommer til spille vil jeg tro det bliver med en defensiv  og to centrale midtbanefolk. Dvs tre pladser.
Der skal vi mindst have 7-9 spillere til at dække dette.

Mange af de nævnte kan jo spille flere pladser så de kan jo flyttes andre steder hen.

Hvis vi ser på den centrale midt, tror jeg vandmanden forsvinder. Jeg så gerne han havde fået chancen men vi skal videre og med købet af Adam synes jeg klubben signalere at vi skal videre.
Shelvey kunne jeg godt forestille mig blev lejet ud, hvis det ikke allerede er sket som en del af aftalen med Blackpool.

Cole kunne jeg også godt forestille mig smuttede, jeg ser ham bare mere som kant eller hængende angriber fremfor en desideret midtbanemand.
Han kan imo ikke spille samme pladser som Gerrard, som vel kan dække samtlige pladser på midten og fremad.

Og for nu at vende tilbage til CP.

Så mener denne artikel at CP er en færdigmand i Liverpool.
Det er vi vel ikke mange der er kede af Wink
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-41505998:c-poulsen-ligner-en-færdig-mand.html?forside
I det indlæg jeg kommenterede på, siger du at du ikke mener at man bør skille sig af med nogle, da det er godt med en bred trup. Nu skriver så at du regner med at Aquilani forsvinder, du ser samtidig også gerne at vi skiller os af med Cole og CP. Så jeg tror rent faktisk at vi er enige - hvis du altså holder dig til hvad du skriver i dit seneste indlæg Smiley

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9362: 07 Jul 2011, 14:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Roma-overvejer-Liverpool-spiller

Noget tyder på, at vi ikke satser på, at Insua kan fylde vores venstreback i den kommende sæson. Hvis han skifter, bliver det nok ind med en ny venstreback og så med Robinson som backup. Jeg kunne ellers godt tænke mig at se Insua få chancen under Kenny!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9363: 07 Jul 2011, 14:13 »

http://www.bold.dk/nyt/Roma-overvejer-Liverpool-spiller

Noget tyder på, at vi ikke satser på, at Insua kan fylde vores venstreback i den kommende sæson. Hvis han skifter, bliver det nok ind med en ny venstreback og så med Robinson som backup. Jeg kunne ellers godt tænke mig at se Insua få chancen under Kenny!
Jeg synes også det vil være lidt satset at forvente at Insua kan gå direkte ind og spille på niveau med en etableret PL spiller. Jeg så også godt at Insua for en chance, det samme gælde Robinson - men jeg tror det vil være for risikabelt at satse 100% på to så unge og urutinerede spillere.

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9364: 07 Jul 2011, 14:24 »

Jeg er helt enig. Måske fik jeg formuleret mig lidt forkert i det første indlæg. For mig at se ville det optimale være at hente en etableret spiller, bruge Insua i FA og Liga cup'en, samt når førstevalget får brug for pauser og så leje Robinson ud for en enkelt sæson. Jeg kan huske Insua fra den sæson hvor han fik en del spilletid (var det 08/09) og derfra husker jeg ham som en fremragende spiller med et stort potentiale!

verdenskrig
Manager

« Svar #9365: 07 Jul 2011, 14:39 »

Er enig med folk i at Shelvey skal lejes ud.. Jeg tror faktisk han kan blive god engang.. Men pt går hans spil simpelthen for langsomt.. Det tager ham en krig at tæmme den, tage et træk og aflevere videre.. Han sænker opspillet rigtig meget, og fumler ofte rundt med simple bolde, som en spiller i Liverpool bare SKAL kunne håndtere.. Derudover virker han fysisk svag og han mangler løbekapacitet.. Han har MEGET at arbejde med, men i få glimt viser han at han er et stort talent.. Lejes han ud til en anden pl klub, eller en championship klub er jeg ikke i tvivl om at det vil udvikle ham nok, til at han bliver aktuel for førsteholdet i Liverpool Smiley

Angående Insua så synes jeg folk glemmer at han faktisk i sæson 09/10 var fast mand stort set hele sæsonen.. Han leverede af og til nogle svipser kampe, men i bund og grund spillede han faktisk en fin sæson.. Han viste i hvert fald at han er klar til at spille pl fodbold regelmæssigt, og at sælge ham synes jeg er et helt forkert træk.. Manden har et stort potentiale og hans få defensive svipsere forsvinder med rutinen Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9366: 07 Jul 2011, 14:47 »

Nu skal dette ikke tages som en hån, men jeg har lige et spørgsmål, som I Liverpool-fans, nok kan hjælpe mig med at svare på. :-)

Hvad er det ham Jonjo Shelvey, han kan? Altså han er jo udråbt til et stort talent, men når jeg ser ham spille, synes jeg altså han skuffer. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad hans spidskompetence er? Han er en type som Gerrard, med dynamik, eller er han en fantastisk pasningsspiller, eller hvad er han for en fætter?

verdenskrig
Manager

« Svar #9367: 07 Jul 2011, 14:51 »

Hans problem nu og her er at han kan en masse, men ikke er RIGTIG god til noget.. Han skal udvikle nogle spidskompetencer, for at blive rigtig aktuel Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #9368: 07 Jul 2011, 20:01 »

OT  Var den her tråd ikke blevet unpinned, og i så fald hvorfor er den blevet pinned igen?  Huh

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #9369: 07 Jul 2011, 20:09 »

Tråden var månedens tråd i maj måned. Og da det ikke er maj længere har vi fået en ny månedens tråd Smiley

EDIT: Ved ikke hvem der har pinned den igen, men nu har jeg unpinned den.. igen Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JKJ
Gæst

« Svar #9370: 07 Jul 2011, 20:51 »

Angående Insua så synes jeg folk glemmer at han faktisk i sæson 09/10 var fast mand stort set hele sæsonen.. Han leverede af og til nogle svipser kampe, men i bund og grund spillede han faktisk en fin sæson.. Han viste i hvert fald at han er klar til at spille pl fodbold regelmæssigt, og at sælge ham synes jeg er et helt forkert træk.. Manden har et stort potentiale og hans få defensive svipsere forsvinder med rutinen Smiley

Enig her.

Alt det snak om at han er urutinret osv er noget pjat. Han har altså spillet 44 kampe for os og er stadig kun 22 år. Så der er masser af fremtid i ham.

RH kunne ikke bruge ham, fordi der skulle være plads til Konchesky. Det må man sige var en fejl der gjorde ondt stort set hele sæsonen.

Jeg har selv haft en tendens til at glemme Insua når vi snakker venstreback pladsen.
Men hvis han bliver førstevalg med Robinson som reserve og som spillende i cup turneringerne vil det ikke gøre mig det mindste.

De penge kan vi sagtens bruge andensteds  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9371: 07 Jul 2011, 20:55 »

Nu skal dette ikke tages som en hån, men jeg har lige et spørgsmål, som I Liverpool-fans, nok kan hjælpe mig med at svare på. :-)

Hvad er det ham Jonjo Shelvey, han kan? Altså han er jo udråbt til et stort talent, men når jeg ser ham spille, synes jeg altså han skuffer. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad hans spidskompetence er? Han er en type som Gerrard, med dynamik, eller er han en fantastisk pasningsspiller, eller hvad er han for en fætter?

Er vi godt nok kommet så langt ud at man nærmest undskylder over at man kommer med kritiske spørgsmål i div klubtråde??

Sørgeligt  Skuffet

Jeg ser på ingen måde der skulle være noget galt i det spørgsmål  Thumbs Up

Og VK har svaret på spørgsmålet og jeg er vel stort set enig  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9372: 07 Jul 2011, 21:02 »

Er vi godt nok kommet så langt ud at man nærmest undskylder over at man kommer med kritiske spørgsmål i div klubtråde??

Sørgeligt  Skuffet

Jeg ser på ingen måde der skulle være noget galt i det spørgsmål  Thumbs Up

Og VK har svaret på spørgsmålet og jeg er vel stort set enig  Wink

Hehe, det er vist en vane han har taget med fra United tråden, hvor man ikke har set så stort på 'kritiske' spørgsmål.. Wink Men ja, det er en sørgelig tendens at det er sådan.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9373: 07 Jul 2011, 21:14 »

Mit syn på Insua har ændret sig meget i løbet af de seneste år. Dengang han var reserve, hvor han gjorde det rigtig godt i de få kampe han fik. Det var i den grad fordi han vil fremad, hvilket er det vi har manglet på vores backs de seneste år. Da han så fik chancen og var med fra start de fleste kampe, var det som om, at han faldte helt sammen. Både defensivt og offensivt!
Vi har ikke råd til at vente et par sæsoner indtil han får rutinen med sig og derfor håber jeg vi henter Michel Bastos, som de byder på nu ifølge medier: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-track-12m-brazil-star

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #9374: 07 Jul 2011, 21:20 »

Mit syn på Insua har ændret sig meget i løbet af de seneste år. Dengang han var reserve, hvor han gjorde det rigtig godt i de få kampe han fik. Det var i den grad fordi han vil fremad, hvilket er det vi har manglet på vores backs de seneste år. Da han så fik chancen og var med fra start de fleste kampe, var det som om, at han faldte helt sammen. Både defensivt og offensivt! Vi har ikke råd til at vente et par sæsoner indtil han får rutinen med sig og derfor håber jeg vi henter Michel Bastos, som de byder på nu ifølge medier: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-track-12m-brazil-star

Vi har vist ikke set de samme kampe Wink

Jeg synes han gjorde det ganske fortræffeligt. Og husk nu at da sidst var i klubben var han altså kun 19-20 år. Man kan da ikke forlange at en spiller på den alder spiller som en garvet PL spiller med 200+ kampe.

EDIT: Og med en alder på 27 er Bastos nok lige i overkanten hvis man skal tro på FSG udmeldinger om at vi skal hente unge spillere som kan sælges igen uden de store tab hvis de ikke slåer til.
Bastos værdi falder fra nu af og resten af hans karriere
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 21:23 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010