home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2145993 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9285: 18 Jun 2011, 14:34 »

Hmmm endnu en Lucas, så kan forvirringen da blive total  crazy

Hvis det evt bliver til noget håber jeg dælme ikke vi skal af med £20 mio. Det er altså enormt mange penge for et 19-årig uprøvet spiller.
Hvis vi skal op med den slags penge skal det være til spillere der kan gøre sig gældende fra dag et. Ikke en der skal bruge halve og hele år til at tilvænne sig!

Mig bekendt er han venstre kant/wing, så altså spiller samme sted som eksempelvis Young, men som det netop diskuteres, så er det endnu en gang en spiller, der ikke kender til Premier League, dog vil jeg mene, at hvis muligheden byder sig, for at hente Lucas, så strider det direkte imod vores indkøbspolitik, hvis vi ikke henter ham Smiley

??

Vores indkøbspolitik er at hente unge engelske/britiske spillere.

bøvle
Manager

« Svar #9286: 18 Jun 2011, 14:36 »

Jo vel, men også mere at hente unge spillere generelt, der kan udvikle sig. Et særligt fokus på engelske og britiske spillere, ja, men ikke udelukkende britiske jo Opstemt

Jeg vil nu stadig mene Lucas vil passe perfekt ind under vores indkøbspolitik Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9287: 18 Jun 2011, 15:17 »

Ham der Lucas da Silva virker da vild. Det ville jeg ikke have noget i mod at bringe ind på holdet!! Dog er prisen det samme som vi har givet for Henderson, og det er jo ikke småpenge. Men endnu et spændende rygte!

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller

« Svar #9288: 18 Jun 2011, 15:26 »

Kunne da være nice med sådan en teknisk fætter Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #9289: 18 Jun 2011, 17:59 »

Hvem har de ellers solgt i dette vindue? Opstemt
Endnu en Lucas. Han hedder Lucas Piazon, og det er Chelsea der er løbet med hans underskrift - han bliver sammenlignet/kaldt den nye Kaká.

bøvle
Manager

« Svar #9290: 19 Jun 2011, 18:09 »

Personligt mener jeg kun der er tre gode handler for os at lave, hvis vi skal dækkes rigtig godt ind på den venstre fløj. Det drejer sig efter min mening om Young, Lucas og Hazard.
Young er eftersigende billigst, men ryger med stor sandsynlighed til United. Af de to andre, ser jeg meget meget gerne vi smider en masse penge efter Hazard. Det bliver på ingen måde en billig handel, men tror personligt, at det er en mand der kan førstærke os markant og føre os imod en ny storhedstid om en sæson eller to. Grunden til jeg forerrækker Hazard frem for Lucas er, at Hazard virker mere målfarlig end Lucas. Mange klubber kigger på begge spillere, men får de et første tilbud fra os, tvivler jeg på de kan sige nej Smiley

Jeg ser SÅ gerne Hazard tiltræde i LFC !!!

Philips
Gæst

« Svar #9291: 19 Jun 2011, 22:44 »

Vi skulle ifølge talkspor være interreseret i en sydkoreaner fra Celtic nogen der kender til ham?

bøvle
Manager

« Svar #9292: 19 Jun 2011, 22:50 »

Det skulle kun være hvis vi ikke kunne få adam, og hvorfor sq vi ikke kunne det? Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #9293: 19 Jun 2011, 22:59 »

Vi skulle ifølge talkspor være interreseret i en sydkoreaner fra Celtic nogen der kender til ham?

Som Celtic fan ville jeg være ked af at miste Ki. Han er central midtbanespiller, og er ret defensivt minded. Han kæmper altid hårdt, går 100% ind i tacklingerne, tager til tider gode rates op af banen, og hans sparketeknik fejler heller ikke noget. En af Ki's tre kasser for os, sidste sæson Samtidig er han jo blot 22 år gammel, så der er også masser af fremtid i ham. Håber ikke i henter ham.

Vi har dog også en anden sydkoreaner, ved navn Cha Du-Ri, men tvivler på at det er ham der er snak om.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9294: 20 Jun 2011, 12:54 »

Så skulle N'Zogbia fra Wigan være tæt på:

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-agree-nzogbia-fee-agency-claims

Håber personligt selv på, at han kommer til Liverpool! Klasse winger efter min mening  Thumbs Up

Philips
Gæst

« Svar #9295: 20 Jun 2011, 15:41 »

Som Celtic fan ville jeg være ked af at miste Ki. Han er central midtbanespiller, og er ret defensivt minded. Han kæmper altid hårdt, går 100% ind i tacklingerne, tager til tider gode rates op af banen, og hans sparketeknik fejler heller ikke noget. En af Ki's tre kasser for os, sidste sæson Samtidig er han jo blot 22 år gammel, så der er også masser af fremtid i ham. Håber ikke i henter ham.

Vi har dog også en anden sydkoreaner, ved navn Cha Du-Ri, men tvivler på at det er ham der er snak om.
Tak, men regner 7-9-13  stærkt med at vi får Adam og så er det jo ikke aktuelt
« Seneste Redigering: 20 Jun 2011, 20:12 af Philips » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #9296: 20 Jun 2011, 17:29 »

Dog er prisen det samme som vi har givet for Henderson, og det er jo ikke småpenge. Men endnu et spændende rygte!

Det kan blive et problem med prisen.. Men hvis vi nu får skibbet nogle af vores spillere den anden vej og tjener et par håndøre der, så kan et sådan køb måske finansieres den vej..

Ikke at jeg kan få øje på en spiller vi kan få 200 mio for, men sælger vi f.eks CP og Jovanovich kan vi måske allerede der have 50 % af hans pris..
Min førsteprioritet til holdet er dog stadig Adam.. For guds skyld hent ham!
Desuden lyder det spændende med asiaten fra Celtic.. Man kan jo fristes til at tro at Lucas er på vej væk siden han rygtes til..

Åh jeg elsker rygter  Kys  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9297: 20 Jun 2011, 23:22 »

Det kan blive et problem med prisen.. Men hvis vi nu får skibbet nogle af vores spillere den anden vej og tjener et par håndøre der, så kan et sådan køb måske finansieres den vej..

Ikke at jeg kan få øje på en spiller vi kan få 200 mio for, men sælger vi f.eks CP og Jovanovich kan vi måske allerede der have 50 % af hans pris..
Min førsteprioritet til holdet er dog stadig Adam.. For guds skyld hent ham!
Desuden lyder det spændende med asiaten fra Celtic.. Man kan jo fristes til at tro at Lucas er på vej væk siden han rygtes til..

Åh jeg elsker rygter  Kys  Grin
Ja det er herligt!!

Jeg tror du er lidt galt på den i din vurdering af hvad vi kan få for CP og Jovanovic. Med tanke på at ingen af dem spiller, så skal vi være glade hvis vi kan få 40-50 mio kroner for dem hver, men lad os se, slet ikke sikkert der er nogle der gider eje dem.

Jeg ser nu hellere at Lucas bliver og vi lader vær med at købe ham asiaten dér, men okay. Med hensyn til Adam, så for man vel snart noget at vide - synes godt der har været mange rygter, både om bud og samtale mellem os og Adam osv.
Spændende! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #9298: 21 Jun 2011, 14:39 »

Jeg tror du er lidt galt på den i din vurdering af hvad vi kan få for CP og Jovanovic. Med tanke på at ingen af dem spiller, så skal vi være glade hvis vi kan få 40-50 mio kroner for dem hver, men lad os se, slet ikke sikkert der er nogle der gider eje dem.

Nu er min påstand, skrevet uden at jeg kender den reele indkøbspris for Lucas Smiley.. Men jeg vil gætte på at han koster mellem 150-200 mio..

Jovanovich tror jeg godt vi kan få en 40 mio for og CP måske 30.. Selvom ingen af dem har slået for alvor til hos os, så har de stadig et navn i europa, og de priser jeg har set nævnt rundt omkring lyder noget i den størrelsesorden..

Det kan jo også tænkes at Liverpool forsøger at få så meget som muligt for CP, så man ikke ender med at tabe for mange penge på ham Smiley

Det kan dog godt være jeg skyder helt ved siden af, det er bare min umiddelbare vurdering af det Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9299: 21 Jun 2011, 17:37 »

Et par af dagens rygter:

I følge Birmingham Mail, skulle Wolves være klar til at overtage Konchesky for den nette sum af £1,5-2,0 mio.

Samtidig tyder det mere og mere på at købet af Zapata nærmer sig. Hans agent udtaler at Liverpool's interesse er den mest seriøse og at Zapata altid har drømt om at spille i Premier League.

Roma er nu med i kampen om Gaël Clichy, men i følge rygter, fortrækker Clichy at fortsætte karrieren i England. Derfor må vi stadig ses som favoritter.

Vi meldes også interesseret i Aly Cissokho fra Lyon. Dog skulle Man City også være interesseret i ham, og taget i betragtning at de nok sælger Boateng, har et enorme transfer- og løn budget og samtidig spiller europæisk næste sæson - så må City IMO betragtes som favoritter.

Sider: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010