home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2146252 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9270: 18 Jun 2011, 10:50 »

Nu synes jeg det rabler lidt for jer. Det er fint nok at vi ønsker at tilslutte flere engelske spillere, men lad det nu ikke tage overhånd.
Hvis Zapata er så god en spiller, så skal han da være mere end velkommen til at komme til LFC. Uanset hvor folk kommer fra.
Zapata > Kyrgiakos (europæer)..

Drogba, Essien, Kalou, som spiller for Chelsea og spiller African Nations Cup er da alle spillere jeg til enhver tid vil takke ja tak til i Liverpool, de to første ihvertfald for et par år siden.

Hvordan er det lige vores erfaring er med sydamerikanere er? Suarez, Mascherano, Maxi for at nævne tre i Liverpool. Tevez, Herhandez, Sandro, Santa Cruz (i Blackburn Tunge ) og ja der kan sikkert nævnes flere sydamerikanere som har gjort det godt i PL. Smiley

Det er jo FSM målsætning at vi skal hente britiske spillere på 25-26 eller derunder. Det er ikke en regle jeg har lavet.
Men jeg støtter den i stor grad, dog uden at det skal blive en hæmsko.

Jeg har heller ikke nævnt noget om at feks sydamerikanere ikke spiller godt. Jeg siger bare at de tilbringer rigtig meget tid i et fly frem og tilbage mellem kontinenterne plus at de har nogle landskampe som passer dårligt ind i vores kamp program enkelte gange om året.

Og ja de afrikanske spillere du nævner er alle kvalitets spillere. Men hver andet år skal du undvære dem i op til 1½ mdr af sæsonen pga de afrikanske mesterskaber. De er ikke i nærheden af at være optimalt.

Jeg ser gerne udenlanske spillere til os, men bestemt helst europærer som har de samme landskamp dage.

Og så for lige at slutte af med Zapata. Ja han har måske gjort det godt. Men kan i ikke lige fortælle mig hvor mange der er kommet fra Serie A til PL og har slået igennem?
Plus at jeg heller ikke ser det som det første sted vi mangler forstærkning. Jeg vil stadig langt hellere have feks Dann som har erfaring fra PL fremfor an vi ikke aner hvad kan i PL. Hvis jeg altså skal vølge mellem de 2.

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om Zapata transferen. Vi har (DESVÆRRE) lige forlænget grækerens kontrakt endnu en sæson og derfor har vi jo 4 mand i center forsvaret + tidligere omtalte Ayala blandt reserverne.
Dog har vi jo set tendens til mange skader i forsvaret, så er været godt dækket ind er bestemt ikke nogen dårlig ting - dog tror jeg ikke at ledelsen ser et indkøb af en centerforsvar som førsteprioritet.

Der må være større fokus på venstre back og angrebet. Dog virker Zapata til at have udviklet sig til en stabil midtstopper og jeg ville til en vær tid sparke grækeren ud og hente ham ind!! Spørgsmålet er bare om vi har behov for dem begge?? I så fald handlen falder på plads, må det være fordi at man regner med at grækeren ryger næste sommer og at man antager at Aggers skades situation er for uholdbar, og at man derfor ikke ønsker at satse på at han holder sig fit det meste af sæsonen.
Nu må vi se!

Med hensyn til målsætning for sæsonen, så mener jeg helt sikkert at vores mål må være top 4. Om det så er realistisk eller ej er jo svært at sige, afhænger meget af egen og de nærmeste konkurenters ageren på transfermarkedet. Men Liverpool bør spille Champions League!! Vi får i år ikke holdet til at spille med om mesterskabet, afstanden til United's klasse i forgående sæson er simpelthen for stor.

Igen, selv om en klausul gør at han får sin kontrakt forlænget med 1 år forhindre det da os ikke i at sælge ham. Det har han vel ikke indskrevet i sin kontrakt vi ikke må.

Sol Campbell?

Eller hvilken rutineret centerforsvar ser du gerne komme til klubben istedet for Zapata som har bevist sin klasse i Serie A?

Mon ikke vi kan finde andre end ham.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9271: 18 Jun 2011, 11:33 »

Det er jo FSM målsætning at vi skal hente britiske spillere på 25-26 eller derunder. Det er ikke en regle jeg har lavet.
Men jeg støtter den i stor grad, dog uden at det skal blive en hæmsko.

Jeg har heller ikke nævnt noget om at feks sydamerikanere ikke spiller godt. Jeg siger bare at de tilbringer rigtig meget tid i et fly frem og tilbage mellem kontinenterne plus at de har nogle landskampe som passer dårligt ind i vores kamp program enkelte gange om året.

Og ja de afrikanske spillere du nævner er alle kvalitets spillere. Men hver andet år skal du undvære dem i op til 1½ mdr af sæsonen pga de afrikanske mesterskaber. De er ikke i nærheden af at være optimalt.

Jeg ser gerne udenlanske spillere til os, men bestemt helst europærer som har de samme landskamp dage.

Og så for lige at slutte af med Zapata. Ja han har måske gjort det godt. Men kan i ikke lige fortælle mig hvor mange der er kommet fra Serie A til PL og har slået igennem?
Plus at jeg heller ikke ser det som det første sted vi mangler forstærkning. Jeg vil stadig langt hellere have feks Dann som har erfaring fra PL fremfor an vi ikke aner hvad kan i PL. Hvis jeg altså skal vølge mellem de 2.

Igen, selv om en klausul gør at han får sin kontrakt forlænget med 1 år forhindre det da os ikke i at sælge ham. Det har han vel ikke indskrevet i sin kontrakt vi ikke må.

Mon ikke vi kan finde andre end ham.

Thierry Henry, Patrick Vieira, Gianfranco Zola, Gianluca Vialli, Jürgen Klinsmann, Ruud Gullit, Dennis Bergkamp, Fabricio Colocini, Federico Macheda og der er sikkert mange flere, men det var dem der lige hurtigt faldt mig ind. Men det er selvfølgelig hurtigt glemt, når Shevchenko og Aquilani ikke lige fik den succes, man havde regnet med  Wink Sidstnævnte led jo så også under en skidt start med langvarige skader, og så en tosse på trænerbænken, som kun gav ham sporadiske chancer.

Men under alle omstændigheder, så gør de spillere, der tager springet fra Serie A til Premier League (nogle med mellemlandinger i andre ligaer), det som regel ganske godt i Premier League. Men ja, der er da enkelte der skuffer, som regel fordi de som typer er fuldstændig fejlcastede til de opgaver de indkøbes til.

Edit:
Martin Laursen ej at forglemme  Wink
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 12:09 af DNE » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9272: 18 Jun 2011, 12:14 »

Thierry Henry, Patrick Vieira, Gianfranco Zola, Gianluca Vialli, Jürgen Klinsmann, Ruud Gullit, Dennis Bergkamp, Fabricio Colocini, Federico Macheda og der er sikkert mange flere, men det var dem der lige hurtigt faldt mig ind. Men det er selvfølgelig hurtigt glemt, når Shevchenko og Aquilani ikke lige fik den succes, man havde regnet med  Wink Sidstnævnte led jo så også under en skidt start med langvarige skader, og så en tosse på trænerbænken, som kun gav ham sporadiske chancer.

Men under alle omstændigheder, så gør de spillere, der tager springet fra Serie A til Premier League (nogle med mellemlandinger i andre ligaer), det som regel ganske godt i Premier League. Men ja, der er da enkelte der skuffer, som regel fordi de som typer er fuldstændig fejlcastede til de opgaver de indkøbes til.

Edit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fabricio_Coloccini

En kamp for Milan tæller altså ikke ;-)

JKJ
Gæst

« Svar #9273: 18 Jun 2011, 12:25 »

Edit:

Jeg vil have lov til at sætte spørgsmålstegn ved den liste du nævner. De spillere er fra dengang Serie A var en magtfaktor i europæisk fodbold.
Af de nævnte er næsten alle stoppet elelr spiller de sidste få kampe i deres karriere i knap så gode ligaer. Viera er netop blevet frigivet i Man C og TH spiller i staterne.

Macheda er 19 år og blev i den forgange sæson sendt retur til Italien på lån. Så han har jo heller ikke været en succes hvis du ser sådan på det.

Og 1 kamp for Milan som Roman nævner er også et dårligt eksempel.

Jeg omformulere gerne spørgsmålet. Hvor mange har i de seneste 3-4 år slået igennem i PL efter at være kommet fra Serie A?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9274: 18 Jun 2011, 12:26 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Fabricio_Coloccini

En kamp for Milan tæller altså ikke ;-)

Hvorfor dog ikke, manden var ikke god nok til Serie A, og har alligevel slået igennem i Premier League, han må da være det ultimative eksempel på, at det ikke er nogen hæmsko, at komme fra Serie A  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9275: 18 Jun 2011, 12:33 »

Rygter, nogen gange skal man virkelig kun tage det med et gran slat  funny

Marveaux som er blevet rygtet til os stort siden januar på en fri transfer, jeg ved ikke hvor mange steder jeg har læst han havde skrevet kontrakt med os osv osv ender så i Newcastle  Huh
Så havde han nok ikke skrevet alligevel Wink

Bortset fra han spiller venstrefløj aner jeg ikke meget om ham. Men måske vi har dummet os lidt her. Det er ihf en plads på banen vi mangler seriøs forstærkning på.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/newcastle-sign-sylvain-marveaux

Samtidig skulle Stoke have smidt et tilbud på bordet ang Dann som jeg troede vi var i infight med Arsenal om at få.
Sky mener ihf at det forholder sig sådan.
Jeg mener stadig ikke at en centerforsvarer er første eller anden prioritet men hvis det skal være sådan ser jeg ham gerne til klubben.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/potters-make-dann-move

Men igen, det er kun rygter  crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9276: 18 Jun 2011, 13:05 »

Jeg vil have lov til at sætte spørgsmålstegn ved den liste du nævner. De spillere er fra dengang Serie A var en magtfaktor i europæisk fodbold.
Af de nævnte er næsten alle stoppet elelr spiller de sidste få kampe i deres karriere i knap så gode ligaer. Viera er netop blevet frigivet i Man C og TH spiller i staterne.

Macheda er 19 år og blev i den forgange sæson sendt retur til Italien på lån. Så han har jo heller ikke været en succes hvis du ser sådan på det.

Og 1 kamp for Milan som Roman nævner er også et dårligt eksempel.

Jeg omformulere gerne spørgsmålet. Hvor mange har i de seneste 3-4 år slået igennem i PL efter at være kommet fra Serie A?

Nu er det jo i det hele taget kun ganske få spillere, der er blevet handlet den vej de sidste 3-4 år, men Valon Behrami var da et stort hit i West Ham.

Man kan måske diskutere Balotellis udskejelser, men mig bekendt har han da, når han ikke har skabt sig åndssvagt, gjort det ok når han har spillet. Hvis han skal tælle ned, så må det være på grund af hans personlighed, mere end for hans præstationer på banen. Og i øvrigt så var der vist ingen der, allerede inden han blev hentet, var i tvivl om, at han var et problembarn af de aller værste.

Der ud over kan jeg kun komme i tanke om Vince Grella, som jeg ikke rigtig kan finde andre oplysninger på, end at han i hvert fald havde en god start i Blackburn. Og så er der selvfølgelig Aquilani, som jeg har været inde på. Og så er der forresten også Christian Poulsen, som igen var totalt fejlcastet til klubben, og tillige blev hentet af en træner der var totalt fejlcastet til klubben.

Jeg vil vove den påstand, at hvis bare man gør sit scouting arbejde godt nok, og mener at den spiller man henter, passer til den rolle man vil have udfyldt, på spillemæssigt og mentalt, så er det bedøvende ligegyldigt om han kommer fra Serie A, eller en hvilken som helst anden liga.

bøvle
Manager

« Svar #9277: 18 Jun 2011, 13:16 »

Rygter, nogen gange skal man virkelig kun tage det med et gran slat  funny

Marveaux som er blevet rygtet til os stort siden januar på en fri transfer, jeg ved ikke hvor mange steder jeg har læst han havde skrevet kontrakt med os osv osv ender så i Newcastle  Huh
Så havde han nok ikke skrevet alligevel Wink

Bortset fra han spiller venstrefløj aner jeg ikke meget om ham. Men måske vi har dummet os lidt her. Det er ihf en plads på banen vi mangler seriøs forstærkning på.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/newcastle-sign-sylvain-marveaux

Samtidig skulle Stoke have smidt et tilbud på bordet ang Dann som jeg troede vi var i infight med Arsenal om at få.
Sky mener ihf at det forholder sig sådan.
Jeg mener stadig ikke at en centerforsvarer er første eller anden prioritet men hvis det skal være sådan ser jeg ham gerne til klubben.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/potters-make-dann-move

Men igen, det er kun rygter  crazy

Han var faktisk vores spiller, men han fejlede lægetjekket, så han kan jo rent faktisk godt ha været enig med os Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9278: 18 Jun 2011, 13:22 »

Han var faktisk vores spiller, men han fejlede lægetjekket, så han kan jo rent faktisk godt ha været enig med os Wink

Har læst et sådan rygte Wink

Men har intet set eller hørt om det fra lidt mere officielt side Wink

Så umiddelbart tror jeg ikke han havde skrevet med os  Peace

bøvle
Manager

« Svar #9279: 18 Jun 2011, 13:26 »

Har desværre ikke nummeret til hverken KK eller FSG, så må jo muligvis overveje at bøje mig - eftersom jeg ikke kan få det bekræftet fra officielt hold Wink
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 13:28 af bøvle » Logged

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #9280: 18 Jun 2011, 13:45 »

Lige nu rygtes vi også sammen med Lucas Rodrigues Moura da Silva, eller bare Lucas som han kaldes. :-)
Han er et kæmpe talent, og mange mener han er på højde med Neymar, selvom Neymar måske har mere i benene har Lucas en mere professionel tilgang til tingene, og ligner f.eks. ikke en Robinho type.

Lille compllation af ham: http://www.youtube.com/v/iMCpsfSZDmw&feature=player_embedded (Ikke lad jer narre af overskriften, sådanne videoer bliver der lavet med alle spillere der bare bliver nævnt i sammenhæng med os.

Skipper
Gæst

« Svar #9281: 18 Jun 2011, 13:58 »

Lige nu rygtes vi også sammen med Lucas Rodrigues Moura da Silva, eller bare Lucas som han kaldes. :-)
Han er et kæmpe talent, og mange mener han er på højde med Neymar, selvom Neymar måske har mere i benene har Lucas en mere professionel tilgang til tingene, og ligner f.eks. ikke en Robinho type.

Lille compllation af ham: http://www.youtube.com/v/iMCpsfSZDmw&feature=player_embedded (Ikke lad jer narre af overskriften, sådanne videoer bliver der lavet med alle spillere der bare bliver nævnt i sammenhæng med os.

Ligner en god spiller at have på en af kanterne... Han vil nok ikke få en fast plads med det samme, da han jo skal vænne sig til Premier Leagues tempo og fysiske spil. Men hvis vi kan få ham til en ordentlig pris så burde vi da købe ham Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #9282: 18 Jun 2011, 14:13 »

Mig bekendt er han venstre kant/wing, så altså spiller samme sted som eksempelvis Young, men som det netop diskuteres, så er det endnu en gang en spiller, der ikke kender til Premier League, dog vil jeg mene, at hvis muligheden byder sig, for at hente Lucas, så strider det direkte imod vores indkøbspolitik, hvis vi ikke henter ham Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #9283: 18 Jun 2011, 14:21 »

Nogle rygter siger 8-9 millioner pund, mens andre siger helt op 20m - jeg hælder mest til den sidste da jeg nægter at tro at Sao Paulo vil lade begge deres store talenter gå i samme vindue uden de bliver godt betalt.
Det ville måske en lidt satset løsning men det kunne godt nok være spændende med ham.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 14:22 af Soeby » Logged

bøvle
Manager

« Svar #9284: 18 Jun 2011, 14:29 »

Hvem har de ellers solgt i dette vindue? Opstemt

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010