Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 621 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
926
927
[
928
]
929
930
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1438485 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #13905:
05 Feb 2012, 15:44 »
Citat af: Frandsen 05 Feb 2012, 15:31
Er dybt uenig! Drogba er langt fra så god som Rooney eller Hernandez!
Citat af: Jakob E 05 Feb 2012, 15:34
Drogba er stadig verdensklasse og komplet. Jeg synes, han er på niveau med Rooney. At Hernandez skulle være bedre, kan jeg slet slet ikke forholde mig til.
Det er jo en umulig diskussion som i aldrig kan blive enige om.. Dels pga at de tre nævnte spillere alle tre bidrager med vidt forskellige ting til deres hold, og dels fordi i er så farvede i holdningerne at i aldrig vil give hinanden ret
.
Rooney, Drogba, og Hernandez er alle tre klassespillere med et rigtig højt niveau når de rammer dagen. De bidrager alle med vitale ting til deres hold, og jeg synes det er nytteløst at begynde og snakke om hvem der er bedst.
Skal man endelig diskutere det vil jeg nok mene at Rooney er den mest komplette spiller af de tre, men om det gør ham til den bedste ved jeg ikke.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #13906:
05 Feb 2012, 15:44 »
Citat af: HansenLFC 05 Feb 2012, 15:43
Du ved.. Den der 4.plads.. Den kæmper vi med Chelsea om, så derfor skal de naturligvis tabe point
Joerli
Ynglingespiller
«
Svar #13907:
05 Feb 2012, 15:45 »
Jeg synes faktisk at de klubbers trupper er nogenlunde lige gode, hvis man kigger på holdkortet. Men det kan ikke diskuteres at Uniteds spillere i den grad præstere langt bedre.
Jeg kan da hurtigt give et eksempel: Torres har spillet 28 kampe i denne sæson og han har scoret 5 mål. Hernandez har spillet 6 kampe i denne sæson og han har scoret 6 mål.
Altså det siger jo sig selv.
Jeg synes selv at Nani og Valencia er langt bedre end Mata og Sturridge. Dog vil jeg mene at Mata har spillet en hel del bedre end Young i denne sæson.
Stod det til mig, ville jeg hellere arbejde med Uniteds trup, end Chelseas.
PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES
HansenLFC
Gæst
«
Svar #13908:
05 Feb 2012, 15:46 »
Citat af: verdenskrig 05 Feb 2012, 15:44
Du ved.. Den der 4.plads.. Den kæmper vi med Chelsea om, så derfor skal de naturligvis tabe point
Det skal de, men ikke idag!
Er ude fra denne tråd igen
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #13909:
05 Feb 2012, 15:46 »
Citat af: Messi1987 05 Feb 2012, 15:42
Så god er Drogba ikke mere, enig med resten..
Men United er et bedre fodboldhold og det var det vi snakket om til at starte med ?
Nej, det var ikke det, vi snakkede om. Jeg spurgte, om han ikke ville uddybe det, for hvis han mente, at United var bedre individuelt, var jeg uenig. Jeg erkender at vores koncept ikke fungerer til fulde, da AVB ikke har spillerne det til, han ønsker. Men individuelt synes jeg, at vi har bedre spillere. Så kan man kalde det dårligt trænerarbejde, men manden er ung, fyldt med idéer og konceptfast. Men jeg synes, vi har bedre spillere.
Men der er jo meget der spiller ind. Koncept, spilsystem, formationer osv. Men ja, jeg synes ikke, at Manchester Uniteds hold spiller for spiller er bedre end vores.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13910:
05 Feb 2012, 15:48 »
Citat af: Joerli 05 Feb 2012, 15:45
Stod det til mig, ville jeg hellere arbejde med Uniteds trup, end Chelseas.
Eftersom at United har en både yngre og langt bredere trup end Chelsea så tænker de fleste nok det samme som dig
.. Ser man på start 11'er når alle er klar synes jeg Chelsea og United er lige gode spiller for spiller..
Men når United på trods af så massivt et skadeshelvede stadig kan ligge nr.2 lige i numsen på City og markant foran Chelsea så taler det jo for sig selv
Joerli
Ynglingespiller
«
Svar #13911:
05 Feb 2012, 15:48 »
Citat af: verdenskrig 05 Feb 2012, 15:39
Uenig omkring det med fødderne. .. Hans spil med fødderne synes jeg har været i international topklasse og set fra den vinkel er han i den grad en værdig arvetager fra VDS. Okay han var impliceret i et mål mod Benfica pga dårligt udspark, men det var jo ikke fordi han spillede en angriber fri foran mål.
Han er verdensklasse med fødderne, når han får tid. Men han er lige så ringe, når han er presset. Jeg synes generelt at han ser skidt ud med fødderne og har dårlige udspark, hvis han ikke har tid til at tæmme den.
Newton Heath
Manager
«
Svar #13912:
05 Feb 2012, 15:49 »
Citat af: Jakob E 05 Feb 2012, 15:28
Vi har Drogba? Er han i den grad ikke på niveau med Rooney? Det synes jeg. Og jeg vil sgu også hellere have Mata og Sturridge end Nani, Young og Valencia, eller hvem I nu bruger. På midtbanen er vi indiskutabelt bedre. Det kan der imo slet ikke stilles spørgsmålstegn ved. På målmandsposten er vi også foran jer.
Men ja, det er konceptet der har svigtet, men at I er bedre end os spiller for spiller, er jeg ikke enig i.
Rooney og Drogba er to forskellige typer, men jeg foretrækker nu Rooney. Jeg synes han har mere at byde på offensivt, og udover at være målscorer er han vel også en af de bedste til at sætte sine holdkammerater i scene, samtidig med at han er en habil arbejdskraft på midten hvis nødvendigt. Desuden er Drogba ikke længere det monster han engang var. Han har mistet den afgørende pace med alderen, og det hæmmer i den grad hans spil, hvilket har været tydeligt i indeværende sæson(og sidste), hvor skader dog også har plaget ham. Hernandez er selvfølgelig ikke i nærheden af at være på niveau med de to. Slet ikke.
Personligt mener jeg at Valencia er en af de bedste kantspillere i PL for tiden, men igen, han og Sturridge er vidt forskellige typer, hvor sidstnævnte er af den mere målsøgende slags, mens Valencia står for fantastiske oplæg. Igen, jeg foretrækker Valencia som kantspiller, idet han kan splitte ethvert forsvar op, men som sagt er det en smagssag. Jeg synes bestemt også at Sturridge er en dygtig spillere med fremtiden foran sig. Nani v Mata diskussionen er svær at tage, da de har forskellige spidskompetencer, og bidrager med forskellige ting. Og ja, jeg er slet ikke i tvivl om at du synes at Mata er klasser bedre.
At i skulle være "indiskubelt bedre" på midtbanen kan jeg slet ikke forholde mig til. Jeg er ikke specielt imponeret af jeres centrale midtbane, selvom vores også har fået meget kritik. Romeu er da fin men heller ikke mere, Meireles er en omvandrende katastrofe, Mikel er ustabil og ret tung, Lampard er over the hill specielt hvis AVB vil fortsætte med at praktisere den slags fodbold han gør, Essien er kronisk skadet og topformen synes langt væk, mens Ramires er den eneste spiller jeg synes er rigtig stærk. Han er desuden også skadet pt.
Vi står med Carrick, Scholes, Anderson, Cleverley, Giggs og Fletcher når han er klar. Carrick har fundet sit topniveau i indeværende sæson, og jeg mener ikke at der er nogen fra jeres midtbane der har gjort det lige så godt som han. Han får IMO slet ikke den kredit han fortjener. Cleverley har vist lovende takter i sine få optræden, men har desværre også været for meget skadet, mens Scholes, Anderson og Giggs på skift har fået lidt spilletid, sammen med Jones.
Jeg synes at det er meget lige hvis man kigger på de to midtbaner individuelt, men heldigvis så fungerer vores klasser bedre end jeres, og så kan jeg egentlig være ligeglad med alt andet. Vi er 12 point bedre end jer, og jeg har langt fra været imponeret af jeres midtbane i år. I spiller kedeligt, langsomt og uden kreativitet. Så at sige at jeres midtbane er "indiskutabelt bedre" synes jeg simpelthen er forkert, grænsende til idiotisk.
Joerli
Ynglingespiller
«
Svar #13913:
05 Feb 2012, 15:51 »
Citat af: verdenskrig 05 Feb 2012, 15:48
Eftersom at United har en både yngre og langt bredere trup end Chelsea så tænker de fleste nok det samme som dig
.. Ser man på start 11'er når alle er klar synes jeg Chelsea og United er lige gode spiller for spiller..
Men når United på trods af så massivt et skadeshelvede stadig kan ligge nr.2 lige i numsen på City og markant foran Chelsea så taler det jo for sig selv
Jeg tænker egentlig ikke alder, men kun kvalitet. Men alderen er også et rigtig godt argument og især hvis man f.eks. kigger på kvaliteten, trods alderen.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #13914:
05 Feb 2012, 15:53 »
Min mening omkring hvem der har de bedste spillere.
Målmand: Chelsea
Centralt forsvar: United
Backs: nogenlunde lige
Central midt: Chelsea
Kant: United
Angreb: nogenlunde lige (lille fordel til United)
ved godt det er to forskellige formationer holdende spiller, men dette er bare som jeg ser det.
synes dog de er utroligt lige og at det kan være svært at sætte spillerne op mod hinanden en efter en
verdenskrig
Manager
«
Svar #13915:
05 Feb 2012, 15:54 »
Citat af: Joerli 05 Feb 2012, 15:51
Jeg tænker egentlig ikke alder, men kun kvalitet. Men alderen er også et rigtig godt argument og især hvis man f.eks. kigger på kvaliteten, trods alderen.
Selvfølgelig er alder ikke et gyldigt argument hvis man ikke ser på helheden bag. Spillerne skal naturligvis som du siger have kvalitet i forhold til alder, ellers er alderen jo ligegyldig..
Det synes jeg så også jeres unge har.. Young, Jones, Smalling, Cleverley, er i hvert fald fire spillere som man kommer til at høre en masse om i fremtiden
.. Var lige ved at skrive Welbeck også, men må indrømme at jeg ikke ser det samme lys i ham som andre gør, selvom han da er en fin spiller at have.
Newton Heath
Manager
«
Svar #13916:
05 Feb 2012, 15:55 »
@chackpercom
Kunne være skæbbeskønt med nogle uddybelser.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13917:
05 Feb 2012, 15:58 »
Satme noget af en diskussion, hvis man skal sammenligne Drogba, Rooney og Hernandez
De har alle forskellige spidskompetancer, hvor Drogba er et monster med sin fysik, og dermed automatisk uhyggelig i hovedspillet, Hernandez kan finde rum i feltet og time sine løb som ingen anden, mens Rooney kan alt stort set, uden at komme op på de 2 førnævntes spidskompetancer. Men for mig er Rooney uden tvivl den bedste af de 3, og ville til hver en tid foretrække ham, selvfølgelig.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #13918:
05 Feb 2012, 16:08 »
Citat af: Newton Heath 05 Feb 2012, 15:49
Rooney og Drogba er to forskellige typer, men jeg foretrækker nu Rooney. Jeg synes han har mere at byde på offensivt, og udover at være målscorer er han vel også en af de bedste til at sætte sine holdkammerater i scene, samtidig med at han er en habil arbejdskraft på midten hvis nødvendigt. Desuden er Drogba ikke længere det monster han engang var. Han har mistet den afgørende pace med alderen, og det hæmmer i den grad hans spil, hvilket har været tydeligt i indeværende sæson(og sidste), hvor skader dog også har plaget ham. Hernandez er selvfølgelig ikke i nærheden af at være på niveau med de to. Slet ikke.
Personligt mener jeg at Valencia er en af de bedste kantspillere i PL for tiden, men igen, han og Sturridge er vidt forskellige typer, hvor sidstnævnte er af den mere målsøgende slags, mens Valencia står for fantastiske oplæg. Igen, jeg foretrækker Valencia som kantspiller, idet han kan splitte ethvert forsvar op, men som sagt er det en smagssag. Jeg synes bestemt også at Sturridge er en dygtig spillere med fremtiden foran sig. Nani v Mata diskussionen er svær at tage, da de har forskellige spidskompetencer, og bidrager med forskellige ting. Og ja, jeg er slet ikke i tvivl om at du synes at Mata er klasser bedre.
At i skulle være "indiskubelt bedre" på midtbanen kan jeg slet ikke forholde mig til. Jeg er ikke specielt imponeret af jeres centrale midtbane, selvom vores også har fået meget kritik. Romeu er da fin men heller ikke mere, Meireles er en omvandrende katastrofe, Mikel er ustabil og ret tung, Lampard er over the hill specielt hvis AVB vil fortsætte med at praktisere den slags fodbold han gør, Essien er kronisk skadet og topformen synes langt væk, mens Ramires er den eneste spiller jeg synes er rigtig stærk. Han er desuden også skadet pt.
Vi står med Carrick, Scholes, Anderson, Cleverley, Giggs og Fletcher når han er klar. Carrick har fundet sit topniveau i indeværende sæson, og jeg mener ikke at der er nogen fra jeres midtbane der har gjort det lige så godt som han. Han får IMO slet ikke den kredit han fortjener. Cleverley har vist lovende takter i sine få optræden, men har desværre også været for meget skadet, mens Scholes, Anderson og Giggs på skift har fået lidt spilletid, sammen med Jones.
Jeg synes at det er meget lige hvis man kigger på de to midtbaner individuelt, men heldigvis så fungerer vores klasser bedre end jeres, og så kan jeg egentlig være ligeglad med alt andet. Vi er 12 point bedre end jer, og jeg har langt fra været imponeret af jeres midtbane i år. I spiller kedeligt, langsomt og uden kreativitet. Så at sige at jeres midtbane er "indiskutabelt bedre" synes jeg simpelthen er forkert, grænsende til idiotisk.
Rooney har jo heller ikke været flyvende. Jeg synes, de er lige gode. Det kommer an på hvad man foretrækker, men han er på niveau med Rooney. Det holder jeg fast i.
Med hensyn til midtbanen, så er jeg ikke ikke enig. Slet ikke. Ramires er efterhånden en af de bedste midtbanespillere i Premier League. Bedre end samtlige fra United. Det samme med Lampard. Han viser gang på gang, hvor vigtig og god han er. AVB har jo også indset at, han er for god til bænken. Det er måske det eneste sted, hvor portugiseren er gået på kompromis med sig selv. Det skal tilskrives Lampards klasse. Over the hill er så langt langt fra sandt. Selv ikke i Andre Villas Boas' koncept. Essien er på vej i omdrejninger igen, og finder han formen, er han måske verdens bedste skraldemand. Det håber jeg selvfølgelig, han kan. Meireles er ikke fremragende, men vil sgu hellere have ham, end f.eks. Anderson. Derudover så har vi Romeu som går en stor stor fremtid i møde. Dertil skal vi ikke glemme den engelske Xavi, Josh McEachran som render rundt og spiller i Wales. Hans potentiale er umenneskelig stort. Mikel er tung og passer nok ikke ind i dette koncept. Det vil jeg godt sige. Men han er en god ankermand og bolderobre.
Jeg synes vores midtbane er fantastisk, og også bedre end jeres, hvor jeg ikke har fidus til andre end Cleverley og Fletcher, hvis han kommer tilbage. Carrick har gjort det fint, men imo ikke bedre end Ramires som sammen med Mata og Sturridge har været sæsonens positive oplevelse for vores vedkommende. Og når vi nu snakker om Mata og Sturridge, så vil jeg klart hellere have de to, end Nani og Valencia. Mata er bedre end dem alle, og det forstår jeg simpelthen ikke, at man kan stille spørgsmålstegn ved. Mata er outstanding, og havde han spillet i Barcelona havde folk kaldt ham top 10 i verden. Nu spiller han i Chelsea, men det bliver han ikke dårligere af.
Jeg synes ikke, at det kan diskuteres, at vores midtbane er bedre end jeres.
«
Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 16:10 af Jakob E
»
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13919:
05 Feb 2012, 16:11 »
De Gea - Rafael, Evans, Ferdinand, Evra
Valencia, Carrick, Giggs, Young
Rooney, Welbeck
- Overraskende at se Young fra start. Det bliver spændende. Synes Giggs og Carrick er den rette centrale midtbane i dag, da de dominerede midtbanen mod Chelsea sidste forår i de 2 eller 3 kampe vi mødte dem
Manchester United
Sider:
1
...
926
927
[
928
]
929
930
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »