home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1438109 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13920: 05 Feb 2012, 16:22 »

Spændende opstilling.

Er lidt bange for at Rafael er for overtændt, men hvis han kan styre sig, så er det fornuftigt i kraft af hans speed og aggressivitet. Bosingwa spiller vensteback for Chelsea, og det kan Valencia udnytte. Udover at Bosingwa SEJLER defensivt for et godt ord, så spiller altså ikke på sin naturlige back idag, og med hans i forvejen rædderlige placeringsevne er der gode muligheder for Valencia. Spændende at Young er tilbage i startopstillingen, lad os håbe at han har selvtilliden på plads, så er han i den grad en trussel.

Tre point er et krav, og vi skal ud og bevise at vi er et klart bedre hold end Chelsea idag. Rooney skal nok få en nøglerolle. Jeg har i lang tid ikke været imponeret af AVB og Chelsea, og jeg tror også vi vinder, trods det faktum at vi spiller på en svær udebane. Tror på 1-2 som i Arsenal-kampen.

EDIT: Bænken idag består desuden af:

Amos, Berbatov, Park, Hernandez, Fabio, Scholes, Pogba

UNITED!   
« Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 16:24 af Newton Heath » Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13921: 05 Feb 2012, 16:28 »

Dejligt at se at Young er klar igen, håber han kan finde niveauet som han havde i starten af sæson.

Lampard er ikke med for Chelsea og Essien får comeback, og Cahil debut.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13922: 05 Feb 2012, 16:28 »

Hvorfor starter Welbeck så tit inde? Chicharito og Berbatov er klasser bedre eller er det noget jeg ikke har set ? Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #13923: 05 Feb 2012, 16:31 »

Hvorfor starter Welbeck så tit inde? Chicharito og Berbatov er klasser bedre eller er det noget jeg ikke har set ? Smiley

Welbeck har gjort det rigtig godt mod de store hold, og jeg kan sagtens forstå at han får genvalg. Han arbejder for sagerne, han har lidt mere speed i fødderne end Berbatov, og så er han teknisk bedre end Hernandez, men igen, hvem er ikke det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13924: 05 Feb 2012, 16:44 »

For det første Jakob E, så startede diskussionen med at du mistolkede mit første indlæg, hvori jeg skrev at vi (United) er et bedre fodboldhold, hvorefter du begyndte at postulere med at vi ikke havde bedre fodboldspillere individuelt. Så det var faktisk dig, der startede en diskussion ud af den blå luft, hvis vi lige skal have opsummeret og få et overblik over denne diskussions oprindelse.

Jeg synes at vi har et bedre spilmateriale end jer, men jeg siger ikke at vi er niveauer over jer - slet ikke. Og hvis nogle af mine tidligere indlæg har indikeret til det, så vil jeg gerne trække det tilbage, for det mener jeg selvfølgelig ikke. Begge hold er verdensklasse, og når Chelsea er i storform er det et hold, som bestemt skal medregnes i verdens bedste fodboldhold, for det vrimler med stjernespillere, ingen tvivl der.

Men jeg fastholder, at Rooney er en bedre fodboldspiller end Drogba, og mindst et niveau over ivorianeren. Jeg siger ikke, at Drogba ikke er klasse, når han er i form, men han er ikke på Rooney's niveau i min optik.

At du påstår, at Mata er klasser bedre end Valencia og Nani kan jeg kun grine min røv i laser af, for det er noget af det dummeste jeg længe har hørt. Valencia er i storform i øjeblikket, og bestemt en af de bedste kantspillere i verden. Nej han mestrer ikke det tekniske på samme måde som eksempelvis Nani og Mata, men han er stadigvæk en klasse for sig, når han er i topform. Nani har vi to jo diskuteret for kort tid siden, og jeg kan, som tidligere nævnt, også give dig ret i, at han ikke altid er skide skarp, og han nogle gange fremstår som en showspiller, der lige vil rulle alle spillerne, inden han smækker den ind i feltet til en umarkeret medspiller, og det irritere mig som stor fan, det vil gerne erkende. Rooney kan også få lange nosser af ham af og til, kan jeg se på hans kropssprog, når han tager den svære løsning. Men man kan simpelthen ikke tage hans eminente tekniske kvaliteter med bolden fra ham, og der er han helt klart, uden den mindste form for tvivl, en af verdens bedste fodboldspillere. Hans teknik er uhyggelig. Hans flair, speed, antrit, tekniske kunnen og jeg kunne blive ved - men det gør jeg ikke.

Midtbanekonstellati onen har været svær at finde hos os i denne sæson, omend vi er i besiddelse af MINDST lige så dygtige spillere som i Vestlondon. Carrick har været fantastisk i denne sæson, og virkelig en spiller, som folk undgår at skamrose, hvilket er en skam. Det er en overset rolle på banen i manges optik, fordi uvidende seere kun ser på Ronaldo's driblinger forbi tre mand, og ikke ser på det stykke arbejde som Carrick udgør i maskinrummet. Fantastisk balancespiller, og Ramires er ikke lige så dygtig en spille i min optik, omend han har været rigtig god for jer.

Desuden synes jeg at vores defensiv er bedre end jeres.

EDIT: Meget enig med dig, Newton. Valencia kan udnytte deres venstre side, og med hans form i øjeblikket, kan jeg ikke vente til kickoff.

Vi vinder i dag, det er jeg overbevist om. 3-1 tipper jeg.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13925: 05 Feb 2012, 16:48 »

han har gjort det rigtig godt i sæsonen. Han arbejder meget for holdet, og han har en god fysik, krydret med en god pace.
Berbatov har bedre teknik, men slet ikke samme hastighed og hernandez har en dårligere teknik, men en rigtig god bevægelse.

Men synes Welbeck han har været god i denne sæson, bedre end de to andre Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13926: 05 Feb 2012, 16:52 »

plejer ikke at heppe på jer.. meeeeeen.... Kom nu United!!!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #13927: 05 Feb 2012, 16:53 »

@chackpercom

Kunne være skæbbeskønt med nogle uddybelser.

Orker jeg ikke at skrive, må lige blive en anden dag Wink
det er bare min mening, så ville bare lige dele dem Wink

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13928: 05 Feb 2012, 16:59 »

Chicharito og Berbatov har bevist at de er klart mere målfarlig. Men måske scorer de for mange mål (crazy) Ligesom da Tevez scoret for meget og Berbatov skulle starte..

Efter den skala der lige har været på 6`eren. Vil jeg mene: Berbatov 3, Chicharito 2, Welbeck 1, Owen 0.

Kan ikke se det helt store i Welbeck, men han er da en fin spiller Smiley
« Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 17:13 af Messi1987 » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #13929: 05 Feb 2012, 17:37 »

De Gea bør måske få afvide han må bruge hans hænder?

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13930: 05 Feb 2012, 17:40 »

De Gea bør måske få afvide han må bruge hans hænder?
Tror problemet er at bolden på ingen måde minder om en donut, hvorfor han ikke har lyst til at stjæle den.

Newton Heath
Manager

« Svar #13931: 05 Feb 2012, 17:50 »

Utroligt vi er bagud i den her kamp mod et Chelsea-hold, der har absolut INTET at komme med.

Vi har ikke spillet specielt godt, men der er masser af muligheder i den her kamp. Valencia er ikke blevet sat helt i scene, og Giggs har prøvet sig af med mange meget svære afleveringer. Vi kan sagtens vinde denne kamp, for der er ingen af holdene der har spillet specielt godt, og hvis vi kommer op i gear efter pausen tror jeg nok vi skal få vendt den her.

Glæder mig til at se Welbeck-episoden igen, for umiddelbart synes jeg klart det lignede enten et straffespark eller et frispark på kanten af feltet.

Kom så United!

EDIT: Har lige set målet igen, og er om muligt endnu mere rasende på Evra. For satan hvor er det amatøragtigt forsvaret.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 17:55 af Newton Heath » Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #13932: 05 Feb 2012, 17:58 »

Utroligt vi er bagud i den her kamp mod et Chelsea-hold, der har absolut INTET at komme med.

Vi har ikke spillet specielt godt, men der er masser af muligheder i den her kamp. Valencia er ikke blevet sat helt i scene, og Giggs har prøvet sig af med mange meget svære afleveringer. Vi kan sagtens vinde denne kamp, for der er ingen af holdene der har spillet specielt godt, og hvis vi kommer op i gear efter pausen tror jeg nok vi skal få vendt den her.

Glæder mig til at se Welbeck-episoden igen, for umiddelbart synes jeg klart det lignede enten et straffespark eller et frispark på kanten af feltet.

Kom så United!

EDIT: Har lige set målet igen, og er om muligt endnu mere rasende på Evra. For satan hvor er det amatøragtigt forsvaret.
Der skulle ha' været frispark!

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13933: 05 Feb 2012, 18:11 »

Jøsses, i var klart bedst i 1 halvleg, kommer bagud på et kikset selvmål, så kommer man tilbage 6 mins inden i anden halvleg og nu er i ved at blive kørt over.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13934: 05 Feb 2012, 18:12 »

Hold da op hvor er De Gea god! Fantastisk hvordan han kommer ud og skærm af ved 2-0 målet! Tydelig at se hans kæmpe potentielt som han har, ihvertfald i FM.

Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010