home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1438490 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13890: 03 Feb 2012, 18:08 »

Så det officelt Lindegaard ude i 4-6 uger..

Dog lysner det på skadesfronten, nani og Rooney forventes helt klar til mødet med Chelsea. Young og Cleverly forventes at rejse med truppen på søndag, dog er det mest sandsynligt at ihvertfald Cleverly først kommer i spil mod chelsea reservere dagen efter. De Gea ser også ud til at blive klar, så må vi bare se om det bliver ham eller Amos som står. Hvis De Gea ikke er helt klar, kunne man jo godt forstille sig en Amos Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13891: 05 Feb 2012, 00:27 »

Det kunne godt se ud til at det bliver en snebold kamp imorgen Smiley

http://origin-www.chelseafc.com/page/forcelogin/Webcam/0,,10268,00.html

Hvis vejret forsætter, så bliver det jo nok en bane som vi så Stoke-Sunderland spille på idag..

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13892: 05 Feb 2012, 11:18 »

Banen ser meget bedre ud her til morgen, omend den sikkert ikke er fremragende.

Jeg er virkelig spændt på i dag!

Vi er stadigvæk svækket og har mange vigtige brikker ude, men jeg tror samtidig fuldt og fast på, at vi kan få lagt dem ned og hevet tre point med hjem, da det er så fandens vigtigt i forhold til, at Sh*tty ikke må rykke fra os nu.

Nani og Rooney burde være klar til i dag, selvom de nok ikke er 100% fit. Men jeg tror og håber at de bliver sat i spil fra start af i dag, da denne kamp er så fandens betydelig, og de to kan jo være en helt central og afgørende rolle i dag. Vi skal sidde på bolden, for vi har, trods skader, stadigvæk gode boldspillere, og vi skal bare være kontrollerende og fremadrettet, og passe på, at de ikke få plads ude på deres kanter i omstillingerne. Det er også vigtigt, at der ligger en og genpresser hele tiden, så de ikke får en rolig boldomgang - de skal stresses, og så skal vi nok vinde, da vi er et bedre fodboldhold. Evra skal simpelthen være opmærksom på hans placering, da den til tider er helt håbløs. Han skal frem over stepperne som altid, men hans skal have kæmpe fokus på sit defensive arbejde, da vi møder vores evige rivaler, som selvfølgelig er 110% opsat på at vinde i dag, og endda på eget græs.

De Gea burde også være kommet sig efter sin sygdom. Jeg havde helt sikkert helst set Anders på kassen, men nu skal vi altså give spanieren noget tillid. Han er pisse dygtig og har et enormt potentiale. Han har ikke præsteret, og det skal man ganske enkelt, hvis du ønsker at stå i en af verdens største og bedste fodboldklubber, men som Fergie har været ude og sige, så er presset urimeligt. Han er et menneske, og han er ung, og en fremtidens mand. Jeg håber virkelig at han er topmotiveret, men samtidig ikke ryster som et nervevrag og tror på sine kolosalle evner.

Vi skal ud og vise, at vi er bedst! UNITED!

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13893: 05 Feb 2012, 12:04 »

Helt enig Daniel.

Dog er jeg uenig med Ferguson omkring at presset har været urimeligt. Han er selv skyld i, at man ikke tror på ham. Han får til tider nogle hjerneblødninger. Hans boldspil med fødderne har ikke været prangende og hans indgreben har til tider været helt hen i vejret og fair nok at disse ting til tider smutter, det gjorde det da også for Van der Sar, men ikke i samme grad som De Gea og det er bekymrende og ganske enkelt ikke godt nok.
Jeg tror på ham, men han skal blive klogere.

Analytikere fortæller tit omkring hans fantastiske reflekser og han har da også til tider vist dem frem. Men hvad er det så han vil ude i feltet på et hjørnespark? Tag dog at blive på kassen og brug dine fantastiske reflekser i stedet!

Kom så drenge!

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13894: 05 Feb 2012, 12:55 »

Banen ser meget bedre ud her til morgen, omend den sikkert ikke er fremragende.

Jeg er virkelig spændt på i dag!

Vi er stadigvæk svækket og har mange vigtige brikker ude, men jeg tror samtidig fuldt og fast på, at vi kan få lagt dem ned og hevet tre point med hjem, da det er så fandens vigtigt i forhold til, at Sh*tty ikke må rykke fra os nu.

Nani og Rooney burde være klar til i dag, selvom de nok ikke er 100% fit. Men jeg tror og håber at de bliver sat i spil fra start af i dag, da denne kamp er så fandens betydelig, og de to kan jo være en helt central og afgørende rolle i dag. Vi skal sidde på bolden, for vi har, trods skader, stadigvæk gode boldspillere, og vi skal bare være kontrollerende og fremadrettet, og passe på, at de ikke få plads ude på deres kanter i omstillingerne. Det er også vigtigt, at der ligger en og genpresser hele tiden, så de ikke får en rolig boldomgang - de skal stresses, og så skal vi nok vinde, da vi er et bedre fodboldhold. Evra skal simpelthen være opmærksom på hans placering, da den til tider er helt håbløs. Han skal frem over stepperne som altid, men hans skal have kæmpe fokus på sit defensive arbejde, da vi møder vores evige rivaler, som selvfølgelig er 110% opsat på at vinde i dag, og endda på eget græs.

De Gea burde også være kommet sig efter sin sygdom. Jeg havde helt sikkert helst set Anders på kassen, men nu skal vi altså give spanieren noget tillid. Han er pisse dygtig og har et enormt potentiale. Han har ikke præsteret, og det skal man ganske enkelt, hvis du ønsker at stå i en af verdens største og bedste fodboldklubber, men som Fergie har været ude og sige, så er presset urimeligt. Han er et menneske, og han er ung, og en fremtidens mand. Jeg håber virkelig at han er topmotiveret, men samtidig ikke ryster som et nervevrag og tror på sine kolosalle evner.

Vi skal ud og vise, at vi er bedst! UNITED!
Uddyb lige dette? For spiller for spiller, synes jeg bestemt ikke, at I er bedre end os. Vi har blot haltet på spilkonceptet, kontra de spillere vi har til rådighed. Derfor ligger vi nummer 4. Individuelt synes jeg ikke, at I er bedre end os.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13895: 05 Feb 2012, 13:14 »

Uddyb lige dette? For spiller for spiller, synes jeg bestemt ikke, at I er bedre end os. Vi har blot haltet på spilkonceptet, kontra de spillere vi har til rådighed. Derfor ligger vi nummer 4. Individuelt synes jeg ikke, at I er bedre end os.
Du siger det meget god selv Thumbs Up

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13896: 05 Feb 2012, 13:25 »

Der bliver jo aldrig kun afgjort på hvilke spillernavne man har på banen, og hvor stort et navn det er. Havde det kommet an på det, havde Real Madrid sikkert også vundet La Liga de sidste 10 år, da de navne de har haft, har været helt utrolige. Spiller for spiller, kan vi ikke prale af, at have et bedre hold end Chelsea, selvom det er meget tæt. Sådan har det næsten altid været, siden russeren kom til klubben. City har også spiller for spiller vel et bedre hold end os, men alligevel har vi været det mest succesfulde hold de sidste mange år, og vi følger godt med City i år, selvom det ser mere og mere svært ud i år.

Det er det samlede hold der tæller, ikke de stjerner man kan præsentere. Det har vi efterhånden set mange eksempler på.

Men det bliver en rigtig god kamp i dag er jeg sikker på, som altid, og vi har vel aldrig haft en bedre chance for, at bryde vores forfærdelige statistik på broen. Med formentlig Rooney og Nani tilbage, er jeg fortrøstningsfuld for kampen, men det bliver rigtig svært, da Chelsea som altid er et utrolig godt hold.
3 point er dog et krav, og jeg tror på det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13897: 05 Feb 2012, 13:52 »

Som Messi fint påpeger, så afgiver du faktisk selv svar på dig undren.

I har haltet på jeres spilkoncept, fordi der bliver foretaget ændringer og nye idéer fra Villas Boas, og det tager tid.

Men når det er sagt, så synes jeg at vores spillere er bedre end jeres, hvis vi tager udgangspunktet i den individuelle. Se på en Rooney. Har I nogle som ham, og nogen angriber som nærmer sig det niveau - nej. Nani, Young og Valencia er nogle af de bedste kantspillere i verden, når de er i topform. På den centrale midtbane kan man jo diskutere frem og tilbage, og det er jo blot påstand mod påstand. Vi har haft lidt problemer med, at finde den rigtige konstellation centralt, men vi har jo rigtig mange fremragende midtbanespillere. Når jeg tager hver position, så synes jeg faktisk, at vi er bedre fodboldspillere.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13898: 05 Feb 2012, 14:03 »

Helt enig Daniel.

Dog er jeg uenig med Ferguson omkring at presset har været urimeligt. Han er selv skyld i, at man ikke tror på ham. Han får til tider nogle hjerneblødninger. Hans boldspil med fødderne har ikke været prangende og hans indgreben har til tider været helt hen i vejret og fair nok at disse ting til tider smutter, det gjorde det da også for Van der Sar, men ikke i samme grad som De Gea og det er bekymrende og ganske enkelt ikke godt nok.
Jeg tror på ham, men han skal blive klogere.

Analytikere fortæller tit omkring hans fantastiske reflekser og han har da også til tider vist dem frem. Men hvad er det så han vil ude i feltet på et hjørnespark? Tag dog at blive på kassen og brug dine fantastiske reflekser i stedet!

Kom så drenge!
Vi kan hurtige blive enige om, at hans præstationer som helhed ikke har været god nok, hvilket jeg også nævner i mit første indlæg. Men hvis den mand skal udvikle sig, så er det vigtigt at manageren tror på ham, spillerne tror på ham og sågar os fans. Han virker skræmt til tider, og jeg kan sagtens sætte mig i hans sted. Jovist, det er en del af det pres som en professionel fodboldspiller skal kunne holde til, men hvis tilliden ikke er der for omverdenen, så falder hans selvtillid også drastisk, og det giver bagslag i form af at vi indkassere flere mål end hvad godt er.

Han har kvaliteterne, og det ved alle forhåbentlig, hvis man bare har set lidt til ham. Men der er meget arbejde endnu, hvis han skal udvikle sig til en af verdens bedste keepere, som hans potentiale rækker til, i min optik. Et af de fokuspunkter der bør være til træningspassene i min optik, er at man skal træne hans kommunikationsevne med sine forsvarsspillere, for ellers foreligger der misforståelser, og sekundet efter er vi bagud, 1-0. Han skal udvikle sig i høj grad i det fysiske, da han ingen trussel er i luften. Da vi havde Edwin og han stormede ud på en dødboldsituation var jeg altid helt rolig, og det er jeg ganske enkelt ikke med De Gea i kassen, hvilket der skal laves om på. Han psyke skal også styrkes, og han skal vise at det er ham der bestemmer inden i boksen, og konstant være synlig og fremhævende, hvilket ikke har været tilfældet indtil videre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13899: 05 Feb 2012, 15:28 »

Som Messi fint påpeger, så afgiver du faktisk selv svar på dig undren.

I har haltet på jeres spilkoncept, fordi der bliver foretaget ændringer og nye idéer fra Villas Boas, og det tager tid.

Men når det er sagt, så synes jeg at vores spillere er bedre end jeres, hvis vi tager udgangspunktet i den individuelle. Se på en Rooney. Har I nogle som ham, og nogen angriber som nærmer sig det niveau - nej. Nani, Young og Valencia er nogle af de bedste kantspillere i verden, når de er i topform. På den centrale midtbane kan man jo diskutere frem og tilbage, og det er jo blot påstand mod påstand. Vi har haft lidt problemer med, at finde den rigtige konstellation centralt, men vi har jo rigtig mange fremragende midtbanespillere. Når jeg tager hver position, så synes jeg faktisk, at vi er bedre fodboldspillere.
Vi har Drogba? Er han i den grad ikke på niveau med Rooney? Det synes jeg. Og jeg vil sgu også hellere have Mata og Sturridge end Nani, Young og Valencia, eller hvem I nu bruger. På midtbanen er vi indiskutabelt bedre. Det kan der imo slet ikke stilles spørgsmålstegn ved. På målmandsposten er vi også foran jer.

Men ja, det er konceptet der har svigtet, men at I er bedre end os spiller for spiller, er jeg ikke enig i.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #13900: 05 Feb 2012, 15:31 »

Vi har Drogba? Er han i den grad ikke på niveau med Rooney? Det synes jeg. Og jeg vil sgu også hellere have Mata og Sturridge end Nani, Young og Valencia, eller hvem I nu bruger. På midtbanen er vi indiskutabelt bedre. Det kan der imo slet ikke stilles spørgsmålstegn ved. På målmandsposten er vi også foran jer.

Men ja, det er konceptet der har svigtet, men at I er bedre end os spiller for spiller, er jeg ikke enig i.

Er dybt uenig! Drogba er langt fra så god som Rooney eller Hernandez! 

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13901: 05 Feb 2012, 15:34 »

Er dybt uenig! Drogba er langt fra så god som Rooney eller Hernandez! 
Drogba er stadig verdensklasse og komplet. Jeg synes, han er på niveau med Rooney. At Hernandez skulle være bedre, kan jeg slet slet ikke forholde mig til.

verdenskrig
Manager

« Svar #13902: 05 Feb 2012, 15:39 »

Helt enig Daniel.

Dog er jeg uenig med Ferguson omkring at presset har været urimeligt. Han er selv skyld i, at man ikke tror på ham. Han får til tider nogle hjerneblødninger. Hans boldspil med fødderne har ikke været prangende
Uenig omkring det med fødderne. .. Hans spil med fødderne synes jeg har været i international topklasse og set fra den vinkel er han i den grad en værdig arvetager fra VDS. Okay han var impliceret i et mål mod Benfica pga dårligt udspark, men det var jo ikke fordi han spillede en angriber fri foran mål.

Jeg synes generelt han er en aldeles overvurderet målmand, og har min tvivl om han nogensinde kommer op på en acceptabelt niveau, da han for mig at se som type ganske enkelt ikke passer til PL. For det handler ikke bare om fysik, men lige så meget om timning og koncentration. Og de to ting besidder han absolut ikke noget som helst af, hvilket også ses ved at han jo nærmest taber hvert andet skud lige ud i feltet..

Sjældent jeg siger det, men håber fandme i vinder i dag Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13903: 05 Feb 2012, 15:42 »

Så god er Drogba ikke mere, enig med resten..

Men United er et bedre fodboldhold og det var det vi snakket om til at starte med ? Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #13904: 05 Feb 2012, 15:43 »

Sjældent jeg siger det, men håber fandme i vinder i dag
Thumbs Up

Shockeret Shockeret Shockeret

Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010