home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 923 924 [925] 926 927 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1438524 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13860: 31 Jan 2012, 12:14 »

Meget enig i din betragtning, VK.

@Gazlgor

Sammenlignede du lige Rooney og Kuyt med hinanden!?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13861: 31 Jan 2012, 12:16 »

Det handler jo mest af alt om, hvilken situation dit hold er i. Hvis du er outsider, er Kuyt jo klart bedst at have, mens Nani er klart bedst at have, hvis man skal skabe chancer. Og se nu bort fra de to klubbers situationer. Jeg siger ikke, at Kuyt er bedre end Nani, men at de blot har hver sine forcer. At Kuyt spiller på kanten er jo ikke hans skyld. Det er Dalglishs. Men som VK siger, brokker Kuyt sig aldrig over nogen eller noget. Modsat Nani. Det er simpelthen fantastisk.

Kuyts egenskaber jo er ikke mindre vigtige end Nanis og omvendt. Man har brug for begge typer. Jeg ved godt, at Nani er mere underholdende og langt langt størstedelen vil sige, at han er langt bedre end Kuyt, men det kommer bestemt an på, hvordan man ser på tingene.

Desuden er det ikke spor negativt at kunne sparke et hvert straffespark i kassen uanset modstander og tidspunkt. Det er en klasse egenskab. Det kan og bliver ikke negativt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13862: 31 Jan 2012, 12:21 »

Lad nu vær', drenge.

MS argumenterede blot for, hvorfor Kuyt laver flere mål end Nani. At kunne sparke straffespark er en rigtig fin egenskab at have, men det betyder slet ikke, at man besidder målnæse.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13863: 31 Jan 2012, 12:22 »

Nej nej, det er ikke negativt. Jeg mener bare ikke at Kuyt har målnæse Smiley
Så du Liverpool i sidste sæson? Han reddede dem gang på gang, og selv om alting ikke har kørt på skinner i år, så fortsætter han uden nogen form for brok eller andet. Han har lavet 68 mål i Liverpool siden 2006, det viser alligevel at der er lidt målnæse. Den er i hvert fald uden tvivl større end Nanis, og Kuyts mange vigtige mål for Liverpool har hjulpet klubben meget.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13864: 31 Jan 2012, 12:26 »

Meget enig i din betragtning, VK.

@Gazlgor

Sammenlignede du lige Rooney og Kuyt med hinanden!?

Ja, det gjorde jeg da. Ikke fordi at jeg mener at de er lige gode, men fordi de er samme spiltyper. Du kan da også sammenligne Ronaldo med Bolãnos fordi de begge er teknisk stærke og elsker at lave små finter, men det gør dem ikke til den samme spiller. Rooney og Kuyt minder om hinanden i spillestil da de begge løber voldsomt meget på banen, har en fightervilje og arbejdsvilje og samtidig har de begge en grad af målnæse og kan lide at skyde udefra. Dermed ikke sagt at Rooney ikke er 9000 gange bedre end Kuyt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13865: 31 Jan 2012, 12:26 »

Så du Liverpool i sidste sæson? Han reddede dem gang på gang, og selv om alting ikke har kørt på skinner i år, så fortsætter han uden nogen form for brok eller andet. Han har lavet 68 mål i Liverpool siden 2006, det viser alligevel at der er lidt målnæse. Den er i hvert fald uden tvivl større end Nanis, og Kuyts mange vigtige mål for Liverpool har hjulpet klubben meget.
Nani er slet ikke målscoren, og han skal agere en helt anden rolle. Kuyt er oprindeligt angriber, men er blevet rykket ud på kanten. Nani er den udfordrende kant, som skal skærer ind i banen og drible og lave temposkiftene. Det er ikke hans rolle, at score mål.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13866: 31 Jan 2012, 12:33 »

Ja, det gjorde jeg da. Ikke fordi at jeg mener at de er lige gode, men fordi de er samme spiltyper. Du kan da også sammenligne Ronaldo med Bolãnos fordi de begge er teknisk stærke og elsker at lave små finter, men det gør dem ikke til den samme spiller. Rooney og Kuyt minder om hinanden i spillestil da de begge løber voldsomt meget på banen, har en fightervilje og arbejdsvilje og samtidig har de begge en grad af målnæse og kan lide at skyde udefra. Dermed ikke sagt at Rooney ikke er 9000 gange bedre end Kuyt.
Rooney minder ikke om Kuyt.

Rooney er den komplette angriber som kan alt. Han arbejder stenhårdt ligesom Kuyt, men de er slet ikke samme typer og agere ikke samme rolle. Rooney skal søge ned i banen og agere playmaker og fordele boldene ud. Hans blik for spillet er helt eminent, og den kompetence besidder hollænderen slet ikke. Kuyts indstilling er helt fantastisk, og noget som de unge virkelig burde se op til. Han har en fremragende mentalitet, og virkelig enhver træners drøm, men han har ikke de fodboldmæssige færdigheder som Rooney er udstyret med.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13867: 31 Jan 2012, 12:34 »

Nani er slet ikke målscoren, og han skal agere en helt anden rolle. Kuyt er oprindeligt angriber, men er blevet rykket ud på kanten. Nani er den udfordrende kant, som skal skærer ind i banen og drible og lave temposkiftene. Det er ikke hans rolle, at score mål.
Lige så vel, som det ikke er Kuyts. At han er angriber, men ikke spiller der, kan han jo som sagt ikke gøre for. Altså det er sgu ikke kun angribernes ansvar at lave kasser, og der findes ikke bedre for en angriber, hvis der også lige kommer en kasse fra spiller på en anden position i ny og næ. Nani skal altså også lave mål, og jeg ser ikke hans rolle på det punkt som mindre end Kuyts. Er det f.eks Lampards opgave at lave mål i Chelsea, når man har Drogba og Torres? Ja, han har da også sin del af ansvaret og det har Nani skam også. Du kan simpelthen ikke lave sådan en stift beskrivelse af rollefordelingen på et hold.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13868: 31 Jan 2012, 12:36 »

Rooney minder ikke om Kuyt.

Rooney er den komplette angriber som kan alt. Han arbejder stenhårdt ligesom Kuyt, men de er slet ikke samme typer og agere ikke samme rolle. Rooney skal søge ned i banen og agere playmaker og fordele boldene ud. Hans blik for spillet er helt eminent, og den kompetence besidder hollænderen slet ikke. Kuyts indstilling er helt fantastisk, og noget som de unge virkelig burde se op til. Han har en fremragende mentalitet, og virkelig enhver træners drøm, men han har ikke de fodboldmæssige færdigheder som Rooney er udstyret med.

Jeg er da godt klar over at Kuyt ikke har samme blik for afleveringerne eller tekniske færdigheder til at kunne lægge dem. Men de kvaliteter som Kuyt besidder minder om Rooneys og derfor vil Kuyt passe bedre i angrebet end på fløjen, som mit argument bygger på. Hvad Rooney så kan derudover er egentlig ret irrelevant.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13869: 31 Jan 2012, 12:45 »

Lige så vel, som det ikke er Kuyts. At han er angriber, men ikke spiller der, kan han jo som sagt ikke gøre for. Altså det er sgu ikke kun angribernes ansvar at lave kasser, og der findes ikke bedre for en angriber, hvis der også lige kommer en kasse fra spiller på en anden position i ny og næ. Nani skal altså også lave mål, og jeg ser ikke hans rolle på det punkt som mindre end Kuyts. Er det f.eks Lampards opgave at lave mål i Chelsea, når man har Drogba og Torres? Ja, han har da også sin del af ansvaret og det har Nani skam også. Du kan simpelthen ikke lave sådan en stift beskrivelse af rollefordelingen på et hold.
Hold nu op, og læs mellem linjerne.

Selvfølgelig mener jeg ikke udelukkende, at angriberne skal score, og Nani skal da også score, hvilket han også gør, men det er ikke hans rolle at skulle score i hver kamp. Jeg synes da godt, at han kunne træffe nogle mere direkte og enkelte beslutninger nogle gange, men han er jo ikke perfekt, ligesom Messi og Ronaldo heller ikke er det. Han kan sagtens blive bedre, da Nani's potentiale strækker sig til længere end det udbytte vi får af ham nu, men jeg mener stadigvæk at han er bedre end eksempelvis Kuyt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13870: 31 Jan 2012, 12:48 »

Hold nu op, og læs mellem linjerne.

Selvfølgelig mener jeg ikke udelukkende, at angriberne skal score, og Nani skal da også score, hvilket han også gør, men det er ikke hans rolle at skulle score i hver kamp. Jeg synes da godt, at han kunne træffe nogle mere direkte og enkelte beslutninger nogle gange, men han er jo ikke perfekt, ligesom Messi og Ronaldo heller ikke er det. Han kan sagtens blive bedre, da Nani's potentiale strækker sig til længere end det udbytte vi får af ham nu, men jeg mener stadigvæk at han er bedre end eksempelvis Kuyt.
Ud fra hvilke kriterier er han bedre end Kuyt? Han er bedre med bolden, han er hurtigere osv, men så har Kuyt andre kvaliteter, som jeg nu skriver igen igen. Derfor vil jeg ikke sammenligne dem, og vil ikke vurdere hvem der er bedst. Jeg har blot langt langt mere respekt for Kuyt, da han når sit potentiale. Det gør Nani sgu ikke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13871: 31 Jan 2012, 12:52 »

Jeg er da godt klar over at Kuyt ikke har samme blik for afleveringerne eller tekniske færdigheder til at kunne lægge dem. Men de kvaliteter som Kuyt besidder minder om Rooneys og derfor vil Kuyt passe bedre i angrebet end på fløjen, som mit argument bygger på. Hvad Rooney så kan derudover er egentlig ret irrelevant.
Jeg tror da også helt klart, at Kuyt ville kunne gøre sig mere gældende helt i front, f.eks. ved siden af en teknikker i form af Suárez.

Det kan godt være, at de minder lidt om hinanden i deres tankegang og ageren på banen med særligt henblik på deres løb og arbejdsraseri, men det var ikke det du sagde først, og derfor erklærede jeg mig uenig, da jeg slet ikke synes at Kuyt minder om Rooney, og han er flere niveauer under Wayne.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2012, 13:20 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13872: 31 Jan 2012, 13:18 »

Ud fra hvilke kriterier er han bedre end Kuyt? Han er bedre med bolden, han er hurtigere osv, men så har Kuyt andre kvaliteter, som jeg nu skriver igen igen. Derfor vil jeg ikke sammenligne dem, og vil ikke vurdere hvem der er bedst. Jeg har blot langt langt mere respekt for Kuyt, da han når sit potentiale. Det gør Nani sgu ikke.
Han er jo ikke bare bedre med bolden. Hans tekniske kunnen er verdensklasse, og han besidder tilmed flair, udstråling, speed og uovertruffent antrit, når han har bolden. Hans tekniske kvaliteter er dimensioner bedre end Dirk's. Han kan godt virke lidt arrogant ud ad til, og hans egoisme og er til tider et irritationsmoment for mig som stor fan, og til tider også holdkammeraterne, hvor jeg især har bidt mærke i, at Rooney til tider bliver rigtig irriteret på ham, fordi han søger den svære dribling i stedet for bare at lægge den af til en medspiller. Der er helt sikkert nogle ting der kan forbedres ved hans spil, omend jeg mener, at han er en strålende spiller og en af United's klart bedste, når han er i form.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13873: 31 Jan 2012, 13:24 »

Jeg tror da også helt klart, at Kuyt ville kunne gøre sig mere gældende helt i front, f.eks. ved siden af en teknikker i form af Suárez.

Det kan godt være, at de minder lidt om hinanden i deres tankegang og ageren på banen med særligt henblik på deres løb og arbejdsraseri, men det var ikke det du sagde først, og derfor erklærede jeg mig uenig, da jeg slet ikke synes at Kuyt minder om Rooney, og han er flere niveauer under Wayne.

Jeg sagde først, og jeg citerer "Han er lidt Rooney typen, bare ikke helt så god" og brugte sammenligningen til at argumentere for at hverken Rooney eller Kuyt ville passe ret godt på wingen da det ville ødelægge deres forcer. Hvad er det du er uenig i? Du siger da selv at han minder lidt om hinanden, og skriver at Kuyt er flere niveauer under Rooney, præcis som jeg har skrevet. Diskuterer du bare for at diskutere eller hvad?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13874: 31 Jan 2012, 13:32 »

Jeg sagde først, og jeg citerer "Han er lidt Rooney typen, bare ikke helt så god" og brugte sammenligningen til at argumentere for at hverken Rooney eller Kuyt ville passe ret godt på wingen da det ville ødelægge deres forcer. Hvad er det du er uenig i? Du siger da selv at han minder lidt om hinanden, og skriver at Kuyt er flere niveauer under Rooney, præcis som jeg har skrevet. Diskuterer du bare for at diskutere eller hvad?
Selvfølgelig diskutere jeg med et formål...

Nu citere jeg dig, og skærer det ud i pap for dig, så der ikke foreligger nogle misforståelser - "Han er lidt Rooney typen"

Det mener jeg slet ikke han er, hvilket jeg også giver udtryk i overstående indlæg. Jeg sagde, at de minder lidt om hinanden med henblik på deres arbejdsraseri og lidt tankegang i deres løb, men ellers ser jeg ingen sammenligninger overhovedet - læs hvad jeg skriver.

Sider: 1 ... 923 924 [925] 926 927 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010