Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 627 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
924
925
[
926
]
927
928
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1438482 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #13875:
31 Jan 2012, 16:15 »
Citat af: Daniel Nordentoft 31 Jan 2012, 13:18
Han er jo ikke bare bedre med bolden. Hans tekniske kunnen er verdensklasse, og han besidder tilmed flair, udstråling, speed og uovertruffent antrit, når han har bolden. Hans tekniske kvaliteter er dimensioner bedre end Dirk's. Han kan godt virke lidt arrogant ud ad til, og hans egoisme og er til tider et irritationsmoment for mig som stor fan, og til tider også holdkammeraterne, hvor jeg især har bidt mærke i, at Rooney til tider bliver rigtig irriteret på ham, fordi han søger den svære dribling i stedet for bare at lægge den af til en medspiller. Der er helt sikkert nogle ting der kan forbedres ved hans spil, omend jeg mener, at han er en strålende spiller og en af United's klart bedste, når han er i form.
Jeg forstår ikke, hvor du vil hen? Du gentager jo alt det, jeg selv har sagt. Du vælger jo kun at se det fra den synsvinkel, men vender den ikke om. Jeg er enig i at Nanis teknik er fantastisk, men som jeg igen gerne vil påpege, så misbruger han den jo. Muligvis for egen fremstillings skyld. Det er mig en gåde, at man kan tænke sådan som professionel fodboldspiller, og jeg var sgu blevet rasende, hvis jeg var hans holdkammerat. Hver kamp er dødsens alvorlig og så har man en portugiser, du ikke lige ved om vil spille dig på trods af, at du er helt blank. Det er simpelthen forfærdeligt. Derfor stiller jeg spørgsmålstegn ved, om han er bedre end Kuyt, samt at jeg vælger at se fodbolden fra to sider. Der er heldigvis intet facit for, hvordan verdens bedste fodboldspiller ser ud.
Igen - Kuyt er verdensklasse eksemplet på, at du kan nå langt ved hårdt arbejde og den rette indstilling. Det står i en skarp kontrast til Nani, hvis du spørger mig. Ikke at Nani ikke er nået langt, for det er han. Ellers spiller man ikke i Manchester United, men han får ikke et optimale ud af sit talent, og det irriterer mig. Hvem vil ikke gøre alt, for at få en chance som Nani, Balotelli og Tevez blot for at nævne professionelle spillere på højt niveau, der spilder deres talent.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13876:
31 Jan 2012, 16:20 »
Citat af: Daniel Nordentoft 31 Jan 2012, 13:32
Selvfølgelig diskutere jeg med et formål...
Nu citere jeg dig, og skærer det ud i pap for dig, så der ikke foreligger nogle misforståelser -
"Han er lidt Rooney typen"
Det mener jeg slet ikke han er, hvilket jeg også giver udtryk i overstående indlæg. Jeg sagde, at de minder lidt om hinanden med henblik på deres arbejdsraseri og lidt tankegang i deres løb, men ellers ser jeg ingen sammenligninger overhovedet - læs hvad jeg skriver.
Hold da op.. Jeg tror bare jeg stopper diskussionen her, du er vist uden for pædagogisk rækkevidde
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13877:
31 Jan 2012, 18:30 »
Nani har da aldrig nogen sinde brokket sig over noget som helst?! Han brokker sig nogengange, når han ikke får frispark, ligesom tusindvis af andre fodboldspillere også gør. Se selv på Drogba, den kæmpe mand falder tit relativt let taget hans størrelse i betragtning, hvorefter han brokker sig?
Selv da han blev droppet til CL-finalen for nogen år siden, efter han havde haft en fantastisk sæson, kom der ikke det mindste negativitet ud af ham.
Og hvorfor er det du mener, at Nani ikke når sit potentiale? De sidste sæsoner har han udviklet sig ekstremt positivt, og er gået fra den spiller der den ene kamp var lårt til den næste kamp hvor han ejede banen, til en spiller, der har fået et rigtig flot bundniveau. Selvom han til tider, ligesom de fleste, har kampe hvor han falder igennem, men alligevel altid laver chanceskabende ting.
Og det er henvend til dig, Jakob E. :-)
Zone 43
Manager
«
Svar #13878:
31 Jan 2012, 18:40 »
Det' fake.
I øvrigt, nu jeg er her, vil jeg lige høre om hvilken type spiller Morrison er, og hvad jeg/man kan tillade sig at stille af forventninger til ham, nu hvor han hele dagen har været rygtet som ny mand i West Ham. :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #13879:
31 Jan 2012, 18:57 »
Citat af: Zone 43 31 Jan 2012, 18:40
Det' fake.
I øvrigt, nu jeg er her, vil jeg lige høre om hvilken type spiller Morrison er, og hvad jeg/man kan tillade sig at stille af forventninger til ham, nu hvor han hele dagen har været rygtet som ny mand i West Ham. :-)
Han har igennem længere tid været kaldt et mega talent, omend han ikke har vist noget på førsteholdet, hvor han kun har været indskiftet i 2 Carling Cup kampe. Derfor har mange fans stillet sig uforstående overfor prædikatet "Mega talent", men det må jo komme fra noget. Det er så den gode side af ham, men han har bestemt også en negativ side. Han bliver tit kaldt vores Balotelli, da han er et problembarn af rang. Voldsdomme og jeg ved ikke hvad har han fået på sig, og kan generelt bare ikke opfører sig ordentligt efter klubbens reglement. Men den eneste grund til, at Fergie har holdt ham i folden i alle årerne, er højst sandsynlig pga. talentet. Det ligner dog ikke Fergie, at gøre sådan, og noget tyder da også på, at det har fået en ende nu.
Her til aften har en anden af vores gode talenter, Ryan Tunnicliff, udtalt dette: "Sad to see one off my closest mates leaving if the deal gets finalised Can't quite believe it yet What a player he will be"
Udover det, har Ferdinand også skrevet på Twitter noget i retning af, at nogen unge spillere ved ikke hvilken fremtid de har, og hvilken gave de har fået, og at det er en skam, at de ikke tager det seriøst. Kan ikke huske det præcist, men det er noget i den retning.
Han har været Uniteds store transfer emne i denne sæson, hvor end ikke genopstående rygter med Sneijder har overgået det. Fergie har sagt, at hans lønkrav er helt urealistisk ift. en ny kontrakt, hvor han selv har skrevet på Twitter, at han ikke har modtaget noget tilbud.
Jeg er sku delt omkring salget af ham. Hvis han er så god, og potentiale så stort, er det jo altid træls at se sådan en forlade klubben. Men omvendt er han også et problembarn af rang, hvilket ikke ligefrem giver plusser i min bog. Der har dog været rygter om, at vi har/vil få en lav tilbagekøbspris på ham indgået i aftalen, hvilket af andre medier er blevet skudt ned, men de fleste peger på, at en eller anden form for tilbagekøbspris vil blive indgået i aftalen.
Ellers trækker vi Barca-kortet, og får vores spillere til at whine omkring hans United-DNA, hvorfor han selvfølgelig skal skifte tilbage til os. ;-)
Men meget tyder ihvertfald på, at det er en fantastisk signing af jer, hvis i kan styrer ham.
Manchesterutd
Reserveholdsspiller
«
Svar #13880:
31 Jan 2012, 20:22 »
Amos
Smalling, Rio, Evans, Evra,
Valencia, Carrick, Scholes, Park
Berbatov, Hernandez.
Bænk:
Kuszczak, Giggs ,Welbeck, Fabio, Rafael, Pogba, Will Keane.
Både De Gea og Lindegaard er ude, og det giver muligheden til Amos. Ellers er holdet vel som man kunne forvente med de skader der nu engang er..
Kun en sejr tæller, c'mon!
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #13881:
31 Jan 2012, 20:29 »
Bliver spændende at se Amos i aktion for min personlige første gang. Håber han gør et godt indtryk
Official member of Manchester United Football Club
Newton Heath
Manager
«
Svar #13882:
31 Jan 2012, 20:32 »
Med elleve på skadelisten må det siges at være en acceptabel opstilling. Bliver svært idag, Stoke er altid et svært hold, selvom de spiller bedst på hjemmebane.
Kun tre point tæller i aften, og jeg er ligeglad med hvordan vi får dem, bare vi får dem. 2-0.
UNITED!
Zone 43
Manager
«
Svar #13883:
31 Jan 2012, 21:23 »
Citat af: SeRuX 31 Jan 2012, 18:57
[halv langt indlæg]
Det er også det billed, jeg har af ham - og navnligt det, at han har lavet ballade frygter jeg lidt vil fortsætte. Nuvel, handlen skulle være på plads, selvom der intet står på klubbernes hjemmesider.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Newton Heath
Manager
«
Svar #13884:
31 Jan 2012, 22:52 »
Dejlig aften. Vi gjorde det nødvendige trods et hårdt ramt mandskab, og hentede en fortjent 2-0 sejr over Stoke på to straffesparksscorin
ger. Det blev aldrig den helt store fest, men Stoke er et svært hold at spille imod, og kampe på disse stadier af sæsonen er altid svære.
God indsats af defensiven og som altid var Valencia en evig kilde til uro. Er fandeme glad for at jeg ikke spille overfor ham, selvom han manglede lidt skarphed i enkelte aktioner. Desuden gjorde Pogba et rigtig flot indhop, hvor han vel stort set ikke satte en fod forkert. Imponerende af den unge franskmand.
Derudover ser det også ud til at City taber på Goodison eller at de i det mindste ikke vinder. Lovely. Next up Chelsea. Bliver stort!
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #13885:
31 Jan 2012, 22:55 »
God kamp hvor sejren aldrig rigtig var i fare. Carrick og Scholes gør det godt på midten. Valencia formår stadig at dominere højre side af banen for gud ved hvilken kamp nu. Han er virkelig i storform. Smalling skuffede mig i dag med upræcise afleveringer/indlæg og dumme boldtab. Angående de to debutanter så imponerede Pogpa mig en god del. Han virkede som en der virkelig ville vise hvad han var værd og fik også lavet et par gode aktioner og indlæg. Amos fik ikke synderligt meget at se til, så ham kan jeg ikke rigtig sige om jeg er skuffet/imponeret.
Som det står nu så tager Everton point mod City hvilket vil være virkelig lækkert! Det er vores gode ven Gibson der har scoret kampens eneste mål som det står nu.
Official member of Manchester United Football Club
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #13886:
31 Jan 2012, 22:59 »
Carrick og Scholes dominerede midten. Ifølge resultat.dk en boldbesiddelse på 76%.
Valencia spillede endnu en pragtkamp. Den mand ville være ekstrem hvis han kunne med sit venstre ben!
Og enig angående Pogba. Talte selv til at han havde 23 afleveringer og hvis kun enkelt der røg forbi(er ikke sikker). Samt 3 gode indlæg synes jeg selv og så et par skud, så god debut fra ham af. Håber han får noget mere spilletid nu.
Og fantastisk at Gibson gør det godt i Everton, ved at score imod City!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13887:
31 Jan 2012, 23:08 »
Super med de tre point i dag, og så taber City alle tre point på Goodison, på et mål, lavet af vores go'e gamle ven, Gibson! Fantastisk!
Fin kamp, især taget i betragtning af opstillingen. Nu får vi snart nogle vigtige brikker tilbage, så det ser lidt lysere ud igen. Carrick og Scholes kontrollere midtbanen fint, og endnu en flot præstation af Valencia - hold kæft hvor kan den mand spille bold! Han er så fandens dygtig! Pogba laver et fremragende indhop, og gør alt rigtigt. Deltager i pasningsspillet og laver ingen former for fejl, tager løb op og ned i banen, er hele tiden søgende, god boldomgang og nogle flotte finesser og fine indlæg, som vi desværre ikke får noget ud af, hvilket også er klart, taget fysikken i Stoke i betragtning.
Det er så pisse vigtigt det her! Lad os nu få smadret Ch£l$k* på søndag og så bare storme derud af!
Glory Man United!
EDIT: Synes også at Smalling leverede en halvsløj præstation, men han er en fantastisk spiller, med en stor fremtid, så han skal bare lige finde selvtilliden og formen frem igen.
«
Seneste Redigering: 31 Jan 2012, 23:10 af Daniel Nordentoft
»
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13888:
01 Feb 2012, 10:02 »
Citat af: Gazlgor 31 Jan 2012, 16:20
Hold da op.. Jeg tror bare jeg stopper diskussionen her, du er vist uden for pædagogisk rækkevidde
Hvad snakker du om?
Jeg prøver at føre en saglig debat, hvorefter du sætter spørgsmålstegn ved min hensigt med diskussionen...
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #13889:
03 Feb 2012, 17:26 »
http://onside.dk/fodbold-video/champions-league/retro-ronaldos-langskudsperle-mod-porto
- Jeg savner vores fantastiske Ronaldo hver eneste gang jeg ser ham spille. Ville ønske at han kom tilbage en dag!
Manchester United
Sider:
1
...
924
925
[
926
]
927
928
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »