Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1038 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1051
1052
[
1053
]
1054
1055
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1414685 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #15780:
05 Mar 2013, 23:22 »
"Even the fourth official was shocked and told us he had no idea what happened." - Manchester United Assistant Manager Mike Phelan.
Som man kan se, på manden jeg citere, har Fergie sendt assistenttræneren ud i stedet for ham selv. Vel en klog nok beslutning, selvom jeg ved, at jeg højst sandsynligt vil være enig i hver eneste ord han vil sige.
Her er iøvrigt en anden dommers syn på det røde kort.
https://pbs.twimg.com/media/BEoFvPRCUAABXEo.png
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 23:24 af SeRuX
»
Newton Heath
Manager
«
Svar #15781:
05 Mar 2013, 23:23 »
Citat af: anders100 05 Mar 2013, 23:17
Dårlig taber? Det er jeg i hvert fald overbevist om.
"Da han stadig er i luften sparker han ud efter ham, ser ud som om han vil have ham væk."
"Han sparker ham i brystet, hans ben bøjer ved knæet, og han sparker efterfølgende ud efter ham, da han stadig er i luften"
Må være det dummeste jeg længe har hørt. Sikker på at du har set den situationen? Men hey, dit ava forklarer mig fint hvorfor dette er din holdning.
Og ja, jeg er en dårlig taber. Men det er du selvfølgelig ikke, som den perfekte fan du er.
Metsu1
Manager
«
Svar #15782:
05 Mar 2013, 23:24 »
Citat af: anders100 05 Mar 2013, 23:19
Det er godt at du vil skære det ud i pap, og lægge lidt ekstra kryderier på, men du har jo selvfølgelig ret. Mener da helt klart at Nani skal i den elektriske stol, og at det han har lavet et mordforsøg, og at det hele er fordi at det er sket på en tidligere Liverpool spiller. Du er sgu klog, du har da fat i den lange ende.
Tak for de pæne ord, det varmer mit United hjerte og hvis du ikke kan klare mosten, når du smider disse beskyldninger op i vores forum, så bliv venligst væk en anden gang.
og ja jeg er efterhånden irriteret, hvilket du også havde været, hvis det var sket for dit hold i så vigtig en kamp
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15783:
05 Mar 2013, 23:26 »
Citat af: Metsu1 05 Mar 2013, 23:21
Jeg er altid saglig med United, men folk skal huske at vi alle er supportere, så selvfølgelig går man længere i kampen om at forsvare sit hold og især mod supportere fra rivalerne og uanset hvad, så synes jeg ikke, at det er til rødt og det er sgu lige meget, om det så var Suarez eller Vermaelen eller hvem fanden, der så end havde lavet den.
Og jeg kan OVERHOVEDET ikke se, at han sparker ud efter ham efterfølgende og at den beskyldning så kommer fra en LFC mand, gør man bare ond i sulet - længere er den ikke.
Er ikke der hvor han strækker/sparker benet ud efter ham, som afgører det røde kort, men at han spaker ham i brystet. Det andet er blot, som jeg ser det. Ligesom at jeg også tydeligt kan se, at Suarez godt kunne undgå at træde på Zenit spilleren, og at det ville være okay med karantæne der. Fair nok du ikke kan se det, men jeg ser det tydeligt som om at han sparker blødt ud efter ham, imens han stadig er i luften, men rammer forbi. Kan også være fordi han lander blødere med strakt ben, men tvivler.
Liverpool F.C
Erzael
Manager
«
Svar #15784:
05 Mar 2013, 23:28 »
Noget helt andet; er jeg den eneste der sidder uforstående overfor, at Alex ikke sætter Hernandez ind, men Young og Valencia? Valencia i stedet for Rafael giver meget god mening, men hvorfor ikke en Hernandez i stedet for Young? Den havde jeg MEGET svært ved at dreje
Milliardær - Blog
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15785:
05 Mar 2013, 23:29 »
Citat af: Newton Heath 05 Mar 2013, 23:23
"Da han stadig er i luften sparker han ud efter ham, ser ud som om han vil have ham væk."
"Han sparker ham i brystet, hans ben bøjer ved knæet, og han sparker efterfølgende ud efter ham, da han stadig er i luften"
Må være det dummeste jeg længe har hørt. Sikker på at du har set den situationen? Men hey, dit ava forklarer mig fint hvorfor dette er din holdning.
Og ja, jeg er en dårlig taber. Men det er du selvfølgelig ikke, som den perfekte fan du er.
Efter at have set situationen igen, kan jeg godt følge det Anders siger, for Nani strækker benet ud, som om han sparker efter Arbeloa efter han har haft knæet helt bøjet, da han rammer ham i siden/på ribbenen. Men det er stadig kun til gult, men Anders har ret i det han skriver.
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Metsu1
Manager
«
Svar #15786:
05 Mar 2013, 23:29 »
Citat af: anders100 05 Mar 2013, 23:26
Er ikke der hvor han strækker/sparker benet ud efter ham, som afgører det røde kort, men at han spaker ham i brystet. Det andet er blot, som jeg ser det. Ligesom at jeg også tydeligt kan se, at Suarez godt kunne undgå at træde på Zenit spilleren, og at det ville være okay med karantæne der. Fair nok du ikke kan se det, men jeg ser det tydeligt som om at han sparker blødt ud efter ham, imens han stadig er i luften, men rammer forbi. Kan også være fordi han lander blødere med strakt ben, men tvivler.
Fair nok, vi bliver ikke enige, men jeg respekterer trods alt dit syn på hændelsen. Så ikke Suarez hændelsen, så må hellere lade være med at udtale mig ;-)
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15787:
05 Mar 2013, 23:30 »
Citat af: Newton Heath 05 Mar 2013, 23:23
Fair nok du ikke kan se det, men jeg ser det tydeligt som om at han sparker blødt ud efter ham, imens han stadig er i luften, men rammer forbi. Kan også være fordi han lander blødere med strakt ben, men tvivler.
Ved ikke om jeg er en dårlig taber, måske, men når man holder med et hold, som taber jævnligt, bliver man nød til ikke at være det. Kan godt blive sur og brokke mig, over at spillerne er dårlige, men bliver nød til at holde mig forholdsvis i ro når vi taber, for ellers bliver jeg invalid med alle de nederlag vi har.
Liverpool F.C
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15788:
05 Mar 2013, 23:31 »
Citat af: Erzael 05 Mar 2013, 23:28
Noget helt andet; er jeg den eneste der sidder uforstående overfor, at Alex ikke sætter Hernandez ind, men Young og Valencia? Valencia i stedet for Rafael giver meget god mening, men hvorfor ikke en Hernandez i stedet for Young? Den havde jeg MEGET svært ved at dreje
Kan meget godt følge dig i det, da han selvfølgelig er ekstrem målfarlig. Omvendt, når vi er 10 mand på banen, skal samtlige spillere kunne holde og distribuere bolden. Vi ved alle vist, at det ikke ligefrem mildt sagt er Hernandez stærkeste side, selvom det har forbedret sig en del.
Havde dog personligt gerne set Rooney inde noget før. Men med det spil vi leverede må man sige, at det var en genistreg af Fergie at udelade ham.
Erzael
Manager
«
Svar #15789:
05 Mar 2013, 23:32 »
Citat af: SeRuX 05 Mar 2013, 23:31
Kan meget godt følge dig i det, da han selvfølgelig er ekstrem målfarlig. Omvendt, når vi er 10 mand på banen, skal samtlige spillere kunne holde og distribuere bolden. Vi ved alle vist, at det ikke ligefrem mildt sagt er Hernandez stærkeste side, selvom det har forbedret sig en del.
Havde dog personligt gerne set Rooney inde noget før. Men med det spil vi leverede må man sige, at det var en genistreg af Fergie at udelade ham.
Rooney sad jeg også og råbte på, lige efter 1-1 målet. Han var også meget lang tid om at komme på banen. Men synes dog ikke han gjorde noget væsentlig af sig, da han endelig kom ind.
Milliardær - Blog
Anfield Road
Manager
«
Svar #15790:
05 Mar 2013, 23:32 »
Højt niveau der bliver ført i aften. Fordi man er Liverpool-fan må man åbenbart ikke have en holdning mod United eller hvad? For så er det jo helt sikkert den endegyldige grund til at man støtter op om det røde kort?
Selvfølgelig kan vi ikke være objektive i denne debat og at forsøge på det ville være selvmord. Så at høre nogle United-fans sige at man skal være objektiv er sgu lidt sjovt. Og så er det nu engang også sjovest at debattere hvis man er subjektiv
Synes det er helt i orden at give det røde kort for sådan en "tackling". Lidt sjov udtalelse af fjerdedommeren efterfølgende (har ikke lige tjekket op den U-4-E, men regner med at du har det fra pålidelige kilder). Hvorfor skal han dog gå ud og argumenterer mod sin kollega? Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.
Bortset fra det så var kampen, helt som forventet, en meget taktisk præget affære og i bund og grund en rimeligt lige kamp. United havde en trussel i Welbeck, som er en udmærket angriber, men han skal simpelthen score nogle flere mål. Så enkelt er det. Den dag han lærer at ramme målet, så kan han blive en rigtig god spiller for United.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15791:
05 Mar 2013, 23:35 »
Citat af: Erzael 05 Mar 2013, 23:32
Rooney sad jeg også og råbte på, lige efter 1-1 målet. Han var også meget lang tid om at komme på banen. Men synes dog ikke han gjorde noget væsentlig af sig, da han endelig kom ind.
Det er så rigtigt, men svære betingelser han kom ind i. Jeg hvade håbet på ham allerede ved vores scoring til 1-0, da han normalt er fantastisk til at fordele boldende, og få ro på vores spil i de formodentlig få gange vi ville have bolden, da Madrid naturligvis ville presse mere på, end ved stillingen 0-0. Men det scenarie blev jo så ændret drastisk af en dommer.
Anfield Road
Manager
«
Svar #15792:
05 Mar 2013, 23:37 »
Citat af: Erzael 05 Mar 2013, 23:28
Helt enig. Undrede jeg mig også temmeligt meget over, for som i kan se i mit forrige indlæg, mener jeg simpelthen ikke at Welbeck har skarpheden i kampe som disse. Jeg synes dog altid at Hernandez virker målfarlig og selvom han ikke er verdens største spiller, så finder han altid en chance inde i feltet. Synes Hernandez er en rigtig god angriber, som altid virker farlig og altid en man som forsvarspiller skal have godt styr på. Kunne godt have set ham gøre ondt på eks. Varane.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #15793:
05 Mar 2013, 23:41 »
Personligt er jeg meget lidt fan af Welbeck. Han er sikkert en okay spiller, men synes samtidigt han virker meget klodset, ekstremt ubeslutsom, og hans spilforståelse er jeg ikke videre imponeret over.
I mine øjne burde United have bedre spillere til frontpladserne end ham, og en Hernandez synes jeg personligt er langt bedre som angriber. Ikke en bedre spiller, men mere kynisk og beslutsom.
Welbeck arbejder godt, men det ebber ofte ud i ingenting.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15794:
05 Mar 2013, 23:44 »
Citat af: Hawkins 05 Mar 2013, 23:18
What? Du skuffer mig, DN!
Jeg syntes ikke at der var rødt kort, og synes det nu stadig ikke. Jeg har set den ca. 300 gange nu i langsom gengivelse, og jeg synes stadig kun den er til gult. Men det er nu ikke så skandaløst forfærdelig og hovedløs dom som mange gør det til. Det var et meget tyndt rødt, men så er det heller ikke værre. Desuden blev Real snydt for straffe ved Rafaels hånd på bolden, samt endnu et rødt til United da Kaka blev holdt tilbage og væk fra en friløber, mens United blev snydt for et straffe da Ramos nedlagde Evra (var det vist). I min bog står der 2-2 i dårlige beslutninger, men selvfølgelig bliver den episode der blev dømt blæst op til noget voldsomt.
Det er en subjektiv vurdering som ingen kan blive enige om, så måske er det klogeste at droppe diskussionen. Der er i hvert fald nogle som lige skal sætte niveauet en anelse op...
Hvorfor skuffer jeg dig? Skal jeg nu igen høre på, at jeg er den nye SirToby, der altid er udstyret med mine farvede briller?
Ja, det var en meget kaotisk og emotionel kamp, og jeg følte mig røvrendt under selve kampen, men lige nu sidder jeg med en tom følelse af, at vi brændte og misbrugte vores ellers store muligheder. Real bliver også snydt, som du også påpeger.
Jeg er pisse skuffet og ked af det. Men tillykke til Ronaldo, Mourinho og Real Madrid. Jeg elsker Ronaldo fra bunden af hjertet. Med hans manglende fejring efter sit scoring, cementerer han jo også blot, hvor stor en legende han er. Mourinho har dyb respekt for United og Sir Alex, og jeg håber og tror på, at han bliver Fergies arvetager. En bedre træner finder man i hvert fald ikke. Jeg håber, at de vinder hele lortet nu.
Sider:
1
...
1051
1052
[
1053
]
1054
1055
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »