home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1052 1053 [1054] 1055 1056 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414622 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15795: 05 Mar 2013, 23:48 »

Personligt er jeg meget lidt fan af Welbeck. Han er sikkert en okay spiller, men synes samtidigt han virker meget klodset, ekstremt ubeslutsom, og hans spilforståelse er jeg ikke videre imponeret over.
I mine øjne burde United have bedre spillere til frontpladserne end ham, og en Hernandez synes jeg personligt er langt bedre som angriber. Ikke en bedre spiller, men mere kynisk og beslutsom.

Welbeck arbejder godt, men det ebber ofte ud i ingenting.

Lodret uenig.

Synes Welbeck er en fremragende spiller allerede nu, trods det faktum at han kun er 22 år. Jeg er helt enig i, at han indimellem kommer til at se lidt klodset ud, og så synes jeg bestemt stadig at han kan bygge noget på sine afslutninger, men han har virkelig meget at byde på, og skaber så meget uro i modstandernes forsvar med hans ukuelige arbejdsomhed, gode positionsspil og sin store boldsikkerhed. Han er virkelig god til at holde på bolden, han er en god dribler og så har han masser af speed. Efter min mening var han klart blandt vores bedste i begge Real-kampe, og det er helt fortjent at han er ved at bide sig fast på landsholdet.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Welbeck om et par år vil være en stor profil i Premier League. Der skal stadig bygges lidt på, men han er på rette vej, og har virkelig udviklet sig meget i løbet af de sidste par år. Ville personligt vælge ham frem for Hernandez any day of the week, men det er også fordi jeg får migræne hver gang Hernandez forsøger at gå med i spillet, og det er efterhånden ret ofte.

verdenskrig
Manager

« Svar #15796: 05 Mar 2013, 23:53 »

Personligt synes jeg han er jeres dårligste offensive mand her og nu. Nani, Valencia, Young, Rooney, Kagawa, Van Persie, Hernandez vil jeg liste over ham, som værende bedre til det de gør.

Ser ofte United og kan godt følge dig i at han arbejder godt, og er med i meget. Men det er meget sjældent at der kommer noget konstruktivt ud af det han foretager sig, fordi han er klodset med bolden, og ubeslutsom når han nærmer sig feltet.

Han er hurtig og kropsstærk og dækker sin bold godt, og arbejder godt. Men alt hva de tekniske indebærer, hans spilforståelse, og evne til at træffe hurtige beslutninger er i mine øjne på det laveste niveau af de nævnte.

Jeg er ikke så sikker på at han bliver en topspiller hos jer. Tilgengæld tror jeg han bliver en fin breddespiller. Han har enorme mangler i sit spil til at hans potientiale kan være så stort imo.

Men forstår godt at Uniteds fans kan lide ham, når han altid går ind til en kamp med hovedet højt og giver sig fuldt ud Smiley. Som type er han bare ikke min kop te, og har svært ved at se begejstringen for ham.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15797: 05 Mar 2013, 23:55 »

Forstår godt nok ikke, at Welbeck får kritik. I begge kampe mod Real Madrid, er han vores bedste spiller. Det siger ikke så lidt. Han er så smoooth med bolden, og teknisk helt fantastisk. Han holder også rigtig flot i bolden. Han har været brugt næsten udelukkende på kanten i denne sæson, hvorfor et antal mål som RvP eller Hernandez opnår vil være ekstremt flot og være at kræve for meget af ham. Men ja, han har været uskarp foran mål som bare fanden i denne sæson, hvilket selvfølgelig skal forbedres, men det tror jeg også på, at han kan.

Han er stadig ung, og en rigtig Manchester dreng, der er kommet op igennem systemet, og hans udvikling har været helt fantastisk at følge. Sjovt som vores 2 bedste spillere i dag er en United legende, der er i sit efterår, og en ung spiller, der meget vel kan opnå legende status i United.

verdenskrig
Manager

« Svar #15798: 05 Mar 2013, 23:58 »

Forstår godt nok ikke, at Welbeck får kritik. I begge kampe mod Real Madrid, er han vores bedste spiller. Det siger ikke så lidt. Han er så smoooth med bolden, og teknisk helt fantastisk. Han holder også rigtig flot i bolden. Han har været brugt næsten udelukkende på kanten i denne sæson, hvorfor et antal mål som RvP eller Hernandez opnår vil være ekstremt flot og være at kræve for meget af ham. Men ja, han har været uskarp foran mål som bare fanden i denne sæson, hvilket selvfølgelig skal forbedres, men det tror jeg også på, at han kan.

Han er stadig ung, og en rigtig Manchester dreng, der er kommet op igennem systemet, og hans udvikling har været helt fantastisk at følge. Sjovt som vores 2 bedste spillere i dag er en United legende, der er i sit efterår, og en ung spiller, der meget vel kan opnå legende status i United.

Siger bestemt ikke han er en dårlig spiller, han tilbyder ting der er brugbare det kan jeg sagtens se. Fornemmer dog en form for overdrivelse af hans potientiale, jeg må indrømme at jeg har svært ved at se det touch han har på bolden, og at han skulle være en der dribler godt og sætter folk af spotter jeg også sjældent.

Generelt er hans spil ofte præget af lige ved og næsten. At han så er ung, gør selvfølgelig at man kan nå at bygge på. Men om han bliver mere end en god breddespiller for jer, det tror jeg ikke..

Men det vil tiden jo vise Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15799: 06 Mar 2013, 00:03 »

Siger bestemt ikke han er en dårlig spiller, han tilbyder ting der er brugbare det kan jeg sagtens se. Fornemmer dog en form for overdrivelse af hans potientiale, jeg må indrømme at jeg har svært ved at se det touch han har på bolden, og at han skulle være en der dribler godt og sætter folk af spotter jeg også sjældent.

Generelt er hans spil ofte præget af lige ved og næsten. At han så er ung, gør selvfølgelig at man kan nå at bygge på. Men om han bliver mere end en god breddespiller for jer, det tror jeg ikke..

Men det vil tiden jo vise Smiley
Synes det er en god pointe i at forstå, hvorfor vi United fans har så stor tiltro til ham. Eller, de fleste ihvertfald, i stedet for dem der som altid vil have hele holdet solgt, hvorefter vi skal gå roque på transfermarkedet og købe Falcao, Ronaldo og Messi i samme transfer vindue.

Men at han er en spiller, der er kommet op igennem rækkerne og har, IMO, potentiale til at blive en klasse spiller, hjælper selvfølgelig også på, at vi synes godt om ham. Ligesom Newton Heath skriver, vil jeg også til hver en tid vælge Welbeck over Hernandez. Forstår godt dine pointe til dels, men jeg ser bare et større potentiale i ham end du gør, og det er jo nok svært at rokke ved.  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #15800: 06 Mar 2013, 00:08 »

Det er jo mere i Uniteds stil at hive talenter op fra akademiet, og krydre det med profiler end omvendt, så at i ikke henter Falcao og Messi burde være rimelig let at forstå Opstemt

Men din pointe med at han er United dreng ind til benet, har taget turen gennem akademiet, og nu har bidt sig fast på førsteholdet, er bestemt en faktor jeg forstår. Det gør altid meget at en spiller er skabt i egen klub, det skaber uomtvisteligt en større tro og kærlighed til spilleren Thumbs Up

Det er lidt den samme sang med Sterling i Liverpool. Er også vild med ham, specielt fordi han er fra eget akademi. Men kæft hvor er der meget at arbejde med, i mine øjne er manden håbløst overvurderet, og folk glemmer helt hvor ung han faktisk er.

Men det gode ved det hele er jo at ingen af os kender svaret på den her debat, og det gør det jo kun endnu mere spændende. Hvis Welbeck kan få bygget en masse på sit spil, få noget kynisme indført, samt en hurtige og mere effektiv omgang med bolden ja så kan han da sikkert blive en profil. Men der ligger meget arbejde forud for at det kan ske, og min holdning til det scenarie kender du  Wink

Cool

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #15801: 06 Mar 2013, 08:36 »

orker ikke at læse alt igennem, men da i virker generelt mere faglige og saglige herinde end på www.bold.dk.
Jeg begriber ikke Nani's rødt kort. total game changer. Selv Giggs og Rafael var banens bedste sammen med Lopez og Modric da han kom ind.

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #15802: 06 Mar 2013, 08:38 »

Har set gengivelserne fra Nani's røde kort, det er et klart gult, men et rødt arhh den må du længere ud på landet med. Han gik jo bare efter bolden, og RM-spilleren kunne da have ladet være med at hoppe ham ind i ham Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15803: 06 Mar 2013, 08:52 »

Nani's røde kort afspejler meget fint charmen ved fodbold. Hvilket herligt spil det er.

Thaurat al Shabab

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #15804: 06 Mar 2013, 08:59 »

Lige nøjagtig Spardle! han gør det da intet mindre end bevidst normalt ville man i sådan en situation hoppe med siden.
OG hvis Nani ikke have løftet ben var det jo Arbeloa som ville have lavet frispark og sikkert trække sit andet gule kort.
hvor Mou klogt trækker ham ud efterfølgende

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15805: 06 Mar 2013, 11:45 »

Hvis der var et hold, der kunne føle sig snydt efter i går, var det Real Madrid. Klokkeklar udvisning til Nani og hånd på Rafael. Jeg er meget imponeret over dommerpræstationer. Han faldt ikke for Uniteds nummer med at prøve at påvirke ham efter udvisningen. Jeg håber, at han skal dømme mange kampe i dette års turnering fremover.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15806: 06 Mar 2013, 11:49 »

Hvis der var et hold, der kunne føle sig snydt efter i går, var det Real Madrid. Klokkeklar udvisning til Nani og hånd på Rafael. Jeg er meget imponeret over dommerpræstationer. Han faldt ikke for Uniteds nummer med at prøve at påvirke ham efter udvisningen. Jeg håber, at han skal dømme mange kampe i dette års turnering fremover.
Vi kan ikke føle os mere snydt end Real Madrid, nej. Men at du er imponeret over dommerpræstationen i går, er direkte tragikomisk. Dommeren var jo netop himmelråbende elendig, og han overså kontroversielle hændelser gang på gang.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #15807: 06 Mar 2013, 11:51 »

Vi kan ikke føle os mere snydt end Real Madrid, nej. Men at du er imponeret over dommerpræstationen i går er direkte tragikomisk. Dommeren var jo netop himmelråbende elendig, og han overså kontroversielle hændelser gang på gang.

Han er jo Chelsea fan, så det siger vel bare alt  Rullende Øjne

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #15808: 06 Mar 2013, 11:53 »

Jeg må indrømme at jeg også har svært ved at se United har grund til at føle sig rigtig snydt. Desværre bekræfter det bare mine fordomme om United-fans, at størstedelen flyver i flæsket på dommeren, men fair nok - i ser det på jeres måde, jeg ser det på min.
Desværre skaber I herinde en utrolig kedelig stemning ved at overfalde andre brugere fordi de har en anden mening end jer. Jeg synes det er en pinlig handling, for siden hvornår har man ikke haft lov til at have sin egen mening i et forum?

Om kampen skal United selvfølgelig have stor cadeau for indsatsen - det blev lige præcis lige så tæt og spændende som jeg frygtede de to hold kom op af hatten. Sammenlagt en meget tæt affære, og udfaldet kunne være gået til begge sider.

Vuelve la ilusión

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #15809: 06 Mar 2013, 11:55 »

Come on, guys. Det er helt i orden at give rødt kort der.

Det kommer fra en dommer Wink

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 1052 1053 [1054] 1055 1056 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010