home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1294 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414694 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15765: 05 Mar 2013, 23:11 »

Han gør præcist det jeg skriver. Han sparker ham i brystet, hans ben bøjer ved knæet, og han sparker efterfølgende ud efter ham, da han stadig er i luften. Men jeg ved det jo ikke, du er jo ekspert, og jeg har ikke forstand på en skid.
Mig en ære, at du siger det.

Ville da være sjovt hvis benet bøjede andre steder end knæet, men hvad er lige præcis det voldsomme ved, at hans knæ bøjer? Det eneste det skulle betyder er da, at han slapper af i benet, for ikke at høvle for meget ind i ham.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15766: 05 Mar 2013, 23:12 »

Da han stadig er i luften sparker han ud efter ham, ser ud som om han vil have ham væk.
Det kan jeg godt nok ikke se.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15767: 05 Mar 2013, 23:12 »

Sådan ser jeg det slet ikke, anders100, men det er da også tydeligt for enhver, at du overhovedet ikke formår at være objektiv i en debat omkrig United
Hvad mener du lige med det? Skal jeg ændre mit syn, og påstå der ikke var rødt, også på den måde være objektiv? Vil aldrig nogensinde ændre min mening, og det er da på ingen måde subjektivt. Enten ser man det som rødt eller ej, og jeg ser det som rødt, og fair nok hvis du ikke synes jeg er objektiv pga. det. For du har nok ret, jeg har jo INGEN forstand på fodbold, som blomvikings så flot påpeger.

Liverpool F.C

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #15768: 05 Mar 2013, 23:13 »

Dermed opererer han jo så bare på linje med 9 ud af 10 United fans....
Ja daaa... -.-

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15769: 05 Mar 2013, 23:13 »

Jeg flippede ud med et vredesudbrud før herhjemme, og skrev også en kommentar i raseri i chatten. Det var mest fordi, jeg kun så det i gengivelse én enkel gang, og fordi mine kammerater (som bestemt ikke er United-fans) var meget uenige i det røde kort, og sad med en fornemmelse af, at United blev snydt, samt de kommentarer, Werge og Frimann også havde. Men nu har jeg set det igen, og jeg synes faktisk godt, at der kan dømmes rødt. Bliver vi snydt for to straffespark? - Tja, jeg ved det faktisk ikke helt selv.

Jeg ved faktisk ikke rigtig, hvad jeg skal sige.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #15770: 05 Mar 2013, 23:14 »

Flot Sunbao - Flot

Det er da blot sandheden ?, og lige så sagligt som at du hænger andre ud for ikke at kunne tage de farvede briller af.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15771: 05 Mar 2013, 23:14 »

Mig en ære, at du siger det.

Ville da være sjovt hvis benet bøjede andre steder end knæet, men hvad er lige præcis det voldsomme ved, at hans knæ bøjer? Det eneste det skulle betyder er da, at han slapper af i benet, for ikke at høvle for meget ind i ham.
Ikke på den måde det skulle forståes. Hvis han kun lige ramte ham, havde hans ben ikke bøjet. Han rammer ham hårdt i brystet, og selvfølgelig bøjer det ved knæet.

Liverpool F.C

Metsu1
Manager

« Svar #15772: 05 Mar 2013, 23:15 »

Nej, men nu er det jo tydeligt for enhver herinde, at du ikke kan fordrage United overhovedet og så er det jo klart, at du synes, Nani skal i den elektriske stol for det overlagte mordforsøg på Arbeloa (den gamle Liverpool c... )

Metsu1
Manager

« Svar #15773: 05 Mar 2013, 23:16 »

Det er da blot sandheden ?, og lige så sagligt som at du hænger andre ud for ikke at kunne tage de farvede briller af.

Flot Sunbao - Flot

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15774: 05 Mar 2013, 23:17 »

Jo da, han er jo en rigtig fan, der kan være objektiv omkring alt
Dårlig taber? Det er jeg i hvert fald overbevist om.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #15775: 05 Mar 2013, 23:17 »

Synes det er sjovt at nogen her beskylder andre for at være subjektive, når hele den her debat handler om at være subjektiv. Anders har sit syn på sagen, i andre har et andet. At beskylde nogen for en subjektiv tilgang her er sgu rimelig morsomt.

Mit eget syn på det er at det røde kort er hårdt, men at Nanis ben er i en farlig position for modstanderen, så han giver dommeren muligheden.
Det er jo let for alle her at sidde og spille kloge efter at have set episoden fra 22 vinkler. Men dommeren ser det fra en vinkel, og skal straks træffe afgørelsen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15776: 05 Mar 2013, 23:18 »

Jeg flippede ud med et vredesudbrud før herhjemme, og skrev også en kommentar i raseri i chatten. Det var mest fordi, jeg kun så det i gengivelse én enkel gang, og fordi mine kammerater (som bestemt ikke er United-fans) var meget uenige i det røde kort, og sad med en fornemmelse af, at United blev snydt, samt de kommentarer, Werge og Frimann også havde. Men nu har jeg set det igen, og jeg synes faktisk godt, at der kan dømmes rødt. Bliver vi snydt for to straffespark? - Tja, jeg ved det faktisk ikke helt selv.

Jeg ved faktisk ikke rigtig, hvad jeg skal sige.

What? Du skuffer mig, DN! Tunge Jeg syntes ikke at der var rødt kort, og synes det nu stadig ikke. Jeg har set den ca. 300 gange nu i langsom gengivelse, og jeg synes stadig kun den er til gult. Men det er nu ikke så skandaløst forfærdelig og hovedløs dom som mange gør det til. Det var et meget tyndt rødt, men så er det heller ikke værre. Desuden blev Real snydt for straffe ved Rafaels hånd på bolden, samt endnu et rødt til United da Kaka blev holdt tilbage og væk fra en friløber, mens United blev snydt for et straffe da Ramos nedlagde Evra (var det vist). I min bog står der 2-2 i dårlige beslutninger, men selvfølgelig bliver den episode der blev dømt blæst op til noget voldsomt.

Det er en subjektiv vurdering som ingen kan blive enige om, så måske er det klogeste at droppe diskussionen. Der er i hvert fald nogle som lige skal sætte niveauet en anelse op...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15777: 05 Mar 2013, 23:19 »

Nej, men nu er det jo tydeligt for enhver herinde, at du ikke kan fordrage United overhovedet og så er det jo klart, at du synes, Nani skal i den elektriske stol for det overlagte mordforsøg på Arbeloa (den gamle Liverpool c... )
Det er godt at du vil skære det ud i pap, og lægge lidt ekstra kryderier på, men du har jo selvfølgelig ret. Mener da helt klart at Nani skal i den elektriske stol, og at det han har lavet et mordforsøg, og at det hele er fordi at det er sket på en tidligere Liverpool spiller. Du er sgu klog, du har da fat i den lange ende.

Liverpool F.C

Metsu1
Manager

« Svar #15778: 05 Mar 2013, 23:21 »

Jeg er altid saglig med United, men folk skal huske at vi alle er supportere, så selvfølgelig går man længere i kampen om at forsvare sit hold og især mod supportere fra rivalerne og uanset hvad, så synes jeg ikke, at det er til rødt og det er sgu lige meget, om det så var Suarez eller Vermaelen eller hvem fanden, der så end havde lavet den.

Og jeg kan OVERHOVEDET ikke se, at han sparker ud efter ham efterfølgende og at den beskyldning så kommer fra en LFC mand, gør man bare ond i sulet - længere er den ikke.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15779: 05 Mar 2013, 23:22 »

Synes det er sjovt at nogen her beskylder andre for at være subjektive, når hele den her debat handler om at være subjektiv. Anders har sit syn på sagen, i andre har et andet. At beskylde nogen for en subjektiv tilgang her er sgu rimelig morsomt.

Mit eget syn på det er at det røde kort er hårdt, men at Nanis ben er i en farlig position for modstanderen, så han giver dommeren muligheden.
Det er jo let for alle her at sidde og spille kloge efter at have set episoden fra 22 vinkler. Men dommeren ser det fra en vinkel, og skal straks træffe afgørelsen.

Helt enig, synes det er mærkeligt, men er ikke overrasket, over at man er subjektiv, så snart man mener den er til et rødt kort.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010