home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 58394 gange)
Marchena
Landsholdsspiller

Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #60: 23 Jun 2010, 23:01 »

http://www.youtube.com/v/KbZ_5vYiyok

Juan Mata owner lige Albiol for sygt der! Elsker spillernes reaktion og Valdes der slet ikke kan forstå det haha!

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #61: 30 Jun 2010, 12:40 »

http://www.bold.dk/nyt/City-henter-David-Silva

Så røg Silva også! Positivt at vi ikke sælger til Real eller Barca denne gang, men stadig helt utroligt skuffende at vi må se ham tage afsted, og især når han skifter os, CL-deltagere, ud med City, EL-deltagere. Men 'money talks', og vi har brug for pengene, mens City praktisk talt har ubegrænsede mængder.

Hold kæft hvor bliver vores hold middelmådigt næste sæson! Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #62: 30 Jun 2010, 12:45 »

Forstår ham sgu ikke.. Han har muligheden for, at vælge klubber som Chelsea, Manchester United, Real Madrid, Barcelona, Inter osv. De helt store klubber, og så vælger han Shitty. Ærgerligt, at penge betyder så meget for fodboldspillere.

verdenskrig
Manager

« Svar #63: 30 Jun 2010, 12:47 »

Det er vel et eller andet sted forståeligt at Silva vil skifte fra Valencia nå i nu er gået i gang med at sælge ud af de store spillere.. Så er der jo ikke meget fremtid(titler) i at blive i klubben..

Når det så er sagt så fatter jeg ikke hvad helvede han vil i City ud af alle de klubber han kunne vælge imellem.. Hvor fanden er spillernes stolthed.. City Huh .. Håber han failer grumt, og ryger på bænken.. Men han griner vel stadig hele vejen ned til banken crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #64: 30 Jun 2010, 12:47 »

Jeg forstår det heller ikke MH. Skuffet

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #65: 30 Jun 2010, 13:56 »

http://www.bold.dk/nyt/City-henter-David-Silva

Så røg Silva også! Positivt at vi ikke sælger til Real eller Barca denne gang, men stadig helt utroligt skuffende at vi må se ham tage afsted, og især når han skifter os, CL-deltagere, ud med City, EL-deltagere. Men 'money talks', og vi har brug for pengene, mens City praktisk talt har ubegrænsede mængder.

Hold kæft hvor bliver vores hold middelmådigt næste sæson! Smiley

Jeg synes, det er irriterende at man er nød til at sælge sådan ud i den spanske liga (fx Azpilicueta til Marseille?!). Det svækker virkelig ligaen lige i øjeblikket, at alle spanske profiler skifter til Real Madrid, Barcelona eller udlandet. Jeg hørte tidligere, at Malaga var blevet overtaget af en "rigmand" - jeg håber han kan poste nogen penge i spansk fodbold og kickstarte økonomien.

Helt skidt ser det ud, hvis også Mata ryger fra Valencia. Det er en synd og skam, for Valencia har et rigtig nice hold. Smiley

« Seneste Redigering: 30 Jun 2010, 14:01 af JosepGuardiola » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #66: 30 Jun 2010, 14:02 »

Jeg synes, det er irriterende at man er nød til at sælge sådan ud i den spanske liga. Det svækker virkelig ligaen lige i øjeblikket, at alle spanske profiler skifter til Real Madrid, Barcelona eller udlandet. Jeg hørte tidligere, at Malaga var blevet overtaget af en "rigmand" - jeg håber han kan poste nogen penge i spansk fodbold og kickstarte økonomien.

Helt skidt ser det ud, hvis også Mata ryger fra Valencia. Det er en synd og skam, for Valencia har et rigtig nice hold. Smiley

Det er i den grad skadende for ligaen, helt enig!

Sevilla kan nok også snart vinke farvel til Fabiano, og måske Navas(hvis han kan overvinde sin hjemve). Atletico ser dog ud til at kunne holde på deres bedste spillere, måske fordi de har råd til at kræve helt urealistisk høje summer for spillerne, modsat Valencia. Men som jeg også har skrevet før, så tror jeg ikke vi får en anden spansk mester end Barcelona eller Real de næste 15 år. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvordan det skulle lade sig gøre, der er jo simpelthen klasseforskel på alle leder og kanter, på de to klubber og så resten af ligaen.

fc-hansen
Manager

« Svar #67: 30 Jun 2010, 14:39 »

Det er i den grad skadende for ligaen, helt enig!

Sevilla kan nok også snart vinke farvel til Fabiano, og måske Navas(hvis han kan overvinde sin hjemve). Atletico ser dog ud til at kunne holde på deres bedste spillere, måske fordi de har råd til at kræve helt urealistisk høje summer for spillerne, modsat Valencia. Men som jeg også har skrevet før, så tror jeg ikke vi får en anden spansk mester end Barcelona eller Real de næste 15 år. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvordan det skulle lade sig gøre, der er jo simpelthen klasseforskel på alle leder og kanter, på de to klubber og så resten af ligaen.
Helt  enig med dig her, og håber  virkelig at både Sevilla og Atletico mister et par profiler, så vi ikke er svækket i forhold til dem, men ser desværre ud som om at vi bliver det. Håber virkelig også ledelsen forvalter pengene ordentligt, og at vi kan få et par nye spændende folk ind, til at lappe hulerne efter David og David Smiley

jeg har ikke hørt ret meget om at vi er på vej mod nogen specielle forstærkninger på rygtebørsen, men nogen der ved om vi har noget under opsejling? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #68: 30 Jun 2010, 14:49 »

En lille og halvsjusket gennemgang af de spillere vi har, og her tænker jeg i en 4-2-3-1 formation.

Målmand: Cesar klart førstevalg. Moya kunne godt være på vej væk, det er næppe optimalt for ham at sidde på bænken.

Backs(2 stk): Mathieu, Miguel, Bruno og så bliver Ricardo Costa nok også brugt som back, med alle de centerforsvarere vi har, især hvis Miguel er på vej væk. Jordi Alba bliver måske også brugt som back igen, efter hans succesfulde periode til sidst på sæsonen, selvom han vidst oprindeligt er et fløjtalent.

Centerforsvar(2 stk): Alexis, Dealbert, Marchena, Navarro, og evt. Ricardo Costa og Maduro, hvis vi skulle få så voldsomt mange skader igen.

Defensiv midtbane(2 stk): Ever Banega, Albelda, Topal, og evt. Marchena. Jeg er ikke helt sikker på om Manu Fernandes skal stå her, eller som offensiv, han har spillet begge dele lidt.

Fløje(2 stk): Joaquin og Pablo til højre, Mata(hvis han bliver) og Vicente til venstre. Chori Dominguez er vel mest tiltænkt den centrale offensive midtbane eller angrebet, men kan bruges på fløjen hvis det er nødvendigt.

Offensiv mditbane(1 stk): Chori Dominguez er nok førstevalg her, med unge Sofiane Feghouli og Manu Fernandes som mulige spillere.

Angreb(1 stk): Roberto Soldado som klar starter, og der skal en reserve ind, og det arbejdes der også i den grad på. Chori kan også spille denne position. Daniel Olcina fra ungdomsholdet er indtil videre 3. valg.

Altså ser det en smule tyndt ud pt. Vi er tæt på Pareja fra Espanyol til centerforsvaret, hvor vi som vi kan se har mange spillere, så der er måske folk på vej væk. Netop forsvaret er der blevet hentet meget ind til, da det så meget skidt ud sidste sæson. Til den offensive midtbane er vi sat i forbindelse med en af stjernespillerne fra Montpelliers succeshold ved navn Alberto Costa. Kender intet til ham, men Montpeliier gjorde det godt sidste sæson, så hvis han kommer til, kommer han til med selvtillid. Han vil gerne selv til Valencia, og han er en 25-årig argentiner, ergo kan han sproget, og er i en god alder. Til angrebet har der også været et par rygter, blandt andet Aduriz fra Mallorca crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #69: 01 Jul 2010, 20:07 »

Så kom de nye trøjer! Er fint tilfreds, synes de ser fine ud(af nogen Kappa-trøjer at være).

Hjemme-trøjen er jo en ganske klassisk hvid trøje som vi kender den, med lidt sorte detaljer rundt omkring.

Ude-trøjen er endelig blevet orange igen, oven på et par sorte trøjer. Orange er en klassisk Valencia-farve, som bør indgå i sættet hvert år imo.

Tredje-trøjen repræsenterer også Valencia godt. Den indeholder farverne fra Valencia-regionens flag, blå, gul og rød, og den er ganske kreativ. Kan ikke helt beslutte mig for om jeg hader eller elsker den, men den repræsenterer i den grad Valencia...

Se dem tættere på her http://vcfshop.com/

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #70: 01 Jul 2010, 22:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Valencia-snupper-argentinsk-profil

Og så kom Alberto Costa ikke overraskende til! Kender ikke så meget til ham, som jeg har skrevet, men han gjorde det jo ifølge mange der ved noget om fransk fodbold glimrende i sidste sæson, så helt skidt er han nok ikke. Og så skulle han være dødsensfarlig på alle former for dødbolde!

Yessir
Manager

« Svar #71: 04 Jul 2010, 13:15 »

Det er vel et eller andet sted forståeligt at Silva vil skifte fra Valencia nå i nu er gået i gang med at sælge ud af de store spillere.. Så er der jo ikke meget fremtid(titler) i at blive i klubben..

Når det så er sagt så fatter jeg ikke hvad helvede han vil i City ud af alle de klubber han kunne vælge imellem.. Hvor fanden er spillernes stolthed.. City Huh .. Håber han failer grumt, og ryger på bænken.. Men han griner vel stadig hele vejen ned til banken crazy

Man skal ikke undervurdere muligheden for at være med til at bygge noget stort op, som man som spiller kan få lov til at være med til i Manchester City. Selvfølgelig har lønnen også sin del at sige, men jeg nægter simpelthen at tro på, at det er det eneste der får alle disse fodboldspilleres dingeling op at stå, når snakken falder på City.

Der må simpelthen ligge noget mere bag, og chancen for at krydre lønningsposen med en tur i Citys historie bøger, spiller muligvis ind her.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #72: 15 Jul 2010, 00:07 »

Må sige jeg faktisk er endt tilfreds med klubbens bestyrelse denne sommer, for første gang i lang tid.
Paradoksalt nok, når man nu har solgt sine to guldfugle med VM-medaljer om halsen, men det er simpelthen for første gang i lang tid, vi har en bestyrelse som er realistiske. Vi har været tættere på konkurs end mange tror.

De €97 millioner der er kommet fra transfers det seneste år (Silva, Villa, Zigic, Albiol, Moretti)
Det er blevet godkendt at 20% af dette beløb måtte bruges til spillerindkøb, hvilket indtil nu er gået op, men med den formentlige tilgang af Aduriz snart, kommer vi op på lidt over.

Derudover der der betalt €53m tilbage til lån og €21m til det nye stadions omkostninger.

Vi er gået fra en af de mest uansvarlige til en af de ansvarlige rent økonomisk. Beslutningerne er realistiske og det er nu engang rart.

Start 11'eren er skadet rent offensivt, men bedre og bredere defensivt. I angrebet må vi bygge det op fra starten igen. Kanterne er stadig farlige, men rent offensivt er vi ikke længere verdensklasse.

Jeg ser frem mod en sæson, hvor top 4 ikke er urealistisk, men nok mindre et krav end nogensinde før for mig.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

vesperGT
Manager

« Svar #73: 15 Jul 2010, 08:21 »

Jeg må indrømme at jeg desværre ikke har fulgt SÅ meget med i Valencias opstart til den kommende sæson, men hvad jeg kan læse i andre skriver, skulle vi være på vej mod en "ny alder" så at sige i form af år 0 efter Villa/Silva og personligt glæder jeg mig meget til at se Soldado, da han kan med både hoved og fødder, modsat Villa der mestendels kun brugte fødder og Zigic der ikk' kan andet end hoved Opstemt

Jeg håber og krydser fingre Wink

Hvad er jeres drømme om en slutplacering? Champions League kval eller Euro League? Smiley

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #74: 15 Jul 2010, 09:01 »

Jeg må indrømme at jeg desværre ikke har fulgt SÅ meget med i Valencias opstart til den kommende sæson, men hvad jeg kan læse i andre skriver, skulle vi være på vej mod en "ny alder" så at sige i form af år 0 efter Villa/Silva og personligt glæder jeg mig meget til at se Soldado, da han kan med både hoved og fødder, modsat Villa der mestendels kun brugte fødder og Zigic der ikk' kan andet end hoved Opstemt

Jeg håber og krydser fingre Wink

Hvad er jeres drømme om en slutplacering? Champions League kval eller Euro League? Smiley

Som sagt skal top fire være målet, men i år vil skuffelsen over mindre, være til at bære imo. Tog du Sevilla/At. Madrid/Villarreal og smed deres to bedste fra, ville de også være meget lammet. Tiden med at sammenligne med RM/Barca er long gone.

- George Costanza

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010