home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 54284 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #30: 23 Jun 2010, 14:28 »

Sådan fungere fodbold nu om dage. Storklubberne køber spillere af de mindre klubber(udviklingsklubber). Derimod kan de mindre klubber købe dem som ikke slår igennem i storklubberne eller unge ikke-udviklede talenter.

Mener du det? Shockeret

Jeg synes godt nok det er bittert! Vi endte som nummer 3, men alligevel er den spanske liga så ujævn(det samme er vores øknomi crazy), at vi sælger vores største stjerne og en af vores vigtigste offensive spillere til nummer 1. Jeg havde håbet vi kunne sælge til City, Chelsea, Inter eller lignende klubber, men nu kan vi se to af vores bedste spillere havne i den forfærdelige klub... Øv hvor er det ærgerligt.

Vi skal vidst være meget glade hvis vi kommer i top 4 næste sæson, for det ser ud til at vores konkurrenter har mere held med at holde på deres spillere (Forlan, Aguero, Navas, Fabiano)...
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #31: 23 Jun 2010, 14:31 »

Tak for din analyse - det var fabelagtigt at blive beriget med den viden.

Det bare så sørgeligt at høre på bitterhed. Dengang Valencia havde deres storhedstid gjorde de jo præcis det samme.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #32: 23 Jun 2010, 14:35 »

Det bare så sørgeligt at høre på bitterhed. Dengang Valencia havde deres storhedstid gjorde de jo præcis det samme.

Jeg mindes ikke rigtig at Valencia købte to af de bedste spillere fra nummer 3, da de i 2002 og 2004 blev mestre...

Men som jeg har skrevet før, så kan fcb godt gemme deres "vi køber ikke spillere i lige så høj grad som andre storklubber" væk nu.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #33: 23 Jun 2010, 14:37 »

Det bare så sørgeligt at høre på bitterhed. Dengang Valencia havde deres storhedstid gjorde de jo præcis det samme.

Hmm. Det forstår jeg ikke. I vores storhedstid solgte vi bl.a. Gerard til Barca for 15m£ hvilket i 2001 var en stor handel. Mendieta og Claudio Lopez røg til Lazio for store beløb.

Men ja, det er meget underligt at Valencia fans man virke bitre! Forstår godt, at man som Barca fans kan blive overrasket over at andre fans kan blive irriteret.

At gå fra landsholdsklasse med Villa/Silva/Mata til nu at skulle spille med LaLiga gennemsnitlig klasse - det er ikke noget at blive bitter over. Slet ikke når nu en Barca fan endda lige forklarer en hvordan det moderne transfersystem fungerer.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #34: 23 Jun 2010, 14:42 »

Jeg mindes ikke rigtig at Valencia købte to af de bedste spillere fra nummer 3, da de i 2002 og 2004 blev mestre...

Men som jeg har skrevet før, så kan fcb godt gemme deres "vi køber ikke spillere i lige så høj grad som andre storklubber" væk nu.

Måske ikke lige fra nummer 3, men de købte da store stjerne fra andre mindre klubber, ligesom alle storklubber gør. Min pointe er at de ikke er så ualmindeligt.

Barca køber i den grad ligeså mange og dyre spillere som Man utd, Arsenal, Liverpool, Milan, Juve.
Men Klubber som Chelsea(dog ikke lige det sidste år), Inter og Real er i en klasse for dem selv. Men Barca køber ligeså mange spillere som mange af de andre storklubber, af en eller anden grund fungere Barca bare bedre end de fleste andre.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #35: 23 Jun 2010, 14:46 »

Måske ikke lige fra nummer 3, men de købte da store stjerne fra andre mindre klubber, ligesom alle storklubber gør. Min pointe er at de ikke er så ualmindeligt.

Barca køber i den grad ligeså mange og dyre spillere som Man utd, Arsenal, Liverpool, Milan, Juve.
Men Klubber som Chelsea(dog ikke lige det sidste år), Inter og Real er i en klasse for dem selv. Men Barca køber ligeså mange spillere som mange af de andre storklubber, af en eller anden grund fungere Barca bare bedre end de fleste andre.

Ja fra mindre klubber! Her snakker vi Barca, der køber Valencia måske to bedste spillere, Valencia som endte på en rimelig sikker 3. plads. Det kan du ikke sammenligne med vores køb dengang, som ret ofte var af reserver fra større klubber som Inter f.eks., eller stjerner i midter/bund-klubber i laliga..
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #36: 23 Jun 2010, 14:50 »

Hmm. Det forstår jeg ikke. I vores storhedstid solgte vi bl.a. Gerard til Barca for 15m£ hvilket i 2001 var en stor handel. Mendieta og Claudio Lopez røg til Lazio for store beløb.

Men ja, det er meget underligt at Valencia fans man virke bitre! Forstår godt, at man som Barca fans kan blive overrasket over at andre fans kan blive irriteret.

At gå fra landsholdsklasse med Villa/Silva/Mata til nu at skulle spille med LaLiga gennemsnitlig klasse - det er ikke noget at blive bitter over. Slet ikke når nu en Barca fan endda lige forklarer en hvordan det moderne transfersystem fungerer.
I købte selv Villa fra Zaragoza året efter i blev mestre.  Joaquin købte i også dyrt i 2006. Miguel købte i året efter . mesterskabet. Ruben Baraja nappede i for 90 mil fra Atl madrid. osv.

Jeg kan godt forstå din bitterhed og måske er det også bare mig der mangler medfølelse. Du får det bare lidt til at lyde  som om at de er Barca's skyld at Valencia er hvor de er idag. Det jo ikke Barca der tvinger Valencia til at sælge spillerne.

Logged


Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #37: 23 Jun 2010, 14:51 »

Måske ikke lige fra nummer 3, men de købte da store stjerne fra andre mindre klubber, ligesom alle storklubber gør. Min pointe er at de ikke er så ualmindeligt.

Barca køber i den grad ligeså mange og dyre spillere som Man utd, Arsenal, Liverpool, Milan, Juve.
Men Klubber som Chelsea(dog ikke lige det sidste år), Inter og Real er i en klasse for dem selv. Men Barca køber ligeså mange spillere som mange af de andre storklubber, af en eller anden grund fungere Barca bare bedre end de fleste andre.

Nu må du stoppe. Fordi vi (Chelsea) købte mange spillere for 4-5 år siden, kan man ikke blive ved med at sige, at vi er den største købeklub. Vi tror mere og mere på vores egne talenter, jeg er f.eks. ret sikker på, at selvom vi slipper spillere som Joe Cole og Ballack. Så vil vi ikke købe ind, vi vil blot hive spillere som Kakuta op på førsteholdet, det har også været Abramovic plan fra starten, at vi skulle leve mere og mere på egne talenter og til sidst, skulle vi faktisk ikke købe ind overhovedet (det kommer forhåbentlig aldrig til at ske.) Desuden, så har vi fået en transferpolitik, der hedder, at vi ikke køber spillere over 27 år.

Men nok om det, det hører ikke til i denne tråd Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #38: 23 Jun 2010, 14:54 »

I købte selv Villa fra Zaragoza året efter i blev mestre.  Joaquin købte i også dyrt i 2006. Miguel købte i året efter . mesterskabet. Ruben Baraja nappede i for 90 mil fra Atl madrid. osv.

Jeg kan godt forstå din bitterhed og måske er det også bare mig der mangler medfølelse. Du får det bare lidt til at lyde  som om at de er Barca's skyld at Valencia er hvor de er idag. Det jo ikke Barca der tvinger Valencia til at sælge spillerne.

Hav styr på dine facts!

Vi hentede Villa i sommeren 2005, lige efter en sæson hvor vi havde floppet totalt med Ranieri, og blevet nummer 7!
Miguel købte vi også i 2005 fra Benfica, det kan du overhovedet ikke sammenligne med Mata/Villa!?
Den eneste jeg synes du kan nævne her er Joaquin, som bestemt ikke har gjort det godt i forhold til den kæmpe store sum vi købte ham for. Ikke noget typisk Valencia-køb.

Nu skal jeg nok til at passe på hvad jeg siger (i den forkerte tråd), selvom det nok er for sent. Valencia er måske ikke en midterklub i spanien, men i england eller italien ville den ligge ude for top fire, som jeg ser det. Real og Barca er simpelthen de andre hold i la liga så overlegne (desværre) at alle de andre klubber mere eller mindre er midterklubber i forhold til dem.

Men dog trods alt en midterklub som kommer direkte i CL, og det er ganske attraktivt.

EDIT: og mht Baraja købte Valencia ham fra et NEDRYKKET Atletico hold!
« Seneste Redigering: 23 Jun 2010, 14:58 af Ghertesteas » Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #39: 23 Jun 2010, 14:54 »

Ja fra mindre klubber! Her snakker vi Barca, der køber Valencia måske to bedste spillere, Valencia som endte på en rimelig sikker 3. plads. Det kan du ikke sammenligne med vores køb dengang, som ret ofte var af reserver fra større klubber som Inter f.eks., eller stjerner i midter/bund-klubber i laliga..

Nu skal jeg nok til at passe på hvad jeg siger (i den forkerte tråd), selvom det nok er for sent. Valencia er måske ikke en midterklub i spanien, men i england eller italien ville den ligge ude for top fire, som jeg ser det. Real og Barca er simpelthen de andre hold i la liga så overlegne (desværre) at alle de andre klubber mere eller mindre er midterklubber i forhold til dem.
Logged


bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #40: 23 Jun 2010, 14:59 »

Hav styr på dine facts!

Vi hentede Villa i sommeren 2005, lige efter en sæson hvor vi havde floppet totalt med Ranieri, og blevet nummer 7!
Miguel købte vi også i 2005 fra Benfica, det kan du overhovedet ikke sammenligne med Mata/Villa!?
Den eneste jeg synes du kan nævne her er Joaquin, som bestemt ikke har gjort det godt i forhold til den kæmpe store sum vi købte ham for. Ikke noget typisk Valencia-køb.

My bad mht Villa. Men i købte ham stadig fra en klub under jer, for næsten 100 mil.
At Joaquin ikke har spillet godt gør jo ikke at det ikke er præcis det samme som det barca gør nu.

Chelsea er for mig at se stadig et holdbygget op omkring store indkøb. Men at de nu vil begynde at satse på talenterne er da fedt, men det vil jeg nu se før min holdning omkring Chelsea skifter Smiley
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #41: 23 Jun 2010, 15:00 »

My bad mht Villa. Men i købte ham stadig fra en klub under jer, for næsten 100 mil.
At Joaquin ikke har spillet godt gør jo ikke at det ikke er præcis det samme som det barca gør nu.

Chelsea er for mig at se stadig et holdbygget op omkring store indkøb. Men at de nu vil begynde at satse på talenterne er da fedt, men det vil jeg nu se før min holdning omkring Chelsea skifter Smiley

Nej, jeg siger jo også netop at Joaquin er den eneste du rent faktisk kan sammenligne med Barca-indkøbene af dem du nævner Rullende Øjne
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #42: 23 Jun 2010, 15:01 »


Men dog trods alt en midterklub som kommer direkte i CL, og det er ganske attraktivt.

EDIT: og mht Baraja købte Valencia ham fra et NEDRYKKET Atletico hold!

Åbenbart ikke atraktivt nok til at VIlla og Mata gider blive.

Så når Valencia rykker ned næste år er det okay vi henter alle jeres spanske "stjerner" (just kidding)  Peace
Logged


bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #43: 23 Jun 2010, 15:03 »

Nej, jeg siger jo også netop at Joaquin er den eneste du rent faktisk kan sammenligne med Barca-indkøbene af dem du nævner Rullende Øjne

Super, men vi har vel indtil videre også kun købt Villa fra Valencia, som i overnikøbet selv har købt fra Zaragoza. Konklussionen må vel bare være at Barca (indtil og hvis de køber mata) ikke er være en Valencia selv var. Og hvis Barca køber mata må vi jo bare sige at Barca var en spillere værre en Valencia.  Thumbs Up
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #44: 23 Jun 2010, 15:03 »

Åbenbart ikke atraktivt nok til at VIlla og Mata gider blive.

Så når Valencia rykker ned næste år er det okay vi henter alle jeres spanske "stjerner" (just kidding)  Peace

Nej, og det er jo det der gør at vi er så bitre. Kan du se cirklen nu? Grin

Dem har vi snart ikke flere tilbage af crazy Arh, Pablo, Soldado og Joaquin, samt måske Sunny og Jordi Alba til den tid. Og så er der Ever Banega fra Argentina Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010