home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 54387 gange)
mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #180: 05 Jun 2012, 21:54 »

Lige for at knytte en kommentar til Jonathan Viera, så skulle det også være selv samme Silva, som har overtalt ham til at tage til Valencia.

Det kunne være lækkert hvis vi kunne få rigtig gang i Parejo igen. Jeg tror han kan blive virkelig klasse for os, hvis han finder sit spil fra Getafe frem igen, og måske endda udvikler lidt på det.

Jeg håber at Pelegrino kan få sat sig i respekt overfor spillerne fra start, så vi ikke skal have flere problemer spillernes indstilling, både til træning og kamp. Her tænker jeg blandt andet på Banega so  har en lys fremtid foran sig, hvis han "gider".

Samtidig håber jeg også på at Canales får en super sæson, når han kommer tilbage fra sin skade, og at vi udnytter den klausul der er i hans kontrakt, så vi kan købe ham for relativt små penge.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #181: 08 Jun 2012, 14:24 »

Først og fremmest, super lækkert at vende tilbage og se at der har været så mange svar efter mit forholdsvist lange og tunge indlæg, big up!

Rigtig fedt indlæg. Jeg har ikke lige så meget tid til at knytte voldsomt mange ord på det, men jeg er meget enig i dine betragtninger. Man tale for og imod Emery. Ingen titler jovist, men 3. pladsen tre år i streg er altså ikke dårligt, når vi ser på hvordan de andre erklærede tophold (foruden Barca og Real) klarer sig. Se bare Sevilla, Atletico og ikke mindst Villarreal, der har svinget utrolig meget de sidste par sæsoner trods gode hold på papiret.

Jeg håber meget at vi kan bibeholde flere af spillerne. Selvom det næppe vil gøre os i stand til at konkurrere med Barca og Real over en hel sæson, så vil det formentlig være en del af opskriften på snart at få en titel i hus. At vi har solgt vores stjerner år efter år må om noget være en del af grunden til, at Emery ikke er lykkedes med dette, og derfor så meget desto bedre er hans præstation.

Du har fuldstændig ret, Swizz. Det er en super flot præstation, som i den grad indgyder respekt, især når man tænker på at vi gang på gang har måtte sælge vores bedste spillere, som du nævner. Det har været nogle rigtig flotte år under Emery, men det var som om at det hele smuldrede lidt det sidste halve år, og at, hvis vi fortsatte med de spillere og den træner, så ville vi bliver overhalet af flere hold igennem de næste sæsoner, så jeg hilser forandring velkommen, på trods af at det har været meget positivt med Unai.

Som Valencia-sympatisør kan jeg ikke lade være med at smile over de indkøb klubben har lavet indtil nu. Joao Pereira er en klar forstærkning på højrebacken, og Andres Guardado er et scoop i forhold til at han er gratis. Desuden kan han dække venstre-wing, samtidigt med han kan agere venstreback når der spiller mod hold hvor der skal blæses til angreb. Viera kender jeg intet til, udover i FM, men af hvad jeg har læst, er han en alsidig offensiv-spiller. Hvis din sammenligning med David Silva holder bare det mindste, skal han nok blive god.

Super at du har lidt mere viden om disse spillere, som jeg må indrømme at jeg har begrænset viden om. Du nævner Guardados alsidighed, og forhåbentlig betyder det at han kan ende i et Alba-Mathieu-agtigt samarbejde med Mathieu eller Pereira, selvom ingen kan slå det samarbejde Alba og Mathieu havde. Men at vi igen vil kunne stille med backs og fløje der veksler lidt mellem positionerne vil være helt fænomenalt, da det gør os meget uforudsigelige at spille imod. Venstresiden var uden tvivl vores farligste våben i sidste sæson, udover Soldados enorme træfsikkerhed selvfølgelig.

Lige for at knytte en kommentar til Jonathan Viera, så skulle det også være selv samme Silva, som har overtalt ham til at tage til Valencia.

Det kunne være lækkert hvis vi kunne få rigtig gang i Parejo igen. Jeg tror han kan blive virkelig klasse for os, hvis han finder sit spil fra Getafe frem igen, og måske endda udvikler lidt på det.

Jeg håber at Pelegrino kan få sat sig i respekt overfor spillerne fra start, så vi ikke skal have flere problemer spillernes indstilling, både til træning og kamp. Her tænker jeg blandt andet på Banega so  har en lys fremtid foran sig, hvis han "gider".

Samtidig håber jeg også på at Canales får en super sæson, når han kommer tilbage fra sin skade, og at vi udnytter den klausul der er i hans kontrakt, så vi kan købe ham for relativt små penge.

Det lyder jo ikke dårligt!

Det ville nemlig være rigtig lækkert hvis Parejo kom igang, især nu hvor vi er igang med at komme af med noget af det overflødige på den centrale midtbane(Maduro er solgt, og Tino Det-eneste-jeg-ikke-er-sindssygt-ringe-til-er-dødbolde Costa er heldigvis også på vej væk, forlyder det). Parejo kan uden tvivl blive en fantastisk spiller for os.

Du har så evigt ret. Banega er så fantastisk en spiller, men han har en forfærdelig personlighed. Men vi så tydeligt i foråret hvad hans fravær betyder for vores hold - hold kæft hvor var vi tandløse! Han skal bare tilbage, have lidt disciplin og så skal han nok feje al modstand af banen på den midtbane.

Jep, ville være rart hvis Canales kunne få lov til at spille mere end 10 kampe i træk uden at blive skadet i 6-8 måneder bagefter. Han er så talentfuld, men får ødelagt så meget pga. glasbenene. På det punkt minder han meget om fantastiske Vicente Rodriguez. Hvis Canales bare kan få en eller to sæsoner som er halvt så gode som Vicente i 03/04, så vil vi være lykkelige!

Derudover så jeg virkelig også at Piatti oppede sig lidt, det har ikke været godt nok det han har leveret. Jeg håber at det er fordi han skal vende sig til at spille på et tophold i Spanien, og at han er klar på i næste sæson at vise hvorfor han er den nye Aimar.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #182: 01 Aug 2012, 04:45 »

Nu har jeg siddet og kigget lidt på holdet.. Det ser faktisk ganske spændende ud med de forskellige transfers.. specielt Guardado bliver et spændende bekendtskab Wink

Holdet ser således ud: http://www.valenciacf.com/en/ElEquipo/EquipoPlantilla.html  Thumbs Up

Umiddelbart tænker jeg at der er gode muligheder for at blive 3'er for fjerde år i træk, men det bliver hårdt  og der er tæt kamp om pladserne.. tænker at det bliver meget op til Soldado, men nu ser vi hvad det bliver til Thumbs Up

EDIT: Glæder mig som altid til at spille med Valencia i FM(13) Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #183: 01 Aug 2012, 10:42 »

Nu har jeg siddet og kigget lidt på holdet.. Det ser faktisk ganske spændende ud med de forskellige transfers.. specielt Guardado bliver et spændende bekendtskab Wink

Holdet ser således ud: http://www.valenciacf.com/en/ElEquipo/EquipoPlantilla.html  Thumbs Up

Umiddelbart tænker jeg at der er gode muligheder for at blive 3'er for fjerde år i træk, men det bliver hårdt  og der er tæt kamp om pladserne.. tænker at det bliver meget op til Soldado, men nu ser vi hvad det bliver til Thumbs Up

EDIT: Glæder mig som altid til at spille med Valencia i FM(13) Thumbs Up

Og så mangler de stadig at sætte Didac Vila ind, som kommer på en lejeaftale i denne sæson. Thumbs Up

Der er dog ingen tvivl om at truppen nu endelig ser langt mere overskuelig ud, og hvor stort set alle spillere(Tino og Ricardo Costa, jeg kigger stadig på jer Skuffet) har det påkrævede niveau, i modsætning til tidligere, hvilket er meget positivt.

Der mangler dog stadig et indkøb af en central forsvarsspiller, men klubben skulle være i fuld gang med at finde en, har hørt noget om Walter Gargano fra Napoli f.eks.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2012, 10:45 af Ghertesteas » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #184: 01 Aug 2012, 11:31 »

Og så mangler de stadig at sætte Didac Vila ind, som kommer på en lejeaftale i denne sæson. Thumbs Up

Der er dog ingen tvivl om at truppen nu endelig ser langt mere overskuelig ud, og hvor stort set alle spillere(Tino og Ricardo Costa, jeg kigger stadig på jer Skuffet) har det påkrævede niveau, i modsætning til tidligere, hvilket er meget positivt.

Der mangler dog stadig et indkøb af en central forsvarsspiller, men klubben skulle være i fuld gang med at finde en, har hørt noget om Walter Gargano fra Napoli f.eks.
Er Gargano ikke CM/DM?
Logged

welbz is dat guy

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #185: 01 Aug 2012, 11:57 »

Er Gargano ikke CM/DM?

Du har fuldstændig ret, det er mig der sover i timen. Han er nok ikke aktuel mere med ankomsten af Gago. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #186: 01 Aug 2012, 12:12 »

Men for at få overblik over truppen har jeg stillet det op som hvis vi bliver ved med at spille 4-2-3-1, som jeg også vil vurdere er det rigtige med de spillere vi har.

Målmænd: Alves, Guaita. (Der er kamp om pladsen i målet, og det bliver meget lige. Ville dog helst have en førstemålmand i en klasse bedre end de to, og så en reserve i en klasse under, da topniveauet ikke er højt nok. 1)

Backs: Mathieu, Vila, Pereira, Barragan. (Meget fornuftigt 1)
Centerbacks: Rami, Ruiz, R. Costa. (Mangler en mand mere, med henblik på et hårdt kampprogram med 3 turneringer. Ellers ser det glimrende ud, især venstre back er solid. 2)

Dm/Cm: Albelda, Banega, Parejo, Gago, Tino. (Ser også godt ud, hvis Banega kan komme igang igen. Dog skal der nok renses lidt ud næste sommer, da Albelda ikke holder for altid, og spillere som Tino og Parejo ikke griber deres sidste chance i klubben. 1)
Wings/Om: Canales, Piatti, Guardado, Feghouli, Jonas, Bernat, Viera. (Holdets styrke. Masser af fantastiske boldspillere, og de fleste har endda også alderen med sig. 1)

Angreb: Soldado, Alcacer, (Jonas). (Her er holdets bedste spiller, samt et stort talent. Jonas kan også tage pladsen i nødstilfælde. Mangler nok lige en klasseangriber mere for at gøre det komplet, med tanke på det håde program. X)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #187: 04 Aug 2012, 15:12 »

Puha, Didac Vila, som vi ellers havde lejet i Milan, er blevet sendt tilbage til italienerne, da han har fået en alvorlig skade. Det gør at klubben vurderer at den lejeaftale ikke er til meget gavn.

Nu bliver blikket istedet rettet mod Oviedo fra København, og det er jo en lidt sjov situation for mig. Jeg ved dog ikke om jeg håber på at han kommer til Valencia, da jeg virkelig ønsker at han skal spille fast, i sin nye klub, og det får han svært ved med Mathieu som konkurrent. Især fordi Mathieu nok ikke kommer til at spille midtbane da vi har så mange kantspillere, og han ikke har Alba at ligge og bytte med undervejs.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #188: 24 Aug 2012, 10:39 »

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #189: 30 Aug 2012, 21:14 »

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #190: 30 Aug 2012, 21:19 »

Aly Cissokho.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #191: 30 Aug 2012, 22:24 »

Aly Cissokho.

Tak for info.
Lyder som et spændende køb
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #192: 02 Dec 2012, 02:25 »

Så røg træneren han har så heller ikke rigtig vist noget og vi ligger nummer 12 efter 14 14 kampe & kun 18 point, men håber på at Unai Emery får chancen for at komme tilbage hvis de ellers kan blive enige.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #193: 03 Dec 2012, 19:22 »

Ja, så har vi fundet vores nye træner, efter Pellegrino blev smidt på porten. Det er den tidligere Espanyol- og Villarreal-træner Ernesto Valverde der tager over, efter at have haft fin succes i Olympiakos. Han var dog ikke imponerende i Villarreal, så jeg er stadig meget skeptisk. Der er dog ingen tvivl om, at jeg regner med at det bliver en markant forbedring fra Pellegrino. Det har været helt håbløst i ligaen, især på udebane. Pellegrino er ganske enkelt ikke erfaren eller dygtig nok endnu til sådan et stort job, og selvom det ikke var meget tid han fik, var det tydeligt at det kun gik én vej.

I Champions League er det jo gået ganske flot, og det er rart at vi trods alt ikke måtte bøde i den turnering. Selvom vi ligger og sejler rundt på en 12. plads i ligaen, så ser det bestemt ikke håbløst endnu. 3. pladsen er for længst umulig, Atletico har været stærke og ligger nummer 2, men jeg tror de når at blive overhalet af Real inden sæsonen er slut, men de vil stadig være laaangt foran os medmindre der sker mirakler. Men der er trods alt "kun" syv point op til Betis på den 4. plads som altid vil være klubbens minimumsmål. Kommer vi ind i en god stime, skal vi nok kunne nuppe den, da ingen af de resterende hold er særligt imponerende, udover sådanne himmelstormerhold som Betis og Getafe f.eks.

Ernesto Valverdes tre fornemmeste opgaver må være følgende:
1. At få stabiliseret forsvaret, som er helt håbløst, selv med køb af klassespillere på papiret(Victor Ruiz og især Adil Rami), som slet, slet ikke har været stabile i Valencia. Ruiz har ofte været guldstændig håbløs, mens Rami har gjort det hæderligt men har for mange udfald.
2. At få holdet til at eksistere på udebane. Statistikken på udebane hedder 0-2-5 i ligaen i denne sæson, hvilket er intet mindre end absurd. Det kan sagtens lade sig gøre at få holdet igang med udesejrene, f.eks. vandt man overlegent 3-0 i Hviderusland mod et Bate-hold der lige havde slået FC Bayern på samme bane.
3. At få styret holdets hang til at koge over. Valencia har fået anden flest kort af alle hold i ligaen - 6 røde og 55 gule på blot 14 kampe, altså næsten et rødt i hveranden kamp. Derudover er der faldet et rødt kort til os de sidste to ligakampe, og 2-5-nederlaget i weekenden kom uden tvivl som følge af Jonas' udvisning.

Amunt Valencia!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #194: 01 Dec 2013, 21:13 »

Lækker 3-0 sejr over Osasauna idag!
dejligt at Jonas lige viser klassen med et hattrick, blev selvfølgelig også nemmere da Punal fik rødt kort så tidligt i kampen.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 21:25 af Arsrea » Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010