Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:55:45
Broen13
Blogs
Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23483
0 Brugere, 548 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
ErnestaErnesta
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Valencia CF-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
13
Forfatter
Emne: Valencia CF-tråden (Læst 58475 gange)
vesperGT
Manager
Sv: Valencia CF-tråden
«
Svar #90:
15 Sep 2010, 10:17 »
Jeg glæder mig fandme meget til sæsonen..... sådan som de spillede i går
YEAH
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #91:
15 Sep 2010, 20:01 »
Citat af: Marchena 15 Sep 2010, 00:48
@Ghert
I den grad en flot præstation. Bursaspor virker i den grad som et hold, der kunne mere, men var for nervøse. Jeg er meget glad for vi fik lov til at starte med dem, da jeg tror de hurtigt kan blive farlige - især i Tyrkiet.
Jeg er yderst tilfreds med bredden. Tino Costa, Topal, Soldado, Pablo H., Mathieu, Bruno og Chori har ikke rigtig været i spil i ligaen, men viser alligevel alle klasse.
Synes HOLDET er blevet bedre over sommeren. Vi har unægteligt tabt profiler, men vi har fået laangt flere muligheder.
Var godt nok stolt da jeg så kampen, vi spiller interessant fodbold pt. Kom an Man Utd
Yes helt sikkert enig dér! Glimrende at starte der, det er klart de er lidt spændte og måske nervøse, det er vel deres første CL.
Det med holdet har jeg også tænkt meget over, jeg tror vi bliver mere en enhed i år, dog uden de helt samme matchvindertyper, som Silva og ISÆR Villa ihf var! Og jeg synes også at Valencia før har vist, at de er stærkest når det mere er et hold, end et par stjerner. I 2004 f.eks. var det jo en superstærk enhed, og selvfølgelig havde vi profiler som Vicente, Ayala og Mista(som sparkede alt ind), men det var ikke på samme måde superstjerner som Silva og Villa, synes jeg.
Det er ikke første gang vi har mistet vores bedste spillere men er kommet videre, så jeg er nogenlunde fortrøstningsfuld.
«
Seneste Redigering: 15 Sep 2010, 20:04 af Ghertesteas
»
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #92:
15 Sep 2010, 20:20 »
Problemet sidste sæson var plan B i angrebet. Havde Villa en offday eller var skadet, så havde vi intet. Zigic er en fantastisk fodboldspiller, men ikke til Emery's system, derfor fungerede han stort set aldrig. Med Soldado og Aduritz samt evt. en Chori i form, så er der muligheder nu. David Villa/Silva er dog stadig et langt bedre angreb - det skal der på ingen måde hærske tvivl om.
Den centrale midtbane er også meget stærkere. Albelda/Topal på den defensive og Banega/Tino/Fernandes på den centrale er langt mere brugbart end sidste sæson.
Ricardo Costa virker mere stærk end Dealbert. Mathieu og Vicente spillede stort set ikke sidste sæson og Jordi Alba udvikler sig stadig i den rigtig retning.
Det er nemt at være positiv, når man har fået tre sejre i de første kampe - det kan vende ligeså hurtigt igen, men de indikationer vi har fået indtil nu, er kun positive.
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
http://threelittlefantas.blogspot.com/
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #93:
25 Sep 2010, 20:05 »
Nem 2-0 sejr her til aften med rotationer...
Nu slår vi Man Utd!
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #94:
05 Dec 2010, 00:02 »
Ja, så er kampen i Madrid slut, og det blev desværre til et nederlag. Jeg synes virkelig spillerne leverede en fantastisk indsats, og derfor er det meget bittert at den skal ende 2-0. Vi havde jo forholdsvis godt styr på dem, og de skabte ikke mange chancer, og jeg synes også vi kommer ganske godt med selv i offensiven hvor vi skaber mange fine chancer. Det går jo rigtig godt for os, og så med 20-25 minutter igen får vi så smidt Albelda ud, efter ellers at have haft dommeren lidt på vores side, og så er det bare typisk at vi skal trække de hårde domme når han skal kompensere. Det var ellers i en periode hvor vi faktisk havde dem lidt nede i sækken og skabte lige før det røde kort gode ting.
Jeg var ret imponeret af en række spillere i dag. Først og fremmest går vores nye anfører Joaquin bare forrest, det er en fornøjelse at se ham igen, han er stadig utroligt finurlig og teknisk stærk, men for pokker hvor tager han meget ansvar. 7-tallet og anførebindet har gjort han godt! Stankevicius overraskede mig, han spillede sgu uden hæmninger, og frustrerede virkelig især tudechatolet Di Maria. Vicente Guaita startede meget usikkert i målet, men efter de første redninger og efter lidt boldføling, så fik han sgu fat, og hev et par redninger af Cesar-klasse frem. Tino og Mata var som sædvanligt meget kreative og de havde flere gode indlæg og Mata havde en dejlig afslutning i første halvleg.
Så må man bare sige, at det desværre gik galt til sidst. Ronaldo er jo bare vild, og efter en kamp hvor især Maudro havde pillet glansen af ham, så fik han desværre for meget plads i et kort øjeblik, og så er han jo ikke sen til at udnytte sin onde sparketeknik. Vi satte Aduriz ind og forsøgte at udligne, og det gav masser af plads til kontraer for Madrid. Men jeg er godt nok ærgerlig over at vi fik det røde kort, for jeg tror ikke Real havde vundet, hvis vi ikke havde fået det. Men det skal jeg jo også sige.
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #95:
08 Dec 2010, 23:06 »
Champions League giver lidt gaver ud her til d. 17.
Vi kan trække:
Tottenham
Schalke 04
Bayern München
Chelsea
Shakhtar Donetsk
Som 2. plads i en gruppe må det være noget af det bedste nogensinde.
Jeg vil gerne til Tyskland
- George Costanza
Yessir
Manager
«
Svar #96:
09 Dec 2010, 23:34 »
Citat af: Marchena 08 Dec 2010, 23:06
Champions League giver lidt gaver ud her til d. 17.
Vi kan trække:
Tottenham
Schalke 04
Bayern München
Chelsea
Shakhtar Donetsk
Som 2. plads i en gruppe må det være noget af det bedste nogensinde.
Jeg vil gerne til Tyskland
Så kan I få Bayern, Schalke er vores!
bibo123
Førsteholdsspiller
«
Svar #97:
20 Dec 2010, 00:16 »
Fandme lækkert at vi trækker schalke kunne ikke bliver meget bedre
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2010, 00:20 af bibo123
»
,,
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #98:
20 Dec 2010, 22:39 »
Jeg er også godt tilfreds med Schalke. Jeg vil dog på ingen måder undervurdere andre med det spil vi præsterer i ligaen. Håber Unai har den taktiske snilde til knald eller fald kampe.
Selvom vi overvintrer som 4'ere og er videre i CHL, så føler jeg stadig vi er langt fra, hvor vi kan være.
Forsvaret er en katastrofe! Vi er dårlige i anden halvlege af kampe og Unai roterer en anelse for meget(forhåbentligt får vi noget ud af det i slutningen af sæsonen)
Nu er César ude hele januar, så håber virkelig Guaita viser, at han kan tage over. Det vil være rart rent økonomisk.
- George Costanza
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #99:
21 Dec 2010, 21:13 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Adil_Rami
Både franske og spanske medier kalder Adil Rami Valencia spiller fra næste sæson via en transfersum på 6m€. Det er en glimragende handel! Fransk landsholdsstopper. Lige hvad vi har brug for
- George Costanza
Dalle75
Førsteholdsspiller
«
Svar #100:
28 Dec 2010, 18:08 »
Citat af: Marchena 21 Dec 2010, 21:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Adil_Rami
Både franske og spanske medier kalder Adil Rami Valencia spiller fra næste sæson via en transfersum på 6m€. Det er en glimragende handel! Fransk landsholdsstopper. Lige hvad vi har brug for
Spøjst. Ham har jeg købt i mit Valencia-save
Hvis han spiller lige så godt IRL som i FM11 kan vi godt begynde at glæde os.
Dejlig julegave
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
Dalle75
Førsteholdsspiller
«
Svar #101:
03 Jan 2011, 22:34 »
Så skulle Adil Rami´s skifte være sikkert
http://www.bold.dk/nyt/Valencia-faar-fransk-landsholdsspiller
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #102:
30 Jan 2011, 20:47 »
Det er ikke fordi vi står og har akut mangel på angribere, men her for et par dage siden sikrede vi os dog en ny og spændende en af slagsen. Jonas Goncalves er ny mand i den smukke hvide trøje. Jonas blev topscorer i den brasilianske liga med 21 basser i 33 kampe, og har scoret lige under et mål hver anden kamp igennem hele sin tid i Gremio. Han er købt for sølle 1.25 millioner euro, og selvom det er sværere at lave mål i LaLiga og CL end i Brasilien, så er dette en handel jeg hilser meget velkommen. Prisen er god, så han kan ikke rigtig skuffe, og omvendt så kan han også gå hen og blive et kup! Vi har iøvrigt også leget Sofiane Feghouli ud til Almeria resten af sæsonen, rigtig godt for ham at få lidt spilletid i LaLiga, for han bliver rigtig god for os senere, det er jeg sikker på.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #103:
09 Mar 2011, 22:57 »
Det er længe siden at jeg har været så knust over en fodboldkamp. Og samtidig er jeg også RASENDE! Jeg håber jeg kan skrive i en sober tone
Jeg føler virkelig vi er bedre end Schalke - fair play, de er gået videre, og de var bedst til at score, så den er egentlig ikke længere MEN -Man kan vel altid have lov at bitche og være ærgerlig, og det er lige hvad jeg vil være. Vi havde i den grad chancerne til at vinde, navnligt aritz aduriz som ganske enkelt spiller en forfærdelig lortekamp - han render rundt med en vag attitude, han er pisse uskarp og så er han bare ikke god nok i dag teknisk og i sin opfattelse af spillet. Synd at jeg skal sige det om en spiller jeg godt kan lide... vi burde helt klart have udnyttet at vi havde flere chancer, men sådan skulle det ikke gå. det er bittert at de kommer tilbage på et fucking frisparksmål, i en periode hvor vi har det helt under kontrol. Og deres andet mål er sgu også irriterende, ikke nok med at Guaita laver et halvt drop, men bolden skal også lige ligne at den er på vej ud i sikkerhed og så gå ind via stolpen.
Og så er jeg pivhamrende træt af poul hansen. Normalt kan jeg ikke hidse mig op over en kommentator, men når man på den måde skal sidde og lyve og lege neutral når man tydeligvis ikke er det, så bliver jeg lidt ophidset. Jeg hører simpelthen poul hansen sige at Schalke slet ikke har været i problemer i anden halvleg. First of all vil jeg da gerne give ham ret i at de kom meget bedre med i anden halvleg og spille ganske godt, MEN, hvad var det der skete i anden halvleg? Jo - Aduriz brænder en friløber, Mathieu bliver revet ned i feltet lige inden han skal sparke fra en god vinkel, navarro har en kæmpe chance han på vanvittig vis ikke kan dirigere ind med benet efter hjørne, der var flere giftige indlæg som aldrig fandt den rette adresse osv osv. Og den gode jyde virkede da heller ikke som en der følte at Schalke havde tingene under kontrol i de situationer. At han så vælger at sige at den første kamp blev spillet i sevilla, og at hans tone blev væsentlig mere vågen, glad og frisk når schalke lå til at gå videre, gør det bestemt ikke bedre.
Om nogle uger vil jeg grine af at jeg gik så meget op i det, og imorgen er det med den søtte poul nok også helt glemt og bare noget der er dybt useriøst. Men nederlaget er stadig fucking bittert, og det kommer til at gøre ondt længe.
Øv.
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #104:
12 Mar 2011, 20:13 »
Ja, det var en frustrerende aften. Her et par dage efter, kan jeg kun citere Unai Emery:
“Maybe there have been games in the league where we didn’t deserve to win and that good luck deserted us this time. With everything in our favour we’ve ended up losing. It’s incomprehensible. At 1-0 up we had the game under control, with chances to hit them on the counter-attack, and then they go and equalise.
Then, in the second half, without creating much, they go 2-1 up. Then we have four chances and we don’t take any. We’ve been knocked out unjustly, we’ve missed an opportunity with everything in our favour. It was a game where we had more chances and we lost. I went back into the dressing room so disappointed that I couldn’t say anything to the players, but I have nothing to blame them for.”
Schalke i 8-dels finalen som 2'er var en gave, vi ikke udnyttede. Ville være så meget mere rart, hvis vi var blevet smidt ud mod et bedre hold.
- George Costanza
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »