home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 58438 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #120: 01 Jul 2011, 16:23 »

Synes at Valencia havde nogen fede trøjer sidste år, men må (med fuld respekt for dem der kan lide den) sig at jeg synes at den nye trøje er virkelig uopfindsom og lidt grim...

Min holdning kommer måske ud fra, at jeg er til de meget klassiske, og ensfarvede trøjer. Derfor falder disse trøjer lige i min smag! Wink

If you can't join them, beat them.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #121: 01 Jul 2011, 16:43 »

Min holdning kommer måske ud fra, at jeg er til de meget klassiske, og ensfarvede trøjer. Derfor falder disse trøjer lige i min smag! Wink
Det er også i orden Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #122: 01 Jul 2011, 21:53 »

Helt enig med dig. Trøjerne mangler noget kreativitet, 2. og 3. trøjerne er nærmet blot én-farvede.

Det bliver spændende at se hvad en evt. sponsor kan gøre for trøjerne. Jeg troede vores trøjer ville blive fantastiske, især efter vi slap af med Unibet som sponsor på trøjen, men det ser ikke sådan ud. Det er egentlig fint nok at trøjerne holder sig til én farve, men så må man altså bruge en anden farve end sort når man har opgaven Valencia. Og den orange farve er som sagt alt for rød, synes jeg, mens den orange farve på kraven af hjemmebanetrøjen er lidt for guld-agtig.

Det er sgu ærgerligt. Opstemt

Uden at vide noget som helst om Valencia, så kan jeg rigtig godt lide hjemmebane- og 3. trøjen. Jeg ved ikke hvor meget de minder om de tidligere trøjer, eller om Valencia's normale klubfarver, men hvis jeg skulle købe en fed spillertrøje, så kunne jeg godt finde på at købe en af dem! Smiley

Er også enig i at de trøjer er de mest acceptable, udebanetrøjen er skudt helt ved siden af. De kunne egentlig godt minde om nogle af de tidligere trøjer, da de også tit har været ganske simple, men jeg synes virkelig ikke årets trøjer er pæne, og når man fejler fuldstændig med farverne som jeg har beskrevet ovenover, så er det altså skidt. Når man vælger at lave så simple trøjer, så skal farverne være spot-on, og det er de bestemt ikke. Skuffet

Tænk at vi har skrevet en 5-årig(mener jeg det var) kontrakt med Joma. Rullende Øjne

EDIT:
Og så røg Manny Fernandes til Besiktas! Dejligt at komme af med ham, han var et kæmpe fejlkøb, og han havde ikke udsigt til spilletid. Dog sørgeligt kun at få 2 mio. euro for ham, da han var meget dyr da han kom til, men sådan er det bare..

http://vcfcentral.com/latest-news/official-fernandes-completes-besiktas-move/
« Seneste Redigering: 01 Jul 2011, 21:56 af Ghertesteas » Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 01 Jul 2011, 21:54 »

Den nye Valencia trøje mangler den ikke et par detaljer ?

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #124: 06 Jul 2011, 12:04 »

Der er godt nok sket en del på transfermarkedet siden jeg sidst skrev. David Navarro er røget til schweizisk fodbold, Chori nærmer sig River Plate, Dani Parejo er blevet præsenteret og så har vi minsandten også lige hentet Pablo Piatti! Det begynder at se meget spændende ud, synes jeg, og vi holder os bestemt ikke tilbage på markedet.

http://www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad/Noticias/2011/07/Noticia_30767.html?__locale=en
http://vcfcentral.com/latest-news/picture-special-dani-parejo-unveiled/
http://vcfcentral.com/latest-news/navarro-joins-neuchatel-2/
http://vcfcentral.com/latest-news/chori-getting-closer-to-river-plate/

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #125: 12 Jul 2011, 00:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Malaga-stjaeler-Valencias-guldklump

Damn you, Malaga. Havde glædet mig til at se hvad han kunne gøre for os, men det bliver for fremtiden Malaga der kommer til at nyde godt af Isco. Det er så trist med sådan en lav frikøbsklausul, og ærgerligt at Isco foretrak Malaga fremfor en forlængelse af kontrakten. Men herregud, det ser jo stadig fantastisk ud i offensiven, især hvis Mata bliver, som Llorente antyder.

Swizz CataR
Manager

« Svar #126: 12 Jul 2011, 21:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Malaga-stjaeler-Valencias-guldklump

Damn you, Malaga. Havde glædet mig til at se hvad han kunne gøre for os, men det bliver for fremtiden Malaga der kommer til at nyde godt af Isco. Det er så trist med sådan en lav frikøbsklausul, og ærgerligt at Isco foretrak Malaga fremfor en forlængelse af kontrakten. Men herregud, det ser jo stadig fantastisk ud i offensiven, især hvis Mata bliver, som Llorente antyder.

Helt enig med dig. Har også fulgt transfervinduet for Valencia, og synes ellers lige der blev gjort så meget rigtigt. Dette er dog desværre en forbier, men som du er inde på, så er det jo ikke af egen fri vilje.
Samtidig har man tilsyneladende valgt at lade Asier del Horno samt Renan smutte på fri, mens også Aaron Niguez er smuttet, denne gang til Almeria.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #127: 15 Jul 2011, 22:23 »

Helt enig med dig. Har også fulgt transfervinduet for Valencia, og synes ellers lige der blev gjort så meget rigtigt. Dette er dog desværre en forbier, men som du er inde på, så er det jo ikke af egen fri vilje.
Samtidig har man tilsyneladende valgt at lade Asier del Horno samt Renan smutte på fri, mens også Aaron Niguez er smuttet, denne gang til Almeria.

Jep, og Sunny er også smuttet til Numancia. Det er jo den del af planen om at få vores utroligt store trup trimmet godt ned. Jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud efterhånden, man er kommet af med et par flop hvor nogle af dem var ret løntunge, så jeg er tilfreds. Fremtiden ser på papiret lys ud, og jeg synes vi både handler klogt og ambitiøst ind, hvor vi har et godt blik på at vi skal købe spillere der kan udvikle sig. Vi har på ingen måde midlerne til at købe de topspillere som det 3. bedste hold i en så stor liga vel egentlig burde have, men det er bre noget andet i Spanien. Derfor er jeg vild med vores transferpolitik. Thumbs Up

Det bliver lidt interessant at se om nogle klubber går alvor af deres Mata-interesse. Jeg ser det faktisk som win-win med hensyn til ham. Jeg holder meget af Mata og vil selvfølgelig meget gerne have ham til at blive, da han nok er vores største profil, men vi står sgu ganske godt rustet hvis han smutter. Så ville vi stå med fantastiske Piatti og den kæmpe sum et salg skulle indbringe før det kunne blive aktuelt.

I hvert fald tror jeg at grundstenene nu er lagt i "Unais nye Valencia", men jeg tror nu også at der lige sker et par handler mere. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #128: 29 Jul 2011, 13:32 »

http://vcfcentral.com/latest-news/canales-still-on-the-cards/

Det kunne godt ligne en låneaftale med Canales fra Real Madrid! Det synes jeg lyder meget spændende, da han jo var fantastisk i Racing. At Real så ikke har brugt ham har måske ødelagt hans kampform, men ingen tvivl om at han har talentet. Der kan også blive tale om et køb, som selvfølgelig vil være endnu bedre, men Real forlanger nok lidt for meget. Et indkøb eller lejemål af Canales vil dog måske også betyde at et farvel til Mata er sandsynligt...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #129: 04 Aug 2011, 22:42 »

Som forventet er Sergio Canales nu Valencia-spiller!

http://www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad/Noticias/2011/08/Noticia_30964.html?__locale=es

En fantastisk aftale hvor vi låner Canales og kan købe ham hvis vi føler for det. Omvendt kan Real købe ham endnu dyrere tilbage, og hvis de gør det, har vi jo haft en klassespiller i et par år, og samtidig tjent på det(udover Canales' løn selvfølgelig).

EDIT: Og nu er Gaby Milito blevet fri af sin kontrakt med Barcelona... Han har været linket til os før, og nu er mulighederne blevet endnu bedre. Jeg var stor fan af ham I Zaragoza, men skader har jo ødelagt hans ophold i Barcelona, så jeg ved ikke om jeg synes vi skal hente ham. Men når nu han er gratis er det ikke helt dumt, så længe han løn ikke er for voldsom, og kontrakten ikke er mere end et år i første omgang.

http://vcfcentral.com/latest-news/gabi-milito-becomes-a-free-agent/
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 22:51 af Ghertesteas » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #130: 04 Aug 2011, 22:47 »

Fantastisk! Intet mindre! Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #131: 04 Aug 2011, 23:13 »

En rigtig godt handel, som skaber god tilfredshed hos begge klubber. Jeg er i hvert fald også tilfreds med aftalen Wink

Hvordan ser hans chancer for spilletid ud? Hvis skal han slå af, og har han evnerne til det?

Vuelve la ilusión

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #132: 04 Aug 2011, 23:20 »

En rigtig godt handel, som skaber god tilfredshed hos begge klubber. Jeg er i hvert fald også tilfreds med aftalen Wink

Hvordan ser hans chancer for spilletid ud? Hvis skal han slå af, og har han evnerne til det?

Ja, den er også god for jer i Real, da i ikke rigtig behøver at tænke så meget på om i mister penge på det, da der er lidt bedre styr på jeres økonomi end vores. Wink Men det er da herligt(og sjældent? Opstemt) at en handel kan skabe så stor glæde i begge lejre, og så imellem to klubber der ikke er så glade for hindanden igen. Wink

Det bliver hårdt for Canales, han spiller venstrekant og 10'er, ikke? Så skal han jo kæmpe med spillere som Piatti, Soso Feghouli og Mata(og Jordi Alba hvis han altså ikke bliver ved med at være back), og det er jo ikke let, men omvendt så har vi jo et hårdt program, så jeg tror bestemt han skal få sine kampe. Det kommer jo også lidt an på om vi spiller 4-2-3-1 eller 4-4-2, jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad Emery foretrækker. Jeg tror ikke rigtig Canales fungerer som angriberen i 4-4-2, så der bliver mere plads til ham i 4-2-3-1. Jeg er dog sikker på at han nok skal få sine kampe og at han kommer til at gøre det godt, da han jo må være meget sulten efter at vise hvad han kan. Det kan helt sikkert også løfte ham at han skal spille CL for os, og det kan i sikkert få gavn af senere. Wink
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 23:22 af Ghertesteas » Logged

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 04 Aug 2011, 23:24 »

Håber vi får en vild sæson!!

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #134: 04 Aug 2011, 23:30 »

Håber vi får en vild sæson!!

Der er i hvert fald basis for det! Som jeg ser det er truppen helt klart blevet bedre henover sommeren, og selv hvis Mata bliver solgt, så ser det stadig solidt ud, især pga. dagens tilgang af Kanaljes. Men jeg vil ikke klage, hvis vi igen får en 3. plads, jeg tror ikke vi skal håbe på mere, men det kunne være fedt også at komme i kvartfinalen af CL, eller kæmpe med om Copa Del Rey-titlen.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010