home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 62198 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #135: 27 Jun 2010, 21:27 »

Tror han mener, nå han sidder i fængsel Tunge

Når, pyha.. Tænkte lige om det bare var for nydelsens skyld Opstemt
Logged


Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: England
« Svar #136: 27 Jun 2010, 21:27 »

Var jeg den eneste, der så, at der også var offside på tyskernes første mål? Huh

Den var ret tydelig, da man så den bagefter.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #137: 27 Jun 2010, 21:28 »

Gå nu offline thebadmentor.. Og kom igen i morgen når du er kølet ned..

Tyskerne var klart det bedste hold i dag, og uanset om i havde fået det mål i fortjente eller ej er det ikke sikkert i var gået videre, da Tyskland spillemæssigt satte england skakmat over store dele af kampen..

Vi er videre og i er ude.. End of story!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #138: 27 Jun 2010, 21:30 »

Nu skal det også lige nævnes, at de sportsgrene du nævner, er reklamesportsgrene, hvilket fodbold jo ikke er Smiley

Man kan da sagtens  sige fodbold er en reklame sport. Der er jo reklamer overalt!!!
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #139: 27 Jun 2010, 21:32 »

Gå nu offline thebadmentor.. Og kom igen i morgen når du er kølet ned..

Tyskerne var klart det bedste hold i dag, og uanset om i havde fået det mål i fortjente eller ej er det ikke sikkert i var gået videre, da Tyskland spillemæssigt satte england skakmat over store dele af kampen..

Vi er videre og i er ude.. End of story!


Jeg har fået afvide så mange gange jeg skulle skride af andre holds forumer hvis man ikke havde noget godt at sige, så synes da bare du skulle skride når du åbenbart heller ikke kan lade være med at provokere, ligesom mig. Har sq ikke lige brug for en pølse, som gider og gnider sine små pølsehorn
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #140: 27 Jun 2010, 21:32 »

Man kan da sagtens  sige fodbold er en reklame sport. Der er jo reklamer overalt!!!

Ved du overhovedet hvad en reklamesport er? Det tyder det ikke på Wink
Der er reklamer i pausen i fodbold, hvorimod i reklamesportsgrene, der er reklamer midt i kampen og ikke kun i pauserne Smiley
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #141: 27 Jun 2010, 21:34 »

Thebadmentor:

Rolig nu, ikke? Hvem ydmyger hvem?

Tyskerne var bedst, og sådan er det. Lige nu er du laaangt ude på et sidespor, og det er kun værst for dig selv. Så stop nu, og køl af. Så kan det være du har noget sagligt imorgen. Wink
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #142: 27 Jun 2010, 21:35 »

Nu skal det også lige nævnes, at de sportsgrene du nævner, er reklamesportsgrene, hvilket fodbold jo ikke er Smiley

Ser nu kun at basketball er en knivspids mere reklamesport end fodbold...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #143: 27 Jun 2010, 21:36 »

Ser nu kun at basketball er en knivspids mere reklamesport end fodbold...

Der er time outs osv? Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #144: 27 Jun 2010, 21:37 »

Min verden er. Deler den gerne.
Og tror bare vi kommer til den konklusion, at du går mere op i fodbold end jeg. Og at vi er uenige, men sådan er det.

Lad os bare blive enige om, at være uenige i denne debat. :-)

Hvordan ved du at det vil ødelægge sporten? Altså det har aldrig været prøvet. Men noget skal ske for at komme dommerfejl til livs, så hvorfor ikke dette? Man har prøvet måldommere, men det virker ikke.
Man har det i amerikansk fodbold, basketball, tennis, ishockey og sikkert også en del andre sporter, hvor jeg overhovedet ikke mener at det ødelægger sporten - tværtimod er folk glade for at der blive dømt korrekt.

Af de sportsgrene, du nævner der, ser jeg kun NFL. Hvad de gør i andres sportsgrene, ved jeg ikke, og jeg er egenligt også ligeglad med dette. I fodbold er der gang i den gang hele tiden, det er der f.eks. ikke i NFL, hvor spillet er i gang i X antal sekunder, for så at spille videre kort tid efter.

Så du går ikke ind for fair play. Hvis du gør kan man ikke have denne holdning

Fair play er et vidt begreb.

Hvor ser du den charme henne? at det er okay at lave menneskelig fejl.
Ville tror du ville synes anderledes hvis din chef tog noget af din løn og sagde menneskelig fejl. Du kan desværre ikke få dem

Ja.

Tror ikke det kommer til at ske, med de midler, der er i dag. Skulle det ske ville jeg bede om, at få de penge, ellers ville han få sag over hovedet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #145: 27 Jun 2010, 21:40 »

Ved du overhovedet hvad en reklamesport er? Det tyder det ikke på Wink
Der er reklamer i pausen i fodbold, hvorimod i reklamesportsgrene, der er reklamer midt i kampen og ikke kun i pauserne Smiley


Jeg vil meget gerne have en kilde der fortæller hvad en reklamesport er. Tror desværre det er noget som du selv bedømmer hvad er der reklamesport. Jeg har aldrig set en tennis kamp hvor der har været reklamer under kampen. Kun i store pauser
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #146: 27 Jun 2010, 21:42 »

Tror ikke det kommer til at ske, med de midler, der er i dag. Skulle det ske ville jeg bede om, at få de penge, ellers ville han få sag over hovedet.

Så du mener at spillerne skal ligge san an mod dommeren??
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #147: 27 Jun 2010, 21:45 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #148: 27 Jun 2010, 21:46 »


Jeg vil meget gerne have en kilde der fortæller hvad en reklamesport er. Tror desværre det er noget som du selv bedømmer hvad er der reklamesport. Jeg har aldrig set en tennis kamp hvor der har været reklamer under kampen. Kun i store pauser

Et bud på hvordan en reklamesport kan formuleres, kan vel være: en sport hvor der er tv-reklamer i diverse pauser på 1-2 min under en kamp. Reklamepauserne varierer, men vil skyde på 10-20 per kamp.
Tennis er måske ikke en reklamesport, men der er mange pauser. Fodbold er ikke en reklamesport, da der kun er pauser i halvlegen, mens kampen er igang.  
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: England
« Svar #149: 27 Jun 2010, 21:46 »

Ved du overhovedet hvad en reklamesport er? Det tyder det ikke på Wink
Der er reklamer i pausen i fodbold, hvorimod i reklamesportsgrene, der er reklamer midt i kampen og ikke kun i pauserne Smiley

Der er nogen gange reklamer midt i kampene, nå der bliver sendt fodbold på Eurosport. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010