home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 62186 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #120: 27 Jun 2010, 21:15 »

Ja, så er jeg sku glad for at de er bag træmmer Smiley

Jeg ville ikke gå ind på en pub i england hvis jeg var tysker.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #121: 27 Jun 2010, 21:15 »

Den tror jeg vist ikke helt på. At man vælger at blive dommer fordi man mener at det skal dommes med øjnene?? Kom igen

Ja, fodbold er altid, lige siden spillets begyndelse blevet dømt med øjnene, så jo. Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #122: 27 Jun 2010, 21:16 »

Så du synes altså det er charmerende, når dommeren dømmer forkert? Jamen okay. Dig om det.
Og naturligvis skal der ikke være frit, hvad man vil have set igennem. Det må være op til dommeren, når han kommer i tvivl.  

Vi lever ikke i en lyserød verden, hvor alting er ih og oh så perfekt. Der kommer mange fejl i løbet af de 90 minutter, plus det løse, som en kamp varer, og det er ikke alt, der bliver dømt rigtigt. Så nej, det vil ødelægge charmen ved verdens bedste sport.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #123: 27 Jun 2010, 21:17 »

Ja, fodbold er altid, lige siden spillets begyndelse blevet dømt med øjnene, så jo. Smiley

Vi for at se den dag sepp splatter går af.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #124: 27 Jun 2010, 21:18 »

Jeg ville ikke gå ind på en pub i england hvis jeg var tysker.

Jeg vil med glæde hjælpe tyskeren, da det ikke virker helt fair med en tysker, mod en hel engelsk bar Smiley
Og hvis de dræber nogle, så føler jeg virkelig med den uskyldige, men er meget glad for, at manden er bag træmmer, da de ikke har noget at gøre i den "virkelige" verden Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #125: 27 Jun 2010, 21:18 »

Vi for at se den dag sepp splatter går af.

Der sidder du vel i fængsel, du har vel dræbt en eller anden pga. en dommerkendelse. HAHA Smiley
Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #126: 27 Jun 2010, 21:19 »

Vi lever ikke i en lyserød verden, hvor alting er ih og oh så perfekt. Der kommer mange fejl i løbet af de 90 minutter, plus det løse, som en kamp varer, og det er ikke alt, der bliver dømt rigtigt. Så nej, det vil ødelægge charmen ved verdens bedste sport.

Hvor ser du den charme henne? at det er okay at lave menneskelig fejl.
Ville tror du ville synes anderledes hvis din chef tog noget af din løn og sagde menneskelig fejl. Du kan desværre ikke få dem
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #127: 27 Jun 2010, 21:21 »

Vi lever ikke i en lyserød verden, hvor alting er ih og oh så perfekt. Der kommer mange fejl i løbet af de 90 minutter, plus det løse, som en kamp varer, og det er ikke alt, der bliver dømt rigtigt. Så nej, det vil ødelægge charmen ved verdens bedste sport.

Min verden er. Deler den gerne.
Og tror bare vi kommer til den konklusion, at du går mere op i fodbold end jeg. Og at vi er uenige, men sådan er det.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #128: 27 Jun 2010, 21:22 »

Der sidder du vel i fængsel, du har vel dræbt en eller anden pga. en dommerkendelse. HAHA Smiley

 funny nej derfor jeg altid skynder mig hjem efter et nederlag som ikke burde have fundet sted. Men skal nok få smuglet en mobil op igennem røven med internet.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #129: 27 Jun 2010, 21:23 »

Vi lever ikke i en lyserød verden, hvor alting er ih og oh så perfekt. Der kommer mange fejl i løbet af de 90 minutter, plus det løse, som en kamp varer, og det er ikke alt, der bliver dømt rigtigt. Så nej, det vil ødelægge charmen ved verdens bedste sport.

Hvordan ved du at det vil ødelægge sporten? Altså det har aldrig været prøvet. Men noget skal ske for at komme dommerfejl til livs, så hvorfor ikke dette? Man har prøvet måldommere, men det virker ikke.
Man har det i amerikansk fodbold, basketball, tennis, ishockey og sikkert også en del andre sporter, hvor jeg overhovedet ikke mener at det ødelægger sporten - tværtimod er folk glade for at der blive dømt korrekt.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #130: 27 Jun 2010, 21:24 »

Men skal nok få smuglet en mobil op igennem røven med internet.

WTF?
Logged


Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: England
« Svar #131: 27 Jun 2010, 21:25 »

WTF?

Tror han mener, nå han sidder i fængsel Tunge
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #132: 27 Jun 2010, 21:25 »

Vi lever ikke i en lyserød verden, hvor alting er ih og oh så perfekt. Der kommer mange fejl i løbet af de 90 minutter, plus det løse, som en kamp varer, og det er ikke alt, der bliver dømt rigtigt. Så nej, det vil ødelægge charmen ved verdens bedste sport.

Så du går ikke ind for fair play. Hvis du gør kan man ikke have denne holdning
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #133: 27 Jun 2010, 21:25 »

Skidt kamp er England idag, og det betyder et helt fair exit..

Klart at dommeren laver en kæmpe fejl, og at Lampards mål burde have talt. Men sket og sket, og jeg var pisse sur i nogle timer, men nu er jeg kommet mig over det. Men synd for Lampard, og synd for England.

Alt for mange englændere har underpræsteret, og det er selvfølgelig ikke acceptabelt. Idag var alle også underniveau, med undtagelse af få.  

Tillykke til VK, og tyskerne, og i fortjente at vinde. :-)

Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #134: 27 Jun 2010, 21:26 »

Hvordan ved du at det vil ødelægge sporten? Altså det har aldrig været prøvet. Men noget skal ske for at komme dommerfejl til livs, så hvorfor ikke dette? Man har prøvet måldommere, men det virker ikke.
Man har det i amerikansk fodbold, basketball, tennis, ishockey og sikkert også en del andre sporter, hvor jeg overhovedet ikke mener at det ødelægger sporten - tværtimod er folk glade for at der blive dømt korrekt.

Nu skal det også lige nævnes, at de sportsgrene du nævner, er reklamesportsgrene, hvilket fodbold jo ikke er Smiley
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010