home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 324616 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1590: 19 Nov 2012, 21:10 »

Man løber da heller ikke i et fitnesscenter. Det er kun damerne, heh.
Så er der da mange herinde der løber i et fitnesscenter?  Huh
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1591: 19 Nov 2012, 21:10 »

Hold da helt kæft hvor er det en grim frisure. Det var da noget af det mest ynkelige jeg længe har set.



Medmindre du kender ham personligt, hvorfor så skrive sådan noget? Det er jo ikke en datingside, og han styrer vel selv, hvordan hans hår er.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1592: 19 Nov 2012, 21:14 »


at jeg ikke har redigeret, manipuleret eller noget som helt ved mine ->!MUSKLER!<- Om der er andet der er fjernet er rørt ved kunne jeg have sagt hvis photo-dirch herinde
havde startet en rolig dialog. Men nu vil jeg lade den være i det ukendte, så kan i tælle jeres pubeshår eller gør noget helt tredje.



Hvis du har brugt doping, så har du jo i en eller anden grad manipuleret ved dine muskler?

Eller forstår jeg slet ikke hvorfor der er et billede, med en flaske hvorpå der står Testerone?

Dette er ikke et angreb, selvom jeg foragter folk der bruger doping, men jeg forstår det bare ikke.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1593: 19 Nov 2012, 21:14 »

Hvordan i kan motivere jer selv til at løbe i et fitnesscenter frem for udenfor forstår jeg stadig ikke  Smiley Jeg har løbet på løbebånd et par gange efterhånden, og jeg synes nu stadig at det er svært at koncetrere sig. Jeg løber o løber, men landskabet er ligesom det samme. Og så smadrer det der TV hejs altid min koncentration om det væsentlige nemlig mit tempo og min vejrtrækning. Bortset fra det sætter man den til at holde en bestemt fart, men udenfor går det ligesom ikke så hurtigt  Grin

Mine forældre er ivrige løbere, som derfor har anskaffet et løbebånd, som jeg også kan bruge.

Her i vintertiden løber jeg 5 km på den 2-3 gange om ugen (alt afhængig om jeg er ude at cykle i den uge). Jeg løber uden at se tv, der skal bare noget Radio M på Wink Ej, det skal bare overståes og så er fordelen, at det ikke er så mega koldt at løbe inde i vores lade som udenfor Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1594: 19 Nov 2012, 21:14 »

Jøsses... tak bunkefar.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1595: 19 Nov 2012, 21:15 »

Hvis du har brugt doping, så har du jo i en eller anden grad manipuleret ved dine muskler?

Eller forstår jeg slet ikke hvorfor der er et billede, med en flaske hvorpå der står Testerone?

Dette er ikke et angreb, selvom jeg foragter folk der bruger doping, men jeg forstår det bare ikke.

test er en forkortelse af testerone hvis det er det du hentyder til.

Men jeg foragter dem også og det er uden tvivl en af de fejl i livet jeg fortryder den dag i dag. Og jeg kan absolut ikke anbefale andre bare "prøve" det.
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1596: 19 Nov 2012, 21:21 »

Drop det personlige, tak!

Man må gerne kommentere på hans guns er store, men ikke at han har jordens grimmeste firsure? Okaaaaaaaaaay. Censuren her på FMF er værre end på FMD.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1597: 19 Nov 2012, 21:22 »

Jøsses... tak bunkefar.

Selv tak.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1598: 19 Nov 2012, 21:24 »

Man må gerne kommentere på hans guns er store, men ikke at han har jordens grimmeste firsure? Okaaaaaaaaaay. Censuren her på FMF er værre end på FMD.

Det okey, jeg respektere alles meninger.. Så det fint du syntes den er grim.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1599: 19 Nov 2012, 21:27 »

Man må gerne kommentere på hans guns er store, men ikke at han har jordens grimmeste firsure? Okaaaaaaaaaay. Censuren her på FMF er værre end på FMD.

Det er så nemt, at sidde hjemme bag sin skærm, mens man sviner andre bag sit nickname.

Jeg nægter at tro på, du fortæller folk du møder på gaden, at de har den klammeste kæreste, de klammeste sko osv. Så hvorfor her?
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1600: 19 Nov 2012, 21:28 »

Det er så nemt, at sidde hjemme bag sin skærm, mens man sviner andre bag sit nickname.

Jeg nægter at tro på, du fortæller folk du møder på gaden, at de har den klammeste kæreste, de klammeste sko osv. Så hvorfor her?
Oh but he does.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1601: 19 Nov 2012, 21:32 »

Oh but he does.

Så må han kører videre med stilen på gaden, vi gider den ikke herinde.
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1602: 19 Nov 2012, 21:34 »

Det er så nemt, at sidde hjemme bag sin skærm, mens man sviner andre bag sit nickname.

Jeg nægter at tro på, du fortæller folk du møder på gaden, at de har den klammeste kæreste, de klammeste sko osv. Så hvorfor her?

Sviner? Jeg siger han har en grim frisure. Rolig nu. It's all cool brah.

Hvis folk fronter mig, så kunne jeg da godt finde på at sige de havde en grim jakke, en grim næse whatsoever. Folk dør ikke af at høre sandheden. Tværtimod, så kan det være vi ser færre fjolser til X Factor and that shit.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1603: 19 Nov 2012, 21:35 »

Citat
Hvis folk fronter mig, så kunne jeg da godt finde på at sige de havde en grim jakke, en grim næse whatsoever. Folk dør ikke af at høre sandheden. Tværtimod, så kan det være vi ser færre fjolser til X Factor and that shit

Nu var der jo ingen der "frontede" dig, her?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1604: 19 Nov 2012, 21:36 »

Tror sgu ikke at nogen herinde fra turde sige noget som helst til TMazz ude i det virkelige liv, hvis de ikke kendte ham  Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010