home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I dag kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I dag kl. 14:21:15 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23331
  1 Bruger, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132844 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Patricia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 321230 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1605: 19 Nov 2012, 21:36 »

Lad os diskutere X-Factor.

Jeg tror denne tråd bliver årets tråd hvis der kommer nomineringer til jul/nytår.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1606: 19 Nov 2012, 21:37 »

Sviner? Jeg siger han har en grim frisure. Rolig nu. It's all cool brah.

Hvis folk fronter mig, så kunne jeg da godt finde på at sige de havde en grim jakke, en grim næse whatsoever. Folk dør ikke af at høre sandheden. Tværtimod, så kan det være vi ser færre fjolser til X Factor and that shit.

Hvor er du dog ynkelig. Du sparker jo til en mand der allerede ligger ned, og har fået nogen slag i aften. Stop det...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1607: 19 Nov 2012, 21:38 »

Tror sgu ikke at nogen herinde fra turde sige noget som helst til TMazz ude i det virkelige liv, hvis de ikke kendte ham  Grin

Jeg kan godt lide folk siger deres mening når de kender mig, det kan være nyttigt i venskab og fortsat have et godt forhold til sine venner.
Men jeg ville nok kigge lidt, hvis jeg mødte man her i byen og han umotiverede gik op og sagde min dame var grim! Hvilken som helt mand beskytter deres dame.
Og ville kigge endnu mere underligt, hvis han bare uden videre sagde jeg var grim og mit hår er grimt og min jakke er købt i frelsens hær..
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1608: 19 Nov 2012, 21:44 »

Hvor er det dog gennemført ynkeligt, Bunkefar. Hvorfor har du behov for at sige sådan noget?

Respekt til dig, TMazz. Du har utvivlsomt arbejdet hårdt for at få den krop, du har i dag. Jeg er ikke imponeret over, at du har krudtet dig lidt, da jeg er stor afstandstager fra doping, men samtidig synes jeg, at det er op til folk selv, så længe det ikke er en konkurrencesport. Det er jo din egen krop. Men stik langemanden til alle de haters og lad dem whine.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1609: 19 Nov 2012, 21:45 »

Hvor er det dog gennemført ynkeligt, Bunkefar. Hvorfor har du behov for at sige sådan noget?

Respekt til dig, TMazz. Du har utvivlsomt arbejdet hårdt for at få den krop, du har i dag. Jeg er ikke imponeret over, at du har krudtet dig lidt, da jeg er stor afstandstager fra doping, men samtidig synes jeg, at det er op til folk selv, så længe det ikke er en konkurrencesport. Det er jo din egen krop. Men stik langemanden til alle de haters og lad dem whine.

For en gangs skyld siger Daniel noget rigitgt  Wink  Kys
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1610: 19 Nov 2012, 21:48 »

For en gangs skyld siger Daniel noget rigitgt  Wink  Kys
Alt hvad jeg siger er rigtigt. Kys
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1611: 19 Nov 2012, 21:52 »

Må nok hellere hoppe med på vognen. Bunkefar er en nar.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1612: 19 Nov 2012, 22:00 »

For meget ævl, for få billeder!

(Just kidding, jeg elsker ævl)
Logged



TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1613: 19 Nov 2012, 22:01 »

Hvor er det dog gennemført ynkeligt, Bunkefar. Hvorfor har du behov for at sige sådan noget?

Respekt til dig, TMazz. Du har utvivlsomt arbejdet hårdt for at få den krop, du har i dag. Jeg er ikke imponeret over, at du har krudtet dig lidt, da jeg er stor afstandstager fra doping, men samtidig synes jeg, at det er op til folk selv, så længe det ikke er en konkurrencesport. Det er jo din egen krop. Men stik langemanden til alle de haters og lad dem whine.

Jo tak Smiley
Som jeg har nævnt tidligere så er jeg heller ikke fan af doping den dag i dag, og det er en fejl jeg har lært af igennem livet. Og kan ikke anbefale andre at prøve det for de 5-8 kg man kan få på kroppen på 3 måneder.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1614: 19 Nov 2012, 22:04 »

Jo tak Smiley
Som jeg har nævnt tidligere så er jeg heller ikke fan af doping den dag i dag, og det er en fejl jeg har lært af igennem livet. Og kan ikke anbefale andre at prøve det for de 5-8 kg man kan få på kroppen på 3 måneder.
Det læste jeg også godt, og det er da super godt, at du har lært af dine fejl. :-)
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1615: 19 Nov 2012, 22:38 »

Det var sgu en sjov tråd lige at catche up på efter sidst at have kigget i går aftes.

Men Tmazz, lige et spørgsmål, hvor mange tøser synes at det er pænt med SÅ store muskler? Altså, jeg er godt klar over at en masse tøser elsker bad boys med store arme og tatoveringer osv., men jeg synes personligt at det er overdrevet meget det du render rundt med, og tænker lidt at de fleste damer har det på samme måde. Altså, din nakke er større end mit hoved og dine overarme større end min ølvom (hvilket ikke siger så lidt).
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1616: 19 Nov 2012, 23:01 »

Not convinced. Du har ingen anelse. Man kan heller ikke køre på røven over broen, så du er vel undskyldt.

Fuck en gang drama Grin

Men seriøst bave i love you Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1617: 19 Nov 2012, 23:08 »

Det var sgu en sjov tråd lige at catche up på efter sidst at have kigget i går aftes.

Men Tmazz, lige et spørgsmål, hvor mange tøser synes at det er pænt med SÅ store muskler? Altså, jeg er godt klar over at en masse tøser elsker bad boys med store arme og tatoveringer osv., men jeg synes personligt at det er overdrevet meget det du render rundt med, og tænker lidt at de fleste damer har det på samme måde. Altså, din nakke er større end mit hoved og dine overarme større end min ølvom (hvilket ikke siger så lidt).

Det er også helt iorden du syntes det er for meget. Jeg respektere alles holdninger så længe det ikke bliver personlige angreb.
Men tro mig det er langt fra alle damer der vil have sådan nogle fyre!
Slet ikke, men der er nogle derude der vil have de såkaldte bad Boys. Jeg ser mig dog slet ikke som sådan en..
Jeg træner fordi det gør mig glad og får en dejlig fornemmelse bagefter og man føler sig godt tilpas. Intet andet, det er en dejlig følelse at have klaret dagens job også tage ned og træne også stå i badet bagefter, det gør en glad. Også har jeg en masse venner der træner og der ses vi tit.
Så nej ikke alle piger vil have bad Boys, og jeg har mødt en del i byen der har sagt ting lige ud om det var for meget. Men også mødt mange der syntes det var flot.
Og træner slet ikke for at imponere nogle og har en dejlig kæreste så Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1618: 19 Nov 2012, 23:10 »

Har sat alarmen til kl. 21 på min mobil, jeg glæder mig til at se debatten!

Derfor bliver jeg også nødt til at træne nu, da jeg ikke kan gøre det midt i sådan en hed debat i aften.

Fik du hvad du håbede på?  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1619: 19 Nov 2012, 23:15 »



Tja det er ikke fordi Goodson og jeghar noget kørende sammen, men jeg havde vidst lige brug for at fortælle ham at det var okay at vi ufortjent havde tabt i Aarhus Grin Rullende Øjne Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010