home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 324621 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1545: 19 Nov 2012, 16:26 »

Lige meget hvad, så bliver det sjovt at se, hvem der har ret.

Enten har Raben owned TMazz for sygt, eller også svarer TMazz stærkt igen i aften og viser, at Rabens photoshop evner måske ikke er, hvad de har været.

Jeg ser frem til det!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1546: 19 Nov 2012, 16:28 »

Smider gerne et nyt billede op i aften, som skrevet. Omkring kl.21 er jeg hjemme igen... Egentligt et meget godt sted et emne som dette ligger, det er en børnehave  Thumbs Up
Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1547: 19 Nov 2012, 16:32 »

Lige meget hvad, så bliver det sjovt at se, hvem der har ret.

Enten har Raben owned TMazz for sygt, eller også svarer TMazz stærkt igen i aften og viser, at Rabens photoshop evner måske ikke er, hvad de har været.

Jeg ser frem til det!
Well, hvis han gør som jeg skrev tidligere - med lidt møbler og sådan bag, så burde det være ret let at gennemskue om det nye er snyd eller ej, det gamle er der dog stadig blevet pillet ved, hvilket ikke rigtig kan modsiges må jeg nok sige, medmindre at det er normalt at se bøjede stenmure (midt på den uden nogen form for tegn på det ovenover eller under) samt på træværk i jeres nærområde.

Det er ikke for sjov at jeg sidder og tjener penge på grafisk arbejde.

Hvordan hans muskler er nu er underordnet i forhold til det billede der blev pillet ved.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1548: 19 Nov 2012, 16:34 »

Træning 2-3 timer hver dag i 6 år... Kun baseret på tunge vægtløft, massere af proteiner og fornuftig kost.. og vigtigt meget lidt alkohol som man indtager med omhu! Helst intet.

Citat
og ja jeg tog krudt da jeg skulle på den ferie op til i 3 måneders kur.

 Huh Rullende Øjne
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1549: 19 Nov 2012, 16:36 »

Well, hvis han gør som jeg skrev tidligere - med lidt møbler og sådan bag, så burde det være ret let at gennemskue om det nye er snyd eller ej, det gamle er der dog stadig blevet pillet ved, hvilket ikke rigtig kan modsiges må jeg nok sige, medmindre at det er normalt at se bøjede stenmure (midt på den uden nogen form for tegn på det ovenover eller under) samt på træværk i jeres nærområde.

Det er ikke for sjov at jeg sidder og tjener penge på grafisk arbejde.

Hvordan hans muskler er nu er underordnet i forhold til det billede der blev pillet ved.

Hvilket er fint du tjener penge på det, respektere alles erhverv. Havde jeg skrevet det så direkte som du gjorde til mig, inde på f.eks bodybuilding forums til en anden han snyder og hvad du ellers kom med, var jeg blevet ligesom rockere bliver sat i noget ala "Bad standing" Fjernet fra centrum. Når jeg ikke har set eller mødt vedkommende før.
Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1550: 19 Nov 2012, 16:41 »

Hvilket er fint du tjener penge på det, respektere alles erhverv. Havde jeg skrevet det så direkte som du gjorde til mig, inde på f.eks bodybuilding forums til en anden han snyder og hvad du ellers kom med, var jeg blevet ligesom rockere bliver sat i noget ala "Bad standing" Fjernet fra centrum. Når jeg ikke har set eller mødt vedkommende før.
Irrelevant i forhold til det her er et åbent forum og du derfor må forvente modsvar, især når det er så åbenlyst. Så er jeg ret ligeglad med hvordan bodybuildere og rockere klarer deres sager - det er fuldstændig underordnet.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1551: 19 Nov 2012, 16:43 »

Du er ikke til at diskutere med, du har din verden og fred med det. Og som jeg har skrevet lige siden, har jeg svaret på alt der ellers skulle være af spørgsmål,til trods for at det her er et forum til FM hvor man kunne smide et billede op så andre kunne se hvem vi var, som var topic. Så jeg står ved mit billede og hvem jeg er om du så er kongen af grafik eller hvad du går og laver. Og skrev også at jeg havde taget krudt i 3 måneder op til ferien.
Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1552: 19 Nov 2012, 16:48 »

Du er ikke til at diskutere med, du har din verden og fred med det. Og som jeg har skrevet lige siden, har jeg svaret på alt der ellers skulle være af spørgsmål, så jeg står ved mit billede og hvem jeg er om du så er kongen af grafik eller hvad du går og laver. Og skrev også at jeg havde taget krudt i 3 måneder op til ferien.

Så krudtet får mure af sten til at bøje og træværk også? Heftige sager du, du burde måske holde dig fra det - sådan noget kan umuligt være sundt. Du må være blind (eller rettere, dem der ikke kan se det må være det) hvis de ikke kan se de unaturlige bøjninger af noget der ellers ser ganske normalt ud i det jeg har indrammet. Hvorfor ikke bare sige, "ja okay, jeg pillede lidt ved det dengang" og så er det ellers ude af verden istedet for at hårdnakket påstå det er et ægte billede når man tydeligt kan se det efter jeg har været så venlig at indramme det i røde cirkler. Det er mig en gåde.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 16:51 af Raben » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1553: 19 Nov 2012, 16:57 »

But why ? Whats the point ? Hvad ville forskellen gøre at lad os nu sige der er fjernet nogle folk som stod i baggrunden, ved siden af mig eller noget helt tredje med Content Aware, hvad skulle det gøre? Jeg står stadig ved det er 100% mig på billedet. Har intet at skjule.
Du bliver hårdnakket som du så fornemt skriver det ved med at sige jeg er falsk på det billede? Vi kunne have haft en meget nemmere dialog, fra start hvis du ikke udstiller folk som "idioter" og måske bare skrev privat? Du ber selv om konfrontationen og diskussionen og i min bog, ville jeg egentlig bare gerne møde dig i byen en skønne dag, også gøre dig til grin på alle mulige måder. Ligesom du også gjorde med mig her i den er sag i stedet for at have en rolig dialog. Har brugt alt for lang tid på det her snak på et FM forum.

Anyway skal videre, der kommer et nyt billede kl. ca. 21. Så kan du jo tage det under loop..   
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 17:01 af TMazz » Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1554: 19 Nov 2012, 17:04 »

But why ? Whats the point ? Hvad ville forskellen gøre at lad os nu sige der er fjernet nogle folk som stod i baggrunden, ved siden af mig eller noget helt tredje med Content Aware, hvad skulle det gøre?
Pointen er at det er komplet latterligt at pille ved billeder og gøre sine muskler større og så stille sig frem som at være sådan, når det ikke er sagen.
Jeg står stadig ved det er 100% mig på billedet. Har intet at skjule.
Ja det kan jeg høre, mærkeligt når man kan se det så tydeligt - men igen, hver mand sin smag.
Du bliver hårdnakket som du så fornemt skriver det ved med at sige jeg er falsk på det billede? Vi kunne have haft en meget nemmere dialog, fra start hvis du ikke udstiller folk som "idioter" og måske bare skrev privat?
Du fremstiller dig selv offentligt, jeg svarer offentligt.
Du ber selv om konfrontationen og diskussionen og i min bog, ville jeg egentlig bare gerne møde dig i byen en skønne dag, også gøre dig til grin på alle mulige måder.
Den havde jeg sleeeeeeeet ikke set komme. Men ok, man bliver ikke så bange når det egentlig bare er photoshopped :=
Ligesom du også gjorde med mig her i den er sag i stedet for at have en rolig dialog. Har brugt alt for lang tid på det her snak på et FM forum.
Ja, du bruger meget tid på det her i forhold til du åbenbart er på arbejde.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1555: 19 Nov 2012, 17:13 »

Har sat alarmen til kl. 21 på min mobil, jeg glæder mig til at se debatten!

Derfor bliver jeg også nødt til at træne nu, da jeg ikke kan gøre det midt i sådan en hed debat i aften.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1556: 19 Nov 2012, 17:14 »

Drop det drenge. Raben du får ingenting ud af at sidde og flæbe over at han har brugt Photoshop. Du har intet at vinde her... Jeg skal ikke kunne gøre mig til herre over hvem der har gjort hvad, og hvordan. Men lad ham dog være og lad ham vide at hans fup blev gennemskuet, såfremt det altså er fup. Skal jeg ikke kunne sige..

Drop det og lad os få nogle billeder  Thumbs Up
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1557: 19 Nov 2012, 17:19 »

Drop det drenge. Raben du får ingenting ud af at sidde og flæbe over at han har brugt Photoshop. Du har intet at vinde her... Jeg skal ikke kunne gøre mig til herre over hvem der har gjort hvad, og hvordan. Men lad ham dog være og lad ham vide at hans fup blev gennemskuet, såfremt det altså er fup. Skal jeg ikke kunne sige..

Drop det og lad os få nogle billeder  Thumbs Up
Det var da nok den dummeste besked i denne debat - og det siger en del. Peace
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1558: 19 Nov 2012, 17:20 »

Det var da nok den dummeste besked i denne debat - og det siger en del. Peace

Nånå. Dig om det... Jeg kan bare ikke se hvorfor Raben han absolut skal køre rundt i det, photoshoped eller ej  Peace
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 17:22 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1559: 19 Nov 2012, 17:22 »

Jøsses... Sikke en tumult over et billede.
Det var dig der startede debatten med dine røde cirkler og dum smarte bemærkninger, i stedet for at tage det roligt. Og du pisser mig godt af da jeg ikke kan have en diskussion med dig. Og du bliver ved med at kalde en person falsk.
I min verden kunne du have startet med at sige noget al'a " Hmm det ser redigeret ud " eller noget i den stil. Også kunne jeg have fortalt dig om det var det af en årsag. Men du ber mig om at konfrontere dig med dine cirkler og jeg skal komme efter dig.

Men fuck it, han skal satme ikke komme her og sige jeg har gjort mine muskler større?! Hvad skulle jeg gøre det for? For at imponere drenge på et FM forum?
Det er noget af det værste du kan sige til folk der løfter jern, og som nogle har knoklet for i næsten 6 år.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 17:32 af TMazz » Logged

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010