home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 325085 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1560: 19 Nov 2012, 17:34 »

Jøsses... Sikke en tumult over et billede.
Det var dig der startede debatten med dine røde cirkler og dum smarte bemærkninger, i stedet for at tage det roligt. Og du pisser mig godt af da jeg ikke kan have en diskussion med dig. Og du bliver ved med at kalde en person falsk.
I min verden kunne du have startet med at sige noget al'a " Hmm det ser redigeret ud " eller noget i den stil. Også kunne jeg have fortalt dig om det var det af en årsag. Men du ber mig om at konfrontere dig med dine cirkler og jeg skal komme efter dig.

Men fuck it, han skal satme ikke komme her og sige jeg har gjort mine muskler større?! Hvad skulle jeg gøre det for? For at imponere drenge på et FM forum?
Det er noget af det værste du kan sige til folk der løfter jern, og som nogle har knoklet for i næsten 6 år.

Men kan du forklare hvorfor at billede bøjer, de steder hvor musklerne er? Alle der har arbejdet professionel (eller bare arbejdet rigtig meget med det, som hobby) ved hvordan nybegyndere trækker i billedet for at lave større muskler. Og det giver sjovt nok samme resultat som dit billede?

Så hvis det ikke er falsk, hvordan ender resultatet (baggrunden) så med at bøje så underligt omkring dine muskler?
Logged


TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1561: 19 Nov 2012, 17:38 »

Men kan du forklare hvorfor at billede bøjer, de steder hvor musklerne er? Alle der har arbejdet professionel (eller bare arbejdet rigtig meget med det, som hobby) ved hvordan nybegyndere trækker i billedet for at lave større muskler. Og det giver sjovt nok samme resultat som dit billede?

Så hvis det ikke er falsk, hvordan ender resultatet (baggrunden) så med at bøje så underligt omkring dine muskler?

Se hvis nu ham photo aben havde startet sådan, stille og roligt og med spørgsmålstegn imellem linerne, kunne vi have haft en rolig dialog. Og jeg kunne have sagt hvis der var redigeret og om der f.eks er fjernet noget. Og ikke komme med alle hans smarte bemærkninger så undgik vi alt det her drama.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1562: 19 Nov 2012, 17:42 »

Så stopper jeres debat omkring photoshop.

Hvis TMazz vil, så smider han det billede ind klokken 21 som han sagt, og så den slut der. Så kan i selv vurdere, om i stadigvæk mener det ene eller det andet.

Jeg kender ikke TMazz, jeg kender intet til photoshop. Men for det første kan jeg ikke se, hvad TMazz skulle have ud af at snyde overhovedet. Han poster et billede af sig selv, som er trådens formål. I andre er mere end velkommen til at smide et billede ind af jer selv!
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1563: 19 Nov 2012, 17:43 »

Se hvis nu ham photo aben havde startet sådan, stille og roligt og med spørgsmålstegn imellem linerne, kunne vi have haft en rolig dialog. Og jeg kunne have sagt hvis der var redigeret og om der f.eks er fjernet noget. Og ikke komme med alle hans smarte bemærkninger så undgik vi alt det her drama.
Og nu, når Spez har åbnet den fint, kan du vel passende svare i en endnu pænere tone, om billedet er redigeret?  Peace
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1564: 19 Nov 2012, 18:10 »

Så får I da lige et billede fra i sommer. Uden doping overhovedet  Peace

Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1565: 19 Nov 2012, 18:12 »

Såså venner, her er endnu et billede så vi lige kan komme tilbage til trådens formål.


Billedet er taget på studietur i Prag i oktober, på hjemrejsedagen. Havde været i byen til kl 6-7-stykker, og endte også med at sidde fast i hotelelevatoren om natten da vi skulle hjem, sammen med et par af de andre aber. Billedet her er så vidt jeg husker fra 10-11-tiden, hvor jeg havde det lidt slidt, hehe.
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1566: 19 Nov 2012, 18:15 »

Haha, TMazz er en fucking chef. Sikke nogle guns du har dig.

Utroligt folk skal hate sådan, alle kan da se det er ÆGTE, på samme måde som Sydsidens fans er ÆGTE.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1567: 19 Nov 2012, 18:21 »

Såså venner, her er endnu et billede så vi lige kan komme tilbage til trådens formål.


Billedet er taget på studietur i Prag i oktober, på hjemrejsedagen. Havde været i byen til kl 6-7-stykker, og endte også med at sidde fast i hotelelevatoren om natten da vi skulle hjem, sammen med et par af de andre aber. Billedet her er så vidt jeg husker fra 10-11-tiden, hvor jeg havde det lidt slidt, hehe.

Ho ho hooligan !!
Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1568: 19 Nov 2012, 18:27 »

Jøsses... Sikke en tumult over et billede.
Det var dig der startede debatten med dine røde cirkler og dum smarte bemærkninger, i stedet for at tage det roligt. Og du pisser mig godt af da jeg ikke kan have en diskussion med dig. Og du bliver ved med at kalde en person falsk.
I min verden kunne du have startet med at sige noget al'a " Hmm det ser redigeret ud " eller noget i den stil. Også kunne jeg have fortalt dig om det var det af en årsag. Men du ber mig om at konfrontere dig med dine cirkler og jeg skal komme efter dig.

Men fuck it, han skal satme ikke komme her og sige jeg har gjort mine muskler større?! Hvad skulle jeg gøre det for? For at imponere drenge på et FM forum?
Det er noget af det værste du kan sige til folk der løfter jern, og som nogle har knoklet for i næsten 6 år.

Sikke aggressiv du dog bliver. Ro på kammerat - hvis du bliver så påvirket af det jeg skriver, så burde du nok ikke være sådanne steder her - mit indlæg er skrevet med humor (det originale hvis du skulle være i tvivl) fordi det er så latterligt at se hvordan man lige har strukket i billederne, det ser så tåbeligt ud at man ikke kan erkende hvordan man så ud originalt og skal vise sig frem via det.

Og at du vil finde dine drenge og få fat i mig, siger vel mere om dig og at du ikke kan tåle man gennemskuer din løgn (hvilket vel må betyde du ikke kan klare dig selv) end der siger om mig, der bare påpeger at billedet er redigeret på en humoristisk måde og jeg beviser så min påstand ved at fokusere på områderne. Er der nu noget galt i at have et fuldbyrdet argument med belæg til påstanden?

Ses på grillen.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1569: 19 Nov 2012, 18:33 »

Efter at have set jeres billeder, skal jeg vel også smide et billede af mig selv op. Får ikke taget så mange billeder, men dette er vist den seneste og oven i købet i den lokale spilletrøje. Lortekvalitet, men there you go:

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1570: 19 Nov 2012, 18:36 »

Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1571: 19 Nov 2012, 18:36 »



Værsgo!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1572: 19 Nov 2012, 18:45 »

Såså venner, her er endnu et billede så vi lige kan komme tilbage til trådens formål.


Billedet er taget på studietur i Prag i oktober, på hjemrejsedagen. Havde været i byen til kl 6-7-stykker, og endte også med at sidde fast i hotelelevatoren om natten da vi skulle hjem, sammen med et par af de andre aber. Billedet her er så vidt jeg husker fra 10-11-tiden, hvor jeg havde det lidt slidt, hehe.

Har du gjort dine muskler større?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1573: 19 Nov 2012, 18:46 »

Har du gjort dine muskler større?

Glæder mig til du poster et billede, flotfyr18 !!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1574: 19 Nov 2012, 18:49 »

Har du gjort dine muskler større?

Man skulle tro det, men nej.
Logged

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010