home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 325093 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1575: 19 Nov 2012, 18:51 »

Hehe
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

El Jefe
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1576: 19 Nov 2012, 19:05 »

Og at du vil finde dine drenge og få fat i mig, siger vel mere om dig
Nu vil jeg ikke blande mig i andet end det her.

Henviser du til "og jeg skal komme efter dig" i det indlæg du citerer? Fordi jeg tvivler stærkt på, at TMazz rent faktisk mente, at han ville komme efter dig.
Det er et ret almindeligt udtryk at bruge i sådan en situation, og det betyder på ingen måde, at han vil komme efter dig og tæske dig. Det er bliver blot brugt som en fælles betegnelse for alle beskyldninger/postulater/whatevs der er blevet kastet fra den ene side mod den anden i stedet for at remse dem alle op.
Hvis han har skrevet noget andet et andet sted, beklager jeg.


Edit:
Okay nu fik jeg så lige fortalt, at der er blevet slettet noget, hvor der blevet 'truet' med at smække nogen i jorden. Well nevermind then.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 19:09 af El Jefe » Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1577: 19 Nov 2012, 19:09 »

Nu vil jeg ikke blande mig i andet end det her.

Henviser du til "og jeg skal komme efter dig" i det indlæg du citerer? Fordi jeg tvivler stærkt på, at TMazz rent faktisk mente, at han ville komme efter dig.
Det er et ret almindeligt udtryk at bruge i sådan en situation, og det betyder på ingen måde, at han vil komme efter dig og tæske dig. Det er bliver blot brugt som en fælles betegnelse for alle beskyldninger/postulater/whatevs der er blevet kastet fra den ene side mod den anden i stedet for at remse dem alle op.
Hvis han har skrevet noget andet et andet sted, beklager jeg.
Før havde han skrevet følgende: "Og du bliver ved med dine dumsmarte bemærkninger hvilket bare lige nu får mig lyst til at samle drengene, finde dig og smække dig i jorden. Og ja nu bliver jeg sikkert banned."

Men det blev slettet. Det er det, Raben hentyder til.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1578: 19 Nov 2012, 19:11 »

Før havde han skrevet følgende: "Og du bliver ved med dine dumsmarte bemærkninger hvilket bare lige nu får mig lyst til at samle drengene, finde dig og smække dig i jorden. Og ja nu bliver jeg sikkert banned."

Men det blev slettet. Det er det, Raben hentyder til.

Så ved man også bare det er folket fra Vestegnen vi har med at  gøre crazy
Logged


El Jefe
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1579: 19 Nov 2012, 19:35 »

Før havde han skrevet følgende: "Og du bliver ved med dine dumsmarte bemærkninger hvilket bare lige nu får mig lyst til at samle drengene, finde dig og smække dig i jorden. Og ja nu bliver jeg sikkert banned."

Men det blev slettet. Det er det, Raben hentyder til.
Yes yes, jeg fik også lavet en edit. Jeg kan bare lære at høre på, hvad Izze fortæller mig.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1580: 19 Nov 2012, 20:04 »

Så ved man også bare det er folket fra Vestegnen vi har med at  gøre crazy
Hvad er Vestegnen X? Hvor ligger det henne?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1581: 19 Nov 2012, 20:08 »

Hvad er Vestegnen X? Hvor ligger det henne?

Suk...
Sørgeligt du ikke en gang selv ved, hvilken del af landet folk som jer kommer fra.

http://da.wikipedia.org/wiki/Vestegnen
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1582: 19 Nov 2012, 20:09 »

Suk...
Sørgeligt du ikke en gang selv ved, hvilken del af landet folk som jer kommer fra.

http://da.wikipedia.org/wiki/Vestegnen

X troede faktisk du kom fra Silkeborg  Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1583: 19 Nov 2012, 20:12 »

Suk...
Sørgeligt du ikke en gang selv ved, hvilken del af landet folk som jer kommer fra.

http://da.wikipedia.org/wiki/Vestegnen
Not convinced. Du har ingen anelse. Man kan heller ikke køre på røven over broen, så du er vel undskyldt.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1584: 19 Nov 2012, 20:14 »

Glæder mig til du poster et billede, flotfyr18 !!

Det skal nok komme en dag!  crazy
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1585: 19 Nov 2012, 20:46 »

Nyt billed som lovet. TAGET MED IPHONE 4, så folk ikke tror jeg har taget det med SAMSUNG ELLER HTC og redigeret den.

Taget her til aften efter 1 times crossfit og 1 times bikefit træning, ergo ingen dødsløft, bænk, eller noget som helst. Og det er hold jeg går på hver tirsdag og torsdag
for at holde fedtet nede på et normalt niveau i forhold til muskelmasse(Så ingen undskyldninger eller angreb for jeg "bare" lige skulle strammes op).
Det eneste man har rullet rundt er traktordæk og kravlet op i reb til crossfit træningen.

Første så omdiskuteret billede er fra sommeren 2010, og har en vægt på i alt 121 kg, og det er taget i Tyrkiet på en ferie (Så er det på plads og ja der har jeg taget en
kur på 3 måneder med deca og test.)Som ses her! Ingen misforståelser!!

Som jeg så skrev i en af mine tidligere tråde, så træner jeg ikke så seriøst for at gaine mere og har ikke skudt mig med noget siden hen og har kun haft henblik på at
komme ned på 115 kg og skulle gerne ned på 100-105 kg deromkring.

Nuvel.. det nye billed her er taget her til aften i omklædningsrummet i Fitness World i Waves (Hundige) såfrem nogle skal påstå jeg har indsat mig selv et eller andet sted.
Min vægt lige i øjeblikket er 113 kg, ergo 8 kg lettere. (Som skaldet ja, det er mig som er ved at skal have Balotelli hår) Og Aben rend og hop med dine møbler og hvad du
ellers kom med tidligere. Bruger ikke et sekund mere på forklaringer her. Og jeg står ikke og spiller smart foran spejle i et fitness center og slet ikke i waves, kan logges til det på Amager.

Og lad mig være sagt med det samme jeg lukker den her, det er gået alt for langt ud og har spildt alt for meget af min tid på at overbevise de her små drenge
at jeg ikke har redigeret, manipuleret eller noget som helt ved mine ->!MUSKLER!<- Om der er andet der er fjernet er rørt ved kunne jeg have sagt hvis photo-dirch herinde
havde startet en rolig dialog. Men nu vil jeg lade den være i det ukendte, så kan i tælle jeres pubeshår eller gør noget helt tredje.





Finish herfra. Ellers går der Vestegnen i mig som i beskriver længere oppe!
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1586: 19 Nov 2012, 20:52 »

Alligevel noget af en viljestyrke du har når du bare sådan lige kan træne i en Fitness World der er lige overfor Burger King & Subway. Massere respekt herfra, den havde jeg aldrig klaret.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1587: 19 Nov 2012, 20:56 »

Alligevel noget af en viljestyrke du har når du bare sådan lige kan træne i en Fitness World der er lige overfor Burger King & Subway. Massere respekt herfra, den havde jeg aldrig klaret.

Hehe den er også svær af og til.. Den er nederen den burger king skal ligge lige der. Ligesom hvis man tager lidt på løbebåndet løber du og kigger lige over på den anden side hvor de spiser store burgere. Prøver dog bare holde fokus på de to skærme der som regel er top gear på Peace
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1588: 19 Nov 2012, 21:08 »





Finish herfra. Ellers går der Vestegnen i mig som i beskriver længere oppe!

Hold da helt kæft hvor er det en grim frisure. Det var da noget af det mest ynkelige jeg længe har set.

Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1589: 19 Nov 2012, 21:09 »

Man løber da heller ikke i et fitnesscenter. Det er kun damerne, heh.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010