home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30925 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5| Werder
« Svar #30: 22 Apr 2009, 11:06 »


5| Alemannia Aachen - Werder



24-09-08

Alemannia Aachen
12. Stuckmann, 17. Stehle, 32. Achenbach, 19. Olajengbesi, 25. Schlieter, 6. Polenz, 18. Lasnik, 7. Plasshenrich (c), 21. Fiél, 8. Nemeth, 9. Auer

bænk: 15. Straub, 10. Holtby, 14. Brinkmann, 20. Cuevas, 4. Vukovic, 16. Müller, 13. Lagerblom

Werder Bremen
1. Wiese, 3. Pasanen, 2. Boenisch, 29. Mertesacker, 15. Prödl, 26. Dejagah, 21. Marin, 22. Frings (c), 10. Diego, 9. Rosenberg, 14. Hunt

bænk: 33. Vander, 8. Fritz, 20. Jensen, 23. Almeida, 25. Niemeyer, 18. Heider, 34. Heider


Werder Bremen trak en overkommelig modstander i anden runde af pokalturneringen idet at man skulle op imod Alemannia Aachen fra den næstbedste række. Werder Bremen undervurderede på ingen måde hjemmeholdet, der inden kampen ikke var levnet de store chancer mod mesterskabsaspirant erne og et stærkt udehold trådte ind på Tivoli-Stadion i Aachen. Jeg fulgte kampen fra det neutrale afsnit på stadion og jeg bed mærke i at udeholdets fans sang en del højere end hjemmeholdets fans. Werder indledte en stormoffensiv fra første færd og det lignede en legestue med både heldige og håbløse indgreb fra Aachens vaklende defensiv, som ikke så ud til at kunne holde stand mod overmagten fra nord. Diego og Rosenberg havde begge flere nærgående forsøg indenfor den første halve time, men stolper, overligger og målmand kom i vejen.

Men lige lidt hjalp det og efter femogtredive minutter kunne Andreas Lasnik heade Aachen i front efter et gevaldigt kommunikationskiks mellem Mertesacker og Prödl. Kikset vendte op og ned på kampen, hvilket betød at Aachen overtog styringen af de sidste ti minutter af første halvleg. Werder blev sendt langt under græsset og offensiven blev pillet helt ud af kampen med effektivt forsvarsspil fra hjemmeholdet. Stillingen holdt til pausen og i pausen blev der diskuteret heftigt i Werders omklædningsrum, men overraskende fortog Poulsen ingen ændringer hos udeholdet. Men det så ud til at hjælpe alligevel for Werder overtog  som styringen igen og tre minutter inde i anden halvleg bragede Rosenberg målet i nettet til 1-1 efter flot forarbejde fra Hunt. Werder fortsatte det massive pres resten af kampen, men det lykkes ikke for nordtyskere at score yderligere.

Kampen måtte derfor ud i forlænget spilletid og her var det mindst sindsoprivende at Fiél modtog sit andet gule kort efter en grim tackling på Daniel Jensen. Kampen skulle derfor afgøres i straffespark, men det blev aldrig til ti spark eftersom at Diego med et lunket forsøg direkte på Stuckman blev den eneste, der missede. Stuckman sendte altså sig selv og holdkammeraterne videre til tredje runde, hvor der endnu ikke trukket lod.Werder Bremen er dog ikke det det eneste storhold som forlod pokalturneringen allerede i anden runde, da Leverkusen blev besejret af Schalke 04.

Skuffende… Der er simpelhen ikke mere at sige til den kamp…
 
Thomas Friederich



Vidste du at det var ventet at Werder Bremen ville spille sig i semifinalen i pokalturneringen?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5| Werder
« Svar #31: 22 Apr 2009, 11:19 »

ja, resultatet er vel noget skuffende.
så må du jo bare koncentrere dig om ligaen Smiley syntes det er dejligt at se dig igang med en blog igen.
Godt den virus ikke helt tog modet fra dig! lad os se hvad du kan drive det til med Werder Smiley
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Werder
« Svar #32: 22 Apr 2009, 19:52 »

ja, resultatet er vel noget skuffende.
så må du jo bare koncentrere dig om ligaen Smiley syntes det er dejligt at se dig igang med en blog igen.
Godt den virus ikke helt tog modet fra dig! lad os se hvad du kan drive det til med Werder Smiley

Det er meget skuffende - var ret sur bagefter.. Mange tak.. Thumbs Up

Det var da planen.. og som om CL.. Wink

Det er jeg også glad for - glæder jeg mig også til.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
6| Efteråret - Werder
« Svar #33: 23 Apr 2009, 10:46 »


6|Efteråret - Werder




Efterårssæsonen er nu færdigspillet i Tyskland og det er to meget overraskende hold i top2, mens to hold efter min mening har skuffet.  De regerende mestre fra Bayern München er efter de første sytten kampe placeret på en skuffende fjerdeplads, mens Hamburg SV er placeret på en endnu mere skuffende tiendeplads. Der er selvfølgelig hold, som klarer det dårligere end de to og det betyder at Hannover og Cottbus overvintrer under nedrykningsstregen. Leverkusen tager titlen, som ”Herbstmeister” to point foran Hoffenmeim og Werder Bremen, som ser ud til at blive de tre hold der skal dele mesterskabet imellem sig. Bayern München, Stuttgart og Schalke 04 er outsiderne til titlen, men de har meget lang vej med tre meget stabile hold foran sig.

Hamburg SV er sammen med Hannover 96 de to hold, som har skuffet mig mest indtil videre og det er mig en gåde, hvorfor de to hold ikke har en højere placering i ligaen. Hamburg har holdet til at blande sig i toppen men de har haft store problemer med såvel de store som de små hold og det virker som om at angriberne Olic, Petric og Guerrero har andet at tænke på end at score mål. Hamburg er som Werder ude af pokalen og eneste håb for trofæer i indeværende sæson er, hvis de formår at gå hele vejen i UEFA Cuppen, hvor de for få dage siden formåede at spille sig videre fra gruppe H på bekostning af Paris Saint-Germain og Vojvodina. Hamburg SV møder Sporting Lissabon i første Knockout stadie og tyskerne går en svær kamp i møde.

Werder Bremen har indtaget tredjepladsen med stil takket være ti sejre, seks uafgjorte og blot et nederlag, hvilket giver en total på seksogtredive point. Werder er også det tredje mest scorende hold samt det hold som har lukket tredje færrest ind i Bundesligaens første halvleg. Det er en rigtig holdpræstation fra Werders side, da det kun er Markus Rosenberg som er på topscorerlisten med sine syv scoringer på en delt tredjeplads. Nyindkøbende Marin og Dejagah har begge gjort sig positivt bemærket med flotte præstationer og begge står noteret for fem assists i Bundesliga-regi. Men alt er dog ikke positivt i Bremen og meget tyder på, at Diego forlader Werder i det kommende transfervindue til fordel for enten Roma eller Juventus, som fører kapløbet om den brasilianske playmaker. Diego har spillet tolv bundesligakampe med fire mål til følge, heraf tre på straffespark og brasilianeren har været en stor skuffelse indtil videre. Diego selv er meget interesseret i at komme væk, da han mener at han har opnået alt hvad han kan med Werder og den største hindring for et skifte bliver prisskillet, som menes at være i omegnen af 200.000.000 kroner.




Vidste du at Werder Bremen har vundet bronze fire gange i Bundesligaens historie?



Logged

- Veni, vidi, vici -

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 6| Efteråret - Werder
« Svar #34: 23 Apr 2009, 12:41 »

Det ser jo fint ud med ligaen Wink Dejligt at se Bayern ligger bagved dig Peace Men ærgerligt at Diego ikke spiller godt, han skal simpelthen igang, hvis du skal vinde mesterskabet! Smiley
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Efteråret - Werder
« Svar #35: 23 Apr 2009, 17:03 »

Det ser jo fint ud med ligaen Wink Dejligt at se Bayern ligger bagved dig Peace Men ærgerligt at Diego ikke spiller godt, han skal simpelthen igang, hvis du skal vinde mesterskabet! Smiley

Ja ikke - det er langt fra umuligt at nuppe den 2. plads, som det er ventet vi snupper.. ja det klager jeg skam heller ikke over - men mon ikke de kommer tilbage? det er trods alt Bayern.. Sur

Det er superærgerligt når man spiller med diamant på midtbanen for at fremme Diegos spil at han så ikke griber chancen.. Ubeslutsom

Jeg går stadig bare efter andenpladsen, men med et godt forår er det da ikke umuligt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: 6| Efteråret - Werder
« Svar #36: 23 Apr 2009, 17:35 »

Ja ikke - det er langt fra umuligt at nuppe den 2. plads, som det er ventet vi snupper.. ja det klager jeg skam heller ikke over - men mon ikke de kommer tilbage? det er trods alt Bayern.. Sur

Det er superærgerligt når man spiller med diamant på midtbanen for at fremme Diegos spil at han så ikke griber chancen.. Ubeslutsom

Jeg går stadig bare efter andenpladsen, men med et godt forår er det da ikke umuligt.. Thumbs Up
Prøv at kritisere ham og så give enten Özil eller Marin chancen deroppe
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 6| Efteråret - Werder
« Svar #37: 23 Apr 2009, 19:23 »

Jeg må indrømme jeg bedre kan lide din Zaragoza blog. Layoutet i kampen med Aachen synes jeg er forvirende. Du skriver dog stadig super, men hælder mest til stilen i din goza blog.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Efteråret - Werder
« Svar #38: 24 Apr 2009, 10:02 »

Prøv at kritisere ham og så give enten Özil eller Marin chancen deroppe

Jeg har prøvet både med kritik, ros og med Özil eller Marin på toppen.. sågar Daniel Jensen og Hunt  har fået chancen på OMC.. Wink

Jeg må indrømme jeg bedre kan lide din Zaragoza blog. Layoutet i kampen med Aachen synes jeg er forvirende. Du skriver dog stadig super, men hælder mest til stilen i din goza blog.

Mit layout fra Aachen kampen var en prøve og jeg tror også jeg går tilbage til Zaragoza-lignende updates.. Mange tak  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
7| Efteråret - Werder
« Svar #39: 24 Apr 2009, 10:43 »


7| Champions League - Werder




Werder Bremen blev placeret i gruppe F sammen med storfavoritterne fra Real Madrid, de franske sølvvindere fra Bourdeaux og Michael Laudrups tropper fra Sparta Moskva. En meget lige gruppe, som skulle vise sig utroligt vanskelig for de tyske vicemestre, der måtte kæmpe hårdt for hvert eneste point.
Werder - Bourdeaux 0-0

Sparta Moskva -Werder 3-1
1-0 Welliton '11
2-0 Jiranek '29
3-0 Kovalchuk '31
3-1 Jensen '88

Werder - Real Madrid 0-0

Real Madrid - Werder 0-0

Bourdeaux - Werder 1-0
1-0 Wendel '73

Werder Bremen - Sparta Moskva 1-0
1-0 Fritz '47

Werder startede hjemme på Weserstadion med udspille franske Bordeaux, men bolden ville ikke ind bag en velspillende Ulrich Ramé og derfor måtte de nordtyske vicemestre tage til takke med et enkelt point. Werder var kommet godt i gang spilmæssigt til trods for de mange brændte chancer og selvsikre rejste man til Moskva for at forsøge at hente tre point mod gruppens på papir svageste hold. Hjemmeholdet startede dog som lyn og torden, hvilket betød at Werder indenfor den første halve time var bagud med 3-0. Werder kæmpede det bedste de havde lært resten af kampen, men det lykkes kun for Daniel Jensen at hamre bolden i nettet to minutter før tid.

Den dårlige start blev dog vendt til noget til dels positivt, da det lykkes Werder at spille to gange 0-0 mod Real Madrid og begge gange blev Tim Wiese ikke overraskende Man of the Match efter to pragtpræstationer. Diego, Claudio Pizzaro og i særdeleshed Klaas-Jan Huntelaar havde enorme chancer i begge opgør, men det blev ved to gange 0-0.

Det så yderst sort ud, da Wendel sikrede Bourdeaux en ufortjent hjemmesejr i femte runde takket være et blændende langskud. Werder havde flere store chancer for at bringe sig front og for at udligne efter scoringen, men bolden ville som i det første opgør ikke ind over stregen. Werder var derfor pisket til at vinde den sidste kamp i gruppespillet mod Sparta Moskva, hvis ikke det skulle blive til en skuffende fjerdeplads. Stik imod spil og chancer blev det Clemens Fritz, der to minutter inde i anden halvleg kunne vende rundt og hamre bolden ind bag Pletikosa i det russiske mål. Werder holdt resultatet kampen hjem og sikrede sig derved adgang til UEFA Cuppens 1. Knockout runde, hvor man skal op imod Partizan Beograd fra Serbien.




Vidste du at Werder Bremens bestyrelse er meget tilfredse med holdets præstationer i Champions League?


Logged

- Veni, vidi, vici -

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 7| Champions League - Werder
« Svar #40: 24 Apr 2009, 14:23 »

Ærgerligt du ikke kom videre i gruppen. Du spillede ellers lige op med Real i begge kampe. Smiley
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7| Champions League - Werder
« Svar #41: 24 Apr 2009, 15:36 »

Ærgerligt du ikke kom videre i gruppen. Du spillede ellers lige op med Real i begge kampe. Smiley

Ja det er superærgerligt som 2. seedet at vi ikke formår at gå videre.. Sur Men så igen gjorde de det jo heller ikke IRL.. Men jeg er sgu lidt skuffet over at vi kun blev 3'er.. Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
8| Farvel Diego - Werder
« Svar #42: 26 Apr 2009, 20:05 »


8| Farvel Diego  - Werder




Diego Ribas de Cunhas dage i Bremen er talte efter at han har skrevet under med italienske Juventus. Diego fik lov til at indlede forhandlinger med både Roma og Juventus, men han valgte sidstnævnte som tilbød ham kontrakt frem til 2013 samt en klækkelig lønforhøjelse. Juventus har betalt 225.000.000 kroner for den brasilianske playmaker, der i sine to et halvt år på Weserstadion nåede at spille 75 bundesliga kampe med 30 mål til følge. Diego har længe ytret sit ønske om at få lov til at skifte klub, da han følte han havde opnået alt hvad han kunne med Werder Bremen. Det bliver dog ikke det store tab for Werders centrale midtbane eftersom at Diego efter mit hoved har været en stor, stor skuffelse i denne sæson til trods for fire scoringer.

Tre ud af fire scoringer er sparket ind på straffe og i det hele taget har Diego ikke formået at løfte sit hold selvom holdet har været bygget op omkring ham. Han har været en skygge af sig selv i denne sæson og han har uden tvivl haft fokus et andet sted end Werder Bremen. Han har været en stor skuffelse i Champions League og Pokalturneringen, hvor han ikke formåede at vise noget som helst og jeg tror helt bestemt at Werder takker ham for sine to et halvt år og ønsker ham held og lykke med udfordringen i Italien.

Diego er ny mand i trøje nummer 8 for Juventus og playmakeren er stolt over at skulle spille sammen med prominente navne, som Gianluigi Buffon, David Trezeguet og Alessandro Del Piero. Han er én af Juventus dyreste indkøb nogensinde, men der er stadig langt op til rekorden, som er Buffons skifte på 350.000.000 kroner tilbage i 2001.

Tak for alt

Thomas Friederich




Vidste du at Diego er den dyreste spiller Werder nogensinde har solgt? Den gamle rekord var på 85.000.000 kroner og det var Miroslav Kloses skifte til Bayern München.



Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8| Farvel Diego - Werder
« Svar #43: 26 Apr 2009, 20:27 »

Godt salg Smiley Det lyder ikke som om han har været den store spiller i denne sæson, så derfor er det i mine øjne godt at du sælger ha, da du samtidig får en god sum penge for ham Smiley Og så en update der holder dit høje niveau Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8| Farvel Diego - Werder
« Svar #44: 26 Apr 2009, 20:34 »

Jeg glæder mig til at se om du henter en erstatning, eller satser på Hunt eller Özil Smiley
KUTGW Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010