home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 660 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30773 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3| Werder
« Svar #15: 20 Apr 2009, 20:37 »


3|Transfers  - Werder



01-08-08

Poulsen har nu stået i spidsen for Werder Bremen i lidt over to måneder og Schaffs afløser har allerede brugt 140.000.000 kroner på transfermarkedet. Poulsen har hentet to nye spillere til holdet og det drejer som om to unge spillere, som skal optræde på henholdsvis højre- og venstrekanten. Kritikken er dog haglet ned over dem allerede inden de har trænet første gang med deres nye holdkammerater, men Poulsen har forsvaret hans to nyindkøb.

Marko og Ashkan er lige præcis hvad vi mangler her i Bremen og derfor har jeg satset 100 % på at få de to til klubben. Jeg har læst de mange artikler i både aviser og på nettet om for høje priser, men kritikken rører mig ikke og jeg er sikker på at begge kommer til at betale igen i løbet af denne sæson. Jeg har investeret i fremtiden for Werder Bremen og jeg er sikker på begge kan være med til at udvikle Werder i den rigtige retning. Giv dem tid til at lære vores system at kende; giv tid til at lære deres nye holdkammerater at kende og giv dem tid til at vise deres værd både på og udenfor banen. Jeg lover at de kommer til at modbevise kritikken.. ” - Jimmy Poulsen


Første nyindkøb er den iranskfødte tysker Ashkan Dejagah, som er hentet i Wolfburg for 50.000.000 kroner. Den 22-årige højrekant fik sit gennembrud for Wolfburg i sidste sæson, hvor det blev til 31 optrædener med otte mål til følge og han skal følge op på sit gennembrud i Werder, hvor der er hård kamp om højrekanten med landsholdsspillerne Clemens Fritz og Martin Harnik. Dejagahs stærke sider er hans førsteberøringer, hans teknik og hans acceleration, som alle bliver vigtige i bestræbelser på at komme til at spille fast for Werder. Hans svage sider er hans dårlige markering, placeringsevne og hans voldsomme aggressivitet, som kan koste unødvendige kort i kampens hede. Alt i alt synes jeg at Dejagah virker som en spændende spiller, der nemt kan komme til  at blive fast mand i højresiden, hvis Fritz flyttes ned på højrebacken.
Vurdering af køb: *****

Sidste nyindkøb er Marko Marin, som har fået en enkelt landskamp for Tyskland og den blot 19-årige venstrekant er hentet hos barndomsklubben Borussia Mönchengladbach for hele 90.000.000 kroner. Det er den høje pris for den blot 19-årige spiller, som i disse dage bliver diskuteret i de fleste tyske medier og jeg mener også at prisen kan blive en hæmsko for unge Marin. Chancen for spilletid er dog rigtig stor, når konkurrenter hedder Kevin Artman og Aaron Hunt, men han skal virkelig slå til fra første færd så han ikke bliver et flop. Marins stærke sider er hans driblinger, hans teknik og hans flair for spillet, som opvejer hans svage hovedspil, dårlige langskud og afslutninger. Der er store forretninger til den unge gut , som får brug for masser af tillid for at slå igennem.

Vurdering af køb: *****


Thomas Friederich



Vidste du at Werder Bremen deltager i Champions League og er i 2. seedningslag?


Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #16: 20 Apr 2009, 20:56 »

Spænende handler, specialt Marin glæder jeg til at se i aktion! Dog forventer jeg, at Fritz skal kæmpe om højrebacken med Pasanen, og ikke fløjen.. Formationen er vel den velkendte diamant? Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: 3| Werder
« Svar #17: 20 Apr 2009, 21:11 »

Havde slet ikke opdaget den her blog, ser godt ud indtil videre:)
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: 3| Werder
« Svar #18: 20 Apr 2009, 21:13 »

Nice køb. Marin er jo efterhånden et must køb når man spiller i Tyskland, mens Ashkan Dejagah er et overset talent .Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #19: 20 Apr 2009, 23:41 »

Spænende handler, specialt Marin glæder jeg til at se i aktion! Dog forventer jeg, at Fritz skal kæmpe om højrebacken med Pasanen, og ikke fløjen.. Formationen er vel den velkendte diamant? Peace

Mange tak Zone.. kan jeg godt følge dig i - glæder mig meget til at se hvad Marin kan.. Wink

Fritz kommer til at blive brugt på både højre back og højre midt.. Det er så fedt at han kan spille begge pladser for det giver masser af muligheder for mig og det betyder også at Nicolas Feldhahn er forfremmet fra u23-holdet.. Wink

Det er da nemlig det den er..

                      Wiese
Fritz - Mertesacker - Naldo - Boenisch
                      Frings
Dejagah                              Marin/Hunt
                       Diego
               Pizarro - Rosenberg/Almeida

Håber min opstilling giver mening?

Havde slet ikke opdaget den her blog, ser godt ud indtil videre:)

Hehe.. godt den er opdaget nu så.. mange tak Thumbs Up

Nice køb. Marin er jo efterhånden et must køb når man spiller i Tyskland, mens Ashkan Dejagah er et overset talent .Peace

Mange tak.. Wink Det er første gang at jeg har Marin under mine vinger, men jeg tror det bliver et positivt bekendskab.. og jeg er helt enig.. Dejagah er total overset.. han kommer uden tvivl til at gøre det godt.. ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #20: 21 Apr 2009, 01:08 »

Ser godt ud Smiley Fedt at du prøver at køre en slags "keep it national", det rykker Wink
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #21: 21 Apr 2009, 08:13 »

Super godt at se, at du er i gang igen til trods for uheldet med virussen. Det er altid trist, at se andres blogs gå til grunde på uforudsete måder. Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #22: 21 Apr 2009, 08:41 »

                      Wiese
Fritz - Mertesacker - Naldo - Boenisch
                      Frings
Dejagah                              Marin/Hunt
                       Diego
               Pizarro - Rosenberg/Almeida

Håber min opstilling giver mening?

Det gør den da.. Men nu forventer jeg, at du har solgt et par midtbanespillere. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #23: 21 Apr 2009, 10:58 »

Ser godt ud Smiley Fedt at du prøver at køre en slags "keep it national", det rykker Wink

Mange tak.. Ja ikke - det bliver svært - men superspændende.. Thumbs Up

Super godt at se, at du er i gang igen til trods for uheldet med virussen. Det er altid trist, at se andres blogs gå til grunde på uforudsete måder. Smiley

Tak for det TBM.. Wink ja det er..  Græder

Det gør den da.. Men nu forventer jeg, at du har solgt et par midtbanespillere. Wink

Jeg kommer til at rotere meget mellem den før viste taktik og en alm 4-4-2, som giver spilletid til f.eks. Daniel Jensen.. Men jeg har været plaget af en del skader i mit første halvår i klubben, specielt på midten så jeg er glad for at jeg har holdt fast i dem.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 3| Werder
« Svar #24: 21 Apr 2009, 11:03 »

Hvornår kan vi ca. forvente en Update?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #25: 21 Apr 2009, 11:20 »

Hvornår kan vi ca. forvente en Update?



Jeg regner med at smide en når jeg er færdig på seminariet om et par timer.... Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4| Werder
« Svar #26: 21 Apr 2009, 14:02 »


4| Starten - Werder



15-09-08

Tre måneder i trænersædet hos Werder Bremen har sat sig sine tydelige spor hos nordtyskerne, som har fået en lovede start på sæsonen uden et eneste nederlag. Jeg har fulgt alle venskabskampene fra nærmeste hold og jeg har interviewet flere af spillere samt trænerstaben i den sammenhæng. Der er god harmoni i truppen og spillerne har det rigtig godt med hinanden.

Vi har ikke lukket et eneste mål ind endnu og vi har formået at dominere alle vores venskabskampe, hvilket har resulteret i fem sikre sejre. Vi har spillet en fornuftig omgang fodbold og vi har spillet rigtig god angrebsfodbold til tider, selvom vi har brændt for mange chancer. Men der er selvfølgelig også blevet roteret en del rundt og undervejs har jeg testet flere forskellige formationer, men jeg er efterhånden sikker på at hvem der være i start 11’eren. Jeg er meget fortrøstningsfuld inden kampen mod Gladbach.” – Jimmy Poulsen

Ja det er helt rigtigt at vi har det godt med hinanden og vi har det godt både på og udenfor banen. Vi har blandt andet været på overlevelsestur for at blive rystet endnu bedre sammen og det har specielt været rigtig godt for de unge spillere. Vi er nu bare fysisk og psykisk klar til en ny sæson.” – Torsten Frings

3-0 vs. SønderjydskE, 5-0 vs. Ajaccio, 1-0 vs. Bastia, 3-0 vs. Montpellier, 2-0 vs. Jena


Werder har taget hul på både pokalturneringen og Bundesligaen, hvor det er blevet til fire sejre og en enkelt uafgjort. Upåagtede TSG Neustrelitz blev slået med 2-0 på Parkstadion af Werders reserver og yderst sikkert spillede gæsternes sig i anden runde, hvor Alemannia Aachen venter på Tivoli-Stadion. To flotte scoringer fra Aaron Hunt i første halvleg var nok til at spille sig videre, men man kan stadig undre sig over hvordan både Rosenberg, Diego og Harnik formåede at brænde så meget.

Bundesligaen er nu i gang og efter de første fire runder er Werder Bremen placeret på en godkendt fjerdeplads a point med Leverkusen på tredjepladsen, mens Bayern München og Hoffenheim fører an. Werder vandt åbningskampen med 1-0 over Borussia Mönchengladbach på Weserstadion og igen formåede Aaron Hunt at blive matchvinder. Sejren blev fulgt op med 2-1 over Bielefeld på SchücoArena, inden FC Köln formåede at spille 1-1 på Weserstadion i Bremen. Sidst men ikke mindst blev Dortmund besejret 1-0 på udebane efter et fælt kiks fra Roman Weidenfeller og her kunne Rosenberg blive matchvinder, da han kunne prikke bolden i det tomme mål.
.
Thomas Friederich



Vidste du at medierne tipper Werder Bremen til at blive nummer to i Bundesligaen?



« Seneste Redigering: 21 Apr 2009, 14:04 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Werder
« Svar #27: 21 Apr 2009, 14:02 »

Nogen der har lyst til at lave grafik? smid en pb..
Logged

- Veni, vidi, vici -

SoAP
Gæst
 
Sv: 4| Werder
« Svar #28: 21 Apr 2009, 16:33 »

I din idealopstilling nævner du ikke Özil, how come ? Han skal bare have spilletid heletiden og så bliver han bedre og bedre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4| Werder
« Svar #29: 21 Apr 2009, 16:49 »

I din idealopstilling nævner du ikke Özil, how come ? Han skal bare have spilletid heletiden og så bliver han bedre og bedre.

Det var bare et hurtigt udsnit til Zone - Özil er selvf. backup på både OMC og MV.. Han skal nok få masser af spilletid..  Thumbs Up

EDIT: Regner da med at han er fremtidens mand på midtbanen - han skal ingen steder.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010