home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30846 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: 8| Farvel Diego - Werder
« Svar #45: 26 Apr 2009, 20:46 »

Fornuftigt salg, og bliver spændende at se hvem afløseren bliver - Håber bare ikke det bliver en af de spillere som alle køber (f.eks. Veloso, osv.)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8| Farvel Diego - Werder
« Svar #46: 27 Apr 2009, 08:38 »

Godt salg Smiley Det lyder ikke som om han har været den store spiller i denne sæson, så derfor er det i mine øjne godt at du sælger ha, da du samtidig får en god sum penge for ham Smiley Og så en update der holder dit høje niveau Smiley

Mange tak Wink Det har han skam heller ikke og derfor falder de mange penge på et tørt sted.. er rigtig glad for det sidste du skriver Thumbs Up

Jeg glæder mig til at se om du henter en erstatning, eller satser på Hunt eller Özil Smiley
KUTGW Smiley

Jeg har lavet taktikken om til en 4-4-2 med Frings og Jensen, som de centrale grundet skader til både Özil og Hunt Wink

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Fornuftigt salg, og bliver spændende at se hvem afløseren bliver - Håber bare ikke det bliver en af de spillere som alle køber (f.eks. Veloso, osv.)

Mange tak.. det bliver én fra egne rækker.. Jeg har ikke i sinde at hente Veloso da det er planen såvidt muligt at hente tyske spillere til Bremen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9| På vej mod.. - Werder
« Svar #47: 27 Apr 2009, 19:21 »


9| På vej mod..  - Werder




Werder Bremen har stadig kun tabt en kamp i Bundesligaen efter fireogtyve runder og holdet er derfor stadig at finde i toppen af ligaen. Tretten sejre, ti uafgjorte og et enkelt nederlag er status samt en pointhøst på niogfyrre point. Werder er blot to point efter oprykkerne fra Hoffenheim, som har taget alle med storm og har placeret sig, som Bundesligaens overraskende førerhold. Leverkusen hænger stadig på i toppen takket være topscorer Patrick Helmes, mens Bayern München er tæt på at melde sig ind i guldkampen igen og det samme gælder Schalke 04, som ”kun” er syv point efter Hoffenheim. I bunden af ligaen ligner det efterhånden en ”Game Over ” for Cottbus, som kun har skrabet et sølle point sammen i forårets første syv kampe og med ni point op til stregen ser det umådelig svært ud. Men nedrykningskampen ser ud til at stå mellem Arminia Bielefeld, VfL Bochum, Hannover 96, Borussia Mönchengladbach , FC Köln og ikke mindst Energie Cottbus.

Kriseramte Hamburg SV og VfL Wolfburg er ved at spille sig i form og begge er begyndt at røre på sig i midten af tabellen. Efter min mening bør VfB Stuttgart begynde at ryste lidt i bukserne med sølle seks points forspring og en nedafgående formkurve med masser af uafgjorte kampe. Werder er stadig det hold i Bundesligaen, som har scoret tredjeflest mål og lukket tredjefærrest mål ind med henholdsvis enogfyrre mål for og nitten imod. Marcus Rosenberg er stadig eneste Werder-spiller på topscorerlisten med sine syv sæsontræffere og tyske medier spekulerer i at Mario Gómez, Stefan Kießling eller Patrick Helmes kunne være på vej til Bremen fra næste sæson for at en bomber til klubben. Kevin Kurányi, Lukas Podolski og Miroslav Klose nævnes også for mulige afløsere for Claudio Pizarro, der vender tilbage til Chelsea når sæsonen slutter, men indtil videre har Poulsen afvist alt transfersnak og ydermere vil danskeren vente til efter sæsonen med at diskutere transfers.


Men kan Werder Bremen holde dampen oppe og vil det lykkes for danske Jimmy Poulsen at vinde sit første mesterskab i hans debutsæson som træner? Hvordan kommer det til at gå Werder i UEFA Cuppen og kommer én af de førnævnte angribere mon til Bremen? Stay tuned..





Vidste du at Werder Bremen har vundet sølv syv gange i Bundesligaens historie?


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #48: 28 Apr 2009, 18:40 »


10| UEFA Cuppen - Werder



1. Knockout runde
Partizan Beograd - Werder 1-3
1-0 Ljajic '55
1-1 Fritz '61
1-2 Pasanen '70
1-3 Naldo '90

Werder - Partizan Beograd 1-1
1-0 Jensen '1
1-1 Moreira straffe '21

2. Knockout runde
CSKA Moskva - Werder 1-1
0-1 Almeida '33
1-1 Dzagoev '37

Werder - CSKA Moskva 3-0
1-0 Ignashevich selvmål '3
2-0 Akinfeev selvmål '29
3-0 Pizarro straffe '67

Kvartfinale
Olympiakos - Werder 1-3
0-1 Prödl '12
0-2 Boenisch '43
1-2 Belluschi '49
1-3 Almeida '76

Kvartfinale
Werder - Olympiakos 1-1
1-0 Almeida '23
1-1 Gutiérrez '78¨

Semifinale
Everton - Werder 2-5
0-1 Mertesacker '32
0-2 Naldo '45
0-3 Özil '51
0-4 Rosenberg '56
1-4 Emana '80
1-5 Naldo '82
2-5 Osman '87

Werder - Everton 1-1
1-0 Pizarro '37
1-1 Fellaini '45

Werder lagde ud med at besøge den serbiske hovedstad Beograd og selvom serberne bragte sig foran kunne Poulsen takke sine defensive kræfter for en velfortjent sejr. Et langskud fra Fritz og hovedstødsmål fra Pasanen og Naldo sikrede tyskerne et godt udgangspunkt inden returopgøret i Bremen. Daniel Jensen bragede hjemmeholdet foran efter bare seksogfyrre sekunder, men gæsterne kom tilbage i kampen på et meget tyndt straffespark. Jensen havde flere gode nærgående forsøg i resten af kampen, men det sluttede alligevel med 1-1.

De dårlige minder fra Moskva skulle vaskes væk mod CSKA og Hugo Almeida gjorde sit til dette med et fremragende solomål, hvor han til slut lobbede bolden over Igor Akinfeev. Et forsvarskiks fra Naldo tillod Alan Dzagoev at udligne og så overtog russerne styringen af resten kampen dog uden det gjorde en forskel. CSKA fortsatte deres dominans på Weserstadion, men alligevel stod der 2-0 til Werder ved pausen. Det var sågar noget så bizart som to selvmål, som bragte hjemmeholdet i front og i anden halvleg lukkede Pizarro kampen helt med et straffespark begået mod ham selv. Hugo Almeida fremtvang det første selvmål med et velplaceret skulderskub, mens Mesut Ôzil med et fremragende langskud tvang Akinfeev til at sende bolden i eget net.

Endnu et godt udgangspunkt blev sikret i græske Piraeus af storspillende Sebastian Boenisch og Daniel Jensen. Jensen havde flere gode afleveringer og han lagde op til Almeidas scoring til 3-1. Boenisch leverede kampens detalje med et velskruet spark, der som et projektil kanonerede sig udenom Nikopolidis i det græske mål. Grækerne spillede i anden halvleg det tyske forsvar tynde og så havde Belluschi ingen problemer med at udplacere Wiese, som ellers stod en god kamp. Jensen lagde bolden ind i feltet til Almeida, som med et førstegangshug hamrede bolden i kassen til slutresultatet 3-1.Selvsamme Almeida scorede en kopi af sit eget mål i returkampen, men Werder formåede ikke at udnytte deres spilovertag og til sidst kunne Ibon Gutérrez lidt heldigt udligne til 1-1.

En skade hos Tim Howard gav chancen til uprøvede John Ruddy og set i bakspejlet var det en dårlig beslutning af Everton-manager Roy Hodgson. De tyske gæster havde bestemt ikke noget at klage over og ved halvleg stod der 2-0 til udeholdet efter to scoringer efter dødboldssituationer, hvor Ruddy burde have nuppet begge forsøg. Özil hamrede Werder på 3-0 inden selvsamme Özil spillede Rosenberg helt blank foran mål og her svigtede svenskeren ikke. Så var det Wieses tur til at dumme sig og med ti minutter igen kunne Emana efter lidt postyr prikke bolden ind under Wiese. Everton kunne dog ikke fejre scoringen særlig længere eftersom at Naldo to minutter senere bragede et frispark ind bag en hjælpeløs John Ruddy. Tre minutter før tid lukkede Leon Osman kampen med et flot langskud fra tredive meter og det kunne Tim Wiese ikke gøre ret meget ved. Returkampen var noget af det mest kedelige, som begge hold har præsteret i denne sæson og begge scoringer faldt efter kommunikationsfejl i bagerste geled. Werder burde have vundet kampen stort, men tilbagevendte Tim Howard forhindrede en øretæve og han blev fortjent udnævnt til Man of the Match.

Finalen skal spilles på Sükrü Saracoglu i Istanbul, som er Fenebahces hjemmebane og Werder Bremen skal op imod storfavoritterne fra Valencia, der slog Tottenham ud med samlet 5-0. Det bliver med en David Villa i storform og den spanske landsholdsangriber har inden finalen scoret ti mål i fjorten kampe for Appelsinbyens stolthed.


Vidste du at det bliver første gang nogensinde at Werder Bremen skal forsvare de tyske farver i UEFA Cup finalen?






Logged

- Veni, vidi, vici -

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #49: 28 Apr 2009, 18:46 »

Fantastisk at du er i finalen! Simpelthen genialt at du slår Everton, CSKA og Olympiakos. Nu må du bare give Valencia smæk! Grin
Jeg glæder mig til at se om du får f.eks. Gomez, Kiessling eller Kuranyi. Dejligt at se, at du ligger nummer to i ligaen, efter Hoffenheim Smiley!
KUTGW Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #50: 28 Apr 2009, 20:11 »

Fantastisk at du er i finalen! Simpelthen genialt at du slår Everton, CSKA og Olympiakos. Nu må du bare give Valencia smæk! Grin
Jeg glæder mig til at se om du får f.eks. Gomez, Kiessling eller Kuranyi. Dejligt at se, at du ligger nummer to i ligaen, efter Hoffenheim Smiley!
KUTGW Smiley

Mange tak David Thumbs Up Ja det har været et par fede kamp og jeg er selv ret overrasket over at vi er kommet så langt.. Det er ikke umuligt, men Villa er sgu i topform.. Skuffet

Det gør jeg også.. men der bliver hård kamp om de spillere tror jeg.. Ja det er fedt..

Top2 burde være hjemme nu Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #51: 28 Apr 2009, 20:17 »

Kampen mod Everton lyder da som en kamp man skulle have set Peace
Men ja - rigtig flot at du slår alle de hold ud på din vej til finalen. Kan rigtig godt lide den blog så KIU Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #52: 28 Apr 2009, 20:20 »

! Jimmy ! Jimmy ! Jimmy !

Hvor er Deres succes dog yderst fortjent. At De, som styre en herrens klub om Werder Bremen, kan opdrive denne succes og samtidig holde et niveau, der er så højt, er yderst beundringsværdigt! En sidder blot og nyder Deres evner som blogskribent, og så selvfølgelig Deres uomtvistelige evne til at skabe succes. De ved at en altid er meget krævende overfor dem, og derfor vil kun én til kunne tilfredsstille herskaberne; The Double!

Må lykken stå dem bi, og stolpen være Deres Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10| UEFA Cuppen - Werder
« Svar #53: 28 Apr 2009, 23:39 »

Kampen mod Everton lyder da som en kamp man skulle have set Peace
Men ja - rigtig flot at du slår alle de hold ud på din vej til finalen. Kan rigtig godt lide den blog så KIU Opstemt

Jah den var ret fed - jeg har set den et par gange nu, men som skrevet står havde John Ruddy en ret dårlig dag på kontoret..

Jo tak.. Mange tak.. er jeg glad for at du synes Thumbs Up

! Jimmy ! Jimmy ! Jimmy !

Hvor er Deres succes dog yderst fortjent. At De, som styre en herrens klub om Werder Bremen, kan opdrive denne succes og samtidig holde et niveau, der er så højt, er yderst beundringsværdigt! En sidder blot og nyder Deres evner som blogskribent, og så selvfølgelig Deres uomtvistelige evne til at skabe succes. De ved at en altid er meget krævende overfor dem, og derfor vil kun én til kunne tilfredsstille herskaberne; The Double!

Må lykken stå dem bi, og stolpen være Deres Grin


! Gerrarden ! Gerrarden ! Gerrarden !  Wink

Jeg bukker mig mange gange i støvet og takker den herre for hans rosende ord.. I dette herrens ård; 2009 får man ikke mange kommentare af Deres slags.. Wink

En er meget glad for at de nyder bloggen med så stor velbehag og Deres flotte ord motiverer i den grad til at fortsætte skriveriet..

En vil forsøge at hente The Double via et Tysk Mesterskab & en UEFA Cup, men det bliver rigtigt svært.. Græder

Elsker Eders sidste kommentar og undertegnede håber på hjælp fra indersiden af stolpen.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
11| Enden er nær - Werder
« Svar #54: 30 Apr 2009, 08:39 »


11| Enden er nær - Werder



 Enden er nær i Bundesligaen med blot fire spillerunder tilbage og mesterskabskampen ser ud til at slå imellem oprykkerne fra Hoffenheim og vicemestrene fra Werder Bremen. Hoffenheim topper stadig ligaen med to points forspring til Werder og de har øget forspringet til Leverkusen, der nu er fem point efter førerholdet og det virker til at Leverkusen i stedet skal fokusere på ikke at blive hentet af Bayern München. I Bremen har man netop overstået et utrolig svært kampprogram med kampe mod Bayern München, VfB Stuttgart, Hamburg SV, Hannover 96, Bayer Leverkusen og Schalke 04. Det har resulteret i hele tolv point takket være tre sejre og tre uafgjorte kampe med en samlet målscore på ni-fire. Det nærmer sig derfor enden på Bundesligaen anno 2008/2009 og hvis man kigger nærmere på titelkandidaternes slutprogram ligner det en lille matchbold til Werder Bremen.

Presset ligger inden de sidste fire runder på Jimmy Poulsens skuldre og topopgøret mod Hoffenheim i 32. spillerunde samt Hoffenheims udekamp i München bliver nøglekampene, som kommer til at afgøre det tyske mesterskab. Det er en flok tændte spillere og flere af profilerne har været ude i pressen med følgende udtalelser;

Det er nu vi skal vise hvilket stof vi er gjort af og vi skal vise hvordan drenge bliver til mænd i fodboldens verden.” - Per Mertesacker

Vi har alle tiders chance for at hente et mesterskab ” - Torsten Frings

Hvis jeg scorer målene skal vi nok blive mestre.” - Hugo Almeida

Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.” - Jimmy Poulsen

Vi har alle tiders chancer for at blive tyske mestre og vi skal stå sammen for at vise at vi er det bedste hold i Bundesligaen ” - Tim Wiese

Bundesligaen efter 30 runder
Player Stats
Team Stats

Hoffenheims slutprogram

31. Frankfurt (h) - (første opgør endte med 5-1)
32. Werder Bremen (u) - (første opgør endte med 3-3)
33. Wolfburg (h) - (første opgør endte med 0-0)
34. Bayern München (u) - (første opgør endte med 2-0)

Werder Bremens slutprogram
31. Bochum (u) (første opgør endte 4-1)
32. Hoffenheim (h) - (første opgør endte med 3-3)
33. Karsruhe (u) (første opgør endte 2-0)
34. Hertha Berlin (h) (første opgør endte 3-4)




Vidste du at det bliver Werder Bremens femte mesterskab nogensinde, hvis det lykkes at komme forbi Hoffenheim?






Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Enden er nær - Werder
« Svar #55: 30 Apr 2009, 10:28 »

Fantastisk blog. Det glæder mig at du startede op igen efter dit crack med Blackburn.

Jeg tror på at du laver en doubbel i din første sæson i Bremen.

Klasse blog på højde med Metsu's.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Enden er nær - Werder
« Svar #56: 30 Apr 2009, 11:45 »

Med det resterende kampprogram kan du ikke undgå, at vinder guld i år. Glæder mig allerede til din opgave, hvori du skriver, at du har hjemført the double. Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 11| Enden er nær - Werder
« Svar #57: 30 Apr 2009, 12:26 »

Lækkert slutprogram, du har nogle lettere modstandere end Hoffenheim, og du har dem i en indbyrdes kamp. Jeg håber du snupper mesterskabet til det eneste rigtige hold i Tyskland. Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Enden er nær - Werder
« Svar #58: 30 Apr 2009, 12:27 »

Kunne godt lige tænke mig at høre Leverkusens program, da de bestemt også er farlige!

Ellers er alt jo som det plejer! Super Jimmy!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11| Enden er nær - Werder
« Svar #59: 01 Maj 2009, 09:24 »

Med det resterende kampprogram kan du ikke undgå, at vinder guld i år. Glæder mig allerede til din opgave, hvori du skriver, at du har hjemført the double. Hævet Øjenbryn

Det burde være muligt - specielt med Hoffenheims slutprogram.. Hehe.. ja nu får vi se mr. Zone Thumbs Up

Lækkert slutprogram, du har nogle lettere modstandere end Hoffenheim, og du har dem i en indbyrdes kamp. Jeg håber du snupper mesterskabet til det eneste rigtige hold i Tyskland. Wink

Ja ikke.. Jeg håber også Ghert Thumbs Up

Kunne godt lige tænke mig at høre Leverkusens program, da de bestemt også er farlige!

Ellers er alt jo som det plejer! Super Jimmy!

Stuttgart - Leverkusen
Leverkusen - Bayern München
Leverkusen - Hamburg SV
Hannover - Leverkusen

Jeg tror ikke på at de kan være farlige med det slutprogram.. Wink

Mange tak Shaft Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010