home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30774 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Hvem ved? - Werder
« Svar #75: 04 Maj 2009, 14:54 »

Fremragende skrevet. kan godt lide den måde du satte den op på Smiley trist du tabte finalen Græder. kutgw

Mange tak for rosen..  Thumbs Up Ja det var lidt ærgerligt.. Ubeslutsom Det vil jeg gøre Thumbs Up

EDIT: Sorry at jeg ikke så din kommentar før jeg postede updaten.. Wink

Tillykke! =)

rigtig flot update, elsker den måde du skriver på, og sætter det hele op

Mange tak Thumbs Up

Mange tak for rosen.. er jeg superglad for Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: 13| Hvem ved? - Werder
« Svar #76: 04 Maj 2009, 15:00 »

Er vild med den her måde at sætte den op må!:)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Hvem ved? - Werder
« Svar #77: 04 Maj 2009, 17:43 »

Er vild med den her måde at sætte den op må!:)


Det var godt at du ku' li' D' Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 13| Hvem ved? - Werder
« Svar #78: 04 Maj 2009, 17:59 »

Jeg kan rigitg godt lide din blog. Du gør det meget enkelt og elegant. Tillykke med die Meisterschaft Peace
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Hvem ved? - Werder
« Svar #79: 05 Maj 2009, 08:50 »

1) Jeg kan rigitg godt lide din blog. 2) Du gør det meget enkelt og elegant. 3) Tillykke med die Meisterschaft Peace

1: Det er jeg rigtig glad for at høre Thumbs Up

2: Godt du kan lide det Thumbs Up Thumbs Up

3: Mange tak - det var sgu fedt at hente Hoffenheim og snyde Bayern for en titel..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
14| Transfers - Werder
« Svar #80: 05 Maj 2009, 14:19 »


14|Transfers  - Werder



Spillere ud

Jimmy Poulsen har haft god tid til at rydde op i Werder Bremens spillertrup og hen over sommerpausen har de tyske mestre sagt farvel til hele fjorten spillere fra både førsteholdstruppen og klubben u23-hold. Ti spillere har haft kontraktudløb og det er blevet vurderet at de ikke havde niveauet til at fortsætte i Werder og derfor fik de ikke kontrakterne forlænget. Fire spillere er blevet solgt for en samlet værdi af 155.000.000 kroner  og så har en enkelt spiller forladt klubben på en 1-årig lejeaftale.

Jurica Vranjes har været ude i kulden siden Poulsens ankomst og det blev derfor kun til sølle fem kampe i Bundesligaen i sidste sæson. Det har dog ikke afskrækket Hoffenheim, som har betalt Werders pris på 24.000.000 kroner og den 29-årige kroat har tegnet en 3-årig kontrakt med bronzevinderne.

Boubacar Sanogo var i sidste sæson udlejet til Hoffenheim, hvor det blev til seks optrædener uden scoringer og den skuffende sæson var medvirkende til at han blev sat til salg da han vendte tilbage til Bremen. Der var flere interesserede klubber i angriberen, som i sidste ende valgte at skifte til Borussia Mönchengladbach, da Werder accepterede at betale en del af hans løn. Gladbach har betalt 34.000.000 kroner for den ivorianske angriber, som skal forsøge at få karrieren på køl i den klub som var én af de mindst scorede Bundesligaklubber i sidste sæson.

Carlos Alberto skiftede til Werder Bremen tilbage i 2007, men han slog aldrig igennem og derfor har han været udlejet til São Paulo, Botafogo og Vasco da Gama i hjemlandet Brasilien. Han vendte hjem til sæsonstart og han nåede kun få træningspas før han blev sat til salg. Flere portugisiske, spanske og tyske klubber var interesseret i playmakeren, men det var kun Benfica, der var villig til at betale 55.000.000 kroner for 24-årige Alberto, som tidligere har optrådt for Porto. Han har tegnet en 4-årig kontrakt med de portugisiske bronzevindere og han tror på at det bliver klubben, hvor han får sit endelige gennembrud.

Daniel Jensen var en fast bestanddel af det Werder-hold, som vandt guld i sidste sæson, men i vinters var han utilfreds med at bud fra bl.a. Sevilla blev afvist. Jensen genfandt dog spilleglæden hen over foråret med flere pragtpræstationer i både UEFA Cuppen og i Bundesligaen, men da der igen kom bud fra Spanien fik Jensen denne gang lov til at snakke kontrakt. Jensen har tegnet en 4-årig kontrakt med Racing Santander, som betalt 41.000.000 kroner for den pasningstærke midtbaneslider, der nåede 98 Bundesligakampe fra 2004 til 2009.



Spillere ind

Robert Huth er hentet for at styrke Werders stærke midterforsvar, hvor Naldo og Mertesacker har været de dominerende kræfter og de to har haft for ”nemt” ved at komme på holdkortet. Huth har kostet Werder små 65.000.000 kroner og han er skiftet fra Middlesbrough, som han var med til at sikre overlevelse i Premier League. Huth er en stor klippe på 191-centimeter med stor styrke i luftrummet og han arbejder benhårdt i hver evigt eneste kamp med en stor udholdenhed. Huth er fast mand på det tyske landshold, hvor det indtil videre er blevet til toogtyve landskampe samt to mål og han er ny mand i trøjenummer 16. Huth har underskrevet en 5-årig kontrakt med de tyske mestre.

Stefano Celozzi har længe været i kikkerten hos Werder Bremen og den 20-årige højreback er hentet i Karlsruhe for 36.000.000 kroner. Han skal kæmpe med Fritz og Pasanen om pladsen på højreback, hvor ingen af de to førnævnte formåede at imponere i sidste sæson, men det gjorde Celozzi derimod i Karlsruhe, hvor det blev til fireogtyve optrædener. Den unge gut har tidligere spillet 81 kampe for Bayern Münchens andethold, men han fik aldrig den chance på førsteholdet, som han nu har mulighed for at gribe hos Werder Bremen. Celozzi er en meget interessant spiller, der bliver meget spændende at følge i de kommende fem år, som hans kontrakt løber og det bliver med nummer 13 på ryggen.

Richard Sukuta-Pasu er hentet i Leverkusen for 34.000.000 kroner og selvom den 19-årige angriber kom på banen i femten Bundesligakampe sidste år blev det kun til en enkelt scoring. Sukuta-Pasu har dog vist lovende takter på både Leverkusens u23-hold og Tyskland u21-hold, hvilket gør ham til en fremtidens mand hos Werder. Han beskrives som en hurtig angriber med et stort potentiale, men der er stadig lang vej for teenageren, som skal forsøge at slå igennem i sin første sæson i Bremen. Han skal arbejde med sine afslutninger, driblinger og sit hovedspil, men det vil der blive brugt ekstra krudt på træningsbanerne og han skal nok få lov til at prøve det af i praksis i en del kampe. Sukuta-Pasu har tegnet en 5-årig kontrakt og han kommer til at spille med trøjenummer 18.

Simon Rolfes er udset til at afløse Daniel Jensen på centrale midtbane og på sigt er han manden, der skal tage over for Torsten Frings. Uroen hersker hos rivalerne fra Leverkusen, der hen over sommerpausen har sagt farvel til flere af profilerne og derfor Rolfes selv meget tilfreds med skiftet. Rolfes har kostet Werder 72.500.000 kroner og det er noget af et scoop for den 27-årige midtbanespiller, som er en del af det tyske landshold. Rolfes har tidligere spillet 90 kampe for Werders andethold, men det er fem år siden og Rolfes har udviklet sig kolosalt i Leverkusen, hvor han nåede at spille 132 Bundesligakampe for førsteholdet. Rolfes er bundprofessionel, pasningsstærk og han er meget forudseende i sit spil, men derudover er Rolfes er en af de bedste på hans position. Han bliver uden tvivl en af stjerner i den kommende sæson, hvor han skal optræde i trøjenummer 20 og så har han i øvrigt tegnet en 5-årig kontrakt.





Vidste du at Jimmy Poulsen har spenderet i alt 345.000.000 kroner i sin tid, som Werder-træner?






Logged

- Veni, vidi, vici -

A Coruna
Gæst
 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #81: 05 Maj 2009, 14:35 »

Det ser rigtig godt ud Opstemt der er godt flow i det du skriver Smiley pøj pøj med den nye sæson
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #82: 05 Maj 2009, 14:42 »

Tillykke med mesterskabet, og jeg kan godt lide at du har købt Richard Sukuta-Pasu Smiley
KUTGW Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #83: 05 Maj 2009, 15:54 »

Kan kun rose dit køb af Rolfes, han er suveræn!
Logged

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #84: 05 Maj 2009, 16:03 »

Rigtig gode salg, og godt med en masse nyt tysk blod i truppen Peace
Logged

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

AMRDK
Gæst
 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #85: 05 Maj 2009, 17:48 »

Efter tids fravær herindefra kiggede jeg lige forbi...
Fin blog Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14| Transfers - Werder
« Svar #86: 05 Maj 2009, 20:52 »

Det ser rigtig godt ud Opstemt der er godt flow i det du skriver Smiley pøj pøj med den nye sæson

Mange tak - er jeg glad for at du synes x2 Thumbs Up Jo tak Thumbs Up

Tillykke med mesterskabet, og jeg kan godt lide at du har købt Richard Sukuta-Pasu Smiley
KUTGW Smiley

Mange tak for det Wink Ham er jeg også selv ret så tilfreds med.. så må vi se hvor meget spilletid det bliver til.. Wink

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Kan kun rose dit køb af Rolfes, han er suveræn!

Tark Wink Jeg anser ham også som mit bedste indkøb Wink

Rigtig gode salg, og godt med en masse nyt tysk blod i truppen Peace

Tak for det.. Ja det er dejligt.. Med tiden bliver den helt tysk Thumbs Up

Efter tids fravær herindefra kiggede jeg lige forbi...
Fin blog Smiley

Jamen tak fordi du kiggede ind og smed en kommentar Wink

Tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
15| Truppen anno 09/10 - Werder
« Svar #87: 05 Maj 2009, 22:03 »


15| Truppen anno 09/10 - Werder



Truppen 2009/2010

Tor
1. Tim Wiese
33. Christian Vander

Abwehr
2. Sebastian Boenisch
3. Petri Pasanen
4. Ronaldo Aparecido Rodrigues
5. Dusko Tosic
8. Clemens Fritz
13. Stefano Celozzi
15. Sebastian Prödl
16. Robert Huth
25. Peter Niemeyer
29. Per Mertesacker (VC)
30. Nicolas Feldhahn
93. Alexander Grote

Mittelfeld
6. Frank Baumann
7. Ashkan Dejagah
10. Mesut Özil
11. Marko Marin
14. Aaron Hunt
20. Simon Rolfes
22. Torsten Frings (C)

31. Kevin Artmann
34. Martin Harnik
36. Max Kruse
44. Robert Rudwaleit
46. Marc Straub

Angriff
9, Markus Rosenberg
18. Richard Sukuta-Pasu
19. Patrick Derdak
23. Hugo Almeida



Tor : Vi besidder to stærke målmænd, der altid leverer varen, men Wiese er bare langt bedre end Vander, som får chancen mod de svagere hold og i pokalturneringen. Wiese har ikke været den bedste i opstartsfasen, men til træning er han oftest langt bedre end Vander og han er mit klare førstevalg. Werder kan dog få problemer, hvis de to bliver skadet eller har karantæne på samme tid, men så må én af u19-keeperene have chancen.

Abwehr: Der er minimum to gode spillere til hver plads og jeg kan bestemt ikke klage over bredden, som dog giver mig store kvaler når det kommer til udtagelsen. Der er flere spillere, som ligger meget, meget tæt og jeg er stadig ikke sikker på om Naldo skal starte på bekostning af Robert Huth og om Clemens Fritz skal starte på bekostning af Stefano Celozzi. Den ”gamle” garde får dog i første omgang chancen for at vise at det stadig er deres pladser og at de er førstevalg, men hård konkurrence giver bedre spillere og konkurrencen er hårdere end nogensinde.   

Mittelfeld: Rolfes glider direkte ind på Daniel Jensens gamle plads, mens Mesut Özil tager endnu en sæson som lærlingen, der er med for at lære og snuse til sig. Marin og Dejagah er selvskrevne på kanterne, mens Frings som anfører selvfølgelig også er selvskreven på den sidste plads på midtbanen. Der er mange unge spillere på midtbanen, men jeg tror på at rutinen fra Frings, Rolfes og Baumann kommer til at smitte af på de unge, som derved kommer til at lære rigtig meget af de rutinerede kræfter

Angriff: Der er blot fire angribere i førsteholdstruppen, hvor duoen Rosenberg & Almeida er de klare førstevalg på bekostning af Sukuta-Pasu og Derdak. Førstevalgene havde et godt samarbejde i sidste sæson og det samarbejde fortsætter forhåbentligt i den kommende sæson, hvor Sukuta-Pasu presser på for en startplads. De to unge skal få deres chance i Bundesligaen, men jeg frygter alligevel for at få problemer, hvis der kommer skader eller måltørke. Jeg håber dog de fire angribere får gjort min frygt til skamme.

Ungdom: Grote, Rudwaleit og Straub kommer ikke til at få mange kampe i år, men alle tre er fremtidens mænd i Bremen og de bliver spændende at følge. Grote fik allerede sin debut i forrige sæson og det blev til i alt halvanden Bundesligakamp for den unge forsvarsspiller. Den blot 15-årige playmaker Axel Müller spøger også i kulissen, men jeg har endnu ikke taget stilling til om teenageren skal blive den yngste spiller, der nogensinde optrådt i Bundesligaen for Werder Bremen.



Vidste du at otte af Werders startende elleve er tyske?



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #88: 06 Maj 2009, 13:27 »

Kom og stem..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #89: 06 Maj 2009, 14:26 »

Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010