home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30772 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
16| En lunken start - Werder
« : 19 Apr 2009, 23:00 »


1| Werder




Efter et massivt virusangreb og en formatering af computeren, hvor intet stod til at redde er jeg nu klar til at indtage blogscenen for fjerde gang i Football Manager 2009's levetid. Jeg har været i FCK i skikkelse af mig, Zaragoza i skikkelse af José Soler og senest var jeg i Blackburn i skikkelse af selveste Alan Shearer. Det var ellers min plan at fortsætte, som José Soler efter blogkonkurrencens afslutning, men uden gem kommer jeg ikke langt. Jeg har i stedet kastet mig over Bundesligaen, hvor flere potentielle klubber er blevet nøjet studeret. Jeg har været i Gelsenkirchen, Stuttgart, Hamburg, Gladbach, Berlin, Wolfburg og München inden det slog mig at min næste blog skal kommer fra Bremen.

Allerede nu er der måske nogen, som kan huske min blog fra Football Manager 2008 Los Merengues (Werder -> Spurs -> Real), hvor jeg også startede i Bremen under mit eget navn og i den sammenhæng kan jeg da ligeså afsløre at det bliver den tidligere danske landsholdsspiller Jimmy Poulsen, som overtager det varme sæde. De mange læsere fra dengang kan måske genkende banneret fra sidste gang, men jeg tror også det er én af de få lighedspunkter der kommer. Jeg har udviklet mig kolosalt som blogskriver siden dengang og selvom holdet er det samme med få ændringer tror jeg vi går en god blog i mødet og her vil jeg teste en anden stil. Jeg vil så vidt muligt skrive fra en journalists synsvinkel, men jeg kan da ikke afvise at der kommer et par JimmyGP Classics update i ny og næ.

Werder bliver navnet på bloggen, som forhåbentlig kan nå min gamle Werder-blogs niveau og gerne op i nærheden af mine bedste blogs; Real Zaragoza, Brøndby(Tidl. Atlético & Reading) & Brentford (tidl. Leeds, Chelsea, Marseille & Valencia). Det er der selvfølgelig ingen garanti for og det kan tiden kun vise. Jeg glæder mig til at se hvad jeg kan udrette i det nordtyske i denne omgang og så er der vel bare tilbage at sige; Velkommen til Bremen.




Spil information
Patch: 9.3.0
Database: Stor
Valgte ligaer: England (Premier League & The Championship), Frankrig (Lique 1), Holland (Eredivisie), Italien (Serie A), Skotland (Premier League), Spanien (Primera Dívision) & Tyskland (1. Bundesliga)
Tidligere erfaring: Fodboldspiller på internationalt niveau

« Seneste Redigering: 08 Maj 2009, 11:57 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #1: 19 Apr 2009, 23:01 »

Oversigt over UPDATES:
1| Werder
2| Træneren
3| Transfers
4| Starten
5| Alemannia Aachen
6| Efteråret
7| Champions League
8| Farvel Diego
9| På vej mod..
10| UEFA Cuppen
11| Enden er nær
12| UEFA Cup finalen
13| Hvem ved?
14| Transfers
15| Truppen anno 09/10
16| En lunken start

Oversigt over TROFÆER
:

Werder Bremen 08/09
- Slået ud i anden runde af DFB Pokal (Aachen vandt 6-4 efter straffespark)
- Runnerup i UEFA Cuppen (tabte 2-1 til Valencia i finalen)
- Tysk mester

Werder Bremen 09/10
-
-
-


« Seneste Redigering: 08 Maj 2009, 11:58 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #2: 19 Apr 2009, 23:06 »

Glæder mig til at følge med - altid spændende med dig ved roret.

Er normalt ikke tilhænger af at skrive antallet af updates i blogtitlen, men det ser stilfuldt ud denne gang.

Held og lykke.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 1| Werder
« Svar #3: 19 Apr 2009, 23:08 »

lyder godt. alle af dine blogge som jeg har læst med i har været gode, så jeg vil da også læse med i den her.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SoAP
Gæst
 
Sv: 1| Werder
« Svar #4: 19 Apr 2009, 23:23 »

Lyder godt, fulgte intenst med i din 08 Werderblog, men mon ikke denne her vil kunne blive bedre og længere? Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #5: 19 Apr 2009, 23:48 »

Top doller nice Jimmy! Fedt at du ikke har mistet modet og er tilbage, forhåbentlig i topform! Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i denne blog, og håber at se lidt nytænkning fra din side, så vi får nogle nye indput i bloggen.

Let's get ready to rumble!!!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #6: 20 Apr 2009, 00:00 »

Cool du ikke har mistet modet over to tabte spil, glæder mig til at se en til blog fra dig, hvor jeg håber du skifter klub som du gjorde i din første med tyskerne. (:
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 1| Werder
« Svar #7: 20 Apr 2009, 07:13 »

Fedt Jimmy Smiley glæder mig til at læse mere Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: 1| Werder
« Svar #8: 20 Apr 2009, 08:58 »

Glæder mig meget til at følge med i denne blog, og er helt sikker på at den nok skal nå din Zaragoza og blackburn blog.

men ellers er da kun en ting at sig.. fingerne væk l**te virus. 
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #9: 20 Apr 2009, 10:14 »

Glæder mig til at følge med - altid spændende med dig ved roret.

Er normalt ikke tilhænger af at skrive antallet af updates i blogtitlen, men det ser stilfuldt ud denne gang.

Held og lykke.

Det er jeg glad for at høre SirToby - tak for det Wink

Oki - var jeg ikke klar over.. jeg kan afsløre at der ikke kan andet end Weder og tal i overskriften Peace

Mange tak Thumbs Up

lyder godt. alle af dine blogge som jeg har læst med i har været gode, så jeg vil da også læse med i den her.

Tak tak - er jeg glad for at du synes Wink super Crazy-Poul Thumbs Up

Lyder godt, fulgte intenst med i din 08 Werderblog, men mon ikke denne her vil kunne blive bedre og længere? Opstemt

Ja ikke - ja det kan jeg godt huske - mon ikke.. synes det er et spil, som jeg er meget grebet af og jeg glæder mig til at se hvad der kan udrettes med Werder Thumbs Up

Top doller nice Jimmy! Fedt at du ikke har mistet modet og er tilbage, forhåbentlig i topform! Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i denne blog, og håber at se lidt nytænkning fra din side, så vi får nogle nye indput i bloggen.

Let's get ready to rumble!!!

Tak Gerrarden.. Jeg havde faktisk mistet modet og lysten, men den vokset efter starten af dette spil.. er jeg glad for at du suger..

Nytænkningen ser jeg specielt frem til - håber virkelig at jeg kan lave noget andet end JimmyGP Classics Peace

Ja nemlig ja Thumbs Up Thumbs Up

Cool du ikke har mistet modet over to tabte spil, glæder mig til at se en til blog fra dig, hvor jeg håber du skifter klub som du gjorde i din første med tyskerne. (:

Thank U zulue.. Wink Nej jeg føler mig nu ekstra motiveret.. Nu skiftede jeg jo til Tottenham og siden Real Madrid i den forrige blog - er det en af de hold eller et helt tredje du gerne vil se mig i.. Peace

Fedt Jimmy Smiley glæder mig til at læse mere Smiley

Tak Baliian Wink Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Glæder mig meget til at følge med i denne blog, og er helt sikker på at den nok skal nå din Zaragoza og blackburn blog.

men ellers er da kun en ting at sig.. fingerne væk l**te virus. 

Det er jeg glad for at du skriver Drillo - jeg håber inderligt - og vi får se..

Jep.. er ekstra opmærksom på det nu  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Arsenal-4ever
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1| Werder
« Svar #10: 20 Apr 2009, 11:30 »

Now You´re back!
Havde virkelig glædet mig til din næste blog, dog havde jeg ikke forventet at du skulle så hurtigt på benene igen,
men det er da kun godt. Wink Jeg bliver helt sikker fast læser, men jeg er ikke helt sikker på at du får særlig mange kommentarer fra mig.
Jeg glæder mig til at se dig i aktíon igen, selvom Werder ikke helt er mit yndlingshold, så jeg vil håbe at du skifter hold hurtigst muligt.

KIU!


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Werder
« Svar #11: 20 Apr 2009, 16:19 »

Now You´re back!
Havde virkelig glædet mig til din næste blog, dog havde jeg ikke forventet at du skulle så hurtigt på benene igen,
men det er da kun godt. Wink Jeg bliver helt sikker fast læser, men jeg er ikke helt sikker på at du får særlig mange kommentarer fra mig.
Jeg glæder mig til at se dig i aktíon igen, selvom Werder ikke helt er mit yndlingshold, så jeg vil håbe at du skifter hold hurtigst muligt.

KIU!


 

Ja det er da det jeg er Wink

Nej det havde jeg faktisk heller ikke - men Werder har haft en go' indflydelse på mig..  Wink

Det er jeg glad for at høre - altid rart med faste læsere.. Wink

Nåh da.. hvem vil du gerne have jeg skifter til?

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2| Werder
« Svar #12: 20 Apr 2009, 16:40 »


2| Træneren - Werder




Thomas Schaaf er efter upassende udtalelser i pressen blevet opsagt i Werder Bremen, men bestyrelsesformand Klaus Allofs ryster ikke på hånden og Werder-legenden er klar med en tidligere publikumsfavorit. Det drejer sig om den tidligere danske landsholdsspiller Jimmy Poulsen, som har spillet lidt over 100 Bundesligakampe for de grønblusede fra Bremen. Poulsen blev erklæret fodboldinvalid tilbage i 2004 efter en slem knæskade, som spolerede en ellers lovede karriere for kantspilleren, som nåede 58 landskampe med 13 mål til følge.

Jimmy Poulsen har tegnet en 1-årig kontrakt med sin tidligere klub og han havde følgende kommentar til sin ansættelse; "Jeg er rigtig glad for at være blevet ansat, det er virkelig en drøm, der er gået i opfyldelse. Jeg er stolt over at vende hjem til Bremen og jeg er sikker på at jeg er den rette mand til jobbet. Jeg ser frem til at træne en flok talentfulde spillere og det bliver sjovt at træne gamle holdkammerater, som Baumann, Frings, Hunt, Jensen, Pasanen & Pizzaro."

Poulsen fortsatte med at forklare at han hovedsageligt vil hente tyske spillere til klubben, hvis det er muligt og at det er målet at man i opstartsfasen skal træne i at spille 4-4-2 med en diamant på midtbanen. Sidst men ikke mindst holdt Poulsen meget på, at man ikke er interesseret i at slippe hverken Mertesacker, Naldo eller Diego. De tre er blandt de største stjerner i truppen og alle tre er meget vigtige i bestræbelserne på at få succes i både Bundesliga, DFB Pokal og ikke mindst Champions League.



Vidste du at Werders største rivaler er Bayern München, Hamburg SV & Schalke 04?

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Werder
« Svar #13: 20 Apr 2009, 19:35 »

Jeg har snart en update om transfers.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 2| Werder
« Svar #14: 20 Apr 2009, 19:38 »

Det ser godt ud Jimmy Smiley Følger med da jeg elskede din Zaragoza blog Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010