home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 643 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16| En lunken start - Werder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er truppen stærk nok til at genvinde det tyske mesterskab?
Ja!!
- 19 (47,5%)
Nej!!
- 1 (2,5%)
Ja, hvis du er heldig..
- 17 (42,5%)
Werder Bremen rykker da ned
- 3 (7,5%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: 16| En lunken start - Werder  (Læst 30771 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #90: 06 Maj 2009, 15:02 »

Tillykke med skabet og er sikker på at du genvinder trofæet.

Dejligt lavet med en tyskerkoloni, går udfra du går efter en ren tysk trup eller hur
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Qdahl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #91: 06 Maj 2009, 15:10 »

Rigtig god blog.
Mesterskabet ser sikkert ud
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #92: 06 Maj 2009, 20:41 »


WTF??  Opstemt crazy Grin funny

Iøvrigt.. Super blog Thumbs Up

Hehe.. Ja jeg ved det ikke.. sådan ser min regens ud.. ved ikke helt hvorfor.. anyone??

Mange mange tak Thumbs Up

Tillykke med skabet og er sikker på at du genvinder trofæet.

Dejligt lavet med en tyskerkoloni, går udfra du går efter en ren tysk trup eller hur

Mange tak Alfster og tak for tilliden..

Ja ikke.. Jo det var planen.. jeg kan faktisk uden problemer stille med et slagkraftigt tysk hold og det bliver endnu mere tysk i fremtiden.. Wink

Rigtig god blog.
Mesterskabet ser sikkert ud

Mange tak

Ja det håber jeg også - jeg er dog lidt i tvivl om angriberne holder distancen.. Ubeslutsom
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #93: 07 Maj 2009, 21:45 »

Er imponeret over du kan stille med et rent slagskraftigt tysk hold - da det normalt ikke lige er tyske talenter eller stjerner der er med til at afgøre titlerne rundt i Europa når man spiller. God vind for den nye sæson!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afstemning - Werder
« Svar #94: 08 Maj 2009, 11:47 »

Er imponeret over du kan stille med et rent slagskraftigt tysk hold - da det normalt ikke lige er tyske talenter eller stjerner der er med til at afgøre titlerne rundt i Europa når man spiller. God vind for den nye sæson!

Tak for det Erhardt.. Wink

Igen tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
16| En lunken start - Werder
« Svar #95: 08 Maj 2009, 11:57 »


16| En lunken start  - Werder



Preseason
Werder Bremen-spillerne fik en ekstra lang sommerferie ovenpå en lang sæson, som bød på UEFA Cup finale og et tysk mesterskab. Det blev derfor kun til tre venskabskampe op til sæsonpremieren og det blev til to sejre samt et enkelt nederlag. SønderjydskE blev besejret med 2-0 på mål af Mertesacker og Schindel, mens Lazio tabte med 2-1 på Weserstadion på mål af Boenisch og Almeida. En sprudlende Stewart Downing udspillede Werder på Riverside Stadium med to scoringer og en assist i Middlesbroughs imponerende 3-1 sejr og så snakker vi ikke mere om den kamp.

DFB Pokal
Et hold af Bundesligareserver blev sendt til Münster for at udradere det lille halvtidsprofessione lle hold, men det blev en svær opgave. Münster var ikke levnet mange chancer i kampen og det fik de sågar heller ikke, men de formåede at holde de tyske mestre nede på en scoring, som blev sat ind af debuterende Patrick Derdak kort før pausen. Det var alt for lille sejr til Werder og spillerne virkede heller ikke tilfredse efter kampen. I anden runde af pokalen stod man overfor Dortmund på Signal Iduna Park, men hjemmeholdet virkede på ingen måde opsatte i at gå videre i turneringen. Werder pressede på igennem halvfems minutter, men alligevel blev der kun scoret et mål i kampen. Store Mertesacker steg højest efter en times spil og headede Dejagahs hjørnespark i mål til slutresultatet 1-0. I tredje runde tager Werder imod Schalke 04 på Weserstadion, men den kamp finder først sted i det nye år.

Bundesliga

Jimmy Poulsen er ved at rette op på en dårlig start med de regerende tyske mestre fra Werder Bremen, som har skuffet fælt spilmæssigt i sæsonens første ti Bundesligakampe. Werder har dog til tider haft heldet på deres side og det har resulteret i at man blot har tabt en enkelt kamp i de første ti runder. Hamburg SV vandt fortjent med 1-0 på HSH-Nordbank-Arena i en kamp, hvor mestrene var helt i knæ, men ellers er det ikke lykkes andre at besejre Werder. Holdet er inde i en god stime, hvor man er oppe på tre sejre på stribe og den stribe skulle gerne fortsætte, hvis man skal forsøge at indhente Schalke og Bayern München, som begge virker uovervindelige. 

Werder er uden tvivl på vej i den rigtige retning og det gælder også flere af spillerne f.eks. Marko Marin, som har udviklet sig kolossalt. Den blot 20-årige venstrekant er blevet udtaget til landsholdet flere gange og på klubholdet er han stort set med hver gang. Han har hævet sit bundniveau meget i forhold til sidste sæson og han er langt mere farlig på sine indlæg nu end han var i sidste sæson. Marin er blot noteret for fire assists indtil videre, men hans holdkammerater har brændt for meget og hvis det forbedres kan Marin godt ende, som den spiller, der har lavet flest assists i Bundesligaen 2009/2010.


0-0 vs. Bayern München (h), 0-1 vs. Hamburg SV (u), 4-0 vs. Mainz (h), 2-1 vs. Hertha Berlin (u), 0-0 vs. Dortmund (u)
1-1 vs. Gladbach, 1-1 vs. Frankfurt (h), 2-0 vs. Karlsruhe (u), 3-0 vs. Bielefeld (h), 1-0 vs. Leverkusen (u)





Vidste du at Marko Marin debuterede som 19-årig på det tyske landshold?






Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 16| En lunken start - Werder
« Svar #96: 20 Maj 2009, 16:08 »

Hvaaa JimmyGP får vi snart en længe ventet update...

Vi er jo nogen som følger med :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 16| En lunken start - Werder
« Svar #97: 22 Maj 2009, 15:49 »

Hvaaa JimmyGP får vi snart en længe ventet update...

Vi er jo nogen som følger med :-)

Jeg tror ikke at i får flere updates.. jeg har spillet en helt sæson længere frem og pt. spiller jeg ikke med Werder Bremen, da jeg hygger mig med Ebbsfleet United..

Så jeg tror det var bloggens sidste update, men hvem ved?

Mvh. JimmyGP

ps. hvis bloggen starter op igen starter den et år længere henne.. men hvem ved??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010