home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 42224 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #75: 24 Jun 2009, 00:50 »

Fedt at du vandt over Brighton Grin KIU Wink
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #76: 24 Jun 2009, 06:43 »

Flot sejr.. der er lige en enkelt ting af rent kosmetisk betydning.. I 75. min stjal en af dine spillere bolden fra James Virgo har du skrevet.. han hedder Adam Virgo.. Ellers endnu engang tillykke med den store kamp forude.. KIU
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #77: 27 Jun 2009, 17:40 »

Januar 2011


Ewen Fields, 610 tilskuer
Hyde United-Ilkeston 1-0
1-0 John Harris 65´selvmål

FA Trophy, 3. kvalifikationsrunde
Westfield Lane, 170 tilskuer
Frickley-Hyde United 1-1
1-0 Ashley Leonard 50´
1-1 Shafiq Alidina 73´

FA Trophy, 3. kvalifikationsrunde omkamp
Ewen Fields, 273 tilskuer
Hyde United-Frickley 3-0
1-0 Andrew Smart 4´straffe
2-0 Sam Saunders 29´
3-0 James Chester 53´

Marston Road, 381 tilskuer
Stafford-Hyde United 1-1
0-1 Adrian Bellamy 20´selvmål
1-1 Marcel Tulloch 61´

Highbury Stadium, 714 tilskuer
Fleetwood-Hyde United 0-0

FA Trophy, 1. runde
Ewen Fields, 267 tilskuer
Hyde United-Maidenhead 2-0
1-0 Zephaniah Thomas 51´
2-0 Federico Macheda 56´

Ewen Fields, 578 tilskuer
Hyde United-Barrow 1-0
1-0 Chris Simm 41´

Ewen Fields, 588 tilskuer
Hyde United-Burscough 2-0
1-0 Andrew Smart 12´
2-0 Sam Saunders 90´

Ewen Fields, 597 tilskuer
Hyde United-Hednesford 2-0
1-0 Sam Saunders 2´
2-0 Federico Macheda 84´

Årets første dag skal for Joachim Bjørkseth og Hyde United bruges på en FA Cup kamp mod selveste Chelsea på Ewen Fields og samtidig kan de se tilbage på en fremragende start i ligaen. Holdet er i øjeblikket placeret på en flot andenplads og bare et point fra Southport på førstepladsen og tilmed med en kamp i hånden og med en defensiv som ser meget dirkefri ud. Der er kun sat otte mål ind bag Martin Hansen i 19 kampe og i 13 af dem har han holdt nullet med resten af holdet. Inden sæsonstarten roste Joachim Bjørkseth sin unge danske målmand og udpegede ham som en nøgleperson i denne sæson og det har han vist sig at være. Fortsætter holdet i disse takter virker en oprykning mere end det sikre resultat af denne sæson og Joachim Bjørkseth har da også flere gange indikeret at alt andet end en play-off plads vil være en katastrofe og en fiasko.

Holdet har også spillet sig videre til 2. runde i FA Trophy efter at have slået Frickley og Maidenhead, Frickley dog først efter en omkamp. Imponerende var det dog at Hyde United i de to kampe mod Frickley fik sendt intet mindre end 43 aflsutninger afsted mod Frickley målet, hvorefter Joachim Bjørkseths tropper let slår Maidenhead, da Maidenhead bliver ramt af en udvisning efter allerede fem minutter. I 2. runde venter nummer 12 i Blue Square North, Workington.

Striden imellem Keith Briggs og Joachim Bjørkseth er endnu engang blusset op og denne gang har sammenstødet været lidt hårdere end tidligere. Briggs har da også været sat på bænken i flere kampe og erstattet af enten Terry Lee eller Lee Thompson, to af de unge spillere der kan være fremtiden. Det virker næsten sikkert at Keith Briggs ikke er at finde i Hyde United næste sæson og det samme kan siges om målmandsreserven Andy Oakes. Den aldrende målmand har kontraktudløb efter denne sæson og han er absolut ikke tilfreds med pladsen på bænken.


Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #78: 27 Jun 2009, 17:47 »

Fedt at du vandt over Brighton Grin KIU Wink

Takker....Det var virkelig en kedelig kamp indtil tyve minutter før tid hvorefter det hele gik amok. Nu venter årets kamp for The Tigers..

Flot sejr.. der er lige en enkelt ting af rent kosmetisk betydning.. I 75. min stjal en af dine spillere bolden fra James Virgo har du skrevet.. han hedder Adam Virgo.. Ellers endnu engang tillykke med den store kamp forude.. KIU

Det var en meget meget vigtig sejr og du har ret med hensyn til navnet....en smutter fra min side. Undskylder mange gange Hr. Brighton.... Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #79: 27 Jun 2009, 18:04 »

Det er helt iorden mister Tiger.  Peace
Logged


Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #80: 28 Jun 2009, 13:55 »

KUTGW !
- Dejligt at du bliver ved med at lave indlæg med en hvis kvalitet !
Logged

:-)

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #81: 30 Jun 2009, 11:01 »

Jeg er sgu blevet vild med denne blog.

Flot sejr over Brighton - Håber på det bedste mod Chelsea, selvom det bliver svært.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #82: 01 Jul 2009, 11:13 »

The Tigers Cage
Januar 2011


1. januar 2011 er en meget speciel dag for Hyde United, da det er dagen selveste Chelsea kommer forbi Ewen Fields for at få afviklet 3. runde af FA Cuppen. En vigtig kamp for alle og på forskellige niveauer, der er de unge spillerer der kan få en oplevelse for livet, der er salgsobjekterne der kan vise sig frem for klubberne højere oppe i ligasystemet, træneren der kan vise sine taktisk evner frem for fodboldverdenen og så er der klubbens bagmænd der har mere kig på det økonomiske. For mig er der også noget at hente, for jeg har for Tigerburet, fået lov at følge klubformand Steve Hartley på tætteste hold i opgøret mod Chelsea og det bliver min oplevelse for livet.....

Jeg står og tripper på parkeringspladsen foran Ewen Fields og venter spændt på Chairman Steve Hartley, som jeg skal følge før og under Chelsea kampen. Klokken nærmer sig 11.00, da han endelig ankommer, tæt forfulgt af to medlemmer af bestyrelsen og mens han giver mig hånden, kommer det med et smil på læben, "Det kan lige gå an det der...", hentydende til mit jakkesæt der er blevet luftet for første gang i flere år. Første punkt på dagens dagsorden er middag med repræsentanter fra de to klubber og for Hyde United er det Chairman Steve Hartley, et par bestyrelsesmedlemme r, træner Joachim Bjørkseth, assistent træner Joe Hewson, mens det for Chelsea er Peter Kenyon, træner Steve Coppel og hans assistent Ray Wilkins.

Humøret er højt under middagen og især Steve Coppel og Ray Wilkins er meget snakkende. Chelsea folkene virker meget selvsikre, for jeg kan ikke forestille mig en så løssluppen stemning hvis det drejede sig om en FA Cup kamp mod Arsenal eller Manchester United. Joachim Bjørkseth virker lidt fraværende og reelt er det kun bestyrelsesmedlemme rne og Steve Hartley der underholder Chelsea delegationen. Jeg selv siger ikke meget, jeg er virkelig overvældet... og er egentlig kun på banen da snakken tilsidst falder på forventningerne omkring antallet af tilskuer til dagens kamp. "Alle snakker om dagens kamp, så jeg tror på et fyldt stadion, det er jo stjerner vores spillere skal op imod...", er stort set min eneste kommentar under hele den uformelle middag.


Chelsea FC trup
1. Diego Benaglio
3. Ashley Cole
6. Martín Demichelis
8. Frank Lampard
10. Joe Cole
12. John Obi Mikel
13. Petr Cech
14. Ben Sahar
17. Nani
19. Niko Kranjcar
20. Yannick Djaló
21. Salomon Kalou
23. Branislav Ivanovic
24. Scott Sinclair
26. John Terry
28. Slobodan Rajkovic
29. Miroslav Stoch
33. Alex

Med godt en halv time til kickoff er jeg en tur ude på "VIP-pladserne" med Steve Hartley for at snuse til atmosfæren og allerede nu er der gang i slagsangene. Trods afstanden på små 204 kilometer til London, har en stor gruppe Chelsea fans indfundet sig på Ewen Fields og er med til at gøre dagen uforglemmelig. Hartley giver mig et kampprogram som er lavet specielt til dagens kamp og ved et kig på trupperne de to trænere har meldt klar, er det tydeligt at Chelsea tager denne kamp meget alvorligt. "Nu ville Steve og Ray jo ikke røbe meget, men mon ikke de har nogle af de faste startende med på bænken som gardering, hvis vi skulle vise os at være svære at knække....", er Steve Hartleys kommentar, mens han kigger ud over Ewen Fields som kommer tættere på at blive fyldt til randen efterhånden som klokken nærmer sig 15.00.

Nu er der kun en håndfuld minutter til start og jeg får endelig stillet min sult efter de to startopstillinger og det overrasker mig absolut ikke at Joachim Bjørkseth har valgt kun at spille med Federico Macheda på toppen og så Sam Hewson lige bag ham. Jay Harris er derfor gledet ind på den centrale midtbane med Legwinski og ellers er holdet i stærkeste opstilling. Overraskende er det dog at den tidligere Reading træner Steve Coppel også starter i stærkeste opstilling med den trup han har taget med til Hyde, for de startende elleve for Chelsea er: Cech, Ivanovic, Terry, Alex, A. Cole, J. Cole, Demichelis, Lampard, Kranjcar, Djaló og Kalou. "Tænk alt dette kunne være kommet på nationalt tv, men desværre valgte FA altså at vise kampen mellem Kettering og Sunderland og så selvfølgelig 3. rundes altoverskyggende opgør mellem Manchester United og Arsenal", nærmest råber Steve Hartley, da århundredes kamp for The Tigers sparkes igang foran et fyldt Ewen Fields.

Jeg og resten af vores fans kan konstatere, at det er et hamrende nervøst Hyde mandskab der render rundt på banen og efter bare fem minutter indtræffer katastrofen, da Chelsea bringer sig i front ved et Martin Hansen selvmål. James Chester kommer ellers foran John Terry på et Chelsea hjørne, men en flagrende Martin Hansen får slået den i eget net.. Steve Hartley bander og sender mig et blik der signalerer: "Det kan gå grueligt galt det her..." Og hvor får han ret i første halvleg....Da holdene går til pause fører Chelsea 4-0 på mål af Ashley Cole, Joe Cole og Salomon Kalou udover Martins uheldige selvmål og Joachim Bjørkseth har allerede foretaget sin første udskiftning, Josh Ford, der har været rystende usikker, er blevet erstattet af Paul Browne. Selvom vi er bagud 0-4 synger vores fans stadig trofast og imellem halvlegene kan Steve Hartley da heller ikke skjule sin begejstring for The Tigers fans og klubben som helhed.

"Aiiihhhh....", Steve Hartley flyver sammen med os andre op fra sædet. "Det ville have været hans vigtigste øjeblik nogensinde det der....", tordner Hartley, da netop indskiftede Lee Rooney har været millimeter fra at score på Petr Cech. Efter at have erstattet en skuffende Federico Macheda, som ikke har fået et ben til jorden af Alex og John Terry, bliver han spillet helt fri med Cech af en Saunders maskeret aflevering og han afdribler da også Chelsea målmanden, men Cech viser forskellen mellem en målmand i Blue Square North og Premier League, da han kommer tilbage og får kastet sig ned i fødderne på Lee Rooney og blokerer skuddet.

Kampen er slut og hele Ewen Fields står og klapper af deres helte, selv Steve Hartley og bestyrelsesmedlemme rne. Chelsea har vundet 7-0, da Lampard, Djaló og Ben Sahar scorer i anden halvleg og holdet har egentligt spillet elendigt, men det er folk ligeglade med....Efter sådan en kamp er der altid vindere og tabere og idag er ingen undtagelse. Chelsea spillerne har vundet, men de har bare gjort hvad der var forventet af dem, Joachim Bjørkseth viste ikke sit taktiske snilde og Hyde United spillerne var langt under vanlig standard, så det er ikke blandt dem man skal finde vinderne....Nej, vinderen står ved siden af mig og smiler mens han klapper højlydt. Steve Hartley er dagens vinder....4091 tilskuer der hver har betalt omkring £10 og fratrukket de omkostninger dagens hjemmekamp har givet, kan han se på et overskud der normalt ville kræve 10 hjemmekampe i Blue Square North. Sam Hewson var dagens bedste Hyde United spiller, men det er intet i forhold til Steve Hartleys gevinst idag.....

Paul Sullivan
The Tigers Cage
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #83: 01 Jul 2009, 12:20 »

Rigtig rigtig flot update igen!

Ærgerligt at de vinder 7-0  .. Skuffet 

KIU!   Wink
Logged

(:

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #84: 01 Jul 2009, 12:27 »

Du har simpelthent en glimrende fantasi !
Du mestre skisme mange skrivearter. Fantastisk .

Du kan lave "omstillingsspil" i verdensklasse, da du kan gå fra "a" til "b" og stadig holde et glimrende niveau.


Logged

:-)

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #85: 01 Jul 2009, 17:50 »

Lidt trirst med det store nederlag, men kanon blog
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #86: 01 Jul 2009, 18:08 »

Jeg er sgu blevet vild med denne blog.

Flot sejr over Brighton - Håber på det bedste mod Chelsea, selvom det bliver svært.

Fedt at høre Brodtgaard...Jeg var sgu ved at tro du var forsvundet.. Smiley

Rigtig rigtig flot update igen!

Ærgerligt at de vinder 7-0  .. Skuffet 

KIU!   Wink

Takker mange gange og ja jeg havde regnet med et nederlag, men ikke med syv mål.

Du har simpelthent en glimrende fantasi !
Du mestre skisme mange skrivearter. Fantastisk .

Du kan lave "omstillingsspil" i verdensklasse, da du kan gå fra "a" til "b" og stadig holde et glimrende niveau.

Hvor er det fedt at læse om din begejstring for bloggen....Nu håber jeg bare jeg kan leve op til dine forventninger for fremtiden, hvis du vælger at følge bloggen fortsat.

Lidt trirst med det store nederlag, men kanon blog

Ærgeligt med et nederlag, men det var dog forventet og stadig en fornøjelse at have dig med.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #87: 01 Jul 2009, 20:05 »

Altid. Elsker de her blogs om de små hold
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #88: 07 Jul 2009, 23:01 »

Februar 2011


FA Cup, 3. runde
Ewen Fields, 4091 tilskuer
Hyde United-Chelsea 0-7
0-1 Martin Hansen 5´selvmål
0-2 Salomon Kalou 7´
0-3 Ashley Cole 20´straffe
0-4 Joe Cole 42´
0-5 Frank Lampard 47´
0-6 Yannick Djaló 71´
0-7 Ben Sahar 81´

Ewen Fields, 604 tilskuer
Hyde United-Harrogate 1-2
1-0 Sam Hewson 38´
1-1 Mark Cruse 47´
1-2 Sam Wedgbury 68´

FA Trophy, 2.runde
Ewen Fields, 260 tilskuer
Hyde United-Workington 1-1
1-0 Federico Macheda 51´
1-1 Lee Hunt 60´

Ewen Fields, 569 tilskuer
Hyde United-Gainsborough 1-0
1-0 Jay Harris 6´

FA Trophy, 2. runde omkamp
Borough Park, 348 tilskuer
Workington-Hyde United 0-0 (3-5 efter straffe)

Damson Park, 244 tilskuer
Solihull Moors-Hyde United 1-0
1-0 Stephen Hindmarch 19´

The Butchers Arms Ground, 315 tilskuer
Droylsden-Hyde United 0-1
0-1 Chris Simm 18´

FA Trophy, 3. runde
Ewen Fields, 274 tilskuer
Hyde United-Oxford 2-0
1-0 Andrew Smart 42´
2-0 Zephaniah Thomas 77´

Ewen Fields, 546 tilskuer
Hyde United-Cambridge C. 3-0
1-0 Zephaniah Thomas 76´
2-0 Zephaniah Thomas 84´
3-0 Federico Macheda 89´

Ewen Fields, 598 tilskuer
Hyde United-King's Lynn 2-1
1-0 Sam Saunders 17´
1-1 Richard Lacey 45´
2-1 Jay Harris 62´

The Tigers og Joachim Bjørkseth ligger stadig rigtigt lunt i ligaen på en andenplads syv point efter førerholdet Southport. Hyde United har dog grundet flere aflyste kampe, mest pga. cupkampe og vand på Ewen Fields, spillet tre kampe færre end Southport og kan altså med sejre i alle tre overtage førstepladsen. At Hyde United mangler tre kampe i forhold til mange af de andre hold i ligaen, ser Joachim Bjørkseth absolut ikke som en fordel. The Tigers kan nu se frem til at skulle spille 9 kampe over en periode på 19 dage og det vil kræve at alle spillere i hele truppen er skadesfri og fit for fight, hvilket Hyde United ikke kan prale af at have. Hele fem midtbanefolk har i den seneste tid været ude med skader og flere af dem er først lige ved at vende tilbage, så Joachim Bjørkseth ser de næste 19 dage som meget afgørende for Hyde Uniteds sæson. Ligger holdet nummer et i ligaen om 19 dage, er Joachim Bjørkseth sikker på holdet tager førstepladsen og den direkte oprykning. En ting virker ihvertfald sikkert og det er at Hyde United ved sæsonens afslutning, mindst befinder sig på en play-off plads.

Holdet blev som bekendt slået ud af FA Cuppen, mens man i FA Trophy har spillet sig i kvartfinalen hvor Kettering venter, holdet som sidste sæson sendte holdet ud af netop FA Trophy cuppen, dengang dog i 2. runde. Joachim Bjørkseth har udtrykt stor tilfredshed med lodtrækningen, da han mener holdet tørster efter at revancere sidste års nedtur, da Kettering i både den første og i omkampen udlignede meget sent i kampen.

The Tigers rendte efter det store nederlag til Chelsea ind i et lille formdyk, hvor holdet noget overraskende tabte to af tre ligakampe, blandt andet mod bundholdet Solihull Moors. Formdykket kan dog også tildels skyldes, at holdet i denne periode var kraftigt ramt af skader. Sam Hewson, Darren Downes, Sylvain Legwinski, Sam Saunders, Michael Frew, Chris Simm, Zephaniah Thomas, Shafiq Alidina og Lee Rooney har alle i løbet af den periode været skadet i større eller mindre grad. Med kun Michael Frew definitivt på skadeslisten og med Sylvain Legwinski og Darren Downes på vej tilbage, mener træner Joachim Bjørkseth da også at fordykket er et overstået kapitel. I hans øjne er det det sammenpressede kampprogram der er Hyde Uniteds fjende nummer 1.


Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #89: 07 Jul 2009, 23:59 »

Fantastisk blog du har gang i her.. Ser ud til 3 gang er lykkens gang for Hyde..

Følger med held og lykke Wink
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010