home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 41246 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hyde United - The Tigers
« : 13 Apr 2009, 17:04 »



Så vil jeg gerne byde velkommen til min nye blog, denne gang omhandlende Blue Square North mandskabet Hyde United. Bloggen vil handle om den urutineret opdigtede svenske træner Joachim Bjørkseth som altså starter på laveste niveau i England og derfra skal bygge sig en karriere op. Umiddelbart vil Hyde United blive klubben han vil opnå succes med, men man ved aldrig hvad der vil ske i spillet.

Realismen vil være i højsædet, så der vil altså ikke blive gjort brug af downloadet træningsskemaer, taktikker eller andre hjælpemidler. Derfor kan succes være længe undervejs før den indfinder sig og Premier League et mål langt ude i horisonten og muligvis noget der ikke bliver opnået. Jo større udfordringen er, jo større lyst til spillet og bloggen har jeg.

Grafisk lir vil heller ikke være det primære og bloggen vil blive skrevet i samme tempo som spillet, der er altså ingen forskrevet updates og jeg er endnu ikke startet på spillet. Jeg vil forsøge at komme med updates jævnligt, men der kan selvfølgelig komme pauser ind imellem hvor det virkelige liv skal passes.

Bloggen vil primært indeholde tre slags updates, en generel opdatering hvor resultater, transfers og information om spillet, selvfølgelig oftest omhandlende Hyde United, vil blive nævnt udfra en objektiv kilde, en specifik update der handler om klublivet og andre småting der sker i Hyde United som små korte nyheder, samt en update hvori klubbens transfers, taktiske overvejelser og andet bliver gennemgået mere i dybden.

Håber bloggen vil falde i folks smag og at der er interesse for den.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #1: 13 Apr 2009, 17:44 »

Hyde United  News


Ny træner i Hyde United
Da den spillende træner Noel Tolson tidligere på måneden, bare få måneder for sæsonstarten, meldte ud at han manglede overskuddet og troen på egne evner, var direktionen hos The Tigers rådvild. De fleste bange anelser blev dog idag sat i bero, da man på dagens pressemøde præsenterede en ukendt svensk træner. Joachim Bjørkseth er manden der skal føre Hyde United videre efter Tolson's exit, men de fleste sætter spørgsmålstegn ved den totalt uprøvede svenskers evner. Selv er svenskeren fortrøstningsfuld og håber at kunne udrette mirakler med The Tigers.
Bjørkseth har fået ansvaret for det taktiske og indkøb/salg i klubben.....


Den nye træner sælger sæsonkort
Efter nyheden om Joachim Bjørkseths ankomst er salget af sæsonkort steget støt, så salget for indeværende sæson ligger omkring de 100 stk, hvilket er divisionens 7. bedste. Fansene har åbenbart troen på at Joachim kan føre klubben til større ting, så forhåbentligt vil fansene strømme til Ewens Field for at støtte holdet. Joachim havde denne kommentar til fansenes opbakning, "Jeg er imponeret over støtten til truppen og jeg og håber at vi kan gengælde deres tillid med besnærende og flot spil, samt en placering i toppen af ligaen".

Direktionens mål for sæsonen
De øverste mænd i Hyde United har meldt sæsonens målsætninger ud og umiddelbart virker de overkommelige for Joachim Bjørkseth og resten af truppen.

Blue Square North: Respektabel ligaplacering
FA Cup: 4. kvalifikationsrunde
Conference League Cup: 2. runde
FA Trophy: Første runde
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #2: 13 Apr 2009, 18:59 »

Juli 2008


Træningskampe
Ewen Fields, 586 tilskuer
Hyde United-Swindon 1-2
1-0 Daniel Douglas-Pringle 34´
1-1 Simon Cox 58´
1-2 Michael Pook 74´

Ewen Fields, 144 tilskuer
Hyde United-Kidderminster 0-1
0-1 David McDermott 84´

St. George's Lane, 242 tilskuer
Worcester-Hyde United 1-0
1-0 Marco Adaggio 12´

Church Road, 105 tilskuer
Hayes & Yeading-Hyde United 2-0
1-0 Matt Ruby 79´
2-0 Adam Cornell 90´

Rossett Park, 106 tilskuer
Marine-Hyde United 1-3
0-1 Chris Simm 12´
1-1 Billy Martin 23´
1-2 Francis Price 33´
1-3 Chris Simm 55´

Ewen Fields, 105 tilskuer
Hyde United-West Ham Reserver 0-2
0-1 Jack Collison 4´
0-2 Tony Stokes 19´

Den optimisme som Hyde Uniteds fans havde ved ansættelsen af svenske Joachim Bjørkseth, virker til at være forstummet efter klubbens optakt og træningskampe. Bare fire scoringer er det blevet til i de seks kampe og de tre af dem faldt endda i kampen mod Non-League mandskabet Marine. I trænerstaben har Bjørkseth også rystet tingene godt og grundigt. Hele den tidligere trænerstab er sat på gaden og nye erstatninger lader stadig vente på sig.

Første træningskamp mod League One klubben Swindon var ellers en taktisk og spillemæssig fryd for de 586 fremmødte tilskuer, men tilsidst stod Swindon med den ventede sejr, der dog var noget mindre end forventet. Den tro og optimisme blev dog noget mindre efter at holdet i de tre næste kampe ikke formår at få modstandernes netmasker til at blafre, dog blev to af kampene først afgjort tilsidst hvor kræfterne, her tidligt på sæsonen, slap op. Hyde United skal dog ikke afskrives helt, for i alle kampene var holdet fuldt på højde med de andre hold hvad angår antallet af skabte målchancer, skarpheden var dog ikke på samme højde og så vinder man ikke kampe.

Mod Marine viser Chris Simm at han er klubbens farligste herre, inden West Hams reserver tidligt afgører den sidste træningskamp. Chris Simm bliver dermed topscorer i træningskampene med noget flatterende to mål, men det skal dog pointeres at Joachim Bjørkseth i de fleste kampe har opereret udfra et defensivt koncept.

De fleste medier har spået klubben en placering lige uden for play-off pladserne, en placering Joachim Bjørkseth og truppen håber at kunne forbedre med bare et par pladser, og træningskampene indikerer også at holdet nok maximalt opnår det.

En bunke af spillere har været til prøvetræning, men det har endnu ikke kastet nogle kontrakter til nye spillere af sig og klubben har i samme åndedrag meldt ud at man leder efter en mulig moder-klub, men heller ikke her er der nyt i sagen.
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #3: 13 Apr 2009, 19:15 »

Fedt at se en LLM-blog. Ikke det man ser mest af, men jeg vil følge med. Interessant klubvalg Smiley Det kunne være fedt med noget mere om Hyde United!
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #4: 13 Apr 2009, 21:57 »

The Tigers Cage
August 2008


Så har vi her i Tigerburet fået fat i den nye træner Joachim Bjørkseth for at få hans tanker omkring de nye ting der er sket i klubben. Her er primært tale om de nye folk der er blevet tilknyttet spilletruppen, samt hans syn på at klubben overraskende har fået selveste Manchester United som ny moderklub. Han vil også kort komme ind på sine egne forventninger omkring den nye sæson sat op imod direktionens målsætninger. Vi tror på at vi går en spændende og forhåbentligt succesfuld sæson i møde.

Moder-klub: Manchester United (Årlig betaling til Hyde United - £26.530)
Her har klubben og jeg været helt ekstremt heldige og det kan kun gavne Hyde United. Vi havde muligheden for at få Oldham, men man må sige at det vrimler med talenter hos United i både reserveholdstruppen og på U19-holdet, så valget var ligetil. Desuden var United også ude med en større pose penge og det er noget jeg ikke kan ignorere i en Blue Square North klub.

Målsætning (Blue Square North - Respektabel placering)
Her er jeg enig med resten af direktionen, det skal blive til en placering i den øvre halvdel. Jeg forventer at vi forholdsvis tidligt kan spille os væk fra nedrykningen, så vi kan koncentrere os om at ende i play-off. Det vil desværre være utopi at tro vi kan blande os i en direkte oprykning og jeg vil allerede nu apellere til fansene om ikke at have de forventninger. Det er måske ikke god stil at komme med sådanne udmeldinger, men vi bliver nødt til at være realistiske.

Målsætning (FA Cup - 4. kvalifikationsrunde)
Ikke et urealistisk mål, men ville det ikke være en fornøjelse at komme i selve hovedturneringen. 1. runde er mit mål, alt derover vil være en kæmpe bonus og især forretningsmæssigt. Jeg tror umiddelbart FA Cuppen vil være den pokalturnering vi staser mest på.

Målsætning (Conference League Cup - 2. runde)
Her kan det blive svært nok at nå 2. runde, da Stafford Rangers, der er seedet tre'er i ligaen venter, dog på hjemmebane. Der kan være fordele i at nå 2. runde, da Blyth Spartans eller Southport venter her og igen i en hjemmekamp. To pokal hjemmkampe ville kunne indbringe lidt penge og især hvis det som forventet bliver Southport, som er seedet et'er i ligaen, der er modstander i 2. runde.

Målsætning (FA Trophy - First Round)
Jeg er ikke sikker, men skulle vi træde ind i runden før 1. runde skulle det ikke være umuligt at opfylde direktionens krav. FA Trophy cuppen vil være turneringen hvor vi kan vinde lidt goodwill hos direktionen skulle nogle af de andre målsætninger være uden for rækkevidde. Det vil ihvertfald være den pokalturnering der får mindst fokus.




James Chester (På lån resten af sæsonen fra Manchester United - Central forsvar)
Unge James Chester er første mand fra Uniteds reservehold der er kommet på græs i Hyde United. Han bliver uden tvivl den centrale figur i midterforsvaret og han bliver meget svær at undvære skulle han blive skadet. Jeg priser mig lykkelig for at vi kunne låne ham for hele sæsonen, uden tvivl en nøglespiller for Hyde United.

Sam Hewson (På lån resten af sæsonen fra Manchester United - Offensiv midtbane)
19-årige Sam Hewson har pludselig givet vores midtbane mere tyngde og igen en der bliver central nøglefigur hos os. Igen en spiller der absolut ikke må blive skadet i længere tid af gangen, for så vil vi stå med et kæmpeproblem.

Darren Green (På lån 3 mdr. fra Stockport County - Angriber)
Endnu en 19-årig lejesvend, denne gang en vi dog har lejet i Stockport. Angrebet manglede en back-up i tilfælde af skader hos Daniel Douglas-Pringle og Chris Simms. Darren Green er ikke det store talent, men heller ikke for fin til en plads på bænken. Han er kun tiltænkt en rolle som reserve, så når de tre måneder er gået må jeg se mig om efter en anden, medmindre han selvfølgelig har overrasket alt og alle og banket kasser ind på samlebånd.

Ross Liddicott (Fri fra fri transfer)
Reservemålmand og ikke andet. En der har accepteret rollen som bænkevarmer og en der ikke belaster lønforbruget mer end højst nødvendigt.

Stuart James (Fri fra fri transfer)
Endnu en reserve der som Ross Liddicott ikke belaster lønnen for meget og som har accepteret sin rolle på holdet.
 
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #5: 13 Apr 2009, 22:06 »

Fedt at se en LLM-blog. Ikke det man ser mest af, men jeg vil følge med. Interessant klubvalg Smiley Det kunne være fedt med noget mere om Hyde United!

Glad for at høre du vil følge med. Jeg kunne have skrevet en masse om Hyde United, men jeg syntes personligt det er kedeligt at omskrive noget fra Wikipedia, som folk selv kan finde hvis de har interessen i det.

Hyde United dvæler ikke ved fortiden, de fokuserer kun på fremtiden. Smiley
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #6: 13 Apr 2009, 23:16 »

Hyde United  News
August 2008


Trænerstaben på plads
Med få uger til sæsonstarten er trænerstaben i Hyde United på plads. Joachim Bjørkseth har fået samlet sig en lille og forholdsvis ung stab, alle er omkring de 30 år og alle har en kontrakt der løber i to år ligesom Joachim's egen. Bjørkseth har dog udtrykt ønske om at knytte yderligere trænere til staben, men direktionen har indtil videre modsat sig dette. Dette skulle have bevirket at der er kommet lidt knirken i forholdet mellem træner og direktion, men Bjørkseth har endnu ikke udtalt sig direkte om situationen.

Hyde United klar til sæsonstarten
Med kun få dage til første kamp, en hjemmekamp mod Southport, er truppen og trænerstaben helt klar. Alle er fri for skader og klar til kamp lyder meldingen fra trænerstaben i Hyde United. "Vi er klar til kampen mod Southport...Jeg føler at det vi har arbejdet med i træningskampene er tæt på at lykkedes og man må sige at Southport, som er spået en topplacering, bliver et hold vi skal måle os med hvis vi vil have den placering i play-off. Spillerne er klar...jeg er klar....jeg håber fansene er klar...", var træner Joachim Bjørkseths slutkommentar.

Røde tal på bundlinjen
Flere kilder indikerer at de røde tal på bundlinjen har indfundet sig hos Hyde United, noget der dog ikke er bekræftet nogle steder. Klubformand Steve Hartley havde denne kommentar, "Det er normalt at flere hold økonomisk er i små problemer inden sæsonen starter, men ikke noget der ikke automatisk vil blive rettet op i løbet af de næste par måneder. Vi har haft en snak med Joachim Bjørkseth angående lønforbruget og der er vi heldigvis enige og han har en vågent øje med det parameter."
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #7: 13 Apr 2009, 23:55 »

The Tigers Cage


Endnu engang har vi fået trængt træner Joachim Bjørkseth op i en krog og denne gang vil han komme med sine taktiske overvejelser med den trup han har fået samlet sig indtil videre. Skal holdet starte i en 4-4-2 eller er vi offensive i en 4-2-4 ?? Spørgsmålene er mange og svarene ligger Joachim inde med..


Jeg har tiltrods for den manglende succes i træningskampene bibeholdt den defensive 4-4-2 variant. Vi vil primært koncentrere os om at forsvare vores eget mål med en bagerste kæde på 4 mand der ikke har nogle offensive friheder. Vi spiller med mange lange bolde fra den defensive linje, på nippet til kick-and-rush filosofien og mange tidlige indlæg fra de to backs, primært fra midterlinjen. De bagerste er heller ikke instrueret til at presse modstandernes angreb før de nærmer sig vores målfelt hvor hele den defensive linje har trukket sig tilbage til.

På midtbanen var der inden Sam Hewsons ankomst, to meget tilbagetrukket centrale midtbanefolk, men han har altså gjort os mere farlige fremad. Midtbanen bliver ikke brugt i opspillet, de fleste bolde bliver spillet hen over hovederne på dem og så har Sam Hewson muligheden for at opsnappe eventuelle returbolde. De to fløje er også mere defensivt orienteret end offensivt og igen bliver der herfra slået mange tidlige indlæg mod de to angribere. De to fløje bliver ikke brugt særligt ofte, da vi vil forsøge at slå de fleste lange bolde op igennem den centrale del af banen, så de fleste returbolde bliver sendt ud i området omkring Sam Hewson igen.

I angrebet har vi to mand der står noget alene, de skal faktisk selv komme til chancerne eller sørge for Sam Hewson får muligheden, når han kommer med sine sene løb ind i feltet. De to forreste har altså ikke en eneste defensiv opgave, de skal ikke presse og stresse modstandernes forsvar på noget tidspunkt, de skal bare være koncentreret når chancen opstår.

Det primære for klubben og jeg vil altså være at stå meget stærkt defensivt og derfra slå de kontraer der bliver mulighed for og udnytte dem. Vi vil desuden tage os god tid ved alle situationer hvor bolden er ude af spil og jeg har simpelthen ikke tilladt noget som helst hæl og tå.

Jeg tror 100 % på taktikken og mangler, for at gøre spillertruppen helt ideel til taktikken, en angriber der kan lidt mere på egen hånd end dem vi har i øjeblikket og en spiller der har sit speciale i dødboldssituationer . Vi mangler stadig en spiller der kan slå de millimeterpræcise indlæg på dødboldene, for de er det eneste tidspunkt hvor vi staser hele butikken. På hjørnespark tæppebomber vi simpelthen deres felt med hele syv mand og ideen er at vi også skal gøre det på frispark når den rigtige mand med de rigtige færdigheder dukker op.

Jeg tror på vores koncept og håber I vil støtte holdet igennem tykt og tyndt....
« Seneste Redigering: 20 Apr 2009, 19:37 af trippen » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #8: 14 Apr 2009, 16:31 »

En fantastisk start på denne blog, der falder lige i min smag. Jeg vil helt sikkert følge med og håber stærkt på, at denne blog vil vare ved.

I øvrigt et scoop med Hewson og Chester.

Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #9: 14 Apr 2009, 23:16 »

Lækker start på bloggen.. ser frem til mere.. KIU

EDIT: Mangler et SS af Sam Hewson... Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #10: 15 Apr 2009, 07:48 »

Fantastisk dejligt med endnu en LLM-blog fra trippen. Smiley

men der kan selvfølgelig komme pauser ind imellem hvor det virkelige liv skal passes.
Hvad er det nu for noget pjat!?!  Det virkelige liv er klart overvurderet - bare kom igang med flere updates!   Wink

Dejligt med Man U som moderklub - jeg glæder mig til at se hvad lejesvendene kan udrette...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #11: 17 Apr 2009, 16:03 »

En fantastisk start på denne blog, der falder lige i min smag. Jeg vil helt sikkert følge med og håber stærkt på, at denne blog vil vare ved.

I øvrigt et scoop med Hewson og Chester.

Thumbs Up

Glad for den falder i din smag...Sidder lige og nyder solen paa Tenerife. Er tilbage mandag og vil der fortsaette.

Lækker start på bloggen.. ser frem til mere.. KIU

EDIT: Mangler et SS af Sam Hewson... Wink

En glaede at have dig med ombord. Kan godt se Sam Hewson mangler i spillertruppen, ordner det naar jeg er hjemme igen. Takker for spottelse af fejlen.

Fantastisk dejligt med endnu en LLM-blog fra trippen. Smiley
Hvad er det nu for noget pjat!?!  Det virkelige liv er klart overvurderet - bare kom igang med flere updates!   Wink

Dejligt med Man U som moderklub - jeg glæder mig til at se hvad lejesvendene kan udrette...

Endnu engang dejligt og en fornoejelse at have dig med Brodtgaard. Er selv enig om at det virkelige liv er overvurderet, men med 2 unger og et styk computerfjendtlig kone er jeg tvunget til at kigge op fra tastaturet engang imellem. Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #12: 17 Apr 2009, 16:14 »

Ja ok - lidt ferie skal man da ha' lov at ha' Smiley

Men havde nu håbet at du  har FM09 installeret på den bærbare, så vi kan få en lille update fra sydens sol.

Fortsat god ferie!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #13: 17 Apr 2009, 16:26 »

Rigtig god start du har fået på bloggen! KIU

Det her kan godt blive en spændende blog! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #14: 20 Apr 2009, 17:50 »

Hyde United  News
September 2008


Dødboldseksperten ankommet
Så har Hyde United og træner Joachim Bjørkseth fundet den ekspert der skal gøre holdet hyper-farlige ved standardsituationer ne. Der er tale om den 36-årige Darren Barnard, der går ind som venstre back på Hyde United holdet. Darren Barnard har været vidt omkring og startede allerede i 90'erne hos Chelsea inden han efter enkelte udlån til lavere rangerende klubber endte hos netop nyoprykkede Barnsley i år 2000 sæsonen. Efter nedrykningen, efter en enkelt sæson i Premiership, fulgte flere sæsoner i Coca-Cola Championship inden karrieren gik på hæld i Aldershot. Hyde United hentede ham dog i amatørklubben Camberley, hvor han ellers var parat til at trappe voldsomt ned, men Joachim Bjørkseth fik ham overtalt til to sæsoner mere.

U18-holdet starter blødt
U18-holdet har fået en hverken eller start på sæsonen. Holdet har scoret et mål, hvilket har udmøntet sig i 4 point via resultaterne 0-0, 1-0 og 0-2. Ingen af spillerne har endnu gjort sig ekstra bemærket, men træner Joachim Bjørkseth holder et vågent øje med talenterne. "Jeg er hele tiden i kontakt med ungdomstræner Matthew McDonald og får løbende evalueringer af de unge talenter og hvis en af dem eller flere er klar, så er der stor mulighed for at de får muligheden på førsteholdet. Jeg er ikke bange for at give dem chancen...", siger Joachim Bjørkseth.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010