home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 122 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 42286 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #60: 10 Jun 2009, 08:43 »

Ja, Enig med Erhardt.

Dejligt at du kunne få fat i Macheda - Det bliver spændende at se om han slår igennem.
Nu må oprykningen gerne komme.

KUTGW Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #61: 10 Jun 2009, 13:56 »

Genialt tænkt med at sætte procenter på dem !
Logged

:-)

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #62: 10 Jun 2009, 15:55 »

Har lige siddet og læst hele bloggen igennem, og den virker rigtig god. En skuffende første sæson, men det glemmer man når man læser om anden sæson. Jeg håber på oprykning i denne sæson, hvilket jeg tror Macheda kan hjælpe meget med Smiley KIU! Wink
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #63: 11 Jun 2009, 15:46 »

The Tigers Cage
August 2010


Så står vi endnu engang på tærsklen til en ny sæson og denne gang har træner Joachim Bjørkseth og klubben valgt at gøre det modsatte af sidste år, nemlig at minimere antallet af nye ansigter i truppen. Vi i Tigerburet ser frem til denne sæson og håber at holdet kan ride videre på den bølge af glimrende spil, som holdet faktisk spillede i den sidste halvdel af turneringen. Vi har som altid fået Joachim til at sætte navne på The Tigers førsteholdstrup og samtidig snakke lidt taktik.


Idealopstillingen op til denne sæson er næsten identisk med den fra sidste sæson. Jeg er ikke i tvivl om at vi på de fleste pladser er dækket godt ind og jeg ved hvad jeg kan forvente af den trup jeg har til rådighed. At vi har kunnet nøjes med kun at skrive kontrakt med en ny spiller, samt leje en enkelt hos samarbejdsklubben og så stadig have en trup der er stærk nok, i mine øjne, til at vinde Blue Square North syntes jeg er et rigtigt godt tegn. Vi var rigtigt glade for Davide Petrucci sidste sæson, men at vi har kunnet leje Federico Macheda, som modsat Petrucci er decideret angriber, ser jeg kun som en forstærkelse af angrebet. Midtbanemanden Jay Harris har i træningskampene også vist sig som en værdig afløser til Sam Hewson og Legwinski på midtbanen, så han har gjort bredden større i truppen og samtidig har flere af de unge spillere vist sig modne nok til førsteholdsfodbold. Eneste position jeg stadig kunne tænkes at "forstærke" er venstresiden som er lidt tynd med kun David Warner og Andrew Smart i truppen til at dække de to pladser, men jeg vil give David Warner chancen for at vise sit værd.

Jeg har efter mindre succes med diverse varianter af 4-4-2 formationen, valgt at gå tilbage til den oprindelige jeg startede ud med i min første sæson hos The Tigers. En ganske simpel 4-4-2, men modsat mit første år vælger vi at gå længere frem på banen med kæderne. Josh Ford og James Chester har efterhånden fået oparbejdet en glimrende kommunikation nede bagerst så de kan stå langt fremme på banen uden at blive overrumplet af lange bolde henover forsvaret. Det kombineret med at vi har en klassemålmand i Martin Hansen i målet gør at jeg vil mene vi råder over en af ligaens bedste defensiv og det vil jeg mene kan gøre at vi kan tillade os at satse lidt offensivt. Og når Chris Simm og Federico Macheda viser den form som de har gjort i træningskampene kan det kun blive en kanon sæson.
Ydermere vil jeg her tilsidst udtrykke min glæde over salget af sæsonkort op til denne sæson har oversteget sidste års salg på 88 med 37 stk. Det er noget der hjælper i den lidt slukne klubkasse, så klubben og jeg takker mange gange....
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 15:54 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #64: 11 Jun 2009, 15:59 »

Spændende opdatering - bliver interessant at følge, hvorledes der dine "procenter" holder Smiley

Dejligt at se du stadig er med og nu må vi se hvordan "talenterne" klarer sig.

Ja, Enig med Erhardt.

Dejligt at du kunne få fat i Macheda - Det bliver spændende at se om han slår igennem.
Nu må oprykningen gerne komme.

KUTGW Thumbs Up

Ja, oprykningen skal komme denne sæson og med det Macheda har vist indtil videre lover det rigtigt godt...

Genialt tænkt med at sætte procenter på dem !

Takker og det glæder mig du er med....

Har lige siddet og læst hele bloggen igennem, og den virker rigtig god. En skuffende første sæson, men det glemmer man når man læser om anden sæson. Jeg håber på oprykning i denne sæson, hvilket jeg tror Macheda kan hjælpe meget med Smiley KIU! Wink

Fedt at du ville give dig tid til at læse bloggen igennem og jeg krydser fingre for at Macheda ikke bliver skadet for ofte...
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #65: 11 Jun 2009, 16:05 »

Fantastisk arbejde du har gjort i denne blog.

Den er yderst interessant. Og selvom der er meget at læse bliver man sjældent træt.

Fortsæt denne her blog.


Ps. tillykke med Macheda Wink
Logged

(:

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #66: 13 Jun 2009, 20:54 »

Oktober 2010


Wetherby Road, 491 tilskuer
Harrogate-Hyde United 0-1
0-1 Federico Macheda 17´

Ewen Fields, 551 tilskuer
Hyde United-Alfreton 6-0
1-0 Chris Simm 27´
2-0 David Warner 48´
3-0 Sam Hewson 60´
4-0 Sam Saunders 77´
5-0 Andrew Smart 83´straffe
6-0 Chris Simm 88´

The Northolme, 479 tilskuer
Gainsborough-Hyde United 1-4
0-1 Chris Simm 2´
0-2 David Warner 20´
0-3 Federico Macheda 48´
1-3 Gareth Davies 67´
1-4 Federico Macheda 90´

Ewen Fields, 691 tilskuer
Hyde United-Droylsden 2-0
1-0 Chris Simm 22´
2-0 Michael Frew 90´

York Street, 760 tilskuer
Boston United-Hyde United 2-1
1-0 Josh Morris 12´
1-1 Federico Macheda 24´
2-1 Ian Herring 47´

Conference League Cup, 1. runde
Croft Park, 307 tilskuer
Blyth-Hyde United 3-2
1-0 Josh Ford 1´selvmål
1-1 Andrew Smart 33´straffe
2-1 Nathan Jones 36´
3-1 Andrew Hodges 61´
3-2 Michael Frew 90´

Ewen Fields, 464 tilskuer
Hyde United-Solihull Moors 3-1
1-0 Sam Hewson 38´
2-0 James Chester 53´
3-0 Sam Hewson 74´
3-1 Chris Larmour 87´

Ewen Fields, 570 tilskuer
Hyde United-Braintree 3-0
1-0 Andrew Smart 6´
2-0 Sam Saunders 38´
3-0 Jay Harris 90´

Joachim Bjørkseth og Hyde United har fået en fantastisk start på den nye sæson og ligger efter syv kampe på en 2. plads i Blue Square North. Holdet har spillet seværdigt og offensivt fodbold og flere spillere har præsteret over forventning. For eksempel har den meget unge kant David Warner været på pletten to gange for The Tigers og James Chester, der sidste sæson ikke fandt vej til netmaskerne, er også allerede kommet på scoringslisten. Desuden har Federico Macheda og Chris Simm i front startet rigtigt godt og har tilsammen scoret syv mål.

Holdet sprudler af energi og selv fansene strømmer til stadion som aldrig før, der blev blandt andet slået tilskuerrekord da rivalerne fra Droylsden gæstede Ewen Fields. Den store interesse for holdet har gjort at Hyde United nu har ligaens 12. bedste tilskuergennemsnit og det er en væsentlig forbedring i forhold til de seneste par sæsoner, hvor holdet har ligget nede omkring bunden og rodet. Sidste sæson endte man for eksempel med ligaens femte dårligste gennemsnit.

Træner Joachim Bjørkseth har da også ved flere lejligheder rost holdet og spillerne for deres præstationer og selv medierne var fremme med rosende ord, efter Hyde Uniteds flotte 1-0 sejr på Wetherby Road, mod Harrogate der er spået en placering lige i hælene på Southport omkring den direkte oprykningsplads. At holdet så bagefter maltrakterer Alfreton på Ewen Fields lagde heller ikke en dæmper på den megen ros.

Midt i alle sejrene har holdet forladt den første pokalturnering, da Blyth Spartans hjemme på Croft Park slår Hyde United ud af Conference League cuppen i første runde. Dog skal det siges at Joachim Bjørkseth holdt ord og lod flere af reserverne og de unge være med i kampen, da det kun var Andrew Smart, Josh Ford, Sam Hewson, Sam Saunders og Chris Simm fra den normale startopstilling der var med. Direktionen var ikke glad for det tidlige exit, men mon ikke den eminente start i turneringen kan gøre op for det....

Med holdets gode start er interessen for Hyde United spillere steget og de varmeste salgsemner for træner Joachim Bjørkseth er i øjeblikket Sam Hewson, James Chester og Martin Hansen. Den unge danske målmand var ellers tæt på et skifte til Blue Square Premier mandskabet Dag & Red, men i sidste ende kunne de to klubber ikke blive enige om salgsprisen. Sam Hewson har vakt interessen hos både Rochdale og Darlington, mens James Chester er en meget ombejlet herre med otte interesserede klubber, heriblandt Bury, Colchester og Crewe. Joachim Bjørkseth har tidligere udtalt at netop de tre er nøglepersoner i klubbens ambitioner om en oprykning, men den tunge økonomiske situation i klubben, kan desværre nødvendiggøre et salg.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #67: 13 Jun 2009, 20:58 »

Fantastisk arbejde du har gjort i denne blog.

Den er yderst interessant. Og selvom der er meget at læse bliver man sjældent træt.

Fortsæt denne her blog.


Ps. tillykke med Macheda Wink

Takker mange gange og bukker....Det er også en glæde at høre du syntes updatesne er tilpas interessante at læse. Håber at høre fra dig senere, når vi nu spiller i PL.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #68: 18 Jun 2009, 19:03 »

November 2010


Moss Lane, 592 tilskuer
Altrincham-Hyde United 0-0

FA Cup, 2. kvalifikationsrunde
Leigh Sports Village, 306 tilskuer
Leigh Genesis-Hyde United 0-4
0-1 Federico Macheda 24´
0-2 Sam Hewson 27´
0-3 Sam Hewson 51´
0-4 Craig Wynter 90´

The Walks Stadium, 918 tilskuer
King's Lynn-Hyde United 1-1
0-1 Federico Macheda 15´
1-1 Peter Till 58´

Ewen Fields, 542 tilskuer
Hyde United-Workington 4-0
1-0 Kyle May 11´selvmål
2-0 Sam Saunders 30´
3-0 Sam Hewson 54´
4-0 James Chester 82´

FA Cup, 3. kvalifikationsrunde
The Silverlands, 520 tilskuer
Buxton-Hyde United 0-4
0-1 Sam Hewson 44´
0-2 Chris Simm 64´
0-3 Zephaniah Thomas 81´
0-4 Federico Macheda 88´

St. George's Lane, 856 tilskuer
Worcester-Hyde United 2-2
0-1 Federico Macheda 21´
1-1 Harry Pell 34´
2-1 Luke Brattan 41´
2-2 Federico Macheda 55´

FA Cup, 4. kvalifikationsrunde
Haig Avenue, 605 tilskuer
Southport-Hyde United 0-1
0-1 Federico Macheda 35´

Ewen Fields, 543 tilskuer
Hyde United-Southport 2-0
1-0 Federico Macheda 38´
2-0 Federico Macheda 90´

Croft Park, 334 tilskuer
Blyth-Hyde United 0-3
0-1 Andrew Smart 8´straffe
0-2 Andrew Smart 39´straffe
0-3 Andrew Smart 62´straffe

FA Cup, 1. runde
The Deva Stadium, 1114 tilskuer
Chester-Hyde United 0-1
0-1 Federico Macheda 69´

Det flotte og besnærende spil forsætter hos The Tigers og Joachim Bjørkseth og direktionen går og smiler konstant. Det er efterhånden lang tid siden Hyde United har tabt og samtidig har klubben og Joachim Bjørkseth opnået deres mål med at komme langt nok til at indtræde i FA Cuppen's hovedturnering. Her har man endda kæmpet sig videre til 2. runde hvor Brighton fra League One venter. Slår man mod forventning holdet der ligger 3 ligaer over The Tigers, træder de store hold ind i turneringen og muligheden for en kamp med masser af indtjeningsmulighed er vil være tilstede. En kamp der kan redde den efter hånden stabile, men stadig skrantende økonomi i Hyde United. En mand har indtil videre været stærkt medvirkende til det dejlige cup-eventyr og det er Federico Macheda med alle målene i sejrene mod Southport og Chester.

I ligaen er man endelig også oppe som nummer et, efter 2-0 sejren i den direkte kamp om førstepladsen mod Southport. Igen var det Federico Macheda med målene The Tigers var kun spået en plads som nummer otte i ligaen inden sæsonstarten, så det er indtil videre gået over al forventning. Hyde United er nu også mest scorende hold i Blue Square North og det hold der er gået næstfærrest mål ind på, med bare syv mål i tretten kampe. Lejesvenden Federico Macheda har også været fantastisk og han har indtil videre scoret ni mål i de tretten kampe, hvilket har gjort ham til en helt på Ewen Fields. En anden spiller der har gjort sig bemærket, dog på en anden måde, er Andrew Smart der i ligaopgøret mod rivalerne fra Blyth Spartans scorede tre mål, alle på straffespark. Kan holdet forsætte de gode takter er det svært at tro at holdet ikke vil være at finde i Blue Square Premier næste sæson.

Dog er der midt i successen tid til lidt sure miner hos Joachim Bjørkseth, det har flere kilder ihvertfald bekræftet. Det har længe været alment kendt at Joachim Bjørkseth har været på udkig efter en ekstra spiller til venstrekanten, til både forsvaret og midtbanen. Den ekstra spiller skulle Joachim Bjørkseth have fundet, men i sidste øjeblik skulle direktionen have smækket kassen i og udelukket flere indkøb. Det skulle, sammen med den fakta ,at klubben ikke er interesseret i at ansætte flere trænere end den ene der nu er til rådighed, have sat træner Joachim Bjørkseths tålmodighed på en prøve. Om det ligefrem er kommet til en direkte konfrontation mellem direktionen og Joachim Bjørkseth er endnu uvist, men midt i successen er der altså ugler i mosen på Ewen Fields.



Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #69: 18 Jun 2009, 19:11 »

Ser jo rigtig godt ud. Det ligner allerede nu en oprykning med den rytme du er inde i, selvom du skal ud i play-off kampe Wink KIU! Wink
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #70: 19 Jun 2009, 20:47 »

Hyde United  News
November 2010


Jeg vil væk !!
Reservemålmand Andy Oakes er efterhånden blevet så træt af livet som bænkevarmer og har officielt anmodet om at blive sat på transferlisten. Et ønske som træner Joachim Bjørkseth har efterkommet, tiltrods for han tidligere har rost og bedt den aldrende målmand om at væbne sig med tålmodighed. "Jeg er meget ked af at Andy vil væk fra klubben, for han er en klasse målmand og han er med til at gøre målmandssituationen i klubben mere end holdbar. Han skærper konkurrencen om pladsen i målet og er i øjeblikket uheldig at Martin Hansen leverer den ene pragtpræstation efter den anden i målet, så det er umuligt at argumentere imod at Martin ikke skal have pladsen som førstemålmand.", var træner Joachim Bjørkseths kommentar til Andy Oakes sagen.

Ewen Fields under vand. Bjørkseth: "Verdens bedste nyhed...."
Da dommer Pat Miller idag valgte at aflyse FA Cup kampen mellem Hyde United og Brighton var det en glad Joachim Bjørkseth pressen fik fat i. "Det kunne simpelthen ikke komme mere belejligt for os at kampen idag bliver aflyst. At der nu er tre dage til kampen skal spilles, gør at vi nu har mulighed for at Chris Simm kommer sig helt efter sin skade og med en del held vil Josh Ford også kunne være med. Samtidig vil banens ringe stand gøre at Brighton, som er noget mere pasningssikre end os, vil have meget svært ved at spille bolden rundt langs jorden. Det kan meget vel blive en rigtig pokalfight med hårdt spil og det vil kun øge vores chancer for at skrive historie..."

FA Cuppens 3. runde er drømmeland
På sigt kan Hyde United blive reddet af en kamp mod et Premier League mandskab i FA Cuppens 3. runde, skulle holdet passere Brighton. Økonomien i klubben er endelig blevet stabiliseret så meget, at man nu realistisk kan sætte tal på klubbens underskud. Det ligger i øjeblikket omkring de £200.000 og har gjort det længe, så der er ingen tvivl om at direktionen vil krydse alt hvad der nu kan krydses i onsdagens kamp. 3. runde er drømmeland og en kamp på "Drømmenes Teater" vil fuldende eventyret...
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #71: 19 Jun 2009, 20:55 »

Glæder mig til FA Cup kampen Wink Looking forward to next update Smiley KIU! Wink
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #72: 19 Jun 2009, 21:01 »

uh.. Brighton er jo favoritholdet, så jeg ser fremtil et fyldigt referat Thumbs Up
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #73: 19 Jun 2009, 21:05 »

Er også selv en smule fan af Brighton så har det på samme måde som darkalf Wink

Men alt i alt en rigtig god blog og det er flot du har kunne holde den i så lang tid Wink
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #74: 23 Jun 2009, 23:30 »

vs.


Inden dagens FA Cup kamp i 2. runde, blev der trukket lod til næste og man skulle næsten tro at trækningen var aftalt spil, for op af bowlen kom ingen ringere end Chelsea. Dagens vinder får altså en hjemmekamp mod selveste Chelsea, så Joachim Bjørkseth og hans hold står over for den vigtigste kamp i karrieren. Begge klubber kæmper økonomisk, så der er ingen tvivl om at dagens kamp bliver særdeles vigtig for begge hold.
Brighton er ikke overraskende stor favorit i dagens kamp, men ved gårsdagens pressemøde mente Joachim Bjørkseth at The Tigers ikke er uden chance. Chris Simm skulle være klar igen og midterforsvaren Josh Ford er der tvivl om, men flere kilder skulle mene han starter inde og ellers er resten af Hyde United truppen fit for fight. Anderledes sort ser det ud for Brighton, for de fire lejesvende fra Manchester United, Tottenham, Reading og Portsmouth er ikke spilleberettigede, så de nu mangler to defensive og to offensive profiler. Desuden mangler de den defensive styrmand på midtbanen, Michael Timlin der er ude med en ankelskade, så Brighton er stærkt svækket, hvilket ifølge Joachim Bjørkseth gør kampen mere lige end antydet udfra bookmakernes odds.
Udover det er Brighton uden sejr i over en måned i Coca-Cola League One, hvilket har sendt holdet ned på en 16. plads i ligaen, mens hjemmeholdet som jo bekendt topper deres liga.




Kickoff - Josh Ford er åbenbart ikke meldt helt klar, for Paul Browne starter i midterforsvaret med James Chester. Josh Ford er at finde på bænken, ellers er The Tigers i stærkeste opstilling, dog har en i øjeblikket stærkt spillende Jay Harris erstattet Sylvain Legwinski og hele 989 tilskuer er på plads, hvilket er rekord.

- Mareridtsstart..... Brightons Glenn Murray laver en mellemting mellem en aflevering og et skud, hvilket Keith Briggs får rettet af og via den ene stolpe ender den i nettet bag Martin Hansen. 0-1 og bare to minutter spillet.....

12´ - Tempoet i kampen er stadig lavt og efter et længere og mindre tempofyldt opspil, skyder Chris Simm over fra kanten af feltet.

22´ - Brighton har fået kæmpet sig til et hjørne, men efter et gevaldigt klumpspil i feltet bliver bolden sparket langt op på Brightons banehalvdel.

30´ - En indtil videre søvndyssende kamp bliver illustreret ved Sam Saunders frispark et stykke uden for feltet. Bolden ryger simpelthen langt forbi....Joachim Bjørkseth har allerede sendt Michael Frew, Darren Downes og Sylwain Legwinski til opvarmning.

33´ - Hele afsnittet med Brightons fans koger...James Chester har netop i sidste øjeblik tacklet Brightons Craig Davies og den løse bold sender Glenn Murray lige i armene på Martin Hansen. Flere Brighton spillere omringer dommeren, da de mener James Chesters tackling var til straffe, men dommeren er sikker i sin sag...intet straffe.

41´ - Jay Harris får vristet sig fri til et skud i kanten af feltet, men hans skud ryger et stykke over uden at blive det mindste farligt.

Halvleg - Brighton fører en jævnt kedelig kamp med et enkelt mål og Joachim Bjørkseths tropper har endnu ikke fået testet John Sullivan i Brighton målet. Hyde United skal vise meget mere vilje i anden halvleg hvis de vil have den kamp mod Chelsea.

54´ - Joachim Bjørkseth har endnu ikke foretaget nogle udskiftninger og Brighton har stadig held med at sænke tempoet i kampen og endnu et skud bliver føjet til Brighton statistikken da et frispark bliver spillet kort, hvorefter afslutningen bliver sendt over mål.

64´ - Sam Hewson viser tænder da han afdribler flere Brighton folk og har en gylden mulighed for at spille Macheda helt fri med målmanden, men istedet afslutter han selv svagt...Bjørkseth ryger bandende ud i det tekniske felt og kalder franskmanden Sylvain Legwinski hen..

69´ - Hyde United har stillet sig længere frem på banen og har endelig fået held med at sætte tempoet i vejret. Sam Saunders går til baglinjen og lægger den skråt tilbage til Legwinski der tordner bolden over målet. Indskiftningen af Sylvain Legwinski har virket og Hyde United styrer nu kampen...

73´ - Jubelbrøl på Ewen Fields da det ikke overraskende er Legwinski der via overliggeren udligner Brightons føring, efter oplæg fra Chris Simm. Rutinen har bragt Hyde United tilbage i kampen, som igen er fuldstændig åben. En noget anonym Chris Simm tages ud og erstattes af unge Zephaniah Thomas.

75´ - Ved det ene hjørneflag ligger en kæmpe bunke af Hyde United spillere.....Bright on har lige givet bolden op efter den udlignende scoring, da Zephaniah Thomas "stjæler" den fra Adam Virgo og sender Federico Macheda i galop ned mod Brighton målet, hvor han helt køligt passerer John Sullivan i målet. Kampen er pludselig vendt på hovedet....

79´ - Kampen er eksploderet fuldstændigt.....Tr edje mål på seks minutter og denne gang er det Brighton der har fået udlignet til 2-2. Et indlæg, efter et indkast i Hyde Uniteds venstre forsvarsside, ender hos Matt Richards på bagerste stolpe, der fra cirka 12 meters afstand first-timer den i nettet uden chance for Martin Hansen i målet.

82´ - Galskaben vil ingen ende tage.....Federico Macheda tryller i højresiden og sender et fladt indlæg i feltet, hvor en fremadstormende Sam Hewson sætter indersiden på og endnu engang bryder Ewen Fields ud i jubel. Midt i al ekstasen forsøger en nervøs Joachim Bjørkseth at kalde sit hold langt tilbage på banen.

90´ - Brighton har givet op.....og da holdene tager hul på de tre minutters tillægstid, går der næsten et minut inden udskiftningen af Michael Frew istedet for Sam Saunders bliver realiseret og bare få minutters boldtjatteri senere, eksploderer stadion i et mylder af Tigers fans og spillere der invaderer banen....Hyde United har gjort det og kan se frem til en kamp mod Chelsea.




"Det er så vildt og ikke til at fatte....Truppen og hele trænerstaben skal have så meget kredit for denne her sejr og bare se frem til at kunne nyde kampen mod Chelsea. Økonomisk kan det meget vel blive vendepunktet for Hyde United og byen....Spillerne skal hyldes for de har fortjent det så meget, men de skal dog tænke på at vi stadig har et job der skal gøres færdigt i Blue Square North."
En ekstatisk Joachim Bjørkseth kort efter sensationen var en kendsgerning
« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 17:48 af trippen » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010