home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 42110 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #105: 21 Jul 2009, 17:34 »

Perfekt med oprykningen.. Ærgeligt med Finalen der missede.. Ser frem til den nye sæson og måske nogle fremtidige transfers der kan styrke holdet så du kan holde dig oppe i BSP.
Logged


LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #106: 21 Jul 2009, 19:04 »

nu har jeg efterhånden fulgt den her blog i lidt tid. Og den er helt fantastisk. Jeg må sige at jeg ikke har haft den store lyst til fm siden 07 udgaven, men den her blog og llm forummet har givet mig lysten tilbage. Så nu venter jeg spændt på 10 udgaven. Tillykke med oprykningen, glæder mig til transfers og den nye sæson i bsp!
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #107: 23 Jul 2009, 23:01 »

The Tigers Cage
Juni 2011


Så er vi i Tigerburet tilbage med endnu et indlæg, men først vil vi dog ønske spillerne og Joachim Bjørkseth tillykke med oprykningen. Det havde virkelig ikke været til at bære hvis det skulle have glippet i play-off, men The Tigers fik vist deres sande niveau og fik forholdsvis sikkert vundet play-off finalen. Vi var inden sidste sæsons første spark omkring vores unge spillere i Hyde United og sætte procenter på deres chancer for et gennembrud i den netop overståede sæson og det vil vi nu følge op på.

Darren Downes - 10(9) kampe - 1 mål - 2 assists - Avg. Rating: 6.92
Vi gav Darren 50% chance for et gennembrud, men vi må være ærlige og sige at det fik han ikke. I de 19 kampe han var med gjorde han det glimrende, men det var måske lidt overraskende ikke nok til at han kunne få forlænget sin kontrakt, så han er nu ikke at finde i klubben. Umiddelbart har Joachim Bjørkseth ikke troet at han ville kunne begå sig på den centrale midtbane i Blue Square Premier, men en overraskelse for os.

Pete Martin - 5 kampe - 0 mål - 0 assists - Avg. Rating: 6.72
Heller ikke Pete Martin er at finde i klubben mere. Han gjorde ikke meget væsen af sig i den forgangne sæson, men til hans forsvar skal det dog siges at han ikke rigtig fik chancen af Joachim Bjørkseth. Vi havde hellere ikke set det store i Pete og kun givet ham 10% chance for et gennembrud, noget han aldrig var i nærheden af.

Craig Wynter - 4(5) kampe - 1 mål - 0 assists - Avg. Rating: 6.80
Højre midtbanemanden Craig havde modsat de centrale midtbanespillere noget kortere til spilletid, med Sam Saunders, Michael Frew og Keith Briggs foran sig i hierakiet, men tiltrods for dette formåede han ikke at markere sig synderligt. Vi fik ret med vores kun 8% chance for et gennembrud og endnu en spiller der ikke fik forlænget sin kontrakt.

Shafiq Alidina - 6(2) kampe - 1 mål - 0 assists - Avg. Rating: 6.51
Joachim Bjørkseths kæledægge er ikke at finde i Hyde United mere. Sølle fem mål og 59 kampe skulle der til før at træneren fik øjnene op for at Shafiq Alidina ikke var god nok til klubben og de 20% chance vi gav ham for et gennembrud, skyldtes da også kun den tillid Bjørkseth i de tidligere sæsonener har vist ham. Vi kommer ikke til at savne ham.

Terry Lee - 17(1) kampe - 0 mål - 1 assist - Avg. Rating: 6.80
Vi gav kun højrebacken 10% chance for gennembruddet og vi syntes han har grebet chancen. I starten af sæsonen fik han kun kampe i pokalturneringer og når Keith Briggs var ude med skade, men mod slutningen holdt han faktisk i flere kampe Briggs ude af startelleveren. Vi mener han har overbevist Joachim og fansene om hans berettigelse på holdet, men det bliver spændende at se om Terry Lee får chancen i Blue Square Premier, eller om nye ansigter skubber ham i baggrunden.

Paul Browne - 18(12) kampe - 0 mål - 2 assists - Avg. Rating: 6.79
Med Paul Browne fik vi også ret...Et decideret gennembrud blev det ikke til, der var Josh Ford og James Chester for stærke til at han kunne få plads blandt de elleve startende. Vi spår stadig at han nok skal blive et hit hos The Tigers, vi tror ihvertfald på ham.

Lee Rooney - 10(10) kampe - 2 mål - 2 assists - Avg. Rating: 6.64
Lee er en talentfuld spiller, men har stadig ikke fået udnyttet sit potentiale til fulde. Han har ikke fået sit gennembrud i denne sæson, men mon ikke han nok skal få sine chancer under Joachim Bjørkseth. Vi regner med at se mere til fighteren Rooney og kan da glæde os over at vi igen fik ret angående vores profetier omkring hans chancer for et gennembrud, da vi kun gav ham 15% chance.

Jeff Charles - 0(1) kamp - 0 mål - 0 assist - Avg. Rating: 6.60
Jeff er stadig på lønningslisten i Hyde United, men ét er sikkert og det er at han ikke får flere kampe for førsteholdet inden hans kontrakt udløber og han skal forlade klubben. Han er simpelthen ikke god nok til at kunne kalde sig Hyde United spiller. Vi havde også kun sat hans chancer til 5%.

David Warner - 39(7) kampe - 2 mål - 4 assists - Avg. Rating: 6.72
Man må sige at David har overrasket alt og alle og fået sin genembrud for The Tigers. Dog skal det siges at det nok har skyldtes den manglende bredde på venstre midtbane og hvis Joachim får købt rigtigt ind til den nye sæson, tror vi ikke vi får David Warner at se i ret mange Blue Square Premier kampe. Han vi nok stadig få chancen i de små pokalturneringer, men det bliver nok hans chance for førsteholdsfodbold i den nye sæson. Vi ramte helt ved siden af da vi kun gav ham 15% chance for at imponere, men det var da vi troede at klubben og Joachim Bjørkseth stadig kunne nå at finde en til den venstre midtbane.

Francis Price - 4(10) kampe - 0 mål - 2 assists - Avg. Rating: 6.84
Den centrale midtbanemand er den eneste af de unge spillere, hvis kontrakt der udløb i denne sæson, der har fået forlænget sin, så det vidner om tiltro fra Joachim Bjørkseth og trænerstaben. Darren Downes har spillet flere kampe end Francis, men han fik altså ikke forlænget sin kontrakt, så et eller andet må Francis have gjort rigtigt i de kampe han har været med i. Han har efter vores mening ikke fået sit gennembrud og vi havde da også kun givet ham 5% chance inden sæsonstarten, men vi må anerkende hans kvaliteter når nu træneren og trænerstaben gør det.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #108: 26 Jul 2009, 23:05 »

Juli 2011


Træningskampe
Chesham-Hyde United 0-4
Hyde United-Tottenham reserver 1-1
Hyde United-Blackburn reserver 2-4
Hyde United-Manchester United 1-4
Hendon-Hyde United 0-5
Merthyr-Hyde United 0-3

Med træningskampene vel overstået er Hyde United og Joachim Bjørkseth klar til den nye sæson og resultaterne er godkendt. Masser af spillere har været til prøvetræning og de fleste er sendt videre ud i livet uden en kontrakt med The Tigers, mens enkelte har imponeret nok til kontrakter. Hyde Uniteds mål for den kommende sæson er at undgå nedrykningen og umiddelbart virker det som en overkommelig opgave for Joachim Bjørkseth, der som bekendt blev nummer to i kåringen som Årets Manager i Blue Square North sidste sæson, for kan Sam Saunders fortsætte de takter som gjorde ham til runner-up i Årets Spiller i Blue Square North, bliver nedrykning højst sandsynligt ikke et emne. Medierne spår holdet en 21. plads, men det mener Joachim Bjørkseth er helt ude i skoven og fansene bakker ham op.

Transfers ud >>>

Shafiq Alidina, til fri transfer
Craig Wynter, til fri transfer
Pete Martin, til fri transfer
Andy Oakes, fri til Fleetwood
Sylvain Legwinski, til fri transfer
Michael Frew, til fri transfer
Zephaniah Thomas, til fri transfer
Darren Downes, til fri transfer
 
Transfers ind <<<

Joshua King, Leje fra Manchester United
Dejan Stefanovic, fri fra Darlington
Neil Jenkins, fri fra Eastbourne Borough
Ian Herring, fri fra Boston United
Danny Hockton, fri fra Braintree
Tommy Amos, fri fra Wigan
Adam Yates, fri fra Fleetwood
Simon Brown, fri fra Crawley
Sean Hessey, fri fra Macclesfield
Callum Morris, fri fra Port Vale
Danny Stockhall, fri fra Stoke
Mike Oliver, fri fra Hartlepool

En bred vifte af spillere er blevet hentet ind i dette transfervindue og det har bevirket at samtlige folk omkring Hyde United er sikre på overlevelse i Blue Square Premier. Joachim Bjørkseth har samtidig skilt sig af med en del spillere og tiltrods for det ser holdet meget stærkere ud. Den eneste Joachim har udtrykt ærgelighed ved at miste er Andy Oakes, men ved indkøbet af rutinerede Simon Brown, har The Tigers fundet en værdig afløser til bænken. Ud over de ovennævnte har fire ungdomsspillere forladt Hyde United og den luft der så var kommet i lønbudgettet med de mange afgange, er helt sikkert blevet udlignet af de mange indkøb.

Samarbejdsklubben Manchester United har denne sæson sendt den unge nordmand Joshua King til Hyde United for at han kan få spilletid og det er der helt sikkert mulighed for hos Hyde United. Yderligere er to andre indkøbt til angrebet og her er der tale om 19-årige Tommy Amos og den aldrende Danny Hockton. Tommy Amos har været ungdomsspiller i Wigan, men Premier League klubben kunne altså ikke se en fremtid for ham i klubben. Det kunne Joachim Bjørkseth altså, dog er der nok mest spilletid på reserveholdet i denne sæson. I Danny Hockton har The Tigers fået en habil målscorer, der i sine tre sæsoner i Braintree scorede 41 mål i 106 kampe. Joachim Bjørkseth glæder sig ihvertfald meget til at se Hockton i aktion på Ewen Fields.

Midtbanen har også fået en gevaldig indsprøjtning op til den nye sæson i form af nye spillere, nemlig Ian Herring, Sean Hessey, Danny Stockhall og Mike Oliver. Også her er der tale om et mix af unge og ældre, med Mike Oliver og Danny Stockhall som de unge knægte på 18 og 19 år, mens Ian Herring og Sean Hessey har henholdsvis 27 og 32 somre på CV'et. Mike og Danny er købt til fløjene og især Mike Oliver betegnes som et stort talent, med rigtig gode udviklingsmulighede r. Mike Oliver har prøvet sig lidt af på højere niveau, hvor han i to sæsoner har fået 10 kampe for Hartlepool i League One. Ian Herring og Sean Hessey er mere defensivt orienteret og er bragt ind for at afløse Sylvain Legwinski på den defensive midtbane.

I forsvaret er der også bragt en del spillere ind og her virker unge Callum Morris til at være et scoop af de store. Vice-anføreren på det irske U21-landshold sagde nej tak til en kontrakforlængelse fra Port Vale og mente istedet hans karriere kunne tage fart i Hyde United og det har især Joachim Bjørkseth udtrykt stor glæde omkring. På backpladserne er Neil Jenkins og Adam Yates bragt ind for at udvide bredden på holdet, mens serberen Dejan Stefanovic bringer rutine og overblik til forsvaret fra sine fire sæsoner i Portsmouth, inden han trappede ned i Darlington. Neil Jenkins har i de seneste tre sæsoner været fast mand for Eastbourne Borough og spillet over hundrede kampe, mens Adam Yates har været fast mand hos Fleetwood i flere sæsoner.
I målet er Simon Brown som bekendt købt som back-up til det sikre førstevalg Martin Hansen.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #109: 26 Jul 2009, 23:11 »

Øv, det var ærgeligt med finalen, men du skal alligevel have et stort tillykke med oprykningen - det er fortjent!


Takker min ven...FA Trophy finalen blev aldrig det helt store, men med Josh Ford og James Chester ude blev det bare for meget for holdet.

Perfekt med oprykningen.. Ærgeligt med Finalen der missede.. Ser frem til den nye sæson og måske nogle fremtidige transfers der kan styrke holdet så du kan holde dig oppe i BSP.

Takker igen og jeg tror virkelig at de "indkøb" der er foretaget bliver guld værd for The Tigers

nu har jeg efterhånden fulgt den her blog i lidt tid. Og den er helt fantastisk. Jeg må sige at jeg ikke har haft den store lyst til fm siden 07 udgaven, men den her blog og llm forummet har givet mig lysten tilbage. Så nu venter jeg spændt på 10 udgaven. Tillykke med oprykningen, glæder mig til transfers og den nye sæson i bsp!

Det her er jo en kommentar der er rigtig fed. At kunne motivere andre til LLM er bare toppen Opstemt. Håber de syntes om de transfers der er foretaget indtil videre. Der foreligger muligvis en transfer eller to mere inden sæsonstarten.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #110: 27 Jul 2009, 20:18 »

Hyde United  News
Juli 2011


Økonomisk successæson
Topplaceringen, 3.runde i FA Cuppen og finalen i FA Trophy har boostet økonomien i Hyde United gevaldigt og flere kilder tæt på klubben beretter om et underskud der er tæt på at forsvinde. Inden starten af sidste sæson lå underskuddet hos The Tigers i omegnen af £200.000 og det skulle ifølge flere næsten være realiseret. "Det er rigtigt at vi i øjeblikket er inde i en rigtig god spiral økonomisk i Hyde United og forhåbentligt kan øgede tilskuerindtægter i vores første sæson i Blue Square Premier sikre, at vi kan blive aktive på transfermarkedet.", var Steve Hartleys kommentar til den økonomiske situation i klubben.

Joachim Bjørkseth har gjort det igen
Først var det Sam Hewson og James Chester og nu er det blevet Federico Macheda's tur. Igen er det, højst overraskende, at en tidligere lejesvend fra Manchester United vælger at fortsætte sin karriere i Hyde United under Joachim Bjørkseths vinger. Macheda som sidste sæson blev suveræn topscorer for The Tigers i Blue Square North, har efter sigende underskrevet en 2-årig kontrakt. Nyheden om erhvervelsen af Macheda har fået de fleste Tigers fans arme i vejret og oddset på at Hyde United klarer frisag i Blue Square Premier er dalet kraftigt.

Årets talent i Hyde United
Sidste år kastede Joachim Bjørkseth sin kærlighed på David Warner, som desværre ikke helt blev den komet som man havde håbet og i år er det Mick Hanson der er blevet udnævnt til årets satsning. Den 16-årige knægt har da også vist rigtig gode takter i træningskampene, hvor han i fem kampe har lavet fire assists og det har bevirket at Joachim Bjørkseth i år har kastet sin kærlighed på den unge knægt, der er født og opvokset i Hyde. Mon ikke vi får den unge knægt at se i flere pokalkampe....
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #111: 27 Jul 2009, 20:49 »

fedt blog, og nice at du har signet Macheda .. han gider ik til min klub Leeds ..
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #112: 28 Jul 2009, 14:55 »

Spændende sæson forude. Keep e'm coming
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #113: 28 Jul 2009, 21:11 »

The Tigers Cage
August 2011


Så er vi endelig kommet til sæsonstarten og i år kan Ewen Fields jo som bekendt byde på Blue Square Premier fodbold, hvilket vi i Tigerburet glæder os meget til. Medierne har udtrykt bekymring om vores chancer for at blive oppe, men vi og fansene ved bedre. Med de nye ansigter der er kommet til, er vi ikke i tvivl om at vi vil være at finde i den bedre halvdel i indeværende sæson og efter en snak med træneren er den sidste tvivl om holdets evner forsvundet.

Truppen 2011/2012

Målmænd
Simon Brown - fri fra Crawley
Martin Hansen


Forsvar:
Adam Yates - fri fra Fleetwood
James Chester
Josh Ford
Keith Briggs
Andrew Smart
Dejan Stefanovic - fri fra Darlington
Callum Morris - fri fra Port Vale
Neil Jenkins - fri fra Eastbourne


Midtbane:
Sean Hessey - fri fra Macclesfield
Ian Herring - fri fra Boston United
Mick Hanson - fra U19-holdet
Danny Stockhall - fri fra Stoke
Mike Oliver - fri fra Hartlepool
Sam Saunders
Sam Hewson
Jay Harris


Angreb:
Chris Simm
Federico Macheda - fri fra Man. U.
Tommy Amos - fri fra Wigan
Danny Hockton - fri fra Braintree
Joshua King - leje fra Man. U.

Jeg glæder mig så meget til denne sæson, jeg er ikke i tvivl om at vi kan blande os i topstriden i Blue Square Premier. Sådan en udmelding kræver selvfølgelig en del af holdet, men jeg er overhovedet ikke bange for at vi skuffer. Bredden og potentialet på dette hold er tårnhøjt og spillere som Callum Morris, Sam Hewson, Federico Macheda, Mike Oliver, Martin Hansen og Josh Ford skal nok, tiltrods for deres unge alder, vise sig blandt de 20 bedste spillere i Blue Square Premier når sæsonen slutter.

Taktisk vil jeg også fortsætte med den succesfulde 4-4-2 opstilling fra sidste sæson og med de nye signings er vi helt klart stærkere end sidste år. Selvom både Andy Oakes og Michael Frew sidste sæson leverede varen når de var i aktion, giver det alligevel en ro på holdet at de ikke er i klubben mere, da deres krav om førsteholdsfodbold gav en urolig stemning i truppen. Idealopstillingen er umiddelbart den ovenstående, men flere spillere kan sagtens gå ind og erstatte nogle af de startende, her tænker jeg primært på Josh Ford, Andrew Smart, Chris Simm og Ian Herring. Resten af truppen har dog også den fornødne kvalitet, så jeg glæder mig til og regner med at Hyde United kan gøre sig gældende i alle pokalturneringerne og ligaen i år.

Jeg har stadig heller ikke helt fattet at Hyde United har været tilstrækkelig attraktiv til at lokke Callum Morris og Federico Macheda til, for de to bliver stjernespillere en gang i fremtiden og forhåbentligt kan The Tigers drage nytte af det i mange år endnu. Jeg kan ikke vente med at komme igang, for denne sæson bliver Hyde Uniteds....
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 21:19 af trippen » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #114: 29 Jul 2009, 09:13 »

Jeg kan heller ikke vente med de nye sæson.

Klassesigning af Macheda!  Jeg er sikker på at I ikke rykker ned, og er spændt på hvor lang oppe i tabellen I ender Smiley

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #115: 29 Jul 2009, 16:31 »

September 2011


Ewen Fields, 1127 tilskuer
Hyde United-Kidderminster 1-0
1-0 Sam Hewson 53´

Ewen Fields, 1076 tilskuer
Hyde United-Southport 4-1
1-0 Mike Oliver 24´
1-1 Danny Ward 45´
2-1 Joshua King 76´
3-1 Joshua King 82´
4-1 Joshua King 86´

Kingfield Stadium, 1390 tilskuer
Woking-Hyde United 2-2
0-1 Sam Hewson 19´straffe
0-2 Andrew Smart 59´straffe
1-2 Matthew Judge 68´
2-2 Matthew Judge 90´

The Camrose, 494 tilskuer
Basingstoke-Hyde United 0-3
0-1 Sam Hewson 31´
0-2 Joshua King 45´
0-3 Sam Hewson 86´

Ewen Fields, 1205 tilskuer
Hyde United-Gateshead 3-1
1-0 Jay Harris 5´
1-1 Graeme Armstrong 7´
2-1 Sam Saunders 14´
3-1 Joshua King 54´

Westleigh Park, 1478 tilskuer
Havant & Waterlooville-Hyde United 1-2
0-1 Danny Hockton 8´
1-1 Daryl Knights 37´
1-2 Chris Simm 87´

Broadhall Way, 1890 tilskuer
Stevenage-Hyde United 4-1
1-0 Steve Morison 2´
2-0 Robert Cradwell 24´
3-0 Raymond Putterill 31´
3-1 Danny Hockton 44´
4-1 Jon Ashton 80´

Ewen Fields, 1082 tilskuer
Hyde United-Salisbury 1-1
0-1 Robert Sinclair 24´
1-1 Federico Macheda 77´

Broadfield Stadium, 736 tilskuer
Crawley-Hyde United 0-2
0-1 Dejan Stefanovic 3´
0-2 Sam Hewson 56´

Joachim Bjørkseth og Hyde United har helt igennem fået en eventyrlig start på holdets allerførste sæson i Blue Square Premier. Efter ni kampe ligger holdet på en højst overraskende førsteplads og med bare et nederlag under bæltet indtil videre, må man konstatere at The Tigers har fået en flyvende start. Nederlaget til Stevenage kom dog også kun i hus grundet en kollektiv off-day for Hyde United mandskabet, hvor kun Martin Hansen og Danny Hockton kunne være deres indsatser bekendt. Hyde United har også allerede vundet deres første direkte duel om førstepladsen, da kampen mod Havant & Waterlooville, højst overraskende for mange, var et opgør imellem nummer et og to i ligaen. Et sådan opgør venter igen i næste kamp, denne gang dog ef en noget sværere karakter, da det er Wycombe Wanderers der venter på udebane.

De seneste år under Joachim Bjørkseth har Hyde Uniteds problem været den manglende bredde i truppen, når flere spillere har været ude med skader, men i denne sæson har det været muligt at mangle spillere som Chris Simm, Federico Macheda, Joshua King, Mick Hanson, Mike Oliver og Callum Morris, sidsnævnte når han har været ude og rejse med det irske U21-landshold. Bredden i truppen kan meget vel vise sig at blive udslagsgivende når holdene i Blue Aquare Premier skal kæmpe om de to oprykningspladser.

Sam Hewson og lejesvenden Joshua King har begge imponeret positivt målscoringsmæssigt med hver fem mål i de første ni kampe og deres mål har været med til at træner Joachim Bjørkseth har kunnet hjembringe sæsonens første Månedens Træner kåring. Martin Hansen har dog også sin del af æren, da han har spillet så formidabelt, at han også kunne hjemtage en pris som Månedens Unge Spiller for august måned.

Det bliver spændende at følge om Hyde United bare er en døgnflue i toppen af liagen, eller om de har tænkt sig at bide sig fast, for resten af september måned byder på opgør mod flere etablerede Blue Square Premier mandskaber i form af York, Oxford, Mansfield og som nævnt nedrykkerne fra Wycombe.




Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #116: 29 Jul 2009, 18:41 »

god blog !
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #117: 29 Jul 2009, 19:24 »

Genial blog !
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #118: 29 Jul 2009, 21:55 »

fedt blog, og nice at du har signet Macheda .. han gider ik til min klub Leeds ..

Glad for du kan lide bloggen. Blev overrasket over Macheda accepterede min kontrakt, men har til min store fryd opdaget at han har Hyde United som favoritklub nu.

Spændende sæson forude. Keep e'm coming

Det bliver en fed sæson og jeg vil forsøge at komme regelmæssigt med updates resten af min ferie.

Jeg kan heller ikke vente med de nye sæson.

Klassesigning af Macheda!  Jeg er sikker på at I ikke rykker ned, og er spændt på hvor lang oppe i tabellen I ender Smiley

KUTGW

Macheda kan blive sæsonens mand, han er dog startet lidt trægt, men mon ikke han nok skal komme igang. Er nu også selv rimelig sikker på at det ikke bliver til en nedrykning, men jeg er skuffet over der kun er en direkte oprykningsplads og en play-off plads at spille om. Igen bliver det svært at rykke op....

Genial blog !

Takker mange gange for den positive respons...
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #119: 29 Jul 2009, 22:01 »

kommer der en update iaften?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010