home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 41128 gange)
trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #120: 04 Aug 2009, 18:19 »

November 2011


Adams Park, 3876 tilskuer
Wycombe-Hyde United 3-0
1-0 Sam Adkins 24´
2-0 Brian Wilson 36´
3-0 Sam Adkins 48´

Ewen Fields, 1111 tilskuer
Hyde United-Mansfield 2-0
1-0 Federico Macheda 33´
2-0 Andrew Smart 79´straffe

Ewen Fields, 1196 tilskuer
Hyde United-Oxford 1-1
1-0 Federico Macheda 30´
1-1 James Williams 75´

Bootham Crescent, 1371 tilskuer
York-Hyde United 1-0
1-0 Solomon Shields 45´

Conference League Cup, 2. runde
Wessex Stadium, 726 tilskuer
Weymouth-Hyde United 0-2
0-1 Sam Hewson 83´
0-2 Sam Hewson 90´

Ewen Fields, 2007 tilskuer
Hyde United-Stalybridge 4-0
1-0 Sam Hewson 10´
2-0 Sam Hewson 15´
3-0 Sam Hewson 26´
4-0 Sam Saunders 76´

Pirelli Stadium, 823 tilskuer
Burton-Hyde United 2-2
1-0 Shaun Harrad 3´
2-0 Johnny Allan 66´
2-1 Danny Hockton 84´
2-2 Sam Saunders 87´

Ewen Fields, 1544 tilskuer
Hyde United-Rushden 2-2
0-1 Andrew Burgess 10´
1-1 Danny Hockton 16´
2-1 Federico Macheda 45´
2-2 Donovan Simmonds 72´

FA Cup, 4. kvalifikationsrunde
Ewen Fields, 982 tilskuer
Hyde United-Southport 1-0
1-0 Matthew Duffy 53´

The Moss Rose, 1225 tilskuer
Macclesfield-Hyde United 2-1
0-1 Federico Macheda 42´
1-1 Noel Hayes 75´straffe
2-1 Jamie Davidson 84´

Conference League Cup, 3. runde
Ewen Fields, 266 tilskuer
Hyde United-Crawley 1-0
1-0 Joshua King 90´

Det er i den sidste tid gået op og ned for Joachim Bjørkseth og Hyde United. Holdet har ikke spillet op til sit bedste og har da smidt en del dumme point mod modstandere fra bunden af rækken, blandt andet Burton og Macclesfields. Mod Burton var det endda en tidligere spiller der har været på prøve i Hyde United, Johnny Allan der bragte Burton foran 2-0 i 2-2 kampen. Trods pointtabene er The Tigers dog stadig med i play-off zonen i form af en 4. plads og videre i både FA Cuppen og Conference League Cuppen. Joachim Bjørkseth er dog stadig meget tilfreds med holdets indsats i Blue Square Premier og især truppens bredde har glædet træneren og gjort det nemmere i pressede perioder, med flere kampe indenfor en kort periode. I FA Cuppen har Joachim Bjørkseth mønstret noget nær stærkeste opstilling, mens det i den mindre Conference League Cup har været lutter reserver i aktion. Den eneste undtagelse er Sam Hewson der har været med i næsten alle kampe, da han ifølge træneren er den eneste der kan udfylde rollen som den offensive af de centrale midtbanemænd tilfredsstillende. Derfor har The Tigers officielt meldt ud at de har søgeren ude efter et nyt ansigt der kan aflaste Sam Hewson, men ingen navne er endnu blevet knyttet til Hyde United.

Hyde United truppen er dog blevet udvidet med endnu et ansigt i form af 20-årige Matthew Duffy. Den unge englænder kan dække pladsen på venstre back og i det centrale forsvar og har allerede scoret sit første mål for klubben, da han sender Hyde United i FA Cuppens første runde hvor Peterborough United venter på udebane. Duffy var tiltænkt en dominerende rolle på reserveholdet og en back-up plads på førsteholdet, men skader hos både James Chester og Callum Morris har altså smidt ham i ilden med det samme og han har ikke skuffet endnu.

En ting der glæder Joachim Bjørkseth og bestyrelsen, udover den fornemme placering, er holdets evne til at score mål. Hyde United er efter 17 kampe det mest scorende hold i ligaen med 31 mål og kan holdet fortsætte målstimen, hvilket dog ikke er forventeligt, er det sikkert at holdet sikrer sig en play-off plads. Sam Hewsons 10 mål gør ham i øjeblikket til Hyde Uniteds interne topscorer, mens Sam Saunders ikke overraskende fører assists listen med liga så mange assists som Sam Hewson har scoret mål.

I øjeblikket er alt og alle omkring The Tigers fokuseret på næste opgave, som er FA Cup kampen mod Peterborough, en kamp som Joachim Bjørkseth mener Hyde United kan vinde hvis holdet spiller op til sit bedste.




Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #121: 12 Aug 2009, 10:38 »

December 2011


FA Cup, 1. runde
London Road, 2015 tilskuer
Peterborough-Hyde United 4-0
1-0 Joe Heath 17´
2-0 Carl Baker 38´
3-0 Craig Mackail-Smith 85´
4-0 Ben Clark 90´

Stonebridge Road, 842 tilskuer
Ebbsfleet-Hyde United 0-1
0-1 Federico Macheda 32´

Ewen Fields, 1528 tilskuer
Hyde United-AFC Wimbledon 3-0
1-0 Joshua King 47´
2-0 Sam Saunders 60´
3-0 Sam Hewson 78´

Ewen Fields, 1541 tilskuer
Hyde United-Kettering 1-0
1-0 Chris Simm 61´

The Glassworld Stadium, 1363 tilskuer
Histon-Hyde United 1-1
0-1 Joshua King 16´
1-1 Jack Midson 88´

Conference League Cup, 4. runde
Ewen Fields, 262 tilskuer
Hyde United-Oxford 1-2 (e.f.s.)
0-1 Charlie Howard 12´
1-1 Tommy Amos 84´
1-2 Chris Carruthers 106´

Ewen Fields, 1503 tilskuer
Hyde United-Northwich 2-3
1-0 Andrew Smart 2´
2-0 Federico Macheda 13´
2-1 Jon Nurse 59´
2-2 David Baker 67´
2-3 Jon Nurse 80´

FA Trophy, 1. runde
Kingfield Stadium, 920 tilskuer
Woking-Hyde United 1-1
0-1 Chris Simm 8´
1-1 Doug Loft 71´

FA Trophy, 1. runde omkamp
Ewen Fields, 271 tilskuer
Hyde United-Woking 0-0 (4-3 e.s.)

Recreation Ground, 2518 tilskuer
Aldershot-Hyde United 2-0
1-0 Louie Soares 27´
2-0 Lewis Chalmers 39´

Træner Joachim Bjørkseth og Hyde holdet er i øjeblikket inde i en svær periode hvor spillet flyder, men målene udebliver, bedst symboliseret i kampen mod Aldershot. Trods de manglende point bibeholder The Tigers deres plads i toppen af ligaen, men kun et point skiller dem fra den play-off givende femteplads. Tiltrods for de manglende scoringer er holdet stadig det næstmest scorende hold i ligaen, med indtil videre 39 mål i 23 kampe. Den nuværende formnedgang skyldes et væld af skader som har ramt Hyde United holdet, hvor hele 12 spillere i den seneste periode har været ude med skader. Flere er stadig på skadeslisten, men mange er efterhånden vendt tilbage og er ved at være i fuld vigør, dog er vigtige spillere som Sam Saunders og Callum Morris ude i længere tid, hvor især Saunders evne til at assistere mål er savnet.

I den samme periode har holdet også forladt FA Cuppen og Conference League Cuppen, hvor især nederlaget til Oxford efter forlænget spilletid på Ewen Fields, var en bet af de mindre gode. Nederlaget til Peterborough var forventeligt, men nederlaget til Oxford og at der skulle to kampe til at besejre Woking i FA Trophy, fik i et kort øjeblik Joachim Bjørkseth op i det røde felt. Især at der i de to kampe mod Woking skulle sendes intet mindre end 25 afslutninger mod Woking målet, for bare at score et mål og hvor et straffe i omkampens sidste minutter heller ikke kunne omsættes til mål, blev næsten for meget for den ellers rolige Hyde United træner. FA Trophy'ens 2. runde ligner endestationen for The Tigers, da Aldershot venter på Recreation Ground.

En ting har dog glædet Joachim Bjørkseth og det er at holdet fik deres revance for det smertelige nederlag til Ebbsfleet i sidste års FA Trophy finale på Wembley. At se Chris Simm være tilbage på banen og score mål er også glædeligt, men det mest tilfredsstillende for The Tigers er den økonomiske udvikling, som næsten er i plus nu. Presset på lønbudgettet er desuden også blevet lettet, da Ian Herring er blevet udlånt til Solihull Moors, der betaler halvdelen af hans ugeløn på £500. Ian Herring var begyndt at blive utilfreds med manglende spilletid og har aldrig rigtigt vundet Joachim Bjørkseths tillid, så et tre måneders lejeophold var vejen frem.





Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #122: 12 Aug 2009, 10:55 »

Ærgerligt med Saunders skade Skuffet

Men stadig en super-blog !!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #123: 13 Aug 2009, 22:52 »

Hey trippen.
din blog har formået at fange mig, endda så meget at jeg kommer alt for sent i seng, i forhold til at jeg skal op i skole imorgen (;
kanon blog du har fået lavet. jeg har stor respekt for at du har fået tilknyttet Macheda på en fast kontrakt.
regner med snart at se dig i Premier league Opstemt
Logged

If you can't join them, beat them.


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #124: 18 Aug 2009, 18:03 »

Februar 2012


Haig Avenue, 1264 tilskuer
Southport-Hyde United 2-0
1-0 Ben Marshall 11´
2-0 Ryan Austin 42´

Aggborough, 1337 tilskuer
Kidderminster-Hyde United 0-1
0-1 Sam Hewson 1´

Ewen Fields, 1454 tilskuer
Hyde United-Woking 3-1
0-1 Luke Medley 20´
1-1 Federico Macheda 29´
2-1 Joshua King 56´
3-1 Danny Hockton 75´straffe

FA Trophy, 2. runde
Recreation Ground, 1434 tilskuer
Aldershot-Hyde United 1-0
1-0 Mark Wilson 14´straffe

Ewen Fields, 1552 tilskuer
Hyde United-Basingstoke 3-0
1-0 Andrew Smart 53´
2-0 Joshua King 58´
3-0 Neil Jenkins 69´

The International Stadium, 472 tilskuer
Gateshead-Hyde United 0-3
0-1 Joshua King 24´
0-2 Sam Hewson 50´
0-3 Chris Simm 55´

Ewen Fields, 1495 tilskuer
Hyde United-Havant & Waterlooville 2-0
1-0 Sam Saunders 2´
2-0 Sean Hessey 71´

Ewen Fields, 1556 tilskuer
Hyde United-Stevenage 1-0
1-0 Joshua King 87´

The Raymond McEnhill Stadium, 1812 tilskuer
Salisbury-Hyde United 0-2
0-1 Sam Hewson 19´
0-2 Joshua King 42´

Ewen Fields, 1578 tilskuer
Hyde United-Wycombe 3-0
1-0 Keith Briggs 17´
2-0 Sam Hewson 45´
3-0 Joshua King 78´

Field Mill, 1962 tilskuer
Mansfield-Hyde United 0-3
0-1 Federico Macheda 9´
0-2 Joshua King 46´
0-3 Joshua King 62´

Året 2012 har været helt fantasktiskt for The Tigers, med intet mindre end ni sejre i træk i ligaen og imponerende har holdet holdt nullet i de otte af kampene. Martin Hansen har i målet været rigtigt godt spillende, hvilket gav ham en tredjeplads som månedens unge spiller i januar. Forsvaret med Josh Ford, James Chester, Keith Briggs og Neil Jenkins har også sin del af æren og i front svinger Sam Hewson og Joshua King igen taktstokken med stil. Januar måned blev The Tigers, da Joshua King vandt månedens spiller, mens Joachim Bjørkseth blev månedens træner. Alt har virkeligt kørt på skinner for Hyde United, for i kampen mod Havant & Waterlooville er en udvisning til Sam Hewson efter allerede otte minutter ikke nok til at ryste et godt spillende Tigers hold, der ender med en flot 2-0 sejr, da Sean Hessey scorer sit første mål for klubben.

Stimen af sejre har ført Joachim Bjørkseth og holdet op på en foreløbig første plads, med et lille hul til nummer to og play-off pladserne. Med 13 kampe igen ser tingene godt ud for holdet fra Ewen Fields og især den seneste 3-0 sejr ude over Mansfield tegner godt før de afsluttende kampe. At holdet har kunnet fokusere fuldstændig på ligaen, efter 0-1 nederlaget til Aldershot i FA Trophy'ens 2. runde, har muligvis givet det ekstra overskud der er krævet for at ligge helt i toppen af Blue Square Premier.

Tidligere har der været snak omkring en afløser til Sam Hewson på den offensive del af midtbanen og han er nu fundet. Der er tale om den 36-årige Kevin Gallen, der nok mest er kendt for sine 14 sæsoner for Q.P.R., hvorefter Milton Keynes Dons, Luton og senest Dorchester har haft glæde af ham. Den aldrende englænder, der aldrig har opnået en landskamp, er købt som backup og den rolle har han udtrykt fuld tilfredshed med, hvilket Joachim Bjørkseth ser som en gevinst. Der er i Hyde United ikke brug for flere der længes efter fuld spilletid...

Økonomisk går det stadig den rigtige vej, modsat andre i ligaen, hvor blandt andet York er blevet fratrukket 10 point grundet rod i økomien. En oprykning yderligere for Hyde United og Joachim Bjørkseth vil helt sikkert gøre mirakler for budgettet.




Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #125: 18 Aug 2009, 18:12 »

Ærgerligt med Saunders skade Skuffet

Men stadig en super-blog !!

Takker... Sam Saunders skade har lavet grus i maskineriet, men som du kan se kører det hele på skinner nu

Hey trippen.
din blog har formået at fange mig, endda så meget at jeg kommer alt for sent i seng, i forhold til at jeg skal op i skole imorgen (;
kanon blog du har fået lavet. jeg har stor respekt for at du har fået tilknyttet Macheda på en fast kontrakt.
regner med snart at se dig i Premier league Opstemt


Fedt at du blev så opslugt af bloggen, at din tidsfornemmelse forsvandt.... Thumbs Up

Jeg var også meget overrasket over Macheda ville til klubben, dog har han ikke helt leveret i denne sæson. Endnu....
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #126: 20 Aug 2009, 10:05 »

Hold da op - sikke en flot stime Smiley

Nu ligner det jo en direkte oprykningsplads.  Glæder mig allerede til afslutningen på sæsonen.

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #127: 20 Aug 2009, 13:13 »

Fabelagtigt blog.  En fornøjelse at følge Hyde United.  Har selv haft nogle gode dyster med dem i mit FC United of Manchester spil. Hvor især Chris Simms har lavet garn.

Ser frem til at se om du kan holde dampen oppe og rykke op for anden gang på 2 år. Vildt at du har fået de united spillere på kontrakt.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #128: 20 Aug 2009, 14:33 »

så kan man jo kun sidde og vente i spænding på de sidste kampe bliver spillet og du får lavet en update til os læsere
Logged


Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #129: 21 Aug 2009, 12:42 »

Jeg er normalt ikke stor fan af blogs da jeg ofte synes de er kedelige og ensformige..
men ikke denne.

Er virkelig blevet fanget og har lige brugt en del af formiddagen på at læse alle dine updates..
det er jo vildt det du har gang i der...
Sindsyge indkøb du har fået lavet...

Jeg venter med spænding

Vh Campai
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #130: 22 Aug 2009, 13:35 »

Hyde United  News
Marts 2012


Nøglespiller skadet...
Her på tærsklen til de afgørende kampe om den direkte oprykningsplads, har uheldet ramt Hyde United. Den stærkt spillende Martin Hansen er under træningen blevet skadet, en skade der vil holde ham ude næsten resten af sæsonen. Simon Brown har længe klaget over manglende spilletid og nu får den aldrende målmand chancen imellem stængerne. "Ingen spillere er uundværlige, men det Martin Hansen har disket op med i løbet af sæsonen og især i de seneste kampe har været ren verdensklasse og det bliver svært at leve op til for Simon. Jeg mener han besidder evnerne, men det er nu op til ham at bevise det. Det er et vigtigt øjeblik i både Simons karriere og i The Tigers historie, så der er pres på...", var Joachim Bjørkseths udtalelse tidligere på dagen.

Kan kunststykket gentages..?
Det er tidligere blevet gjort med Sam Hewson, James Chester og Federico Macheda og nu vil Joachim Bjørkseth forsøge at gøre det med Joshua King. Efter endt lejemål udløber Joahua Kings kontrakt med Manchester United, der endnu ikke har virket interesseret i at forlænge samarbejdet med den unge nordmand. Ingen forventer at han vil slutte sig til truppen hos The Tigers, men det var der heller ingen der gjorde omkring de tre andre Manchester United folk. "Joshua havde det svært i starten med flere skadespauser, men her på det seneste har han vist sit sande niveau og det er noget vi kan bruge i Hyde United", var assistent træner Joe Hewsons afsluttende kommentar.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #131: 22 Aug 2009, 13:43 »

Hold da op - sikke en flot stime Smiley

Nu ligner det jo en direkte oprykningsplads.  Glæder mig allerede til afslutningen på sæsonen.

KUTGW

Ja, det har været rimeligt vildt. Pludselig går alt bare Hyde Uniteds vej og jeg håber virkelig på den direkte oprykningsplads, da alt kan ske i play-off.

Fabelagtigt blog.  En fornøjelse at følge Hyde United.  Har selv haft nogle gode dyster med dem i mit FC United of Manchester spil. Hvor især Chris Simms har lavet garn.

Ser frem til at se om du kan holde dampen oppe og rykke op for anden gang på 2 år. Vildt at du har fået de united spillere på kontrakt.



En fornøjelse at have dig med ombord...Chris Simm har været en vigtig brik på holdet, men er efterhånden blevet overhalet i hierakiet af Joshua King, Federico Macheda og til dels Danny Hockton og Tommy Amos. Hans kontrakt udløber ved sæsonafslutningen og jeg har endnu ikke besluttet mig om han skal have forlænget kontrakten.

så kan man jo kun sidde og vente i spænding på de sidste kampe bliver spillet og du får lavet en update til os læsere

Spændende bliver det....

Jeg er normalt ikke stor fan af blogs da jeg ofte synes de er kedelige og ensformige..
men ikke denne.

Er virkelig blevet fanget og har lige brugt en del af formiddagen på at læse alle dine updates..
det er jo vildt det du har gang i der...
Sindsyge indkøb du har fået lavet...

Jeg venter med spænding

Vh Campai

Takker mange gange og jeg er glad for at høre min blog kan fange dig. Jeg håber virkelig at kunne underholde dig resten af bloggens levetid.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #132: 22 Aug 2009, 14:49 »

April 2012


Ewen Fields, 1546 tilskuer
Hyde United-Crawley 3-1
1-0 Joshua King 44´
2-0 Federico Macheda 55´
2-1 Matthew Smith 73´
3-1 Sam Hewson 85´

The Kassam Stadium, 4627 tilskuer
Oxford-Hyde United 0-0

Ewen Fields, 1502 tilskuer
Hyde United-York 3-0
1-0 Sam Saunders 22´
2-0 Chris Simm 48´
3-0 Andrew Smart 90´straffe

Bower Fold, 801 tilskuer
Stalybridge-Hyde United 0-2
0-1 Joshua King 18´
0-2 Sam Saunders 45´

Ewen Fields, 1577 tilskuer
Hyde United-Burton 1-0
1-0 Danny Hockton 33´

Nene Park, 1626 tilskuer
Rushden-Hyde United 0-0

Ewen Fields, 1501 tilskuer
Hyde United-Ebbsfleet 3-2
1-0 Sam Hewson 31´
2-0 Tommy Amos 58´
2-1 Matthew Delicâte 68´
2-2 Paul Bignot 81´
3-2 Jay Harris 87´

Rockingham Road, 1882 tilskuer
Kettering-Hyde United 0-0

The Fans Stadium, 2107 tilskuer
AFC Wimbledon-Hyde United 1-2
0-1 Joshua King 13´
1-1 James Lyons 44´
1-2 Tommy Amos 70´

Ewen Fields, 1520 tilskuer
Hyde United-Macclesfield 0-0

Blue Square Premier mestre....Den anden oprykning på to år er en realitet. Med et forspring på 10 point og ni point at spille om er det umuligt for de andre hold at hente The Tigers. En naturlig afslutning på en sæson der har stået i Hyde Uniteds tegn, hvor holdet har slået flere rekorder i Blue Square Premier og skrevet sig ind i historiebøgerne. Tre rekorder er slået eftertrykkeligt, nemlig flest sejre i træk med 10 kampe, 22 kampe i streg uden nederlag og 7 kampe i træk uden scoringer imod.
Der har tidligere været talt meget om Martin Hansens skade, men Simon Brown har vist stor styrke mellem stængerne og har helt sikkert været med til at hjemføre "titlen". Alt i og omkring Ewen Fields er på den anden ende efter den noget uventede oprykning, en oprykning Joachim Bjørkseth inden sæsonstarten anså som ikke helt usandsynlig.

Holdet har været utroligt godt spillende i det meget nervepirrende slutprogram og især Sam Saunders har sat assist efter assist ind på kontoen og er på vej til at blive den spiller med flest assists i løbet af en sæson. Joachim Bjørkseth har også hjemtaget fem af de ni Månedens Manager der bliver uddelt i løbet af sæsonen og han er da også favorit til at snuppe titlen som Årets Manager i Blue Square Premier. Holdet er også klart det mest scorende hold i ligaen og er meget tæt på at være holdet der har indkasseret færrest mål, med bare et mål mere indkasseret end Histon.

Holdet har også haft fuldstændig styr på ligaen den seneste tid og beviset er de to nøglekampe mod først Rushden og dernæst Kettering, begge på udebane, hvor holdet går på banen og spiller til nul mod de to hold som var de største trusler til den direkte oprykningsplads. Den direkte oprykning er mere end fortjent og der venter nu tre ligegyldige kampe, hvor det er forventet at nogle af reserverne vil komme i aktion. Desuden venter oprustningen til den første sæson nogensinde i League Two forude, et transfervindue Joachim Bjørkseth ser frem til med spænding.




Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #133: 23 Aug 2009, 20:31 »

Fabelagtigt   Shockeret

Et stort tillykke med oprykningen. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå i næste sæson.
Der kommer forhåbentlig penge til forstærkninger...

Jeg glæder mig til at høre mere!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #134: 23 Aug 2009, 22:03 »

Jeg synes det er optimalt sejt at du er nået så langt på - relativt - få sæsoner med et hold, der ikke sprang i øjnene som sleeping giant. Smukt klaret og tillykke med oprykning i overlegen stil  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010