home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Fremtiden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Danmark - Rumænien. Hvem skal til EM?
Danmark.
- 4 (100%)
Rumænien.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 4

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden.  (Læst 20309 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #45: 15 Apr 2009, 12:59 »

Kampprogram:
Kampe i 2009:
Litauen (h)
Slovakiet (u)
Holland (h)
Armenien (u)
Litauen (u)
Slovakiet (h)


Kampe i 2010:
Holland (u)
Armenien (h)

 Han satte sig godt til rette på sin plads ved UEFAs lodtrækning til U21 kvalifikationen, i Nyon. Han var spændt og fyldt med optimisme forude for lodtrækningen. Holdet synes stærkere end længe set, og med den seneste sejr kan hans drenge slå alle hold.

"Welcome to Nyon og this draw", lød det fra UEFA repræsentaten Anders Johansson, som skulle stå for lodtrækningen denne varme forårsdag, inden denne fortsatte med tale der tog godt en fem minutter, men som føltes som en evighed.

Langt om længe kom boldene op i skålen, så den svenske repræsentant kunne trække lod hvilke hold der skulle tørne sammen. Det første hold, der kom op af skålen, var miniputnationen fra Armenien. En modstander som skal slås både ude og hjemme. Herefter kom Litauen, et hold der kan drille på deres bane, men også skal slås. Så blev Slovakiet trukket, endnu et hold som sagtens kan drille alle modstandere. Så var det Danmarks tur til at komme op af skålen, og ind i gruppe 2.

Lodtrækningen var ikke færdig, men nu ventede den sidste gruppe, hvor alle de store nationer hører til. England, Frankrig, Holland, Italien og Spanien var dem der kunne trækkes. Håbet var naturligvis Holland, men selvtilliden var på højde med Empire State Building, så han hilste enhver modstand velkommen.
"And the last team in group two is ... Holland".

Han fik hvad han kom efter, en kvalifikationsgrupp e der er overkommelig. Nu skulle han vise hele verdenen, at man sagtens kan spille fodbold i Danmark.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #46: 15 Apr 2009, 13:00 »

Updaten blev noget kortere end forventet, men håber at i overlever.. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #47: 17 Apr 2009, 21:58 »

Har været fuldt optaget af mit Liverpool spil i FM08, hvorfor jeg ikke har fået opdateret i lang tid efter. Sorry. Men mon ikke, at jeg kan trylle en update ud af hatten senere i aften. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden.
« Svar #48: 17 Apr 2009, 22:05 »

Det ville være rart Smiley Har ikke kommenteret denne blog før men den er virkelig god og en af favoritterne til blogkonkurrencen Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #49: 17 Apr 2009, 23:06 »

Takker, Simze.

Havde lige skrevet en update om opgøret mod Litauen, da nettet vælger at fucke op, og gider ikke skrive det samme igen nu, så hvis jeg får tiden kommer den i morgen istedet. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #50: 20 Apr 2009, 14:51 »

Det var et overbevisende, tændt dansk landshold som hjemme på Farum Park kunne smide tre sikre point på kontoen mod et litausk mandskab, der blev spillet ud af banen på kryds og tværs. Albæk og Schwartz scorede de danske mål.
D A N M A R K

M. Andersen (6.9)

A. Bjelland (7.3)
W. Reid (7.4)
F. Krabbe (7.4)

D. Wass (7.0, ud 73)
M. Lumb (7.8)

S. Andersen (6.7)
K. Povlsen (7.1)
M. Albæk (7.4, ud 45)
1

S. Kapidzic (6.9, ud 73)
R. Schwartz (8.4)
2*

M. Jensen (6.4, ind 45)
A. Randrup (6.1, ind 73)
N. Saric (6.8, ind 73)


Danmark: 3
Litauen:   0

Mads Albæk (23')
Ronnie Schwartz (38', 76')

Den eneste reele overraskelse i Ebbe Sands opstilling var Sebastian Andersen havde taget plads ved siden af anfører Kasper Povlsen på bekostning af Jesper Jensen, da Herfølge talentet var vuderet til, at være et bedre offensiv kort end Jesper Jensen.

Det fik ingen betydning for det danske hold, der var deres modstandere overlegne gennem alle halvfems minutter. Midtvejs i første halvleg kunne Mads Albæk bringe Danmark foran på et flot spark frispark lige ude foran målfeltet, hvor bolden blev skruet over tremandsmuren og op under overlæggeren.

Et lille kvarter senere kunne samme Albæk notere sig en assist, da han spillede bolden ud på fløjen, hvor Michael Lumb kom spurtene og lagde bolden ind i panden på Ronnie Schwartz, som kunne gøre det til 2-0, som resultatet var ved pause.
I pausen blev en træt Mads Albæk pillet ud og erstattet med Mike Jensen, som gik ind på den centrale midtbane, mens Sebastian Andersen røg op som den klassiske 10'er, en position der passer ham bedre.

Efter pausen stod den litauske defensiv meget bedre og tillod ikke mange forsøg, selvom der blev forsøgt adskellige gange. Og når bolden endelig kom forbi forsvaret, måtte keeperen leverer en masse store redninger.
Men med et kvarter igen var han dog uden chance, da Michael Lumb lagde et perfekt, fladt indlæg ind til Ronnie Schwartz, som bankede bolden op i den nærmeste hjørne.

3-0 endte den danske sejr, selvom den burde have været større. Men der var tilfredshed at spore i den danske lejr.
 - Vi vinder fuldt ud fortjent i dag, vores defensiv stod perfekt og offensiven gør deres arbejde til fulde, så det lover godt, lød det fra keeper Mikkel Andersen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #51: 22 Apr 2009, 19:51 »

D A N M A R K

M. Andersen (6.8)

A. Bjelland (7.0)
W. Reid (7.2)
F. Krabbe (7.9)
1

D. Wass (9.0)2 *
M. Lumb (6.9)

M. Jensen (7.5)
K. Povlsen (7.5)
S. Andersen (6.7, ud 45)

S. Kapidzic (6.8, ud 17)
R. Schwartz (6.8, ud 61)

A. Granskov (6.7, ind 17)
J. Jensen (6.4, ind 45)
N. Saric (6.5 ind 61)


Slovakiet: 0
Danmark: 3

F. Krabbe (10')
D. Wass (54', 85')

 Der ventede kvalifikationens anden kamp for de danske drenge, der havde taget turen til Bratislava i Slovakiet. Danmark var på forhånd svage favoritter til kampen, som man i lejren havde for yderst vigtig.

 - Vi skal simpelthen vinde denne kamp, ellers kan de i Holland godt begynde at lede efter billige flybilletter til næste sommer, lød det inden kampen fra U21 landstræner Ebbe Sand.

Og det startede da også bedst for Danmark, efter en ellers nervøs start, da Frederik Krabbe kunne heade Danmark i front efter ti minutters spil på Sebastian Andersens hjørne.
Men glæden varede kort, da Sanel Kapidzic få minutter efter blev skadet og erstattet af den tidligere AB- og Werder Bremen spiller, Andreas Granskov.

Man skulle tro at målet fra AaB talentet ville få en positiv indflydelse på det danske spil, men sådan det skulle ikke være. For når man nærmerede sig det slovakiske mål mistede man ofte bolden, ja selv den nemmeste aflevering endte med at blive en fejlaflevering. Det samme skete for Slovakiets ditto.

Der måtte altså noget andet til før bolden kunne ende i målet, må Daniel Wass angiveligt have tænkt. For kort inde i anden halvleg sende han nemlig en kanonkugle afsted, i bedste Roberto Carlos stil, og uden chance for den slovakiske keeper, endte skudet oppe under overlæggeren til stor dansk jubel.

Det blev starten for et satsning hos hjemmeholdet, som herefter gik fra en 4-4-2 til en 4-3-3, men uden den store betydning, i og med den danske mur end ikke fik en skramme. Især målscorer Krabbe og viceanfører Reid gik til stålet, og tillod sjælendt, at bolden kom forbi dem.
Kort før tid blev kampen defentivt lukket, da Daniel Wass med et identisk mål fra tidligere på halvlegen, gjorde det til 3-0 til Danmark.

Hans mobil bippede. FT: Litauen 0-4 Holland. Han tog sig selv i at bande højt efter at have læst beskeden, men samtidig glædede han sig som en gal til næste kamp: Holland på Farum Park!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #52: 24 Apr 2009, 10:52 »

T R U P P E N :
Mikkel Andersen
Martin Hansen

Rasmus Christiansen
Mathias Jørgensen
Jesper Juelsgård
Frederik Krabbe
Michael Lumb
Anders Randrup
Winston Reid
Joakim Steiness
Daniel Wass

Sebastian Andersen
Andreas Bjelland
Jesper Jensen
Mike Jensen
Mads Laudrup
Jacob Neestrup
Kasper Povlsen
Phillip Rasmussen

Dennis Høegh
Anders K. Jacobsen
Sanel Kapidzic
Nikola Saric
Ronnie Schwartz
Chris Sørensen
Mads Thomsen


 Den danske U21 trup til den vigtigste kamp i uendelig tider, er udtaget. Udover kampen mod Holland møder Danmark også Armenien på udebane, bare et par dage senere. Anføreren tvivlsom.

Om bare få dage ligger Farum Park græs til det vigtigste opgør i meget lang tid, og samtidig er det også den største kamp i landstræner Ebbe Sands tid som U21-landstræner. Og det selvom, at man både har mødt Italien og Spanien.

 - Kampen mod Italien skulle bare overstås. Vores rolle var allerede udspillet på det tidspunkt, og kampen mod Spanien var blot en venskabskamp. Hvis vi vil vinde gruppen, så skal vi slå Holland. Længere er den ikke, lød det fra U21-landstræneren, som samtidig understregede at man endnu ikke har lukket mål ind i år, hvorfor den danske defensiv er fyldt med selvtillid.

En spiller som sandsynligvis må stå over den vigtige kamp, som rygterne vil vide, er anfører Kasper Povlsen. AaB-talentet løb ind en i skade under en træning med sin klub få dage siden. Han ventes ikke klar til opgøret, men er alligevel udtaget til kampen i håb om, at han bliver det.

 - Selvfølgelig vil jeg spille kampen, jeg vil spille alle kampe. Lige nu må jeg kun cykle og ellers bliver jeg behandlet af landsholdslægen, udtalte Povlsen efter den første træning, hvor han så til fra sidelinien.
Skulle han ikke blive klar ventes han afløst af Mads Laudrup eller Mike Jensen.

Den forventede danske opstilling:
                           Mikkel Andersen
    Winston Reid - Mathias Jørgensen - Andreas Bjelland
   Daniel Wass                                                     Jesper Juelsgård
                 Jesper Jensen - Kasper Povlsen
                       Sebastian Andersen
                 Ronnie Schwartz - Nikola Saric
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #53: 24 Apr 2009, 12:57 »

Gode updates, og du har faktisk et ret godt hold! KIU Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #54: 24 Apr 2009, 15:36 »

Tak, Patrick J. Og ja, der er en masse gode, lovende danske spillere. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #55: 24 Apr 2009, 20:46 »

Det ser jo godt ud, Zone! Dejligt at se du kan vinde så klart i "de nemme kampe". Desuden er idéen spændende med et U-landshold, og din udførelse er rigtig god. Held og lykke mod Holland, Armenien skulle ingen problemer give. Selvom jeg har været stille indtil nu, læser jeg med, og håber på de bedste for de unge danske talenter.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #56: 25 Apr 2009, 14:14 »

Tusind tak, Nibali.

Jeg regner med at kunne komme med en update senere i eftermiddag.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #57: 25 Apr 2009, 16:34 »

D A N M A R K :
M. Andersen (6.9)

F. Krabbe (6.8)
W. Reid (7.1)
M. Jørgensen (7.3)

D. Wass (7.4)
M. Lumb (7.7)*

K. Povlsen (7.2)
J. Jensen (7.0, ud 72)
M. Laudrup (6.3, ud 45)

S. Kapidzic (6.9, ud 72)1
R. Schwartz (7.6)1

J. Neestrup (6.8, ind 45)
S. Andersen (6.9, ind 72)
N. Saric (6.6, ind 72)

H O L L A N D
J. Zoen (6.6)

G. van der Wiel (6.8)
M. Nelom (6.0, ud 62')
K. Ramsteijn (7.4)
P. van Aanholt (6.8)

L. Fer (6.5)
M. Vejinovic (6.8)
D. Blind (6.8, ud 69')
K. Wattamaleo (6.8)
N. Barazite (7.0)

G. Castillion (6.1, ud 62')

D. Marcellis (6.8, ind 62')
C. de Rijp (6.3, ind 62')
R. van der Pol (6.3, ind 69')

I den danske lejr kunne man glæde sig over, at Kasper Povlsen var blevet sin skade kvit inden det vigtige opgør, hvor Foppe de Haan, Hollands U21 landstræner, til stor overraskelse havde placeret Krul, Aissati, Marcellis og Emnes på bænken.

'Kun' 3.557 var mødt op på Farum Park, denne noget kolde efterårs aften i oktober måned. Men dem der var mødt op fik til gengæld en god fodbold kamp for pengene.

Efter René Rogallas start fløjt skulle der ikke gå mange minutter før hjemmeholdet kunne bryde i jubel. Michael Lumb kunne umarkeret løbe ned til baglinien og ligge et perfekt indlæg ind til Ronnie Schwartz, som først får lagt bolden til rette og bagefter skudt på mål. Jeroen Zoen kunne kun slå bolden væk, men den endte for fødderne af Sanel Kapidizc, der får sat en inderside på bolden og dermed kunne gøre det 1-0 for Danmark.

Det skulle blive startskudet for en masse hollandske angreb, men gæsterne manglede enten skarphed eller også stod den danske defensiv perfekt. Først mod slutningen af kampen kom Danmark frem til noget der mindede om en afslutning. Men der skulle ikke falde flere mål i første halvleg.

I pausen bliver der foretaget en enkelt ændring hos hjemmeholdet. En træt, og skuffende, Mads Laudrup bliver pillet ud og afløst af Jacob Neestrup, hvilket betyder, at Danmark ændrer på formationen, hvor den tidligere var på to mand centralt og en typisk 10'er, så er det nu tre på den centrale midtbane.

Fra anden halvlegs start af havde begge nationer et par forsøg, men så dødede kampen stille og roligt ud. Af den grund foretog begge mandskaber et par ændringer på deres hold, og det skulle da også hjælpe lidt på spillet.

Med ti minutter tilbage af kampen skulle kampens andet mål finde sted. Mikkel Andersen havde netop sendt bolden fremad, men Dirk Marcellis fik tæmmet bolden i luften og var dårligt kommet ned på jorden igen, inden Michael Lumb havde stjålet bolden fra ham og taget det lange løb ned mod baglinien. Her kunne han så sende bolden ind til Ronnie Schwartz, som sikkert header bolden i mål. Hollænderne brokker sig, da de mener, at der var hånd på AaB spillerne, men det resultere i et gult kort til Dirk Marcellis.

I de sidste minutter var Danmark ovenpå, og kunne sagtens havde gjort det til både 3-0 og 4-0, men Jeroen Zoen reddede hollænderne fra en større ydmygelse. Trods den danske 2-0 sejr, så er Holland stadig nr. 1 i gruppen grundet en bedre målscorer, men Danmark har en kamp mere end Holland.


Danmark 2-0 Holland (1-0)
1-0 Sanel Kapidzic (5')
2-0 Ronnie Schwartz (81')

MoM: Michael Lumb, Danmark. (7.7)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #58: 25 Apr 2009, 17:14 »

Godt at se du klarer det godt her Casi Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtiden.
« Svar #59: 25 Apr 2009, 20:42 »

Gode updates, Zone.. KUTGW Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010