home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Fremtiden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Danmark - Rumænien. Hvem skal til EM?
Danmark.
- 4 (100%)
Rumænien.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 4

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden.  (Læst 20299 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: Fremtiden.
« Svar #30: 09 Apr 2009, 14:52 »

Som nævnt før, anderledes skrevet, men jeg ser det kun som positivt eftersom der efterhånden er mange blogs der ligner hinanden.
Også spændende med valget af DKU21!

KIU! Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #31: 09 Apr 2009, 22:28 »

Tak for alle kommentarerne.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #32: 10 Apr 2009, 15:27 »


Danmark 4-0 Wales (2-0)
1-0 Sanel Kapidzic (25')
2-0 Thomas Enevoldsen (28')
3-0 Ronnie Schwartz (81', str.)
4-0 Søren Ulrik Vestergaard (88')

 Han havde lagt 2008 bag sig og så nu frem mod opgaverne i 2009, der foruden en masse venskabskampe også bød på en ny kvalifikation. Han havde ligeledes skiftet formationen, så defensiven stod stærkere end i 2008. Han var klar til kamp.

Fra det aller første fløjt fra dommer Manuel Enrique Mejuto Gonzalez, sad de danske spillere til Wales' ditto, som aldrig fik ét ben på jorden på den danske hjemmebane i Farum. Og det udnyttede danskerne.
Således kunne størstedelen af de 3.550 fremmødte nemlig juble over, at AGF reserven Sanel Kapidzic havde bragt Danmark på 1-0, efter at Nicklas Pedersen lagde bolden ind til dansk-bosnieren. Og kort tid efter kunne U21 landsholdsprofilen, Thomas Enevoldsen, øge til 2-0 på et langskud fra de 25-30 meter.

Efter pausen fortsatte danskerne deres dominans over lille, magteløses Wales, der intet havde at byde på denne kolde aften i februar måned. Brian Hamalainen sparkede bolden ind til Anders Randrup, der, efter at have lagt bolden til rette for sig selv, blev fældet af Keiron Brown. Straffe. Debutant Ronnie Schwartz udnyttede sikkert chancen fra de 11 meter.
Kort før tid lavede Søren Rieks en genial aflevering, der kunne få minderne tilbage til Michael Laudrup tiden, frem til Søren Ulrik Vestergaard der sikkert udnyttede 1-mod-1 chancen.

 - 4-0 var ikke et mål for lidt. De bliver spillet ud på kryds og tværs af et veloplagt dansk mandskab, der nu har fået den manglende selvtillid tilbage, som ellers forsvandt i Italien. 2009 kan blive et stort år for Ebbe Sand og det danske U21 landshold, lød det fra kommentator Flemming Toft efter ydmygelsen af Wales.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #33: 10 Apr 2009, 15:51 »

Zoney.. jeg elsker de små korte updates som bl.a. dig og Shafty bruger.. fortsæt endelig med det.. Lidt sur røv at du kiksede 2008-kvalen.. men lad os håbe det blir bedre i 2009 Wink .. KIU m8 og ser meget spændt frem til næste update Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtiden.
« Svar #34: 10 Apr 2009, 15:56 »

Fin blog du har gang i. Det eneste jeg savner er lidt ss af Kval og sådan
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #35: 10 Apr 2009, 16:21 »

Takker drenge. Jeg kunne intet nå i resten af 08 kvalen, så de kampe skulle bare overståes. Smiley

Lige nu står der 3 træningskampe på programmet inden 09 kvalen. Malta, Albanien og Spanien it is. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #36: 11 Apr 2009, 21:05 »


Malta 0-3 Danmark (0-2)
0-1 Thomas Enevoldsen (1')
0-2 Daniel Wass (22')
0-3 Søren Ulrik Vestergaard (80')

 Han havde et ord skrevet i panden. Et ord på fire bogstaver. Hævn. Hævn fra sidste års nederlag, som han har fået fjernet fra hukommelsen. Han har sat de elleve udvalgte ind på grønsværen, så han og hele nationen kunne få sin hævn.

Terje Hauge fløjtede opgøret på Gozo Stadium i gang, danskerne giver bolden op. Sanel Kapidzic sparker bolden tilbage til Magnus Troest, som sender en lang bold op til Søren Ulrik Vestergaard, som får tæmmet bolden og langt den til rette for Thomas Enevoldsen, der banker læderet op i krogen uden chance for den maltesiske keeper. Drømmestart for Danmark.

Ganske som ventet var det danskerne som havde kontrollen over begivenhederne i Xewkija, hvor kampen blev afviklet. Og således skulle det også blive 2-0 til Danmark, godt midtvejs i første halvleg. Jesper Juelsgaards indkast midt på banen efter hos Thomas Enevoldsen, som ser et hul hos malteserne, som han udnytter til at sende Daniel Wass i dybden, så wingbacken blot kan sætte indersiden på bolden.

Efter pausen kom malteserne mere ind i kampen, men de blev aldrig rigtige farlige, hvilket man bl.a. kan takke den stærke danske defensiv for.
I de dødende minutter lukker og slukker Viborgs Søren Ulrik Vestergaard kampen på et kludemål i Maltas målfelt.

 - Vi har nu vundet to kampe, som vi har haft kontrol over. Vi har ikke lukket mål ind, og vundet stort. Det lover godt, sagde en af banens bedste, Anders Randrup, efter kampen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #37: 13 Apr 2009, 15:59 »


Danmark 1-0 Spanien
1-0 Daniel Wass (5')

 Han vidste at det kunne lade sig gøre, at slå en af de største nationer indenfor fodboldens verden. Hvis Malta kunne slå hans drenge, så kunne hans drenge også slå Spanien. Det krævede tålmodighed, en selvtillid på størrelse med Eifeltårnet og ikke mindst held. En sejr vil give dem et godt rygstød til den kommende EM-kvalifikation.

Et spændt Farum Park havde skiftet de nordsjællandske rød-gule farver ud med de danske rød-hvide ditto. Der var gjort klar til en fest, hvor flere af morgendagens stjerner var i aktion. Hos de spanske gæster kan blandt andet Sergio Asenjo, Bojan og Dani Parejo nævnes.

Det var dog kun førstnævnte som skulle få en hovedrolle i kampen. For allerede i kampens indledning får Daniel Wass et gennembrud langs højrekanten, men indlægget fra Brøndby backen blev skævt. Dog fik Sergio Asenjo fumblet så meget med bolden, at Daniel Wass kunne noteres som kampens første målscorer.

Det tog nogen tid for de sydeuropæiske gæster, at komme i gang med spil, som man ved de kan levere. Det kan man i høj grad takke den danske defensiv for, da denne spillede en brand kamp.
Jo længere kampen skred frem, jo bedre blev spanierne, men heldet sad på danskerne denne lune aften i Farum.

Dermed kunne hele fodbold Danmark glæde sig over en smal sejr over en af fodboldens største nationer, og dermed er Danmark klar til, at skulle spille om billetter til EM slutrunden.




EDIT: Kom i tanke om, at jeg havde glemt Albanien kampen, der fandt sted mellem denne og Malta kampene. Albanien blev besejret med 3-0, efter scoringer fra Ken Ilsø (2), og Winston Reid.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtiden.
« Svar #38: 13 Apr 2009, 16:18 »

2 gode sejre!
Kan godt lide din opsætning med ét billed, og lidt kursiv skrift.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #39: 13 Apr 2009, 16:39 »

Stærke resultater, Z43  Thumbs Up

Dejlig læsevenlig opsætning og generelt en rigtig god blog!

Jeg krydser fingre for, at du kan følge op på de gode resultater og komme videre til EM slutrunden  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #40: 13 Apr 2009, 17:07 »

Tak begge to.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #41: 13 Apr 2009, 19:20 »

God blog Zone og gode resultater. Bliver spændende at se om Ebbe kan føre det videre til kval'en Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #42: 13 Apr 2009, 22:38 »

Tag evt. et kif på Lars Huldgaard, han er helt fantastisk!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #43: 13 Apr 2009, 22:42 »

Håber også du kommer til at fortælle lidt om talenternes fremgang på klubhold osv, men ellers ser det godt ud Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #44: 14 Apr 2009, 09:08 »

Tak for kommentarerne.. Jeg skal se om, jeg kan få klemt en update ind i dag, selvom det nok vil knibe lidt med tiden.

@ Roxer: Tak for tippet, ham vil jeg se på.

@ Cencur: Det må blive efter denne kvalifikation så, jeg da har færdigspillet denne, og jeg har ikke fulgt så meget med på klubplan, må jeg tilstå.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010