home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Fremtiden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Danmark - Rumænien. Hvem skal til EM?
Danmark.
- 4 (100%)
Rumænien.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 4

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden.  (Læst 20238 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Fremtiden.
« : 06 Apr 2009, 01:51 »

 Han drejede nøglerne rundt, så motoren slukkede, Han åbnede døren og steg ud af bilen, hvorefter han begav sig hen mod indgangen. Hen mod den indgang, som førte videre til et rum, i en bygning, hvor han har været masser af gange. Bygning lå i en by, som han kun kender alt for godt. En by som har været med til at gøre ham til den sympatiske person, han er i dag.

 Han åbnede døren og spurgte den unge, smukke repectionist om hvilket lokale, han var ventet i.
"Ned ad gangen dér og så femte dør på højreside" sagde hun, hvorefter han takkede men inden han begyndte at gå derhen måtte han give hende en autograf, som hun bad om.

 Han bankede på døren, der stod på klem, og åbnede den herefter samtidig med, at der lød et 'kom ind' fra lokalet. Han var kommet ind i det rigtige lokale, hvor Jim, Simon og Morten sad og ventede på han ville træde ind. Han var lettere forsinket, men ilede derhen så hurtigt som det nu var muligt. Han tog en plads i stolen, åbnede for en Faxe Kondi og tog en tår. Og så skulle der snakkes.

 Han og de tre andre blev hurtigt enige. Enige om, at han skulle overtage det job, som Keld havde forladt af personlige årsager. Han var klar til at gøre dem alle, såvel hans mange chefer som nationen, ære. En ære der skulle genoprettes efter et par magre år.

 Han satte sig ud i sin bil, kiggede ud af forruden og spurgte sig selv om han havde gjort det rigtige. Han blev enig med sig selv om, at det havde han. Han var ikke i tvivl. Han startede bilen og begav sig op mod Farum Park, hans nye hjemmebane, hvor han skulle møde pressen. Han kendte godt denne, men han havde alligevel sommerfugle i maven.

 Han er klar til sin nye opgave.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 13:18 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #1: 06 Apr 2009, 01:52 »

Og med ovenstående intro, vil jeg byde velkommen til min blog, i dette års blogkonkurrence. Håber i vil tage godt imod den. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #2: 06 Apr 2009, 09:15 »

ser godt ud du skriver godt jeg vil klart følge med i den. Smiley
Logged

PSN: Guldfck

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #3: 06 Apr 2009, 09:29 »

Er der ikke en blog om FCN i forvejen eller er det mig der har kigget forkert?
Logged

chiika123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #4: 06 Apr 2009, 10:12 »

vil gætte på han er Danmark u/21 ?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #5: 06 Apr 2009, 10:18 »

Arh, dfet er nok rigtigt, tænkte ikke lige over den drejning? Opstemt
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #6: 06 Apr 2009, 11:14 »

Jwg undrede mig også i nat over det, synes bestemt der var en blog og forfærdelige Farum, men udfra den måde som deltageren har skrevet sin blog, kan han meget vel være startet arbejdsløs, og så er det sikkert muligt at der kommer endnu en blog om de klovnestribede. Øv.

Men indholdsmæssigt en fin blog, zone 43.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #7: 06 Apr 2009, 11:20 »

Hvordan i kan tro at det er Farum er mig en KÆMPE gåde. Virker ikke som om i har læst introen.

Interessant start Zone - håber du får held til at udvikle talenterne Thumbs Up

I øvrigt nogen speciel grund til at vores kendte træner er narcissist? Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #8: 06 Apr 2009, 11:24 »

Zone har skrevet sig på med DK u/21, så der skulle vist ikke være så meget der ...
Men spændende start. Glæder mig til du kommer i gang for alvor, tror du kan udrette flotte ting med det her hold.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #9: 06 Apr 2009, 11:39 »

I øvrigt nogen speciel grund til at vores kendte træner er narcissist? Smiley

Overhovedet ikke. Smiley

Men tak for alle kommentarerne alle sammen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #10: 06 Apr 2009, 15:38 »



 Efter at have tjekket SAS-Ligaens anden mindste stadions faciliteter ud, begav han sig fra omklædningsrummet op mod banen. De få trappetrin der er, føles som om der var mindst det dobbelte antal af slagsen.

Masser af blitz fra mediernes kameraer gjorde, at han ofte måtte knibe øjnene sammen. Han satte sig på udskiftningsbænken og skuede udover banen, men personerne bag kameraerne blev ved med at tage billeder, hvorfor blitzen fortsat irriterede ham.

Som en anden superhelt kom Jim til undsætning og bad kamera folkene om at indstille deres kamera, for istedet, at lade journalisterne komme til og få et interview med ham. Som sagt som gjort. Istedet for kameranes onde blitz var der nu istedet en masse microfoner oppe i ansigtet på ham. Det var tydeligt, at han ikke følte sig tilfreds i øjeblikket, men han vidste han at skulle igennem det.

De ville alle vide, hvorfor han sad lige netop dér, hvor han sad nu. Hvorfor tage dette job. Hvorfor ikke fortsætte i den nuværende rolle, som tydelig vis havde sat sit præg på den danske offensiv. Hvorfor dit og hvorfor dat. Alle ville vide noget om ham og hans nye job. Han er normalt en stille og rolig person, helt nede på jorden, men man kunne se på ham, at han hellere ville være alle andre steder i disse øjeblikke.

Superhelten Jim kom ham til undsætning nok engang efter et par meget lange minutter. Der var nu kun ham og Jim, som stod op ved siden af ham, mens han selv sad og tømte sin vanddunk for det sidste vand. Han rejste sig op og begav sig hen mod sin bil for at sætte kursen mod privaten. Nu var han for alvor igang med sit nye erhverv, han skulle finde seksogtyve udvalgte på nogenogfyrre dage, hvor han skulle vise sit værd.

Han var lettet, da han lukkede døren i sin bil og kørte hjemad. Sommerfuglene i maven var nu afløst af sult. En sult efter succes.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden.
« Svar #11: 06 Apr 2009, 15:51 »

God update. Er det Ebbe Sand? Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #12: 06 Apr 2009, 17:42 »

Tak, og ja, det er det. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden.
« Svar #13: 06 Apr 2009, 18:37 »

Meget spændende valg af hold! Du skriver godt, så glæder mig til denne Smiley
Logged

former zoesuckins

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden.
« Svar #14: 06 Apr 2009, 22:28 »

Nææ så kom du også med din blog Thumbs Up

Glæder mig bestemt til at læse om de nye danske talenter, og håber du skaffer nationen ære! Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010