home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A  (Læst 41172 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #180: 30 Apr 2009, 22:02 »

Er folk klar til sidste update i konkurrencen??  Rullende Øjne
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #181: 30 Apr 2009, 22:03 »

JA!! kom nuuuuuu Opstemt
Logged

YNWA <3

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #182: 30 Apr 2009, 22:19 »

CISCO ROMA
Serie B Playoff, finale, 2. kamp






TrevisoCisco Roma
1: 2,00   X: 3,25   2: 3,25






Nu gælder det. Jeg har drømt om Cisco I Serie A. Denne smukke sommerdag, 13. juni 2012, har jeg den gyldne mulighed for at opfylde den drøm, som jeg startede bloggen på.

Til denne kamp må jeg desværre stadig se bort fra Penedo, men hvad værre er, så er klubbens topscorer Kalu desværre også ude. Han har dog været ramt af manglende-mål-syge i store dele af dette forår, så jeg krydser fingre for at bl.a. Morbidelli kan leve op til at træde i stjernens fodspor. Det taktiske oplæg er en defensiv-uden-at-grave-sig-ned og så stiller jeg med to hurtigløbende angribere for at styrke mulighederne for kontraspil





FØRSTE HALVLEG



Treviso starter med en belejring af Cisco’s straffesparksfelt. Særligt angriberen Marco Moro har flere gode tilbud for hjemmeholdet, men de fleste gange er Cisco’s forsvar gode til at gribe ind. I det hele taget virker forsvarsspillet ikke nær så panikagtigt som ude mod Bologna.

Cisco’s offensiv bliver desværre berøvet for en meget stor ressource, da Ruopolo allerede efter et kvarter må forlade banen med en skade. Sebastián Ribas bliver skiftet ind i stedet for, og det viser sig at være et bedre bytte. Ribas er måske ikke så hurtig, men han er stærkere, mere farlig på hovedstød og god til at stå de rigtige steder.

Efter 29 minutter har Cisco en sjælden gang været på besøg oppe i nærheden af Treviso’s straffesparksfelt. Hjemmeholdet forsøger at spille bolden op, men Morbidelli tackler bolden tilbage, afleverer ind på midten til Mezavilla, der ligger en kvik aflevering ind i retning af straffesparksfeltet . Forsvarsspillerne forsøger at trække offside, men Ribas rykker på det rigtige tidspunkt og sparker bolden i kassen. CISCO HAR SCORET 1 – 0. Treviso ved godt hvad et udebanemål betyder. Den står nu 3-0 sammenlagt til Cisco, og de hvidblusede Treviso-spillere gider ikke engang appellere for offside i bedste italienske stil.

Efter 35 minutter bliver en forholdsvis ufarlig bold smidt ind i Cisco’s straffesparksfelt. Offsidefælden burde virke, men en enkelt rødbluset står forkert. Romeo har dermed alverdens tid til at heade bolden i kassen. TREVISO HAR SCORET 1 – 1.


ANDEN HALVLEG




Cisco er presset, men holder uafgjort og den samlede sejr. Men det udlignende mål har givet hjemmeholdet blod på tanden og de presser endnu voldsommere end i starten af første halvleg. Efter 55 minutter giver det pote. I første omgang afværger Cisco et farligt indlæg, men bolden bliver hurtigt slået tilbage. Moro har endelig heldet på sig, da han header bolden ind via stolpen. TREVISO HAR SCORET 2 – 1.

90 minutter spillet. Dommeren har lige signaleret 4 minutters ekstra tid. Treviso er stadig bagud samlet, og kaster alt frem. Det giver flere farlige situationer. Savini begår desværre frispark på et farligt sted lige udenfor straffesparksfeltet . Tedeschi sparker bolden af sted på fuld kraft. Etemadi får en hånd på, så bolden rammer overlæggeren, Minieri er heldigvis den første spiller på returen. Han sparker kuglen ud af kommunen mens den ene hvidblusede efter den anden tager sig opgivende til hovedet.


DOMMEREN HAR FLØJTET AF






CISCO ROMA HAR VINDET SERIE B PLAYOFF FINALEN  3 – 2 SAMLET !!!



Ligesom i første finalekamp går tingene meget efter Cisco’s hoved i denne returkamp. Vi scorer et chokmål, det altafgørende udebanemål, der reelt afgør finalen, og kan så bare spille bolden roligt rundt. Treviso gør et rigtig godt forsøg på at vende tingenes udvikling ved at få scoret to kasser, men det er ikke nok. Cisco havde overraskende godt styr på Treviso over de to kampe og det må siges at være en fortjent oprykning. Det her er for smukt. Jeg havde ikke troet jeg ville nå det i løbet af blogkonkurrencen, men jeg har klaret at føre Cisco Roma fra bunden til toppen af italiensk fodbold på bare fire år. Jeg kan ikke helt fatte det endnu, og tror lige det skal fejres!





CISCO ROMA HAR VUNDET OPRYKNING TIL SERIE A !!!!


Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #183: 30 Apr 2009, 22:23 »

intet mindre end fantastisk!
mest underholdene blog i konkurrencen!
og hvad så nu? Shockeret
du bliver nød til at fortsætte så jeg kan følge jeg dig i SERIE A ! Opstemt
Logged

YNWA <3

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #184: 30 Apr 2009, 22:24 »

Hvor er det bare usandsyneligt smukt det der. Flot klaret dusty  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #185: 30 Apr 2009, 22:25 »

Genial Afslutning på Blogkonkurrencen.

Også var det en ´glimende blog igennem hele Konkurrencen..
Glimrende Layout og fantastisk velskrevet hvilket gør den nem at læse.. Dejlig Blog.. Opstemt

Kunne godt tænke mig at vide om Bloggen Forsætter efter Konkurrencen..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #186: 30 Apr 2009, 22:26 »

Jeg har indtil nu læst med uden at kommentere, men nu går den ikke længere!

Det er jo en helt ufattelig præstation med Cisco, du har lavet.

STORT tillykke med oprykningen og jeg håber, du napper minimum en sæson mere, selvom blogkonkurrencen slutter i aften.  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #187: 30 Apr 2009, 22:27 »

SÅDAN. Fantastisk det du har præsteret her. Jeg skal da lige se hvad mere du kan få gjort med Cisco Roma. Så vil se frem til at du fortsætter og jo, du fortsætter. Ellers bliver der ballade ticked off
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #188: 30 Apr 2009, 22:31 »

THIS IS ONLY THE BEGINNING …





En blogkonkurrence lakker kraftigt mod enden. Jeg har spillet FM til jeg blev helt ør i hovedet. Fordi jeg ikke kunne lade være. Cisco har været en besættelse, et dagligt fix jeg bare MÅTTE have. Derfor er det blevet til fire sæsoner siden jeg startede spillet da konkurrencen blev annonceret.

Jeg nåede et mål meget vildere end det jeg havde turdet regne med: Mit mål for en måned siden var at gøre Cisco til et af de bedre hold af Serie A på 3-4 sæsoner. Nu er en vanvittig oprykning en realitet.

Men hvad så nu? Kan man afsluttede bloggen her? Hvad skal der så ske med Cisco Roma? Vil der blive købt vildt ind eller satses på ungdommen? Har Cisco en chance blandt de store? Ja, konkurrencen har mindre end to timer tilbage at leve i, men dette sted i spillet virker alligevel mere som en begyndelse end en slutning, hvis I spørger mig.

Derfor har jeg truffet et valg: Jeg er nødt til at fortsætte. Med Cascio, Penedo, Kalu og de andre drenge.

Bloggen vil bestå …
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 22:41 af Dusty78DK » Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #189: 30 Apr 2009, 22:34 »

Fantastisk! Resultat og at du fortsætter Opstemt  Super, super fed blog Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Emeight
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #190: 30 Apr 2009, 22:37 »

1: YAY, DU SKRIVER VIDERE  crazy

2: Tillykke x123982173 med oprykningen! Det er jo genialt, det du har udrettet. Din blog har sågar givet mig motivationen til at starte mig eget lille Cisco-spil, og det har formået at fange mig rigtig godt, muligvis fordi det er spændende at kunne sammenligne med din blog!
Anyway, tillykke, tillykke og tillykke med oprykningen. Denne blog får min stemme.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #191: 30 Apr 2009, 22:42 »

Det er jo ikke mindre end fantastisk det du har præsteret i Cisco Roma! Cool Nogle rigtig gode update har vi jo set, og dejligt med en masse ss! Smiley Fantastisk oprykning, så klasse at du lige slog Treviso ud Smiley

Det er så klasse at du skriver videre  Thumbs Up
Det bliver fedt at følge dig i Serie A Smiley

Og endnu engang tillykke med oprykningen crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #192: 30 Apr 2009, 22:51 »

Jeg blir også nødt til at smide en kommentar! Nu har jeg fulgt med uden at kommentere, men det du har præsteret kræver sq en kommentar!  Smiley

Et stort tillykke med oprykningen og så er det her jo en kanon blog, den har en charme som ikke mange andre blogs har!  Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #193: 30 Apr 2009, 23:10 »

Tak er kun et fattigt ord ...






Derfor vil jeg alligevel benytte lejligheden til at takke alle dem, der har gidet læse med, og en kæmpe enorm tak til dem, der har kommenteret. At arbejde med en blog så intens som til en konkurrence er rimeligt hårdt, så det er meget opløftende at mærke så stor en interesse for sit arbejde.

Derudover vil jeg gerne sige tak til alle andre deltagere i blogkonkurrencen. Vi har alle sammen været med til at gøre blogkonkurrencen til den fedeste begivenhed i Dansk FM, ja, måske endda nordisk FM. Jeg har ikke kommenteret lige så meget på de andres blog som jeg gerne ville, da jeg har været meget optaget af min egen, så det må i undskylde alle sammen.

Nu lukkrer konkurrenceforummet snart og afstemningen kan begynde. Jeg er tilfreds med det produkt jeg afleverer her på tersklen til Maj, og vil derfor bare sige: Må den bedste blogger vinde!  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#35 - ANDEN SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #194: 09 Maj 2009, 14:29 »

Endnu en blog fra blogkonkurrencen fortsætter her, denne gang andenpladsen, Dusty. (:
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010