home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 145 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A  (Læst 41197 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#28] En mission i Rom
« Svar #150: 26 Apr 2009, 14:24 »

CISCO ROMA
Januar 2012









Forårssæsonen starter med en hjemmekamp mod Piacenza, der ligger placeret som nr. 10. Cisco holdet sprudler. Kalu scorer begge målene i 2-0 sejren og Petrilli’s driblinger i højresiden gør modstandernes forsvar rundforvirret. Det eneste negative ved kampen er at den meget vigtige midtbanegeneral Mezavilla bliver skadet.

Den samme gejst vi havde i januars første kamp kan vi ikke finde mod Ascoli. Selv om vi er på hjemmebane, er vi hele tiden et skridt efter gæsterne, og jeg priser mig lykkelig over det ene point. Mezavilla får kun en halvleg i denne kamp, da han ikke er helt klar ovenpå sin skade.

Som optakt til udekampen mod bundproppen Benevento dukker flere skader op i Cisco’s trup. Den meget vigtige midtbanespiller Calello får et slag under træning og må sidde over, og i selve kampen bliver Minieri (forsvarer) Og Kazlauskas (højre back) skadet. Derfor må vi slide os til de tre point, der burde have været lette at få.



Før kampen mod Empoli er vi stærkt handicappet. Kone bliver skadet så vi nu er oppe på 6 skader i førsteholdstruppen (Waigo og Wintjens er også skadet). Et meget dårligt udgangspunkt før mødet med et hold, der ligger lige udenfor play-off pladserne og derfor hellere end gerne vil stjæle vores point. I denne usandsynligt vigtige kamp kommer vi bagud med to indenfor den første halve time, og da Lequi og Mezavilla bliver skadet, har jeg svært ved at se hvordan i alverden der skal komme andet end en ydmygelse ud af kampen. Men nogle spillere VIL simpelthen ikke give sig. Zugno styrer det sammenbragte forsvar så godt som muligt, Petrilli kæmper hårdt for at skabe noget offensivt fremad banen og oppe foran arbejder Jutkiewicz og Kalu benhårdt. De scorer en gang hver, så vi ender med at slippe fra den katastrofale kamp med 2-2.



Jeg havde håbet på at januar blev måneden hvor vi sikrede vores tredjeplads. I stedet mistede vi den på grund af en masse skader og deraf følgende usikre resultater. Jeg starter februar med et lazaret af skadede spillere.

Den eneste spiller jeg henter i januar er venstrebakken Luigi Vitale, der af uforståelige årsager er på fri transfer. Denne meget talentfulde back har de sidste tre sæsoner spillet i Napoli, men har åbenbart ikke spillet godt nok til at sikre sig en ny kontrakt. Synd for Napoli, siger jeg bare. Jeg benytter mig af åbningen af transfervinduet til at rykke lidt rundt på holdet. Papa Waigo bliver afregistreret, da han er skadet i mindst 3 måneder, og i stedet henter jeg målmanden Etemadi ind som afveksling for Penedo, der har vist forbigående svaghedstegn og min bestyrelse ikke kan lide den skadede Wintjens.

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#29] En mission i Rom
« Svar #151: 26 Apr 2009, 14:40 »

Virkelig god venstreback du har fået købt!
Og du må sgu lige få dig kæmpet op på den 3. plads igen! Opstemt
KUTGW!
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#29] En mission i Rom
« Svar #152: 26 Apr 2009, 14:44 »

Endnu en dejlig update, Dusty Smiley

Den venstre back ser ud som et godt køb. Det bliver spændende at følge den næste halve sæson Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#29] En mission i Rom
« Svar #153: 26 Apr 2009, 19:00 »

CISCO ROMA
Februar 2012










Der er røget noget af magien i Cisco Roma. Vi starter måneden med en ufatteligt uinspirerende præstation mod Modena, som vi indtil nu har spillet 3 meget tætte opgør mod. Det bliver det ikke denne gang 1-3 taler sit tydelige sprog i en kamp hvor det eneste positive er at Kalu slår klubrekorden for antal ligamål i en sæson. Han er indtil nu op på 17 kasser. Mod Modena hjalp hans træfsikkerhed bare ikke.

Der er absolut heller ikke champagnebold over næste kamp, en slatten præstation mod Serie B’s nr. 15. Jutkiewicz er målscoreren, men Cascio trækker overskrifterne med sit lækre kreative spil på midtbane. Den unge italiener kan spille alle positioner på midtbanen på nær defensiv midtbane. Denne dag spiller han højre wing og lægger op til vores sejrsmål. Jeg er efterhånden meget glad for jeg fik ham tilbage.



Slatne præstationer er åbenbart kodeordet i denne måned. 0 – 1 mod Hellas Verona (som er nr. 6) er ikke tilfredsstillende i den sæson, hvor jeg satser på play-off. Vi burde have haft uafgjort og havde også vores muligheder for at score. Både Vitale og Lequi bliver skadet i denne kamp.

Det amputerede og absolut ikke-imponerende Cisco hold slutter en svag periode af med en hjemmekamp mod Mantova, der ligger midt i Serie B. Det bliver en forfærdelig kamp. Vi kommer hurtigt bagud på en forsvarsfejl og formår derefter kun at kæmpe os op til 1 – 1.



Februar måned. Puha, den var sgu’ ikke god. Mirakuløst har måneden ikke kostet os placeringer, vi holder stadig en fjerdeplads. Nok mest på grund af pligtsejren over bundproppen Crotone. Vi må dog nok erkende, at de direkte oprykningspladser er væk for denne sæson.

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#30] En mission i Rom
« Svar #154: 26 Apr 2009, 19:04 »

Det begynder at se lidt svært ud.. Hvor mange kampe er det du spiller på en sæson? Smiley
KUTGW - og skaf så den oprykning Opstemt!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#30] En mission i Rom
« Svar #155: 26 Apr 2009, 20:40 »

Det begynder at se lidt svært ud.. Hvor mange kampe er det du spiller på en sæson? Smiley
KUTGW - og skaf så den oprykning Opstemt!

I Serie B er en sæson på 42 kampe + opryknings- og nedrykningsspil

Jeg krydser fingre for at det går, men jeg synes formkurven peger nedad lige nu

I øvrigt vil jeg sige at der nok ikke kommer en update i morgen, men at jeg nok skal vende tilbage og gøre arbejdet helt færdigt inden April slutter  Smiley
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 20:46 af Dusty78DK » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#30] En mission i Rom
« Svar #156: 26 Apr 2009, 20:51 »

I Serie B er en sæson på 42 kampe + opryknings- og nedrykningsspil

Jeg krydser fingre for at det går, men jeg synes formkurven peger nedad lige nu

I øvrigt vil jeg sige at der nok ikke kommer en update i morgen, men at jeg nok skal vende tilbage og gøre arbejdet helt færdigt inden April slutter  Smiley
Okay, så har du jo god tid til at nå oprykning! Smiley
Held og lykke Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#30] En mission i Rom
« Svar #157: 28 Apr 2009, 21:19 »

CISCO ROMA
Serie B sæsonafslutning, marts – maj 2012











Hvis jeg skal betegne de sidste to måneders kampe i Serie B, er jeg nødt til at bruge det lidet flaterende udtryk ”gummiben”. Mod Pescara på udebane har vi mange målchancer, men kan ikke udnytte dem. I hjemmekampen mod Chievo er vi foran indtil overtiden, hvor modstanderen får et tvivlsomt straffespark, der koster os to point, der ville have været super lækre at have. Øv, øv, øv. Jeg kan dog ikke kun bebrejde et fald i spillernes form. De mange skader, som du læste om i sidste update forstyrrer kontinuiteten og betyder at jeg må hente reserver som Luigi Sola (19-årig højre back) og Leroy van Wonderen (midterforsvarer på 18 år) op på førsteholdet for at undgå at drive rovdrift på Cisco’s halvskadede førsteholdsspillere . Der var ældre reserver jeg gerne ville have brugt, men det forhindrer de bøvlede registreringsregler .

Kampen mod Bologna 6. april er sidste chance for at komme helt op i toppen. Det mislykkes, bl.a. fordi vores kaptajn Penedo har en meget sjælden skadespause. Den er kun på 6 dage, men lige akkurat nok til at han går glip af den uhyggeligt vigtige kamp, som vi taber da modstanderen lige har ti procent mere gejst. Da vi endelig når braget mod Atalanta har vi slet ikke selvtilliden og tur i spillet. Atalanta vinder 3-1 uden at anstrenge sig og vi slutter ligakampene af med to nederlag.



Foråret er desværre også præget af uro i Cisco’s trup. Adskillige spillere er utilfredse med at sidde på bænken på trods af at jeg har gjort mit bedste for at rotere. De spillere, der har bedt om at blive transferlistet - og dermed formodentlig vil forlade Cisco Roma i løbet af sommeren - er Nicola Petrilli, der ellers stort set har været fast mand på fløjen, den kreative midt-midt Mohamed El Makrini, målmanden Danny Wintjens og backen Kazlauskas. At disse spiller kræver at komme på transferlisten giver uro på holdet, hvilket bestyrelsen udtrykker bekymring overfor. Jeg er heller ikke tryg ved det, set i lyset at vi står foran play-off. Vi skal batle om den sidste plads i Serie A, og så nytter det ikke at have et dårligt sammenhold. Kort efter sidste spilledag kræver min solide angriber Jutkiewicz også at få muligheden for at blive solgt. Det krav er et stort chok, da denne angriber har spillet lagt de fleste kampe som Kalu’s makker i denne sæson.





Hvor mange ændringer jeg end gerne i denne forårssæson, er jeg nødt til at holde fast i en grundlæggende glæde: Cisco Roma har holdt sin play-off plads. Fuldstændig som sidste sæson startede vi stærkt i ligaen og tabte så noget luft undervejs. Men en sjetteplads er jeg tilfreds med. Særligt hvis vi vinder i play-off. Wink







Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#31 - AFSLUTNING PÅ SERIE B I 2011/12 SÆSON !!!] En mission i Rom
« Svar #158: 28 Apr 2009, 22:24 »

Very nice D-to the-usty.
Glæder mig til at se dig komme i serie A. Jeg vil se dig tæve Roma Smiley

Så fight big boy, fight. Som altid en rigtig god blog.

Keep it up my man.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#31 - AFSLUTNING PÅ SERIE B I 2011/12 SÆSON !!!] En mission i Rom
« Svar #159: 29 Apr 2009, 09:52 »

Rigtigt flot resultat... så krydser vi alle fingre for, at du vinder play-offs, i hvert fald hjemme mig Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#31 - AFSLUTNING PÅ SERIE B I 2011/12 SÆSON !!!] En mission i Rom
« Svar #160: 29 Apr 2009, 10:41 »

Imponerende Dusty!! Thumbs Up

Dette er helt klart en klasseblog og jeg glæder mig til næste update, hvor Ciscos manager må forventes at vise sit værd Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#31 - AFSLUTNING PÅ SERIE B I 2011/12 SÆSON !!!] En mission i Rom
« Svar #161: 29 Apr 2009, 14:48 »

CISCO ROMA
Serie B Playoff, Semifinale, 1. kamp





Cisco Roma – Bologna
1: 4,50   X: 3,25   2: 1,67





Da jeg så at vores modstander i semifinalen var Bologna, var jeg ærligt talt ved at skide grønne grise. Og det mener jeg. Ligesom Atalanta, var Bologna det hold i denne sæson, som vi virkede fuldstændigt chanceløse mod. Derfor var min første tanke at mine drømme om play-off meget hurtigt ville blive til et mareridt. At en af Cisco’s bedste spillere og normale anfører – målmanden Penedo – er rejst med sit panamanske landshold og derfor ikke kan bruges i kampene, gør ikke mine forhåbninger større. Der er brug for en EM 92 agtig mirakel-indstilling for at klare os gennem denne semifinale.



Denne første semifinale bliver en kontrolleret affære mellem to stærke hold. Måske er det kampens betydning, men jeg synes at se at mine spillere har taget sig en del mere sammen end de sidste to opgør mod Bologna og den sløje sæsonafslutning i Serie B. I en kamp som denne er det logisk at det bliver mine forsvarsspillere, der klarer bedst – bagkæden er de eneste, der har en karakter over 7. Kampens eneste mål kommer på et straffespark. Min rutinerede forsvarsspiller Minieri træder frem med det enorme pres på sine skulder, og sikrer os en sejr. Smukt.



At vi holder buret rent er af ufattelig stor betydning mod Bologna. Denne intense fight ender med et resultat, der er et lille mirakel. En smule af min optimisme er vendt tilbage.

Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#32 - AFSLUTNING PÅ SERIE B I 2011/12 SÆSON !!!] En mission i Rom
« Svar #162: 29 Apr 2009, 15:17 »

Sådan Dusty. Fedt resultat. Så skal du bare få et afsluttet som det fortjener.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #163: 29 Apr 2009, 17:17 »

Godt udgangspunkt ! Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #164: 29 Apr 2009, 20:33 »

Fantastisk 1-0 sejr, så skal du bare vinde og rykke op i Serie A!
Forresten, fortsætter du bloggen, efter konkurrencen er slut? - Jeg ville elske at høre mere til Cisco Roma, eventuelt i Serie A.
Det er 101% sikkert, at du får min stemme i blogkonkurrencen her.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010